Şimdi Ara

HERKESE SELAMLAR (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
1
Favori
2.414
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selam dostum,tüm sorularınıza cevap vereyim müsadenizle;

    Tüm marka araçların amortisörleri belirli bir kilometreden sonra(50000-75000) arası dirençlerinin azaldığı ve zayıfladığı doğrudur,bazılarını dışardan kontrol ederek görebildiğiniz gibi,bazılarını tamamen bitmiş olduğu halde o şekilde görebilmek mümkün olmuyor,bazı ustalarımız amortisör arızalarının sadece patlama sonucunda vuruntu olduğunu düşünüyor,halbuki öyle değildir amortisörler yada helezonlar sürekli fazla ağırlıktan ve esnekliktende yumuşama yapabilir.takoz helezon yayına geçen ve dengede durmasını sağlayan bir parçadır her araçta bulunur,amortisörlerin görevi yük taşımak değildir ama yükü absorbe etmektir,dolayısıyla gücünden fazla yük olduğunda bunu absorbe edemez ve zamanla esnekliğini yitirir,ancak amortisörlerinizi ve helezonlarınızı adamakıllı kontrol etmeden bir yorum yapmam mümkün değildir,bu sebeble lütfen müsait bir zamanınızda servisimize buyrun ücretsiz ekspertiz hizmetimizle bunu bir kontorl edip en sağlıklı bilgiyi size vereyim,saygılarımla.




  • cevaplarınız için çok teşekkürler..

    hocam ankara'dayım ve bebek var.. istanbul'a gelmem zor..

    ankara'da nam amörtisör'e de gösterdim.. bir sorun yok diyorlar..

    fakat arkaya 2 kişi binince amörtisör veya helezon neredeyse 0 dirence sahip oluyor.. araç yaylanıyor demiyorum.. sadece kasise girdiğimde bir oturma yapıyor ve sonuna dayanıyor ..



    acaba helezon yay amörtisör değiştirmeli miyim???

    yoksa 2005 model colt için bu değişiklik fazla lüks mü kalır??

    fiyatlarını aşağı yukarı biliyorum..


    gidip çıkma alsam.. zaten benimkiler de çıkma diye satılır o zaman.. bunun bir faydası yok...


    sadece bir akıl verseniz.. teşekkürler...
  • engin bey selanlar. bende mısubishı lancer 2004 model 1.6 var. aracımın geçen hafta motorunu yıkattım. yıkattıktan sonra arabanın rolantisi değişti. normal rolantide çalışırken kendi kendine rolanti düşüyor stop edecek duruma geliyor. öyleki titriyor motor sustu susacak diyorum hemen arkasından devir yükseliyor ve 20 bin devirlere çıkıyor. sonra yine iniyor dediğim stop etme noktasına geliyor. kalkışlarda tekliyor. bunların hepsi motoru yıkattıkdan sonra oldu. ne yapabilirim sorunun gitmesi için.
  • sevgili devrezz arkadaşım eğer bobinler ve beyin örtülmediyse yıkanırken su almış oolma ihtimali yüksek,anllattığına göre şikayetin aracın beyninde yada bobininde su olduğuna dair!hangi ildesiğn hangi semettesin bilmiyorum ama sservisimize gelebiliyorsann onu kurutabiliriz ve inşaallah beynine su almamıştır aldıysa eğer şase yapar ve beyni yakabilir biran evvel kurutma yoluna gitmeslisin aracı o şekilde kullanmamlısın,saygılarımla.
  • engin abi merhaba benim merak ettiğim şey şu türkiyeye ithal edilen toplam carisma sayısı kaç adet..yaklaşık olarak cevabı nedir...yani şu anda ben o şanslı kaç kişiden biriyim???
  • engin abi... acil acil acil..!!!!!...durum şöyle...arabanın aküsünü değişmek için aküyü söküp taktım...arabanın rolanti şekli değişti...motor soğukken rolanti 2000 devirlerden başlardı motor ısındıkça düşerdi şimdi bin devirler civarı başlıyor istop edecekmiş gibi oluyor toparlıyor yani düzensiz bi rolantide şu an...akerimoğlu arkadaşım aküyü söktüğün için aracın bilgileri değiştiği için yeniden programlanması gerekiyor dedi ve teyip klima farları falan aç rolantide 10 15 dakka çalıştır dedi kendi kendini programlar... bisefer bunu denemiştim olmuştu ama tekrar aküyü söküp taktım şimdi deniyorum deniyorum olmuyor... bu iş rolantide çalıştırmayla olmicak galiba...habire benzin yakıyorum boşuna...bu işi bilgisayara bağlayarak çözebilirmiyiz... lütfen cevap ..saygılarımı sunuyorum...




  • engin abi iyimisin???hasta falanmı oldun???geçmiş olsun hastaysan..
  • Turgay kardeşim bugün dışarda tempodaydım o sebeble foruma anca girebildim hasta değilim yani teşekkürederim.Sorunun şu ki aracın kendi kendini programalayamıyor sebebi ise sistemin kendisini artık kilitlemiş olması bilgisayara bağlanılıdığında ve program yükleme yapıldığında bu sorun gider,acil şekilde servise lütfen,saygılarımla, beklerim.
  • bi nebze olsun rahatladım abi.. bizi meraklandırma lütfen...sizin gibi uzman birinin yokluğu telafi edilemez abi... inşallah sorun sizin dediğiniz gibidir ve program yüklenince çözülür...abi birde bu gdi lere hangi motor yağı koyuluyor en sağlıklısı nedir...kimi 10 40 diyor kimi 5 40 kimi 0 40 bu işin aslı nedir..araç 163000kmde...ben bi ay önce yağcıya gittim 10 40 verdi sanayide motorcu abimiz vardı değiştik...servise gittim neden 10 40 koydun 0 40 olacaktı dedi... siboplarmı ne öter sonra dedi araba soğukken hafif bi çık çık sesi veriyor ısındıkça ses kesiyor... yağdan olabilirmi...yağı değiş dersen değişirim...10 40 magnatec koymuştum... yazın idare edermi??saygılarımla...
  • Engin bey merhaba size birşey danışmak istiyorum .Daha öncede belirttiğim üzre aracım 72 bin km de 1.8 gdi elegance acaba triger kayışı yada seti nasıl adlandırılıyorsa kaç binde değişmesi gerekiyor ve de servisinizdeki maliyeti konusunda beni aydınlatabilrseniz sevinirin birde gaz kelebeği temizlenmesinin maliyeti nekadar dır teşekkürler
  • turgay kardeşim öncelikle beni onurlandıran sözlerin için teşekkürederim,10 40 aslında en idealidir türkiyedeki yoğun trafikten dolayı ama elbetteki 0 40 daha incedir ve sürekli motor ısısını eşit seviyede tutan kullanıcılar için yani sürekli aracı belirli bir devirde tutan kişiler için.Zorlama,rolanti süresi,devir,ani hız ve ani düşüşler yağın önemini arttırıyor ve bu durumda biraz daha kalın bir yağ kullanmanın zararı olmaz,magnatec de yine ideal bir yağdır yaz mevsiminde de kullanılabilir,saygılarımla.
  • dostum tulii,triger seti normalde 65-75 bin arası değişmesi gerekir ancak gaz kelebeği ve triger maliyeti konusunda sizi p.tesi günü bilgilendirebilirim.saygılarımla.
  • engin abi bugün izmit kocaeli de mitsubishinin ustalar servisine gittim..durumu anlattım akü değişikliğinden sonra rolantide düşme falan oldu bilgisayara bağlanıp ayarlanması gerekiyormuş falan dedim.. 2 tane usta geldi elinde bi cihazla fişi taktı arabaya arıza falan göstermiyo dedi 10 15 dakka uğraştı cihazın dilindende pek anladığını zannetmiyorum kafasına göre uğraştı uğraştı nerden ayar yapacağını bulamadı ..diğer usta gitti bi elinde tornavida bi elinde anahtar geldi motorun gaz veren yerinden ayar yapmaya başladı ben hemen müdahale ettim usta oraları kurcalatma dediler ya burada ayar vidası falan var dedi ben olsun oradan ayar falan yapma orda sorun yok dedim bırak düşük devirde çalışsın daha iyi dedim... gaz kelebeğinden falan bahsetti kurumludur falan ben yok yok dedim kelebeğe melebeğe değmeyin dedim arabayı aldım eve döndüm...anladımki bu iş uzman işi her ustayım diyene araba teslim edilmez... yolum istanbula düşerse müsait olduğunuz bi anda size uğramak istiyorum...




  • turgay kerdeşim seve seve sana destek olmayı isterim istanbula geldiğinde servisimize uğramana çok sevinirim hem tanışmış oluruz hemde aracına şöyle a dan z ye bir ücretsiz ekspertiz yapmış oluruz,bekliyorum saygılarımla.
  • ENGİN BEY MERHABA CUMARTESİ GÜNLERİ KAÇA KADAR SERVİSİNİZ AÇIK ARABAMI GETİRİP BİR BAKTIRMAK İSTİYORUMDA TEŞEKKÜRLER
  • merhaba dostum,cumartesi günleri saat 15:30 a kadar hizmet veriyoruz,sizi beklerim seve seve aracınıza bakarız ayrıca da tanışmış oluruz bundan büyük keyif alırım,saygılarımla.
  • inşallah abi...istanbula yolumuz düştüğünde uğricam mekanınıza...geçen iş icabı istanbula geçtim ama gece gidip geldiğim için uğrayamadım..pek istanbuluda bilmem ama bahçeli evlermi diyolar o tarafa doğru geldik... edirne tarafına giderken yolun sağında yıldızlar mitsubishi servisi yazıyordu sanki orasımı mekanınız abi...
  • BU GÜN YILDIZLAR SERVİSE GİTTİM ENGİN BEYLE VEDE ALPAY USTAYLA TANIŞTIK ARABAMI MAKİNAYA BAĞLAYIP TEST YAPILDI BUJİLER DEĞİŞTİRİLDİ ORJİNALMİTSUBİSHİ JAPON MALI BUJİ TAKILDI İÇİMİ RAHATLATTILAR ARABAMI ÇOK BEĞENDİLER BUDA AYRICA MORALİMİ DÜZELTTİ.ALPAY USTA ÇOK İLGİ GÖSTERDİ .ENGİN BEY ZATEN ÇOK KİBAR VE İLGİLİ BİR BEY .TEŞEKKÜRLER HER İKİSİNEDE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tulii -- 1 Mayıs 2010; 22:01:41 >
  • Bende sizinle tanışmaktan büyük keyif aldım ayrıca ailemize sizin gibi duyarlı birsi katıldığı içinde son derece memnun oldum,teşekkürederim,saygılarımla.
  • Engin Bey, 2006 Lancer'ım için yedek anahtar yaptırmam gerekiyor. Şu anda tek anahtarım var. Yedek anahtar yaptırmak bana ne kadara mal olur?

    Şimdiden teşekkürler..
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.