18 aralıkta arnica bora elektrikli süpürge almıştım. ürün bozuk geldi, elektrik kablosu sarmıyor elle itmek zorunda kalıyorduk. ürünü yenisi ile değiştirilmesi talebimi belirterek geri gönderdim. o gün bugündür ses yok.mesajlarıma cevap yazılmıyor.tek ekledikleri not: ürün servise gönderildi. yazısı.
ürün bana bozuk olarak yollanıyor! ürünü ben bozmuşum gibi ürün servise arızalı olarak yolllanıyor! 18 aralıktan bu yana hala ürünüme kavuşamadım! mesajlarıma cevap verilmiyor! telefonlarıma cevap verilmiyor! birde bugün doğum günümü kutlayan mail ve mesaj atmışlar utanmadan.
lütfen bana birileri akıl fikir verebilir mi? ben ciddi ciddi tüketici heyetine danışacağım ama elimde ne bir fatura nede başka bişey var?
"hepsiburada" benim için bitmiştir......
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme