vatandan tv almıştım. 3 ay sonra servis raporuyla iade ettim valla.
vatanı bu yüzden seviyorum pahalı mahalı ama garanti ve iade konularında on numara
Merhaba .
Bende benzer durumları yaşadım asus notebookta. sanıyorum açılıp işlem görmüş makinayı sıfır diye yolladılar. öyle de bir yoğunluğuma geldiki. arayıp kargoya verip iade edemedim.
sonrada kaldı lazım olduğu için. Hepsi buradanın bu notebook yollayan satıcısının internet sitesine bir girdim. yazıyor. işlem gören makinaları uygun fiyata gönderiyoruz diye. şok oldum. bizede sıfır fiyatına çaktılar servis gören makinayı. ne diyeyim işte hepsiburada bizede patladı. makinanın kenarlarında zedeler var. bıcakla yada ince bişeyle kanırtmış gibi. ayrıca masaya basan lastiklerinde rengi açılmış solmuş vs. ben elektroniğe meraklı ve hasta bir adamım hemen anlarım. bir daha da hepsiburada dan bişey almadım zaten. gider 100 tl fazla veririm kafam rahat alırım. hepsiburada beni online satıştan soğuttu kolay kolay bişey almıyorum artık netten.
dikkatli olun selamlar.
quote:
Orijinalden alıntı: xtesla
Senelerdir internet üzerinden satış yapıyorum N11 HB hatta bir ara Sanal Pazarda da yaptım Açık ara en güveniliri Gittigidiyordur. Ürün iadesinde hiç zorlanmazsınız. Tek kötü yanı kötü bir kullanıcıya denk gelirseniz biraz fazla uğraşırsınız ama güven ve memnuniyet olark Gittigidiyorun üstüne firma yok.
HB pazar yerine açılarak cirosunu arttırdı ama kalitesinden ödün verdi. Koca firmayı tedarikcilerin insafına bıraktı
Merhaba, tecrubeniz vardır mutlaka. Şu mesajımı değerlendirir misiniz?
Hepsiburada aracılığıyla başka bir satıcıdan 400 liraya microsoft Sculpt Ergonomic klavye mouse seti aldım. Alırken de n11 de daha ucuza satan başka bir satıcıyı tercih etmedim. Yorumlarda açılmış ürün gönderdiğine dair şikayetler olduğu için.
Sparişten önce satıcıyı arayıp, daha önce gittigidiyor üzerinden bir ürün satın aldığımda (160 liraya usb çoklayıcı) ürünün çalışmadığı, üzerinde çizikler olduğu için geri gönderdiğimi böyle bir durumla karşılaşmak istemediğimi belirttim. Sıkıntı olmaz, olursa da gönderin çözeriz zaten dendi.
Sparişi verdim, ürün geldi. Kutuyu açtığımda farenin kesici bir aletle darbe alıp plastik kısmının 3 mm. kadar soyulduğunu gördüm. Kutunun içinde bulunan karton parçalardan biri yerinden koparılmış o şekilde bırakılmıştı ayrıca. Kutudan çıkarmadım bile. Kargo çalışanına durum tespit raporu düzenletip satıcıyla görüştüm. Gönderin, Logosoft a (distribütör) gönderelim incelensin duruma göre bakarız dendi. 1 hafta sürer dendi. Ben, "Bir hafta neden bekleyeyim ki? Sıfır bir ürün aldım sorunlu. Yenisini göndermenizi istiyorum." dedim. "Olumsuz rapor gelirse tüketici mahkemesine gidebilirsin. Muhatabınız Logosoft olacaktır." dendi. Satıcı böyle deyince, satıcıya, "o halde ürünü iade edeceğim." diyerek Hepsiburada'da kolay iade kısmından iade talebi oluşturdum, durum tespit raporunu göndererek.
Hepsiburadanın mesajı :
Satıcı firma tarafından 2 iş günü içinde ürün kontrolü yapılıp işlemleriniz sonuçlandırılacaktır. Yapılan kontrol sonrasında ürün iade koşullarına uygun bulunursa ücret iadeniz yapılacaktır. İadenin kabul edilmemesi durumunda, ürün satıcı firma tarafından sizlere Aras Kargo ile geri gönderilecektir.
Satıcının bu şekilde mi davranması gerekir? Yoksa yenisini mi göndermeliydi?
Süreç nasıl işler?
Olması gereken ne idi?
Bir ürün aldığımızda noter huzurunda mı açacağız? Yok ilk defa açıyor olduğumuza dair yemin ederek videoya mı alacağız? Kargo çalışanını eve davet edip bi çay demleyip (nasıl alelacele koşturarak gelip hemen kaçmak istediklerini bilirsiniz) huzurunda ürünü açıp deneyecek miyiz?
bende 20'li 500gr. çayı 12lira civarına almıştım. resmen kargoladık almadınız diyip. alışverişi bitmiş gösteriyorlar. yazıklar olsun. sonuna kadar gidicem bende...
Yalnız arkadaşlar burada eksik bir bilgiden dolayı şikayet açılmış, sadece başlığı okuyabildim.
Açılan elektronik ürünlerde windows kurulması, kullanıcı oluşturulması, internete bağlanılması gibi işlemlerden sonra iade ettiğiniz cihazı hepsiburada teknik bir kontrolden geçiremiyeceğinden bu konuda servisden bunun kağıdını istemesi kullanıcı şartlarında da yazan bir durumdur. Arkadaşın durumunu iyi anlıyorum, o kadar para verdiği cihazda bazı sorunlar yaşayıp iade etmek hoş bir durum olmuyor. Fakat burada bir rezillik görünmüyor, ürünü sana geri gönderip asus firmasına gönderin iade / değişim formu sonucunda işlem yapıyoruz demişler. He burada yapabileceği tek şey sizin adınıza asus'a gönderip sizi bu süreçte bilgilendirebilir bir işlemde yapabilirdi.
Moderatör arkadaşlardan da ricam konu kilitlenmesidir.
Bundan 5 ay önce basit bir bebek bezini bile istediğim adette göndermemişlerdi. Anında güzel yollardan onların anlayabilecekleri şekilde küfürümü edip, üyeliğimi iptal ettirdim. Siz bilgisayar sipariş etmişsiniz :(
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme