Şimdi Ara

jazz alınır mı (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
76
Cevap
1
Favori
21.206
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaja_sinis

    merhaba,

    ben tercihimde ufak bir değişiklik yaptım.
    ishift ile ilgili yorumları okuduktan ve ishift jazz almış olan bir arkadaşımla da konuştuktan sonra,,,fun duz vites olarak tercihimi değiştirdim.
    ve ellerinde 1 tane de benim istediğim renk olan turkuaz fun duz vites vardı. ve aracımı 21 mart tarihiyle teslim aldım.
    aldığım bayii Ankara honda Efe.
    Ama şunu da hatırlatmalıyım ki, bu ötv muhabbeti çkar çıkmaz , daha indirim oranı belli olmamışken ben gidip 15 Mart pazar gunu kaporamı vermiştim.
    fiyat ertesi günü belli oldu.
    merak edenler için fiyatı da söyleyim. Aynen internette yazan liste fiyatından aldım. Sağolsun arkadaşlar kuruş indirmediler.
    29556'ya park sensoru dahil. Bi de 400 liraya 8 parça kapı koruyucu bandı taktırdım. bana 30000 liraya geldi yeni jazz,,,


    i-shift ile ilgili acaba ne bilgiler aldıız da siparişiniz değiştirdiniz merak ediyorum. Mayıs ayı gibi ben de Combo'mu elden çıkarıp Jazz almayı düşünüyorum da kısmetse. Aklımda i-shift alıp trafikte artık rahat etmek vardı. Bilgilendirirseniz sevinirim. Aracınız hayırlı olsun. Turkuaz renk çok yakışıyor Jazzlara:)




  • Bende Cumartesi Fun-İShift aldım . 2004 den beri eski kasayı kullandım. iShift diğer markaların otomatikleştirilmiş şanjımanlarından çok daha başarılı.
    Sadece 1.ci vitesten ikiye geçerken biraz yığılma belli oluyor. Düz viteste nasıl vites geçilerinde gaz dan ayağını çekiyorsun bunda da hafif çek hissetmezsin. 4 dörtlük bir araç ama hiç kullanmadıysan test sürüşü yap. Süspansiyonlar sert gelebilir ve bozuk yolları pek sevmiyor zıp zıp .
  • hangi ildesiniz, fun i-shift bulabilmenize sasirdim,istanbul daki bayiiler yok diye tutturmus,
    kaca aldiniz?
  • hocam bn i-shift test sürüşü yaptım , ''enisbugra'' nickli arkadaşında dediği gibi araçta 1. vitesten 2. ye geçerken bir yığılma oluyor ancak ben toyota'nın mmt sini opel in easytronic viteslerinide kullandım, bu üç vites arasında i-shift kesinlikle çok çok başarılı zaten diğer vites geçişlerinde o kadar yığılma olmuyor hatta neredeyse hissedilmiyor, yokuş kalkış desteği olmasıda bu viteslerin en büyük handikaplarından biri olan yokuşta kaydırmayı önlüyor. Ki ben test yaptıktan sonra aracı cok begendim ve siparişimi verdim bir aksilik olmazsa nisan ayında aracı teslim alıcam. Bu arada İstanbldaki bayiler şu an mayıs ayına sıra veriyorlar diye biliyorum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ooonurrr

    hocam bn i-shift test sürüşü yaptım , ''enisbugra'' nickli arkadaşında dediği gibi araçta 1. vitesten 2. ye geçerken bir yığılma oluyor ancak ben toyota'nın mmt sini opel in easytronic viteslerinide kullandım, bu üç vites arasında i-shift kesinlikle çok çok başarılı zaten diğer vites geçişlerinde o kadar yığılma olmuyor hatta neredeyse hissedilmiyor, yokuş kalkış desteği olmasıda bu viteslerin en büyük handikaplarından biri olan yokuşta kaydırmayı önlüyor. Ki ben test yaptıktan sonra aracı cok begendim ve siparişimi verdim bir aksilik olmazsa nisan ayında aracı teslim alıcam. Bu arada İstanbldaki bayiler şu an mayıs ayına sıra veriyorlar diye biliyorum...


    Hayırlı olsun. Yokuş destek sistemi olması gerçekten büyük bir artı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: forumusr

    hangi ildesiniz, fun i-shift bulabilmenize sasirdim,istanbul daki bayiiler yok diye tutturmus,
    kaca aldiniz?


    Bursa'da fiyat garantisi vermeden sıra yazıyorlar.
    "araç yok" diye birşey denmiyor.

    Bayi adı : inallar

    fiyat ise liste fiyatı, kimse indirmeye yanaşmıyor.
    Niyetiniz varsa "bir an evvel kaporayı yatırıp sıraya girin" derim.

    mayıs listesine de giremezseniz, ötv fırsatı kaçabilir ya da daha fazla zamlara maruz kalabilirsiniz.
  • i-shift tercih etmeme nedenim hem genel hem özel nedenlere dayanıyor:

    1. daha önceden civiclerde kullanılmış olsa da jazzlarda ilk defa kullanılacak olması.

    2. hep bahsedilen düşük vites geçişlerinde çok az da olsa hissedilen yığılmalar.

    3. arabayı babamın da ara sıra kullanacak olması ve onun otomatik vites almamı istememesi.

    4. +2000 Tl daha fazla fiyat vererek performansını tam olarak bilmediğim bir şanzıman almak istememem.

    Ha önceki cvt şanzıman devam etseydi, muhtemelen otomatik tercih ederdim. Bakalım bikaç sene içinde kullanıcılardan gelen yorumlar iyi olursa ve hala ishift şanzıman gelmeye devam ederse, o zaman tercih edebilirim.

    bu arada şunu söylemeliyim ki, jazz çok seri ve atak. Gerçi ben daha önceden bizim ailenin clio sembolunu kullanıyodum ve onunla kıyaslama yapabiliyorum sadece. Diğer tüm pozitif özelliklerini bir kenara koyarak, şunu eklemek istiyorum ki aracın bu kadar seri ve atak olmasını beklemiyodum ben. Düz vites olunca da bu seri ve ataklığı daha iyi görebiliyorsunuz. Düz vitesin bi de böyle bi yararı oluyoo.



    quote:

    Orjinalden alıntı: cell-im


    quote:

    Orjinalden alıntı: kaja_sinis

    merhaba,

    ben tercihimde ufak bir değişiklik yaptım.
    ishift ile ilgili yorumları okuduktan ve ishift jazz almış olan bir arkadaşımla da konuştuktan sonra,,,fun duz vites olarak tercihimi değiştirdim.
    ve ellerinde 1 tane de benim istediğim renk olan turkuaz fun duz vites vardı. ve aracımı 21 mart tarihiyle teslim aldım.
    aldığım bayii Ankara honda Efe.
    Ama şunu da hatırlatmalıyım ki, bu ötv muhabbeti çkar çıkmaz , daha indirim oranı belli olmamışken ben gidip 15 Mart pazar gunu kaporamı vermiştim.
    fiyat ertesi günü belli oldu.
    merak edenler için fiyatı da söyleyim. Aynen internette yazan liste fiyatından aldım. Sağolsun arkadaşlar kuruş indirmediler.
    29556'ya park sensoru dahil. Bi de 400 liraya 8 parça kapı koruyucu bandı taktırdım. bana 30000 liraya geldi yeni jazz,,,


    i-shift ile ilgili acaba ne bilgiler aldıız da siparişiniz değiştirdiniz merak ediyorum. Mayıs ayı gibi ben de Combo'mu elden çıkarıp Jazz almayı düşünüyorum da kısmetse. Aklımda i-shift alıp trafikte artık rahat etmek vardı. Bilgilendirirseniz sevinirim. Aracınız hayırlı olsun. Turkuaz renk çok yakışıyor Jazzlara:)




  • Tercih sizin illa ki, öte yandan şunları da ifade etmek gerek

    1- i-shift tiptronik bir şanzıman dolayısı ile sürekli manuel olarak kullanma şansınız var.
    Ayrıca direksiyondan kumanda ile sürekli yola konsantre olarak sürüş güvenliğini artırabilirsiniz.
    2- otomatik şanzımanlardan büyük bir beklenti var bana göre. i-shift'teki yığılma ve şoklu geçiş şikayetlerine katılıyorum ama düz viteste de aynı sarsıntıları yaşıyorsunuz. Sadece siz kontrol ettiğiniz için sarsıntıya kendinizi hazırlıyorsunuz. sürücü için durum böyleyken, yolculara sorarsanız düz viteste yolculuk ve i-shift'te yolculuk arasındak farkı anlayabileceklerini sanmıyorum.
    3- i-shift'te yakıt sarfiyatı daha düşük.
    4- şehir içinde kullanımda kolaylık ve konfor kıyaslanamaz.

    Benim gözümde manuel şanzımanın tek avantajı ucuz olması.



    quote:

    Orjinalden alıntı: kaja_sinis

    i-shift tercih etmeme nedenim hem genel hem özel nedenlere dayanıyor:

    1. daha önceden civiclerde kullanılmış olsa da jazzlarda ilk defa kullanılacak olması.

    2. hep bahsedilen düşük vites geçişlerinde çok az da olsa hissedilen yığılmalar.

    3. arabayı babamın da ara sıra kullanacak olması ve onun otomatik vites almamı istememesi.

    4. +2000 Tl daha fazla fiyat vererek performansını tam olarak bilmediğim bir şanzıman almak istememem.

    Ha önceki cvt şanzıman devam etseydi, muhtemelen otomatik tercih ederdim. Bakalım bikaç sene içinde kullanıcılardan gelen yorumlar iyi olursa ve hala ishift şanzıman gelmeye devam ederse, o zaman tercih edebilirim.

    bu arada şunu söylemeliyim ki, jazz çok seri ve atak. Gerçi ben daha önceden bizim ailenin clio sembolunu kullanıyodum ve onunla kıyaslama yapabiliyorum sadece. Diğer tüm pozitif özelliklerini bir kenara koyarak, şunu eklemek istiyorum ki aracın bu kadar seri ve atak olmasını beklemiyodum ben. Düz vites olunca da bu seri ve ataklığı daha iyi görebiliyorsunuz. Düz vitesin bi de böyle bi yararı oluyoo.



    quote:

    Orjinalden alıntı: cell-im


    quote:

    Orjinalden alıntı: kaja_sinis

    merhaba,

    ben tercihimde ufak bir değişiklik yaptım.
    ishift ile ilgili yorumları okuduktan ve ishift jazz almış olan bir arkadaşımla da konuştuktan sonra,,,fun duz vites olarak tercihimi değiştirdim.
    ve ellerinde 1 tane de benim istediğim renk olan turkuaz fun duz vites vardı. ve aracımı 21 mart tarihiyle teslim aldım.
    aldığım bayii Ankara honda Efe.
    Ama şunu da hatırlatmalıyım ki, bu ötv muhabbeti çkar çıkmaz , daha indirim oranı belli olmamışken ben gidip 15 Mart pazar gunu kaporamı vermiştim.
    fiyat ertesi günü belli oldu.
    merak edenler için fiyatı da söyleyim. Aynen internette yazan liste fiyatından aldım. Sağolsun arkadaşlar kuruş indirmediler.
    29556'ya park sensoru dahil. Bi de 400 liraya 8 parça kapı koruyucu bandı taktırdım. bana 30000 liraya geldi yeni jazz,,,


    i-shift ile ilgili acaba ne bilgiler aldıız da siparişiniz değiştirdiniz merak ediyorum. Mayıs ayı gibi ben de Combo'mu elden çıkarıp Jazz almayı düşünüyorum da kısmetse. Aklımda i-shift alıp trafikte artık rahat etmek vardı. Bilgilendirirseniz sevinirim. Aracınız hayırlı olsun. Turkuaz renk çok yakışıyor Jazzlara:)





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hozturan -- 26 Mart 2009; 12:15:54 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hozturan

    Tercih sizin illa ki, öte yandan şunları da ifade etmek gerek

    1- i-shift tiptronik bir şanzıman dolayısı ile sürekli manuel olarak kullanma şansınız var.
    Ayrıca direksiyondan kumanda ile sürekli yola konsantre olarak sürüş güvenliğini artırabilirsiniz.
    2- otomatik şanzımanlardan büyük bir beklenti var bana göre. i-shift'teki yığılma ve şoklu geçiş şikayetlerine katılıyorum ama düz viteste de aynı sarsıntıları yaşıyorsunuz. Sadece siz kontrol ettiğiniz için sarsıntıya kendinizi hazırlıyorsunuz. sürücü için durum böyleyken, yolculara sorarsanız düz viteste yolculuk ve i-shift'te yolculuk arasındak farkı anlayabileceklerini sanmıyorum.
    3- i-shift'te yakıt sarfiyatı daha düşük.
    4- şehir içinde kullanımda kolaylık ve konfor kıyaslanamaz.

    Benim gözümde manuel şanzımanın tek avantajı ucuz olması.




    2. ve 3. sölediklerinize katılamıyorum.Özellikle manuel araçda arabayı kullanmayı bilen biri varsa direksiyonda vitesin geçtigini anlamanız mümkün bile değildir ishift'de kullanmış biri olarak bu konuda size katılamıyorum.Şuan kullandığım jazz manuel babam aracı kullandığında yanındada oturdum ishiftle test sürüşü yaparkende yanında oturdum kesinlikle vites geçirmeyi bilen biri manuel araç kullanıyorsa vitesin geçişini anlamıyorsunuz bile.
    3. olarak sölediğiniz ise sadece sağ ayağınıza bağlı fakat uzun yolda ishiftin 6.vitesi olduğu için biraz daha yüksek hızda daha az yakıcaktır diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ErdemYildiz -- 30 Mart 2009; 20:40:59 >




  • bu fiyatlarla alınmaz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: franki26

    bu fiyatlarla alınmaz

    bu fiyata jazz yerine ne alinir peki?
  • Mazda 3
  • Artık HONDA'nın hiçbir modeli alınmaz.
  • bi fiyata alinmaz gercekten 33.500'luk fiyati yeni ogrendim bende
  • selamlar,
    ikinci el eski kasa jazz ile ilgili olarak sorulan bir soruyla başlayan forum yeni kasa 0 km jazz'lara kaymış görünüyor. :)
    imkanım olsa ben de 0 düşünürdüm ama o fiyatlara çıkınca da başka markaların bir üst sınıf otomobilller alternatifler arasına girmeye başlıyor.
    o yüzden temiz ve makul fiyatlı bulursam eğer ikinci el jazz alabilirim.
    ikinci elde internet fiyatlarına göre 2005 model araçlara 23-24-25 gibi fiyatlar yazanlar var.
    jazz kasa değiştirmiş, motor-şanzıman değiştirmiş ve fiyatları kendi sınıfındaki araçlara göre (her ne kadar donanım olarak üstün olsa da) fiyat olarak yüksek kalıyor.
    bu şartlar altında bu fiyatlar ikinci el jazz için biraz yüksek değil mi?
  • 2005 model araç için 23-24-25 yüksek. Tabii 2005 model aracın km'si, donanım paketi, şanzımanı (CVT mi düz mü) bunlar da önemli.
    Ne olursa olsun Jazz'ın ikinci eli gerçekten yüksek plazalara takasa vermezseniz.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.