Bildirim
iade sorunu
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
sana sormaları lazım hediye çeki veya kupon mu istiyorsun yoksa para iadesi mi eğer fatura tarihinden itibaren 8 gün içinde iade ettiysen mutlaka paranı geri almaya çalış -
Kanunlar hakkında ve yapabileceklerin ve tüketici hakları hakkında buradan da yararlanabilirsin.
http://forum.donanimhaber.com/m_8651177/tm.htm
Bunu kabul etmek zorunda değilsin. -
kesinlikle kabul etme, insanları bu şeklide çok afedersin keriz yerine koymaya calışan ne idüğü belirsizlerin çeki filan alınmaz itiraz hakkın var sonuna kadar kovala -
vatansa normaldır kalabalık gozuksun dıye parayla musterı tutuyo bu adamlar -
quote:
Orjinalden alıntı: LimeWaRe
vatansa normaldır kalabalık gozuksun dıye parayla musterı tutuyo bu adamlar
wallamı yaw ciddimisin? -
arkadaşlar vatan paramı vermiyor nereye şikayet edebilirim ? -
vatana bnm bi ark vatandan bi ups almıştı pc açılırken ekranda bi titreme yapıodu vede bu ups den kaynaklanıodu nerden anladınız derseniz ups ii çıkardığımızda öle bişi olmuodu sadece bnm saydığım kadarıyla arkadaşım 5-6 kere gitti ama sonuç alamıcanı anlayınca oda öölee kullanıo artık -
quote:
Orjinalden alıntı: freestyler
arkadaşlar vatan paramı vermiyor nereye şikayet edebilirim ?
madem bunu soruyorsun, tükoder in internet sitesinden başla bence
http://www.tukoder.org.tr/sikayetler.asp -
vatana -
ya arkadaşlar ben tam kanunları bilmiyorum ama bir malı satın aldıktan sonra eğer cihaz kusuru yoksa ben bunu beğenmedim diyerek geri veremezsin.
iyi düşünüp alışverişini yapacaksın yoksa bunla başa çıkılmazki.
örneğin ben bi telefon alsam 3 gün kullansam sonra ya beni açmadı bu telefon geri vereyim şunu demek mümkünmü çok saçma olur yani. -
quote:
Orjinalden alıntı: Enclosure
vatana
böyle satıcılara birazdaha
-
bu tip bi sorun aynı arkın başına uygarda geldi ordanda 3-4 parça bişi almıştı orayada çook gidip geldi ordada sonuç yine sıfır bu 2 sinede -
quote:
Orjinalden alıntı: yattara 61
ya arkadaşlar ben tam kanunları bilmiyorum ama bir malı satın aldıktan sonra eğer cihaz kusuru yoksa ben bunu beğenmedim diyerek geri veremezsin.
iyi düşünüp alışverişini yapacaksın yoksa bunla başa çıkılmazki.
örneğin ben bi telefon alsam 3 gün kullansam sonra ya beni açmadı bu telefon geri vereyim şunu demek mümkünmü çok saçma olur yani.
Arkadaşım malesef halkımız haklarının farkında değil. Bu tip durumlarda ürünün değişimi ya da para iadesi hakkı sana aittir. Yani ordakilerin senin dediğini yapması gerekir bu tip durumlarda tüketicinin düdüğü öter.
Ayrıca kusur olması gerekmiyor garanti belgesinde aksi belirtilmedikçe bu hak sana ait
Fransa da arkadaşım 2000F a kamera almış ardından 3 gün sonra kamerayı geri iade etmiş va parasını almış iade nedeni ise ülkemiz şartlarını dikkate alırsak trajikomik bir olay, iade nedeni olarak belgede şu yazıyor "Je n'aime pas sa type" (tipini beğenmedim) eve kendi halimizi süşündükçe komik ancak gerçek bir olay valla ne diyim artık yorum sizin
He bu arada arkadaşımın bize gönderdiği video daki ilginç dörüntülerden biri ise serçeler. Hiçbiri insanlardan kaçmıyor bizim güvercinlerden bile daha insancıllar kuşlar, insanların başlarına omuzlarına konuyor ve insanlarda onlara yem veriyor. Herhalde aynı kuş aynı eylemi burada yapsa gözünü açtığında kendini mangalda bulur
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DigitalWorld -- 14 Ağustos 2006; 15:37:43 >
-
2 hafta önce psu aldım hepsiburadadan.Ürün asus 45ga.Ürün tıpatıp aynı.Fakat farklılıklar vardı.Biraz uzun sürsede paramı geri aldım.Paranı geri verirken soruyorlar hediye çekimi iademi diye.Paranı geri vermeleri gerekir.
Böylelikle öğreniyoruz hangi firmalardan alış veriş yapılacağını.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi katastrof54 -- 14 Ağustos 2006; 2:42:19 > -
quote:
Orjinalden alıntı: DigitalWorld
quote:
Orjinalden alıntı: yattara 61
ya arkadaşlar ben tam kanunları bilmiyorum ama bir malı satın aldıktan sonra eğer cihaz kusuru yoksa ben bunu beğenmedim diyerek geri veremezsin.
iyi düşünüp alışverişini yapacaksın yoksa bunla başa çıkılmazki.
örneğin ben bi telefon alsam 3 gün kullansam sonra ya beni açmadı bu telefon geri vereyim şunu demek mümkünmü çok saçma olur yani.
Arkadaşım malesef halkımız haklarının farkında değil. Bu tip durumlarda ürünün değişimi ya da para iadesi hakkı sana aittir. Yani ordakilerin senin dediğini yapması gerekir bu tip durumlarda tüketicinin düdüğü öter.
Ayrıca kusur olması gerekmiyor garanti belgesinde aksi belirtilmedikçe bu hak sana ait
Fransa da arkadaşım 2000F a kamera almış ardından 3 gün sonra kamerayı geri iade etmiş va parasını almış iade nedeni ise ülkemiz şartlarını dikkate alırsak trajikomik bir olay, iade nedeni olarak belgede şu yazıyor "Je n'aime pas sa type" (tipini beğenmedim) eve kendi halimizi süşündükçe komik ancak gerçek bir olay valla ne diyim artık yorum sizin
He bu arada arkadaşımın bize gönderdiği video daki ilginç dörüntülerden biri ise serçeler. Hiçbiri insanlardan kaçmıyor bizim güvercinlerden bile daha insancıllar kuşlar, insanların başlarına omuzlarına konuyor ve insanlarda onlara yem veriyor. Herhalde aynı kuş aynı eylemi burada yapsa gözünü açtığında kendini mangalda bulur
yani sen şimdi kusur olmasa bile iade hakkımız varmı diyosun.
-
quote:
Orjinalden alıntı: ultrAslan-BH
vatana bnm bi ark vatandan bi ups almıştı pc açılırken ekranda bi titreme yapıodu vede bu ups den kaynaklanıodu nerden anladınız derseniz ups ii çıkardığımızda öle bişi olmuodu sadece bnm saydığım kadarıyla arkadaşım 5-6 kere gitti ama sonuç alamıcanı anlayınca oda öölee kullanıo artık
o sorunlar UPS deki sinüssel dalga üretici devrelerin kalitesiz olması,şebeke geriliminin düşük olması(bu da aslında kalitesiz devrelerle ilgili kaliteli nitekim pahallı olanlar gerilimi 220V a sabitliyor.) ve ya sinüs üreteçlerinin bir nedenden vermsiz çalışması ve hepsi de genel olarak PSU nun kalitesiz olduğunu (ya da ayıplı mal olabilir) ifade eder. bu durmda da ürünü tamire alırlar ilk önce ama olay PSU nun kalitesiz olması ise düzeltemezler ve yenisini verirler ya da tamir ettik derler hata iki defa daha tekerrür eder o zaman direk para iadesi alabilirsin. Not servis dökümanlarına iyi bak farklı arızalar yazabilirler o zaman hakkın kaybolur
-
quote:
Orjinalden alıntı: yattara 61
quote:
Orjinalden alıntı: DigitalWorld
quote:
Orjinalden alıntı: yattara 61
ya arkadaşlar ben tam kanunları bilmiyorum ama bir malı satın aldıktan sonra eğer cihaz kusuru yoksa ben bunu beğenmedim diyerek geri veremezsin.
iyi düşünüp alışverişini yapacaksın yoksa bunla başa çıkılmazki.
örneğin ben bi telefon alsam 3 gün kullansam sonra ya beni açmadı bu telefon geri vereyim şunu demek mümkünmü çok saçma olur yani.
Arkadaşım malesef halkımız haklarının farkında değil. Bu tip durumlarda ürünün değişimi ya da para iadesi hakkı sana aittir. Yani ordakilerin senin dediğini yapması gerekir bu tip durumlarda tüketicinin düdüğü öter.
Ayrıca kusur olması gerekmiyor garanti belgesinde aksi belirtilmedikçe bu hak sana ait
Fransa da arkadaşım 2000F a kamera almış ardından 3 gün sonra kamerayı geri iade etmiş va parasını almış iade nedeni ise ülkemiz şartlarını dikkate alırsak trajikomik bir olay, iade nedeni olarak belgede şu yazıyor "Je n'aime pas sa type" (tipini beğenmedim) eve kendi halimizi süşündükçe komik ancak gerçek bir olay valla ne diyim artık yorum sizin
He bu arada arkadaşımın bize gönderdiği video daki ilginç dörüntülerden biri ise serçeler. Hiçbiri insanlardan kaçmıyor bizim güvercinlerden bile daha insancıllar kuşlar, insanların başlarına omuzlarına konuyor ve insanlarda onlara yem veriyor. Herhalde aynı kuş aynı eylemi burada yapsa gözünü açtığında kendini mangalda bulur
yani sen şimdi kusur olmasa bile iade hakkımız varmı diyosun.
Evet kesinlikle öyle diyorum garanti belgesinde aksi belirtilmedikçe
(LCD lerdeki ölü pikseller örneğin onlar arızadır ancak belgede bunların değişmeyeceği belirtiliyor ve ölü piksel arıza vasfını yitiriyor)
bir ürünü fatura tarihinden itibaren 7 gün içinde iade edebilirsin Türkiye haricinde dünyada en çok bilinen Tüketici hakkı budur zaten. 7 gün ise sanırım incilden kaynaklanıyor (Dünya 7 günde yaratılmıştır meselesi)
-
hayır onlar sorun yok deyip yada sorun halloldu deyip geri veriolardı dökümanlarada şu anda bakamam zaten arkadaşın ups i çünkü -
quote:
Orjinalden alıntı: ultrAslan-BH
hayır onlar sorun yok deyip yada sorun halloldu deyip geri veriolardı dökümanlarada şu anda bakamam zaten arkadaşın ups i çünkü
eeee teknik servislerde en çok yapılan üçkağıtlardan biridir servis dökümanına farklı arızalar yazmak çünkü çoğu kullanıcı ürününün sorununun halloması sevinci ile bu belgelere bakmaz direkt imzalarlar. yumurta hadisesi meydana gelince ise yaptıkları hatayı farkederler
Benzer içerikler
- en iyi ups markası
- fps drop neden olur
- kasaya elektrik gelmiyor
- makelsan ups sürekli ötüyor
- psu önerisi
- atx 3.0 nedir
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X