Şimdi Ara

Hepsiburada'nın dip sesli kulaklığı iade almaması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar. Kulaklığa ihtiyacım olduğundan ve çok fazla övülmesinden dolayı hepsiburada'dan anker soundcore life q10 model kulaklığı satın aldım. 24 ocakta sipariş verdim. 25 ocakta kargoyu teslim aldım ve denemek için açıp kullandım. Aşırı derece de rahatsız edici bir dip ses vardı. Alışırım dedim ama ancak bir kaç saat dayanabildim ve aynı gün iade talebi oluşturdum. Ertesi gün yani 26 ocakta hepsijet teslim aldı. Buraya kadar olanları kulaklığın başlığına yazmıştım, hala duruyorlor.
    Sorun şu şekilde, örneğin her hangi medyayı oynatmaya başlayınca (müzik, film farketmeksizin) bir tıs sesi gelmeye başlıyor ve çalan medyayı durdurunca tıs sesi 3-4 saniye daha devam edip kesiliyor. Hatta kulaklığın sesini açıp bağlı olduğu cihazın sesini kapatarak medyayı oynatmaya başlarsam, tıs sesi aşırı derecede duyulabiliyor ve arada bir de sinyal sesi gibi değişik bir ses çıkartıyor bu durumda. Kablolu, kablosuz denedim, farklı cihazlara bağlayarak denedim ama hiç bir şey değişmiyor, her zaman aynı.

    Kulaklık hepsiburada'ya ulaştıktan sonra müşteri hizmetlerinden teknik serviste olduğunu öğrendim. Bu süreç boyunca ne bir mail geldi ne de sitedeki taleplerim kısmına bir bilgi girildi, ne zaman baksam aksiyon bekleniyor olarak gözüktü. 18 şubat sabahı telefonuma kargonuz dağıtımda mesajı geldi, kargo takipten bakınca hepsiburada olduğunu gördüm ve bu yüzden müşteri hizmetlerine durumu sordum. Cevap olarak ise kargonuz dağıtımda dediler. Kurye geldiğinde ise, iade ettiğimi söyledim ve bana şu ana kadar kimse bir bilgi vermediği için kabul etmedim. Bundan sonra olanları şikayetvar sitesinde yazdım. 1-2 saat içinde hepsiburada'dan aradılar ve teknik servise gönderildiğini ancak orada bir sorun bulanamadığını bu yüzden iademin kabul edilmediğini söylediler ve eğer istersem teknik servis ile görüşebileceğimi belirttiler. Ayrıca geri göndersem bile tekrar bana gönderileceğini söylediler.
    Ben de 19 şubatta anker'in servisi olan sanal iletişimin whatsapp hattına önce merhaba yazdım, nasıl yardımcı olabiliriz cevabından sonra her şeyi detaylıca yazdım ancak cevap verilmedi, birkaç kez denedim ancak yine cevap verilmedi, bu yüzden telefon ederek durumu anlattım, gönderin inceleyelim dediler. Zaten hepsiburada teknik servise gönderdiğini söylemişti.

    Hiç bir şekilde olumlu bir sonuç alamayınca, her şeyi detaylıca açıklayarak tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım.

    Bu arada taleplerim kısmında hala aksiyon bekleniyor olarak gözükmekteydi.
    Daha sonra, 26 şubatta bir mail geldi ve aynen şu şekilde yazıyor, "Ürününüz yalnız kişisel kullanıma mahsus bir hijyen ürünü olduğu için ve buna rağmen paketi açılıp bir kez denendiği için iade talebinizi üzülerek reddiyoruz.". Ben de bu yüzden taleplerim kısmına girip baktım ancak orada iade işlemini benim iptal ettiğim yazıyor. 27 şubatta ise tekrardan kargonuz dağıtımdadır mesajı geldi. Kurye geldiğinde mecbur kargoyu almak zorunda kaldım. Büyük bir kutunun içine herhangi bir koruma olmadan kulaklığın kutusu konmuş şekildeydi ve kulaklığın kendi karton kutusunun da içindeki plastik kutusunun da bir tarafı ezilmiş haldeydi. Plastik kısmı çıkarınca küçük çöp parçacıkları döküldü. Ve kutudan çıkan, üzerinde sanal iletişim yazan bir kağıtta sorun yoktur yazıyor.

    Bütün bu yaşananları twit atarak belirttim, hepsiburadayı ve hepsiburadanın müşteri hizmetlerini etiketledim ama cevap verilmedi, sadece daha önceden attığım dm'ye sorun yoktur, hijyen koşullarından dolayı iade alamayız demişlerdi.

    Şu anda kulaklık kutusunda, evin bir köşesinde duruyor ve 3 taksitle alıp kullanamadığım ürünün bir kaç gün sonra 2. taksidini ödeyeceğim. Ben haklı olduğumu ve kulaklığın sorunlu olduğunu düşünüyorum. Sizce burada haklı olan kimdir? Kulaklığı kendim teknik servise göndermeli miyim? Ve ayrıca tüketici hakem heyetinde durum savunma istendi olarak güncellenmiş halde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Haemus -- 1 Mart 2021; 1:42:44 >







  • Dostum hepsiburada.com iade konusunda şu en sıkıntılı firmalardan birisi haline geldi. İade almamak için her şeyi yapıyor. Forumda arama yaparsan aynı konudan muzdarip ben dahil pek çok kişinin açacağı konuları bulabilirsin.


    Ben şahsen dersimi aldım. Elektronik , elektrikli vb iade etme ihtimali olan hiç bir ürünü bu firmadan almıyorum artık. Tüketici haklarını iade sürecini vb tamamen yok sayıyorlar. Kimse de bir şey yapmıyor veya yapamıyor anladığım kadarıyla. Benim de tüketici hakem heyetinde bekleyen bir dosyam var 2 aydır. Sonuçlanmasını bekliyorum.

  • surfer kullanıcısına yanıt

    parasını ödediğim kulaklık kutusunun içinde bir köşede bekliyor. twitlerime bile cevap alamıyorum şu anda. teknik servisle tekrar görüşüp, bir de kendim göndermeyi düşünüyorum.


    gerçekten anlamıyorum, bu tarz kurnazlıklar yaparak kar ettiklerini mi düşünüyorlar. benzer bir olayı 2017 yılında idefix ile yaşadım. 8 ay sonra 2018 yılında paramı geri aldım. o günden sonra idefix ve D&R'dan hiç bir şey almadım. başka yere biraz daha fazla para veririm ama artık onlara para kazandırmam. artık aynı şey hepsiburada için de geçerli.


    önce bu tarz davranışlar sergileyerek müşteriyi mağdur ediyorlar, daha sonra da tercih edilmemeye başladıklarında da yabancı firmalara karşı kısıtlama, korunma istiyorlar. gerçekten değişik markalara, firmalara sahibiz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Haemus -- 2 Mart 2021; 14:16:36 >
  • Kulaklık kişisel üründür iade alınmaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugur.k U kullanıcısına yanıt

    sanırım mesajımı okumadınız, sadece konunun başlığını okudunuz. evet iade koşullarında sağlık ve hijyen açısından iadesi kabul edilmeyen ürünlerden ama kulaklığın sorunlu olması bu durumu değiştirmemeli.

    ayrıca, kulak içi kulaklıklara bir şey diyemem ama bu tarz kulak çevreleyen ya da kulak üstü kulaklıklardaki hijyen ve sağlık gerekçesi abartı, bu mantıkla giysi mağazalarındaki deneme kabinleri de kaldırılmalı, çünkü denenen ürünlerin vücut ile teması kulaklığa göre çok daha fazla, hatta victoria's secret gibi mağazalarda iç çamaşırlarının bile denenebildiği düşünüldüğünde kulaklık çok masum kalıyor.

  • 2 martta teknik servis olan sanal iletişim ile görüştüm, ilk başta satın aldığım yerle görüşmemi istediler ancak hepsiburadanın kabul etmediğini, onlara yönlendirdiğini söyleyince incelem için kulaklığı göndermemi istediler. 3 martta kargoya verdim ve 4 martta servis kaydı oluşturulup işlem sırasına alınmıştır diye bilgi mesajı geldi. bugün (12 mart) durumunu öğrenmek için aramyı düşünüyordum ki onlar önce davranıp aradılar. kulaklık için iade raporu oluşturulduğu ve satın aldığım yeri ve sipariş numaramı istediler. bilgileri verdikten sonra kulaklığı hepsiburadaya kendilerinin göndereceklerini ve hepsiburadanın iadenin sonucuyla ilgili bana bilgi vereceğini söylediler. bu görüşmeden yarım saat sonra hepsiburada'dan teslim aldıklarına dair mail geldi ve 2 saat geçmeden ücretin iade edildiğine dair mesaj geldi.


    çok ilginçtir ki aynı teknik servis, aynı kulaklık. hepsiburada teknik servise gönderip sorun olmadığı söylüyor. ben gönderdiğimde ise ürün sorunlu çıkarak iade raporu oluşturuluyor.





  • Kulaklık iade alınmaz diyen arkadaş; bunu hangi yönetmeliğe dayandırdığını da söyleyebilir mi?


    arkadaşım sonuna kadar haklısın hakkını almalısın sonuna kadar zorla her yere paylaş şikayetini. Hatta şikayetvar.com’a tekrar paylaş mecbur yenisini yollayacaklar. Madem iade almayacaklar neden bunu belirtmiyorlar sitenin her yerinde kolay iade yazıp duruyor. Söylesinler o zaman ALDIĞINIZ KULAKLIKLARI BOZUK GÖNDEREBİLİRİZ YAPACAK BİR ŞEY YOK YA İLK GÜNDEN GARANTİYLE UĞRAŞACAKSINIZ YA DA ÇÖPE ATACAKSINIZ yazsın satın aldığımız yere! Ya da adam akıllı kontrol et öyle yolla her yönüyle elinde kalan bir konu hiç bir şekilde satıcının haklılık payı yok ve dayandırabileceği bir kanun yönetmelik yok!


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C_colak C kullanıcısına yanıt
    Şikayetvar.com'da ikinci defa yayınlamak istedim ama ilkiyle aynı denilerek yayınlanmadı, sadece hepsiburada aramıştı ve teknik servis üründe sorun bulamadığı için ve hijyen koşulları gereği iade alamayız demişti.

    Zaten ben de ondan sonra bütün herşeyi detaylı bir şekilde yazarak kulaklıkla birlikte teknik servise gönderdim. 12 martta teknik servis aradı. Kulaklık sorunluymuş ve iade raporu oluşturmuşlar. Sipariş numaramı isteyip geri kalan işlemleri halledeceklerini söylediler. O günün akşamında da para iadesi kartıma geçmişti.

    İlginç olan durum, hepsiburada da teknik servise gönderdiğini ama sorun bulunamadığını söylüyor. Hatta kutunun içinden çıkan bir kağıtta teknik servisin ismi yazıyordu sorun bulunamadı yazıyordu. Ya hepsiburada hiç göndermedi, sadece göstermelik bir kağıt koydu ya da teknik servis ilk seferde inceleme yapmadan sorun yok dedi.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.