< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Haemus -- 1 Mart 2021; 1:42:44 > |
Hepsiburada'nın dip sesli kulaklığı iade almaması
-
-
Dostum hepsiburada.com iade konusunda şu en sıkıntılı firmalardan birisi haline geldi. İade almamak için her şeyi yapıyor. Forumda arama yaparsan aynı konudan muzdarip ben dahil pek çok kişinin açacağı konuları bulabilirsin.
Ben şahsen dersimi aldım. Elektronik , elektrikli vb iade etme ihtimali olan hiç bir ürünü bu firmadan almıyorum artık. Tüketici haklarını iade sürecini vb tamamen yok sayıyorlar. Kimse de bir şey yapmıyor veya yapamıyor anladığım kadarıyla. Benim de tüketici hakem heyetinde bekleyen bir dosyam var 2 aydır. Sonuçlanmasını bekliyorum.
-
parasını ödediğim kulaklık kutusunun içinde bir köşede bekliyor. twitlerime bile cevap alamıyorum şu anda. teknik servisle tekrar görüşüp, bir de kendim göndermeyi düşünüyorum.
gerçekten anlamıyorum, bu tarz kurnazlıklar yaparak kar ettiklerini mi düşünüyorlar. benzer bir olayı 2017 yılında idefix ile yaşadım. 8 ay sonra 2018 yılında paramı geri aldım. o günden sonra idefix ve D&R'dan hiç bir şey almadım. başka yere biraz daha fazla para veririm ama artık onlara para kazandırmam. artık aynı şey hepsiburada için de geçerli.
önce bu tarz davranışlar sergileyerek müşteriyi mağdur ediyorlar, daha sonra da tercih edilmemeye başladıklarında da yabancı firmalara karşı kısıtlama, korunma istiyorlar. gerçekten değişik markalara, firmalara sahibiz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Haemus -- 2 Mart 2021; 14:16:36 > -
Kulaklık kişisel üründür iade alınmaz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
sanırım mesajımı okumadınız, sadece konunun başlığını okudunuz. evet iade koşullarında sağlık ve hijyen açısından iadesi kabul edilmeyen ürünlerden ama kulaklığın sorunlu olması bu durumu değiştirmemeli.
ayrıca, kulak içi kulaklıklara bir şey diyemem ama bu tarz kulak çevreleyen ya da kulak üstü kulaklıklardaki hijyen ve sağlık gerekçesi abartı, bu mantıkla giysi mağazalarındaki deneme kabinleri de kaldırılmalı, çünkü denenen ürünlerin vücut ile teması kulaklığa göre çok daha fazla, hatta victoria's secret gibi mağazalarda iç çamaşırlarının bile denenebildiği düşünüldüğünde kulaklık çok masum kalıyor.
-
2 martta teknik servis olan sanal iletişim ile görüştüm, ilk başta satın aldığım yerle görüşmemi istediler ancak hepsiburadanın kabul etmediğini, onlara yönlendirdiğini söyleyince incelem için kulaklığı göndermemi istediler. 3 martta kargoya verdim ve 4 martta servis kaydı oluşturulup işlem sırasına alınmıştır diye bilgi mesajı geldi. bugün (12 mart) durumunu öğrenmek için aramyı düşünüyordum ki onlar önce davranıp aradılar. kulaklık için iade raporu oluşturulduğu ve satın aldığım yeri ve sipariş numaramı istediler. bilgileri verdikten sonra kulaklığı hepsiburadaya kendilerinin göndereceklerini ve hepsiburadanın iadenin sonucuyla ilgili bana bilgi vereceğini söylediler. bu görüşmeden yarım saat sonra hepsiburada'dan teslim aldıklarına dair mail geldi ve 2 saat geçmeden ücretin iade edildiğine dair mesaj geldi.
çok ilginçtir ki aynı teknik servis, aynı kulaklık. hepsiburada teknik servise gönderip sorun olmadığı söylüyor. ben gönderdiğimde ise ürün sorunlu çıkarak iade raporu oluşturuluyor.
-
Kulaklık iade alınmaz diyen arkadaş; bunu hangi yönetmeliğe dayandırdığını da söyleyebilir mi?
arkadaşım sonuna kadar haklısın hakkını almalısın sonuna kadar zorla her yere paylaş şikayetini. Hatta şikayetvar.com’a tekrar paylaş mecbur yenisini yollayacaklar. Madem iade almayacaklar neden bunu belirtmiyorlar sitenin her yerinde kolay iade yazıp duruyor. Söylesinler o zaman ALDIĞINIZ KULAKLIKLARI BOZUK GÖNDEREBİLİRİZ YAPACAK BİR ŞEY YOK YA İLK GÜNDEN GARANTİYLE UĞRAŞACAKSINIZ YA DA ÇÖPE ATACAKSINIZ yazsın satın aldığımız yere! Ya da adam akıllı kontrol et öyle yolla her yönüyle elinde kalan bir konu hiç bir şekilde satıcının haklılık payı yok ve dayandırabileceği bir kanun yönetmelik yok!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şikayetvar.com'da ikinci defa yayınlamak istedim ama ilkiyle aynı denilerek yayınlanmadı, sadece hepsiburada aramıştı ve teknik servis üründe sorun bulamadığı için ve hijyen koşulları gereği iade alamayız demişti.
Zaten ben de ondan sonra bütün herşeyi detaylı bir şekilde yazarak kulaklıkla birlikte teknik servise gönderdim. 12 martta teknik servis aradı. Kulaklık sorunluymuş ve iade raporu oluşturmuşlar. Sipariş numaramı isteyip geri kalan işlemleri halledeceklerini söylediler. O günün akşamında da para iadesi kartıma geçmişti.
İlginç olan durum, hepsiburada da teknik servise gönderdiğini ama sorun bulunamadığını söylüyor. Hatta kutunun içinden çıkan bir kağıtta teknik servisin ismi yazıyordu sorun bulunamadı yazıyordu. Ya hepsiburada hiç göndermedi, sadece göstermelik bir kağıt koydu ya da teknik servis ilk seferde inceleme yapmadan sorun yok dedi.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X