< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Kablonet zorla vdsl'e geçirme çabası
-
-
1 yıldan uzun sözleşme geçersiz diye biliyorum. En kötü faydalandığın kısmı ödersin geçersin
-
Kablonet yok ama illaki DSL altyapısı vardır. Bu durumda DSL üzerinden Kablonet hizmeti alırsınız. Kablotv-Kabloses vb. abonelikleriniz varsa askıya alınır gibime geliyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Taşıdığınız yerde kablonet altyapısı yoksa cezasız (cayma bedel) iptal edilmesi lazım. Eğer sıkıntı çıkarıyorlarsa motlaka adınıza iait fatura yada yeni yerinizdeki ikametgah bilgilerinizi sunun. En uzun yol malesef THH. Sözleşmede ki aynı fiyat ve aynı hızı taşımadan sonra vermeleri gerekiyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Kesinlikle. Yeni sözleşme yapıyorlarsa eski sözleşme feshedilmiş demektir. Devlete ait firma bile bunu yapıyorsa diğerleri neler yapmaz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba Hocam böyle bir madde bulunuyor: https://www.mevzuat.gov.tr/File/GeneratePdf?mevzuatNo=20480&mevzuatTur=KurumVeKurulusYonetmeligi&mevzuatTertip=5
Taahhütlü aboneliğin süresinden önce feshi
(2) Taahhütlü aboneliklerde tüketicinin yerleşim yerinin değişmesi ve taahhüt konusu hizmetin tüketiciye yeni yerleşim yerinde aynı nitelikte sunulmasının fiilen imkansız olması durumunda, tüketici birinci fıkrada belirtilen tutarları veya herhangi bir bedeli ödemeksizin taahhütlü aboneliğini feshedebilir.
-
Aynı sorundan muzdaribim, 15 yılı aşan süredir sevip güvenerek kullandığım Kablonet'i köşe başı vurguncu zihniyet ele geçirmiş resmen.
Ocak 2023'de sonlanacak taahhüdüm var ve adres değiştirdim, yeni adresimde KabloTV, dolayısıyla interneti bildiğimiz anlamda koaksiyel altyapıda mevcut değil, seçeneklerimi öğrenmek amacıyla ev toplama sürecinde müşteri hizmetleriyle (Nisan başı) yaptığım görüşmede, yeni adreste KabloTV hizmeti sağlanamıyorsa bedelsiz taahhüt iptal talebi açıldığı ve sonuçlandığında tüm hizmetlerinden ağrı, sızısız arınabileceğim söylenmişti.
Bugün aradığımda ise 'o süreçlerin' güncellendiği ve adreste KabloTV olmasa dahi VDSL altyapı üzerinde hizmet sunulabiliyorsa mevcut taahüdün arka planda iptal olup 'yalın internet' şeklinde 24 aylık yeni bir sözleşme ile nakil gerçekleştiği; eğer taahhüt bozumu talep edersem TV hizmetini adreste bulunmadığı için bedelsiz, internet hizmetini (aynı nitelikte hizmet sunamasalar bile. Türksat VDSL ile koaksiyeli denk sayıyor!) kalan süre üzerinden toplam indirim bedeliyle iptal edebileceğim şeklinde güncellendiğini öğrendim. Yani sözleşmeyi fesih etsem de etmeyip nakil istesem de taahüdümün bozulduğu ve buna rağmen olmayan sözleşme üzerinden Türksat'a tabii olmak zorunda olduğum gibi akıl almaz bir durum ortaya çıkıyor. İki seçeneği de istemeyip 6 aylık kalan taahüdümü yeni adreste nasıl kullanacağımı sorduğumda bir cevap da veremediler haliyle.
Bu noktadan sonra nasıl yol izleyeceğimden emin olmamakla birlikte şikayetimi THH ve üzerindeki kurumlara taşımak istiyorum ancak kimi kime şikayet ettiğim durumu oluşabileceği için boşa efor harcamak da cazip gelmiyor. Yahut yazdığımın üstüne halen Türksat'dan tv ve internet hizmet almak isteyen varsa kendisine devredip, hem yakamı kurtarıp hem kullanacak arkadaşın en azından 6 ay kadar daha 100tl altında aidatla kullanıp sonrasında kapatıp bırakması da mümkün.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam farklı adrese taşındım ve çok şükür adreste internet altyapısı olmadığı için thh ile uğraşmadan cayma bedelsiz iptal ettim.quote:
Orijinalden alıntı: Roby
Aynı sorundan muzdaribim, 15 yılı aşan süredir sevip güvenerek kullandığım Kablonet'i köşe başı vurguncu zihniyet ele geçirmiş resmen.
Ocak 2023'de sonlanacak taahhüdüm var ve adres değiştirdim, yeni adresimde KabloTV, dolayısıyla interneti bildiğimiz anlamda koaksiyel altyapıda mevcut değil, seçeneklerimi öğrenmek amacıyla ev toplama sürecinde müşteri hizmetleriyle (Nisan başı) yaptığım görüşmede, yeni adreste KabloTV hizmeti sağlanamıyorsa bedelsiz taahhüt iptal talebi açıldığı ve sonuçlandığında tüm hizmetlerinden ağrı, sızısız arınabileceğim söylenmişti.
Bugün aradığımda ise 'o süreçlerin' güncellendiği ve adreste KabloTV olmasa dahi VDSL altyapı üzerinde hizmet sunulabiliyorsa mevcut taahüdün arka planda iptal olup 'yalın internet' şeklinde 24 aylık yeni bir sözleşme ile nakil gerçekleştiği; eğer taahhüt bozumu talep edersem TV hizmetini adreste bulunmadığı için bedelsiz, internet hizmetini (aynı nitelikte hizmet sunamasalar bile. Türksat VDSL ile koaksiyeli denk sayıyor!) kalan süre üzerinden toplam indirim bedeliyle iptal edebileceğim şeklinde güncellendiğini öğrendim. Yani sözleşmeyi fesih etsem de etmeyip nakil istesem de taahüdümün bozulduğu ve buna rağmen olmayan sözleşme üzerinden Türksat'a tabii olmak zorunda olduğum gibi akıl almaz bir durum ortaya çıkıyor. İki seçeneği de istemeyip 6 aylık kalan taahüdümü yeni adreste nasıl kullanacağımı sorduğumda bir cevap da veremediler haliyle.
Bu noktadan sonra nasıl yol izleyeceğimden emin olmamakla birlikte şikayetimi THH ve üzerindeki kurumlara taşımak istiyorum ancak kimi kime şikayet ettiğim durumu oluşabileceği için boşa efor harcamak da cazip gelmiyor. Yahut yazdığımın üstüne halen Türksat'dan tv ve internet hizmet almak isteyen varsa kendisine devredip, hem yakamı kurtarıp hem kullanacak arkadaşın en azından 6 ay kadar daha 100tl altında aidatla kullanıp sonrasında kapatıp bırakması da mümkün.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Geçmiş olsun, adınıza sevindim. Yalnız internet altyapısı olmayan bölgeyi bulmak samanlıkta iğne aramaya benziyor biraz, şanslıymışsınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Zaten olacak olan da buydu. Kartınız varsa teslim etmeyi unutmayın .Dikkat edin son ayın faturasını yetişmedi diye bir sonraki ay çıkarabiliyorlar .E devlet üzerinden kontrol edin .
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X