Şimdi Ara

jazz alınır mı (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
76
Cevap
1
Favori
21.798
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • doğruyu söylemek gerekirse toyotaları pek sevmem, ama kalitesizliği veya teknik yetersizliinden değil, karaktesiz otompbiler ürettiğini düşündüğüm için.

    ama sezarın hakkı sezara, 1.33 vvti motorla ve yeni iq isimli modeliyle büyük iş başarmışlar.

    http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/newreviews/207275/specs/toyota_auris.html?spec=TOYCAUR0034

    dileyen bu adresten auristeki değerlerine bakabilir.

    39.8 miles per galon diyor, alışık olduğumuz sistemde 100 km de 7 litre eder, bence olağanüstü bir değer, çoğu avrupalı üretici b segmenti 1.2 motorlu otomobilleriyle dahi bu değeri yakalamıyor.




  • Aile arabası olarak güzel aslında. Ancak tip biraz sorunlu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    doğruyu söylemek gerekirse toyotaları pek sevmem, ama kalitesizliği veya teknik yetersizliinden değil, karaktesiz otompbiler ürettiğini düşündüğüm için.

    ama sezarın hakkı sezara, 1.33 vvti motorla ve yeni iq isimli modeliyle büyük iş başarmışlar.

    http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/newreviews/207275/specs/toyota_auris.html?spec=TOYCAUR0034

    dileyen bu adresten auristeki değerlerine bakabilir.

    39.8 miles per galon diyor, alışık olduğumuz sistemde 100 km de 7 litre eder, bence olağanüstü bir değer, çoğu avrupalı üretici b segmenti 1.2 motorlu otomobilleriyle dahi bu değeri yakalamıyor.




    Dual VVT-İ motoru (101 hp, 132 nm ) çok ekonomik..Ama ortalama 48 mpg değeri ( ki 5.8 l/100 km'ye denk gelir) yeni jazz İ-Vtec'den fazla ( İ-Vtec : 100 hp, 127 nm tork , 5.3 l/ 100 km)..Üstelik Toyota start-stop kullanıyor..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: terapist70


    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    doğruyu söylemek gerekirse toyotaları pek sevmem, ama kalitesizliği veya teknik yetersizliinden değil, karaktesiz otompbiler ürettiğini düşündüğüm için.

    ama sezarın hakkı sezara, 1.33 vvti motorla ve yeni iq isimli modeliyle büyük iş başarmışlar.

    http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/newreviews/207275/specs/toyota_auris.html?spec=TOYCAUR0034

    dileyen bu adresten auristeki değerlerine bakabilir.

    39.8 miles per galon diyor, alışık olduğumuz sistemde 100 km de 7 litre eder, bence olağanüstü bir değer, çoğu avrupalı üretici b segmenti 1.2 motorlu otomobilleriyle dahi bu değeri yakalamıyor.




    Dual VVT-İ motoru (101 hp, 132 nm ) çok ekonomik..Ama ortalama 48 mpg değeri ( ki 5.8 l/100 km'ye denk gelir) yeni jazz İ-Vtec'den fazla ( İ-Vtec : 100 hp, 127 nm tork , 5.3 l/ 100 km)..Üstelik Toyota start-stop kullanıyor..

    jazz ile auris arasında nerden bakılsa 200 kg fark var,

    motorun tüketimi, ne kadar kütleyi, ne kadar sürede, ne kadar mesafe götüreceğine bağlı.

    tüketim verileri hesaplanırken, süre ve mesafe konusunda yüzde yüz eşitlik sağlanıyor ama aralarında 200 kg ye yakın fark olan 2 otomobilin tüketimlerinden motorun verimliliği hakkında bir bilgi elde edilemez.

    kısaca ya jazz daki motorun civic hb te nekadar tükettiğine, veya auris teki motorun yaris te ne kadar tükettiğine bakmak lazım.

    honda civic de aynı motor ortalama 5.65 litre tüketiyor, yani auristen yine de daha az ,

    ama performans açısından aralarında çok büyük fark var, toyota 13.5 saniye de 100 e çıkarken, civic te bu derece 15 saniye.

    ayrıca toyota motoru hem daha büyük tork üretiyor, hem de maksimum torkunu 1000 devir asağıda üretiyor.




  • Civic hb 1.4 (manuel) 0-100'ü 14.6 sn..Vites dişli oranları performans yönünde düzenlenirse 1 sn'lik farkı kapatabilir diye düşünüyorum..
    http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/newreviews/207135/specs/honda_civic.html?spec=HONCCIV0102

    Toyota'da start-stop olmasaydı aynı performansla %5-10 daha fazla yakacaktı..Bu durumda dual VVT-i'ın İ-Vtec'ten daha tasarruflu olduğunu söyleyemeyiz..

    Maximum torkunu daha düşük devirde veriyor olması avantaj, buna kabul ediyorum..Üst devirlerde de İ-Vtec'in daha canlı olacağını düşünüyorum..Valvmatik teknolojisini asla küçümsemiyorum sadece İ-Vtec'i de gözden kaçırmayalım diyorum..[



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 4 Ocak 2009; 21:43:12 >




  • Bu son derece yararlı, objektif ve ilgilenenleri aydınlatıcı bilgiler ve onları sunanlara teşekkür ediyorum.
  • Teşekkürler aynen öyle demek iştemiştim.Bu yılın sonuna doğru Yarisin makyajlanmış ve 8 yıllık motorununda yenilenmiş olarak çıkacağını tahmin ediyorum benimki sadece bi beklenti ,tahmin yani ama kesin bilenler vardır yazarlarsa seviniriz.


    quote:

    Orjinalden alıntı: oanayurt

    19can84 adlı arkadaş bu bilgiyi vermiş ama piyasada yok. Sanırım devrimkarataş da yanlış anlamış. Oysa toyyarisçi arkadaş yeni çıkacak yarise ait bilginin kaynağını sormaktadır. Ben de aynı yönde bilgiye sahibim ama henüz teyit edilmiş bir bilgi değil benimkisi. Sadece bazı sitelerde 2010 sonu itibarıyla piyasaya çıkacağı söylenen yaris için bir bilgidir. Bu yarisin motorunun 1.33 olacağı, 105-110 BG rasında olacağı söylenmekte. Galiba toy yarisçi arkadaşın da istediği böyle bir bilginin doğruluğunu ortaya koyabilecek kaynak. Yoksa şu andaki yeni yaris diye geçen motor 1.000 (69 BG)ve 1.298 benzinli (87 BG) ve 1.4 dizel motorlar.





  • toyyarisçi kardeş şu sitede 1.33 vti yeni yaris motoru hakkında bilgi var. İlk kez auriste uygulandığı ve başarılı olduğu söylenen yeni bir teknolojiymiş. en erken 2009 sonlarına doğru yeni yarise de uygulanacakmış. Müthiş birşey olduğu anlatılmakta. sadece bir bilgi olsun diye vermek istedim. Umarım Jazzsever arkadaşların sitesinde anlayışla karşılanır. yani jazz mahallesinde yaris satmak gibi oldu. Umarım anlayışla karşılanılır.
    http://www.easycarblog.com/2008/12/2009-toyota-yaris-facelift-model-revealed.html/
  • Teşekkür ederim ilginize sonuçta bilgilenmek, en iyiyi en uygun fiyata almaktır tüketicilerin hedefi ,bu formlarda bunun için var sanırım.Ama şu an bu segmentte araç alacak olsam Jazz'dan başkasını düşünmem düşünemem her ne kadar Yariside çok sevsem..Bugünün arabası bu ,ama yarın Yeni Yaris çıkar bakarız...
  • arrkadaslar bende jazz almak uzreyim 2004 ls modeli.uyarınız varmı?tavsiyeniz?bide bunlarda triger kayışı zincir mi??
  • Ben bugün pazarlık yaptım ve jazz fun+ I-shift aldım. Cuma günü teslim alıcam otomobili.
    ÖTV muafiyetli 23.600'e aldım

    Ayrıca ben 7000 TL yi 15 martta vereceğim. Yani ÖTV li alsaydım ve tamamını peşin verseydim bana 32.250 ye vereceklerdi.

    Yalnız otomobil 15" jant ile geldi. Erzuruma bugün 5 tane fun I-shift geldi tamamı 15" jant.
    Fun donanımının lastikleri normalde 185/55R16. Aslında ben buna sevindim.

    Çünkü 16" jant pek çukura vurmaya gelmiyor. Yanak kalınlığı düşük olduğu için, çukura vurmalarda daha kolay lastik yırtılıyor hatta jant dahi eğilebiliyor. 15" Erzurum şartlarına daha uyumlu. Ayrıca 185/55R16 çok nadir bulunan bi lastik dediler. Sadece pirelli de varmış. O da çok pahalıymış. Çoğu otomobilde 205/55R16 lastik var. 15" ama joy daki gibi kapaklı değil hafif alaşımlı olacak. Ben bunuda pazarlık yaparken kullandım.

    Otomobili teslim alınca daha detaylı bilgi ve resim göndereğim.




  • Honda Jazz'larda ne zaman indirime gidicek ben onu çok merak ediyorum Fun+ düz vites istiyorum ben veya uygun olursa I-Shift'de iyi olur fakat 3-4bin lira düşseler fiyattan mükemmel olucak biraz yüksek malesef onun dışında her yönüyle çok güzel bir araç
  • dream al daha iyi
  • herkese merhaba honda jazz almayı dusunenlerden bırıyım bende.en ıyı yorumuda burda bulacagımı dusundugum ıcın bazı onerılerınızı beklıorum.almayı dusundugum jazz 1.4 ls modelı 2004 model . arabada bı kac boya var yuzeysel tanıdık bırınden oldugu ıcın guvenılır bır araba ama yınede sonucta bı honda bayıınde kontrolden gecırecem arabayı.fıyat olarak 18000 .bu fıyat nasıldır sızce bırde jazzz kullanaların ozellıke yorumlarını beklıorum bu arabanın en cok sıkıntısı ne olabılır almadan once neye dıkkat etmelıyım .
    sımdıden tesekkurler
  • bu arada unuttum araba trıptonıc.ve arabayı henuz gormedım bı tanıdık baktı
  • Yeni kasanın fiyatı yüksek olsa da verdiği donanıma göre yine makul.
    Diğer markalarda paket paket aldığınızda çok daha pahalıya geliyor.
    Ama keşke Fun ishift versiyonu 32-33 civarında olsaydı.
    Ama daha da zam geleceği söyleniyor maalesef.
  • ötv indirimini duyunca tüm 2. el arama çalışmalarımı sonlandırıp, jazz fun+ishift siparişimi verdim.
    fiyat daha belli değil ama bekliyoruz bakalım,,31-32 civarına inecek gibi benim aldıgimin fiyatı,,bayii hic indirim yapmadı maalesef,,ama kapı bantları+park sensoru aksesuarlarını verdiler,,,2-3 hafta icinde arabamı alicam inşallah,,,
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaja_sinis

    ötv indirimini duyunca tüm 2. el arama çalışmalarımı sonlandırıp, jazz fun+ishift siparişimi verdim.
    fiyat daha belli değil ama bekliyoruz bakalım,,31-32 civarına inecek gibi benim aldıgimin fiyatı,,bayii hic indirim yapmadı maalesef,,ama kapı bantları+park sensoru aksesuarlarını verdiler,,,2-3 hafta icinde arabamı alicam inşallah,,,


    Simdiden Hayırlı olsun dilerim. Şehir ve renk bilgisi verebilri misiniz? Neden soruyorum, çünkü ben Ankara'da 22.03.2009 itibariyle 2 bayiye gittim ve ellerinde hiç Jazz Fun+ kalmamıştı ve sipariş alıyoruz ancak renk opsiyonu olarak 2 renk veriyorsunuz dediler.
  • o fiyata honda civic dream alınır
  • merhaba,

    ben tercihimde ufak bir değişiklik yaptım.
    ishift ile ilgili yorumları okuduktan ve ishift jazz almış olan bir arkadaşımla da konuştuktan sonra,,,fun duz vites olarak tercihimi değiştirdim.
    ve ellerinde 1 tane de benim istediğim renk olan turkuaz fun duz vites vardı. ve aracımı 21 mart tarihiyle teslim aldım.
    aldığım bayii Ankara honda Efe.
    Ama şunu da hatırlatmalıyım ki, bu ötv muhabbeti çkar çıkmaz , daha indirim oranı belli olmamışken ben gidip 15 Mart pazar gunu kaporamı vermiştim.
    fiyat ertesi günü belli oldu.
    merak edenler için fiyatı da söyleyim. Aynen internette yazan liste fiyatından aldım. Sağolsun arkadaşlar kuruş indirmediler.
    29556'ya park sensoru dahil. Bi de 400 liraya 8 parça kapı koruyucu bandı taktırdım. bana 30000 liraya geldi yeni jazz,,,
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.