Şimdi Ara

HP TEKNİK SERVİS VE GARANTİ HİZMETİ (foto) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
136
Cevap
1
Favori
56.663
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şimdi Dilek hanıma faturayı taratıp yolladım. 300dpi da taradım biraz büyük oldu gerçi
  • sizin buradaki hp servisi ile aranızda geçen diyalogu okudum. ama neden bu kadar hoş karşıladınız anlamadım. çünkü telefonda sizinle konuşan kişiler mecburen kibar olmalı nedeni ses kaydı alınıyo. ayrıca kendiniz demişsiniz 1 ay parça bekledim diye. sizce kocamannnnnn hp laptopu üretim türkiyeye gönderiyo sonra yedek parça yollamıyo sizce bu kocaman firmayı küçültmez mi?

    çinli firmalar bile en az % 10 oranında yedek parça ile ihraç ediyo türkiyeye.

    gelelim benim hp olayıma. evet arkadaslar hoş bi konuşma geçiyo aranızda ama iş olayı çözmeye gelince hiç de kibar olmuyolar biraz hukuktan anlamıyorsanız. neden mi? ben hp bi laptop aldım, ertesi gün kamerasının arızalı oldugunu ögrendim. aradım yazılımdandır siteden bul indir dedi. peki dedim indirdim yükledim bu sefer kamera çalıştı mik çalışmadı. bunada şükür dedim. sonra alet 1 saat içinde mangal gibi oluyodu. valla üzerine et koysanız pişerdi, adamları arıyorum normal diyolar ii dedim. servisten ii mi bilicem dedim. devamında tahmin ettigim olay gerçekleşti ve aletin ana kartı yandı, götürdüm verdim 20 gün sonra yeniden aldım, 1 ay geçmedi bi daha yandı. tekrar aldım götürdüm. bu sefer 1 ay kadar kaldı. sonra mı? allahın hakkı 3 tür dedi bi daha yandı ama bu sefer aletin altındaki silikonlar bile eridi yerinden çıktı. götürdüm. alın dedim naparsanız yapın. bu aleti istemiyorum.

    servis kontrol etcez dedi, 1 ay bekletti, sanki pc den eski sorunları gözükmüyo, neyse zar zor bi müşteri temsilcisine ulaştım, biraz bagırış çağırış yaptım çünkü alalı 1 sene olmadı alet servisten gelmedi. teldeki bayan tamir olur diyo bende sordum hp dedim cok zengin herhal ayda bir anakart degiştircek kadar. velhasıl paramı geri istedim. faturayı istedi dogal olarak. gönderdim, okuyamadım dedi fax makinesinde hata varmış, bi daha gönderdim aldım dedi, faturayı öderiz ama o günkü ödediginiz tl yi sadece. bnde dedim ama ben o gün doların 1200 dolarlık tl verdim şimdi bu ayıp olmuyo mu dedim. böle dedi. onu da kabul ettim. biz sizi 1 hafta içinde arıcaz siz bekleyin işlemi başlattım.

    1 hafta ,2 hafta geldi geçti arayan yok, tabi mecburen ben aradım. beyfendi pardon ama ben sizin faturanızı almadım dedi göndermediniz. tabi ki yalan söylüyordu. bende hemen şu şu tarihte sizinle görüştüm lütfen bant kaydınını bulun dinleyin yoksa mahkemede görüşürüz dedim. apar topar bişeyler söledi pardon dedi kaybetmişim dedi siz tekrar gönderin. mecburen gönderdim. sonra faturadaki ücreti almam için en az 60 gün beklememi bu süre zxarfında faturanın avrupadaki merkeze gidecegini ve oradan onaylanma beklicegini ve onaylanırsa ödemeyi yapacaklarını sölediler. aleti ben 3 ay kullanmadım serviste 3 ay geçti daha da 2 ay belicem, neden aldım o zaman ben o laptopu, sonra dedim laptop verin bana ama modeli bn secicem. ve stoklarından şuan kullandıgım dv5 i sectim o da anca 2 haftada geldi.

    bu kadar mükemmel hizmet veren ve müşterisini illallah dedirttiren hp servisine teşekkürler, ha bu arada müşteri hizmetlerine de sizin bu yüzünüzü gören olsa bi daha hp kullanan olmaz dedim gıkı çıkmadı. neyse şuan allahtan bi problem yok ama hp ye bu aletler yakışmıyo servisi hepsi görecek neredeyse.


    bu arada bir önceki laptopum fujitsu siemensti. ve şuan 3-4 sene oldu daha tık demedi, tabi siemensin arkadasında made in germany yazıyodu belki ondandır :D




  • Bu olayı nezaman yaşadınız acaba tarih yazar mısınız? Laptop'un modeli neydi?

    Ayrıca aleti nerede kullannıyorsunuz, masada kullanılan alet durduk yere alev gibi olmaz. Ancah hava girişleri kapanacak ya da fanı bozulacak.

    30 iş günü içerisinde tamir süreci ve 10 iş günü içinde ürün değişimi 60 iş günü içinde de para iadesi süreleri vardır.

    Ben sürekli müşteri hizmetleri ile içli dışlıyımdır arar sorarım en ufak sorunu ve konuşurum. Bırakında birazcın bileyim karşımdaki insan nasıl davranıyor :)

    Yedek parça konusunu yarın arar tekrar sorar en yetkili ağızdan dinlerim. Ama parçalar gümrükte takılıyor diye biliyorum ben. Hem arkadaşım başka firmalarda , servisler kullanıcı hatası diyip çıkıyor, garanti sürecinde çok zorluk çıkartıyor, 30 gün doluyor ne ürün değişim ne de para aidesi veriyor. Bunları adam gibi yapan tek HP şu anda. Ben aleti satmak istesem aldığım fiyata satabilirmiydim ? Ama neyseki arıza çıakrttı ve verdim 30 gün geçti para iadesi alıyorum. HP karlı ben karlıyım. O bilgisayarı tekrar geri dönüşüm yapar sıfırlar tamiratını yapar satar bende paramı alır yeni bilgisayar alırım.

    Bence asıl müşteri memnuniyeti budur. Bekleme sorun değil benim için. İşler yolunda gitsin yeterki.




  • Herşey iyi güzelde,para iadesi için 30 iş günü geçecek,60 günde para iadesi için bekleyeceksiniz,en az 90 gün,bilgisayarsız geçen 90 gün,bunun hesabını hiç yapmıyorsunuz sanırım tamam belki hp diğerlerine göre bu konuada daha iyi hizmet veriyor ama 90 gün boyunca bekliyorsunuz ,bu arada defalarca telefonla arayıp sinir sisteminizi de helak ediyorsunuz...her halukarda mağduruz.Diğer başlıkta eylül 2009 dan beri para iadesi bekleyen arkadaşlar var !!!

    19 ocak'ta HP DM1 netbook aldım,recovery dvd lerini talep ettim aynı gün,defalarca aradım,yurtdışından geldiğini ve gümrükte sorun çıktığını söylüyorlar,halbuki alakası yok,daha önce compaq mini 110c modelinin recovery dvd leri yurtdışından gelmesine rağmen 4. gün elime geçmişti,aynı cihazın adaptörü yandı,aradım söledim,ertesi gün ups kargo ile elime geçti adaptör,iş serisi (bussines) ürünlere verdikleri hizmet çok iyi iken,ev kullanıcı grubu ürünlerde verdikleri hizmet malesef rezalet,2 ay olacak yakında,hala recovey dvd leri gelmedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tamer Teknik Servis -- 12 Mart 2010; 12:45:10 >




  • yazılımcı online,

    ben bu olayı nisan 2009 da yaşadım. tabi ki önceki problemleri de tamir ve geri gelişi ve tekrardan yanasaya gecen süresini de içine katarsak 6 aylık bi süreç rahat rahat ortaya çıkar.

    1-kocaman firma bu laptopları türkiyeye sokarken, yedek parçaları nasıl oluyoda sokamıyo bu ayrı bir muamma,

    2-para iadesi genelde aynı olayın 3 yada 5 farklı hatadan ürünü kullanamama sorunundan oluyo bildigim kadarıyla. nerden mi biliyom çünkü servise ilk gidişinde bu aleti istemedigimi belirttim. çünkü yeniden yanacagını biliyodum. aşırı sıcaklık vardı çünkü.

    şimdi sizi 3 kere sorundan bekletecekler toplamda 90 gün oluyo, 60 günde paranın iadesi, tabi bu arada da yazışma süreçleri oluyo, yani hali hazırda yepyeni laptopunu 6 ay kullanamamış olacaksın. ha aletin öle bi sorunu çıkmıştır tamir olmucaktır bu süre 30 gün artı 60 günden yine en az 3 ay olacak.

    size paranızı ödeseler bile aldıgınız günkü parayı öderler, ama 3-6 ay arası laptopsuz kalmanın zararı, telefon masrafları, sinir katsayısı size cabası olur.

    kullandıgım model dv6000 serisinden amd 1.8 işlemcili, 1gb ram, 120 gb hard ı olan bi modeldi. aslına bakarsanız o gün için bile bu aleti aldıgıma pişman olmuştum çünkü elimde bi laptop daha vardı 2 senenlik fujıtsu oda aynı özellikti, sırf hp nin tasarımı hoşuma gittiginden almıştım.

    yaklaşık 4 yıllık bi laptop, 10 yıldan fazla da masaüstü kullandıgım var yani laptopu nasıl bir ortamda kullanacagımı biliyorum ve yüzde 90 masa üstünde duruyo, yazın da klimalı ortamda. yanma olaylarında da sadece internet kullanırken başıma geldi yani ne oyun oynadım nede kucakta durdu da aşırı yandı.

    zaten servistekilerle geçen konuşmamda ve orada oldugum sürede bu serinin hep böle oldugunu nedenini anlamadıklarını, ve birçok laptopun geri geldigini

    neyse bu olay başıma geldi ama hala hp kullanıyom mecburen, müşteri hizmetleri kötü bunu kabul edin, yalan söylüyolar, belge kaybediyolar, yavaştan alıp sizi ürün değişimine zorluyolar çünkü ürünün onlara maliyeti en fazla 600-800 tl ama size para vermek zorunda kalırlarsa 1500 tl verecekler. gerisi size kalmış beklemeyi seviyosanız alın, ama o aleti kullanmak istiyosanız ya çin malı olmucak yada harbiden saglam markalardan alacaksın ki toshiba gayet saglam




  • arkadaşın dediği gibi AMD işlemcili HP lerin neredeyse hepsinde var bu ısınma,chipset yanması vs gibi sorunlar,ki serviside kabul ediyor,amd li cihazları dizde,koltuka,yatakta vs kullanırsanız hava sirkülasyonu kısıtlandığından bozulması an meselesi,AMD li HP den kesinlikle uzak durun
  • Sizlerde haklısınız elbette beklemek uzun bir süre bende bir bilgisayar daha var o yüzden pek takmıyorum.

    savaş03 , söylediğiniz model HP laptoplar eski seri laptoplar ve onlar gerçekten ve gerçekten sorunluydu. Onları görünce hayatta HP almam diyen biriydim ben. Forumda mesajlarım var bulabilirsiniz. HP ile de bir anlaşmam yok yanlış anlaşılmasın para mara almıyorum reklam yapmıyorum :)

    Toshiba demişsin bir toshibayı araştırmanı tavsiye ederim, ne sorunlar yaşayanlar var. Toshiba kullanan bir çok arkadaşımın anakartı yandı ve servisin ilgisi yüzünden birdaha toshiba almamaya töbe ettiler.

    Ülkemizde herşey yavaş malesef. Yargı sürecü yavaş, servis süreci yavaş, herşey yavaş. Sadece laptop servisleri değil tüm servisler böyle ülkemizde. 30 günlük ve 60 günlük bir süreleri var ve bunlar onların yasal hakkı kafalarına göre kullanıyorlar. Benim 10 gün içinde parasını alan arkadaşlarımda oldu herkesi aylarca bekletmiyorlar yani.

    Yani genel olarak herkesin istekleri farklı, sizlerde haklısınız bukadar bekletme yapmamaları lazım. Size bir teklif vereyim, bimeks'den bilgisayar alırken konforlu garanti yaptırırsanız her sorunla bimeks ilgileniyor sanki o bilgisayarın kullanıcısıymış gibi ve servisürecinde laptopsuz kalmayın diye size birde laptop veriyor Yine reklam gibi oldu

    Tekrar söylüyorum benim iyi niyetli yorumlarım bunlar kimseden para mara almıyorum reklam amacım da yok savunmada yapmıyorum. :)




  • Asus haricindeki bütün teknik sevisler İYİDİR..
  • siz bir de toshibayı görün başka birşey demiyorum. bir bataryayı 2 ayda değiştiremedi, 30. işgünü kargoya verdi, laptopu gönderdi dandik bir torbaya sarılmış şekilde, tabi nolacak olacağı belli laptop mort kapak kırılmış laptop kargoda ezilmiş, servisle kavga gürültü, toplamda 3 ay sonra ücret iadesi tl cinsinden, lanet olsun dedim, hp aldım, umarım ne servise giderim ne de gidesem kötü muamele ile karşılaşırım, yoksa cinnet geçirip birinin kafasına geçiririm laptopu bu sefer...
  • aslında türkiyedeki tüm servisler öle onun için aldıgınız ürünün en saglamı olması gerek. evet hp nin amd li modelleri gerçekten bir facia ama intellilerde o kadar ısınma sorunu yok. toshiba vardı arkadasımda pil yönünden saglamlık yönünden çok hoşuma gitmişti, ürün yere düştü bişey olmadı, 3 sene kullanıldı pil hala 3 saatin altına inmedi ama modelden modele degişir, harbiden şans işi bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: empire_loups

    Asus haricindeki bütün teknik sevisler İYİDİR..


    Kesinlikle haklısınız.. 2 milyar verdiğim laptop 1senede çöp oldu. Servis ise çözüm bulamadığı gibi içinden 1gb ramıda çaldılar.
  • müşteri hizmetleri gerçekten berbat. Ha çok kibarlar ayrıca bilgisayarın programsal bir sorununda her sorunu çözebiliyorlar verdikleri destekle ayrıca dilediğimiz zamanda geri arayabiliyorlar Ama adamlar birbirlerinden habersizler Sorunuma çözüm getiremedikleri zaman bir üst yetkiliyle konuşmak istediğimde şu an en yetkili kişilerle görüşmektesiniz diyorlar Ben tam 8 hafta adaptör göndermelerini bekledim Bir şikayet kaydı oluşturuyorum ertesi gün arayan müşteri koordinatörünün de elinden bir şey gelmiyor Ellerinde bir bilgisayar yapabildikleri tek şey aciliyet durumu göndermek.. Sanırım öyle bir seçenek var ekranlarında ve ona tıklıyorlar :S o kadar Çünkü başka Hiçbir ek mesaj yazamıyorlar "sipariş kaydınız oluşturulmuş Stoklara girmesi bekleniyor" diyorlar Elimiz kolumuz bağlı bekliyoruz Müşterinin mağduriyetini sadece dinliyorlar ve kimseye iletemeden öyle kalıyor.. Eğer yetkileri dışında bir sorununuz varsa vay halinize Müşteri memnuniyeti sağlanamadığı zaman sıfırlar. Ben onlara türlü alternatifle sunuyorum İdareten teknil servislerinizden bir adaptör yollayın da bigisayarımı kullanayım bari diyorum Olmadı pek çok internet sitesinde bu adaptörden var Birini satın laıp müşteri memnuniyet için yollayın diyorum Malesef prosedürlerimizde bunlar yok diyorlar Ben de ekleyin o zaman bir dosya hazırlayın üstlerinize götürün Müşterilerimizin böyle böyle istekleri var diye Sizin müşteri memnuniyetinden anlayışınız bu mu Burada oldukça mağdur bir müşteriniz var nasıl bu kadar rahatsınız diyorum Diyebilecekleri yine aynı şu an size söyleyebileceğim tek şey stoklara girmesini beklemek! yok böyle bir olay Bu adaptör artık gelmez anlamıyor musunuz daha ne kadar bekleyebilirim ki diyorum Ben galiba 8 hafta boyunca bu adaptörün yeniden fabrikada benim için özel üretilmesini bekledim:S Ha allah razı olsun hiçbir şekilde istiflerini bozmuyorlar Sakin bir şekilde Dinliyorlar Hele başka dilde aşk filmini izledikten sonra ne kadar zorluklarla karşılaştıklarını da görebiliyorum ama otomatik mail gibi aynı cevabı veriyorlar Bilgisayarla konuşuyorum sanki.. HP'ye mail atıyorum uzun uzun derdimi anlatıyorum bana yine stoktan bahsediyor..

    işin traji komik tarafı, salı günü tekrar aradım stoklarımıza girmedi dediler Ben de bir internet sitesinden adaptör satın aldım ertesi gün adaptörüm geldi aradan bir saat geçmedi ups'ten bir kurye geldi aman tanrım şok oldum adam bir sorun mu var diyor ben de yok sizinle alakalı değil dedim Netten satın aldığım adaptörü bir şekilde iade ettim Dün beni hp'den aradılar Adaptör gönderimi sonuçlandı mı dediler ben de evet ama sizin hala stoklarınıza girmedi diye görünüyor öyle değil mi dedim bayan da evet dedi reziller işte bu kadar habersizsiniz birbirinizden dedim:S Evet böyle konuştum çünkü sabrım kalmamıştı ilk 4 hafta ne kadar güzel üslublu konuşuyordum ama sonradan bir konuşmam da hayatta küfür etmem ve edenleri de anlamam, hatta kendini savunamayan insanların acizliği diye düşünürüm ama insan sizinle karşılaşınca küfür bile edebiliyor siz en ağırını hakediyorsunuz demiştim

    hp'yi arayıp yedek parça sormak istediğimde bana bir firmanın numarasını vermişlerdi Adaptör o firmadan gönderilmiş bana Anladığım kadarıyla prosedürlerine eklemelerini söylediğim alternatiflerden biri işe yaramış Sipariş edilen yedek parça stoklarda bulunmadığı zaman herhangi bir mağazadan tedarik etmelerinden bahsediyorum.. Eğer mağazadan yollamasalardı ben daha çook bekleyecektim stoklara girmesini..

    ama yine de her konuda berbatlar demek istemiyorum Açıkçası müşteri hizmetlerini her şeye rağmen bilgili buluyorum Sadece prosedürlerinde ve operatörlerin yetkilerinde eksiklikler var Ayrıca ekip olarak herkesin birbirinden haberi olması gerek sorunlarımızı konuştuğumuz kişi değil Yetkili ve üst yetkili kişiler de bilmeli..

    iade olayını düşünüyorum ben de Çeşitli sorunlarım var Teknosa aracılığıyla gönderip 30 iş günü sonunda iade edip para iadesi olayına hiç girmeden sorunsuz bir şekilde yeni bir bilgisayar alabileceğimi düşünüyorum anlattıklarınıza da bakarak..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freddia -- 13 Mart 2010; 20:48:34 >




  • dv5 laptopum çok ısınıyor ve servise yollamayı düşünüyorum. Yapamazlarsa dv6 verme gibi bir olay olabilir mi acaba?
  • @ Yazılımcı son durum nedir ? Verdilermi ücretini geri.Sana tavsiyem i5 işlemcili bir Samsung alman olucak.1600-1700 arası fiyatları.Isınma sorunu hiç yok.Samsung forumlarında görürsün zaten.
  • Yok daha bekliyoruz 2 hafta oldu 60 günü dolduracaklar herhalde

    Bide satış oranına göre servise giden alette çok oluyor. Parça gelmiyor çoğu kişide para iadesi isteyip yeni laptop alıyor. Sırf bizim formda şu anda para iadesi için baş vuran 5 kişi gördüm. Türkiye genelinde kaç kişi vardır kim bilir. Adamlara da hak vermek lazım çat diye para ödeyemezler. Belirli muhasebe işlemleri falan var. Ama haftaya para iadesini alacğım diye düşünüyorum bakalım hayırlısı. :D
  • Arkadaşlar 17 mart 2010 tarihinde işleme konulan para iadesi talebim , bugün 8 nisan 2010 tarihi ile hesabıma yatmış durumda. 20 iş günü içerisinde Para iadem yapıldı.

    60 iş günü bekletmedikleri için teşekkürler
  • Arkadaşlar bende hp pavilion dv6 1241-et modelı var.1 aydır cd-rom calısmıyor.Hıcbır sekılde cd lerı okumuyor ve sadece ufak delıge bırsey sokusturdugumda acabılıyorum.Garantiye yollamayı düşünüyorum.Şu anda iş dolayısıyla Elazığ'dayım.1 ay sonra sureklı ıkamet ettıgım Istanbula gıdecegım.Sorum şu:Ürünü sanırım hp gelıp buradan alıyor.bu sekılde 1 hafta ıcınde yollasam Istanbul'a gıdene kadar 20 gun kalıyor urun o zaman hallolup bana ulasır mı?urun uretımden kalktı acaba parcası bulunamayıp para ıadesı olabılr mı?

    ınternet benım ıcın onemlı 1 ay bılgısayarsız kalacagım bır an once sorunumu halletmek ıstıyorum..yol hosterırsenız sevınırım..

    bu arada pc'ye torrentten ındırdıgım w7 Ultımate yukledım.ilk aldıgımda vısta vardı.w7 aktıve etmıstım..garantıde problem olur mu?problem olacak ıse cd-rom calısmadıgından recovery nasıl yapabılırım.(BIRAZ UZUN OLDU)

    SAYGILAR




  • REcovery bölümü duruyor mu bilgisayarda silmediyseniz eğer...

    Bilgisayarım sağtuş, yönet, disk yönetimi.

    Oradan recovery bölümünü aktif hale getiriyor ve reset atıyorsunuz. Açılırken recoveryden açılıp kurulum yapmaya başlıyacak. C yi formatlayıp vista kuracak alet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    REcovery bölümü duruyor mu bilgisayarda silmediyseniz eğer...

    Bilgisayarım sağtuş, yönet, disk yönetimi.

    Oradan recovery bölümünü aktif hale getiriyor ve reset atıyorsunuz. Açılırken recoveryden açılıp kurulum yapmaya başlıyacak. C yi formatlayıp vista kuracak alet.

    ustad recovery bolumu duruyor c ye format atacak degıl mı..dıger dıskıme bırsey olmayacak eger olacak ıse orayıda yedekleyeyım..bu arada dıger sorularımada cevap verrsenız cok memnun olurum
  • Hocam CD rom ellerinde olabilir ve tamir edip yollayabilirler 1 hafta içinde. Benim anakart sipariş edilmişti, bir kaç arıza daha bulup yazmışlar. Halbuki arızalı değildi onlar anlamadım. Neyse işte eğer 30 iş gününü aşarsa zaten değişim ya da iade alıyorsun.

    HDD den recovery yaparsan sadece windows bölümünü formatlar. C yi yani. Diğer hdd kısmı kalır. Fakat sen servise vereceksen, tüm bilgilerini yedekle onlarda tekrardan recovery yapaibliyorlar. Zaten dilekçe yazıyorsun önemli bilgi yoktur gerektiğinde formatlanabilir diye.

    Komple HDD recovery atıyorlar. O yüzden bilgilerini yedekle derim ben. Hatta özel belgelerini falan silde ver.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.