Şimdi Ara

Kamyonların arkalarına bariyer konusunda biri bişeyler yapsın. Yazık! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
3.113
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cok dogru insallah onlemler alinir.
  • Arkadaslar ulkemizde kanunlara uyulmuyor maalesef.Aslinda kanunen saseden 60 cm den fazla kasa cikintisi yasaktir.Ama goruldugu uzere 1m den fazla cikinti var resimde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: resmonse


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Lupara_

    Kamyona arkadan çarpıp, kamyonun altına giren araçlardan çıkan ölü sayısı hiç azımsanacak kadar değil. Kamyonların arkasında, araçların kamyonun altına girmelerini önleyecek bir bariyer sistemi zorunluluğu olsun. Bununla hangi birim ilgileniyorsa orayı mail yağmuruna tutalım. Yasası yoksa meclise mail gönderelim.


    Sizin yazdığınız mailin bir örneğini ve gönderdiğiniz yerlerin adresini bize de gönderirseniz memnun oluruz


    Boncuk buldun herhalde.
    Farzet ki ben hiç bir yere mesaj yazmadım,bu durum yazdıklarımı geçersiz mi kılar?
    Ben karayollarına ve yaşadığım yerdeki nakliyeciler odasına mesaj gönderdim. Ama çözümün siyasilerde olduğunu düşündüğüm için belki tanıdığı olan bir arkadaş konuyu okur da ilgilenir diye mesaj yazdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Lupara_ -- 15 Ekim 2010; 9:14:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Lupara_

    Kamyonların arkasında, araçların kamyonun altına girmelerini önleyecek bir bariyer sistemi zorunluluğu olsun.


    Dediğiniz bariyer nasıl bir şey?Yani mevcut araçlarda şaseye bağlı olan ve stoplar;plaka vs.'nin de takılı olduğu tampon görevi gören parça(bariyer) var.Ki arkadan çarpma durumunda zaten araçlar önce buna çarpıyor ve birçoğu da bu parça sayesinde şasenin altına girmiyor.Dediğiniz gibi hiç girmemesini sağlamak için konulacak bir parça(ki bu diyeceğim bence) o tamponu uzatmak ve kuvvetlendirmek olur ki;bu da yola iyice yakınlaşması demek.Yükü yediği zaman da araba yürümez bu sefer..

    Fikir güzel;yapılsın;yapılsın da..Ne yapılsın tam olarak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: errddm

    Sonuna kadar hak veriyorum size..gercekten kamyonlar a bu şekilde bir uygulama lazım..Ancak ne yazıkki türkiye de yaşıyoruz..sımdı bulamadım ama bundan 3-4 hafta önce paylasılmıstı..Bir kamyoncunun röportajı vardı..''Hız kontrolu yapılmıyor , iş verenler hız yapmamızı istiyor vs'' gibi bir röportajdı..Bence bundan önce ülkemizde toparlanması gereken çok şey var..Ne yazık ki..

  • arkadaşlarhttp://www.bimer.gov.tr/Forms/pgApplication.aspx de görüş öneri sayfasına bu isteklerinizi yazabilirisniz. ben bi tan ekonu ile alakalı gönderdim.
  • By atom239
    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq_

    şu tırların,kamyonların altına hala ve hala çelik bariyer zorunlu değil. yada zorunlu olsa bile denetim yok. polis sis farını yakana siyah cama ceza yazar giyotin gibi kasalara bi cacık yapmaz

    quote


    Zorunlu zaten.Biz esek gibi taktiriyoruz muayenede soruyorlar

    Ama bazi akillilar 100kg daha fazla yuk atip kantara yakalanmamak icin muayeneden sonra sokuyorlar.

    Bizden adam olmaz ya.

    http://forum.donanimhaber.com/m_71732957/tm.htm

    Ayni başlığın 4üncü sayfasında whisper911 in koyduğu iihs testi ve benim mesajıma bakınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oldsalt -- 22 Aralık 2013; 10:38:47 >
  • Bu konuda haklısınız Avrupa'da zorunlu Türkiye'de Avrupa'da çalışan tırlarda da var bu birde.Bazı tırlara dikkat ettim nedeni bu mudur başka bir şey midir bilinmez.Tırın çektiği bölümün arkası yere doğru meğil ve arkadaki tekrlerler çekicinin tekerinden daha ufaktı bunun nedeni özel bir yöntem ya da yasamı var artık? Yoksa maliyetten kısmak için ufak teker mi takıyorlar.
  • http://www.sondakika.com/haber/haber-bakirkoy-de-kaza-1-olu-1-yarali-3-5450852/


    ikiside arkadaşımdı gece 12 de olay yerıne gittim aradılar ben gittiğimde herşey bitmişti :(


    birini dun topraga verdık

    cok acı bir durum

    allah rızası ıcın araba kullanıyorsanız dıkkat edin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WARNİNG -- 22 Aralık 2013; 12:40:21 >
  • bahsedilen olay bu. burada dorseleri test ediyorlar.
    orada bar'ın bulunması önemli değil. önemli olan o barın malzeme kalitesi. arada çok fark var. ölümlere neden olan fark bunlar.
    he türkiye de bu bar dan hiç göremiyoruz o ayrı konu.
    başlarda hep sağlam BARlar var. araba kağıt gibi gidiyor ama sürücüde birşey yok.
    3.50 de mesela bar var ama nasıl bi bar var?




  • senenin başıdna şöyle bir kaza olmuştu:http://videonuz.ensonhaber.com/izle/silivri-de-otomobilin-tir-in-altina-girdigi-o-anlar

    malesef ülkemizde ağır vasıtaların güvenlikleri neredeyse sıfır. tarihi eser denilecek kamyonlarla hızlı gidip duramayıp çarpanlar da var bu şekilde kural ihlali yapanlar da ancak en can sıkıcı durum da kamyonlara arkadan çarpanlar. kimisinin suçu günahı dahi yok. aydınlatması iyi olmayan yolda sağ şeritte çok yavaş giden aydınlatmasız kamyonlara çarpan birço kinsan var. ve kamyonların yüksekliği dolayısıyla %99'u ölümlü kaza oluyor bunların.

    şu haberi daha dün gibi hatırlıyorum:http://yenisafak.com.tr/gundem-haber/kamyonun-altina-girdi-13.6.2013-531338

    kardeşlerin annelerinin feryadı daha dün gibi aklımda. sen dikkatli olsan da karşındaki önemsemez olunca olan yine sana oluyor. bu konuya kesinlikle düzenleme yapılmalı. milletin kış lastiğiyle uğraşacaklarına bunlara ve ehliyetsiz sürücülere el atsınlar.




  • bu iş toplum mühendisliğini bile zorlar.

    bana kalsa kamyon falan bırakmam memlektte her yere demir yolu yaparım . kamyonla yük taşımak özel izinlere ve çok yüksek vergilere tabi olur.

    istanbuldan antalyaya niye kamyon gitsin gönder gemiyle.

    ne deniz yolunu ne demir yolunu kullanıyoruz.
  • gecen gun arac muayenesinde bir kamyon kasanin arkasina bariyer yapilmadigi icin muayeneden geçmemisti.
    soforune gorevli yaptiracagi bariyerin bilgilerini soylerken duymustum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3-5-2

    bu iş toplum mühendisliğini bile zorlar.

    bana kalsa kamyon falan bırakmam memlektte her yere demir yolu yaparım . kamyonla yük taşımak özel izinlere ve çok yüksek vergilere tabi olur.

    istanbuldan antalyaya niye kamyon gitsin gönder gemiyle.

    ne deniz yolunu ne demir yolunu kullanıyoruz.

    Deniz işletmeciliği mezunu olarak buna katılıyorum ama bizim memlekette bu işlemez.Nakliyeden anladıkları kamyondur gemi veya yük treni değil.Zaten kamyonculuk büyük bir sektör bir sürü ekmek yiyen var bunu bitirip trene ağırlık veremezler.Yükü trene vereceksin oradan limana girecek sonra nereye gidecekse gemiyle gidecek ama nerede mutlaka tır kullanacaklar yoksa olmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3-5-2

    bu iş toplum mühendisliğini bile zorlar.

    bana kalsa kamyon falan bırakmam memlektte her yere demir yolu yaparım . kamyonla yük taşımak özel izinlere ve çok yüksek vergilere tabi olur.

    istanbuldan antalyaya niye kamyon gitsin gönder gemiyle.

    ne deniz yolunu ne demir yolunu kullanıyoruz.


    ayen en büyükı yanlış burda zaten. kamyonlar sadece tren peronu ve hedef arasında çalışmalı.
  • Ekmeğini şöförlükten kazanan herkese iş güvenliği dersi senedde birde olsa zorunlu olmalı bana kalırsa,adam sağa çekince aracını iş bitti zannediyor ! O arkadan girilen kamyonların kaç tanesinin şöförü aracını tamir ederken reflektörlü yelek giymiştir ? ya da kaç tanesi uygun mesafede uyarıcı duba vs gibi malzemeleri kullanmıştır ? Cevap bir ikisi.....
    Hem kendi hayatları hemde başka insanların hayatları için masrafı 50-100 TL'yi geçmeyecek bir fedakarlıkta bulunsunlar artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha geçen gün gece yol kenarına kamyonu bırakıp giden biri yüzünden 16 yaşında bi lise öğrencisi öldü.
    Tek şeritli yolda direk yolun ortasında bırakmış kamyonu , ne bi işaret ne bi dörtlü.
    Servis şöförü de gece kısalar yakılıyken geç farketmiş kamyonu , sağ tarafı kurtaramamış.
    Kamyon biçmişti sağ tarafı , 1 çocuk öldü , 2si ağır yaralıydı .
    Bariyer olsa muhtemelen ölen olmazdı en azından ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert107

    Ekmeğini şöförlükten kazanan herkese iş güvenliği dersi senedde birde olsa zorunlu olmalı bana kalırsa,adam sağa çekince aracını iş bitti zannediyor ! O arkadan girilen kamyonların kaç tanesinin şöförü aracını tamir ederken reflektörlü yelek giymiştir ? ya da kaç tanesi uygun mesafede uyarıcı duba vs gibi malzemeleri kullanmıştır ? Cevap bir ikisi.....
    Hem kendi hayatları hemde başka insanların hayatları için masrafı 50-100 TL'yi geçmeyecek bir fedakarlıkta bulunsunlar artık.

    önüme çekyat düştü kurtuldum

    önüme şeker pancarı düştü .hemde yüzlerce .kurtuldum

    önüme sebze kasası düştü .bundan kurtulamadım plastik olduğundan ezdim geçtim .bi sakatlık çıkmadı Allahtan.


    bunların hepsi adam gibi yükü sarsalar olmayacak şeyler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3-5-2

    quote:

    Orijinalden alıntı: mert107

    Ekmeğini şöförlükten kazanan herkese iş güvenliği dersi senedde birde olsa zorunlu olmalı bana kalırsa,adam sağa çekince aracını iş bitti zannediyor ! O arkadan girilen kamyonların kaç tanesinin şöförü aracını tamir ederken reflektörlü yelek giymiştir ? ya da kaç tanesi uygun mesafede uyarıcı duba vs gibi malzemeleri kullanmıştır ? Cevap bir ikisi.....
    Hem kendi hayatları hemde başka insanların hayatları için masrafı 50-100 TL'yi geçmeyecek bir fedakarlıkta bulunsunlar artık.

    önüme çekyat düştü kurtuldum

    önüme şeker pancarı düştü .hemde yüzlerce .kurtuldum

    önüme sebze kasası düştü .bundan kurtulamadım plastik olduğundan ezdim geçtim .bi sakatlık çıkmadı Allahtan.


    bunların hepsi adam gibi yükü sarsalar olmayacak şeyler.



    Geçenlerde bir arkadaş almanyada çekilen 6 saatlik otoban videosu paylaşmıştı 5 dakika izledim izlemek bile ruhumu dinlendirdi......

    Malesef medeni bi toplum değiliz,bir toplumun medeni olup olmadığını yollarından anlarsın bizimkiler ortada.......




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.