Şimdi Ara

Kavşak kazası hakkında yardıma ihtiyacım var (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
1.074
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ARES007 A kullanıcısına yanıt

    Olaya sizin dediğiniz gibi bakarsak Kanunda yazan asli kusur ve tali kusur konularına bakmamız lazım.


    A aracının geçiş hakkı kuralına uymaması Asli kusur olarak sayılıyor kusur oranı %50


    A aracının kavşağa girerken hızını azaltmaması Tali kusur olarak sayılıyor kusur oranı %25


    B aracının kavşağa girerken hızını azaltmaması yine Tali kusur olarak sayılıyor kusur oranı %25


    Bu durumda A aracı %75 kusur B aracı %25 kusur olmalı.


    Ama Trafik Polisi tutanak tutsaydı böyle bir durum olurdu. Olay Sbm ye geçtikten sonra tali kusurun bir önemi kalmıyormuş. Asli kusur A da olduğu için kontrolsüz kavşak durumu var ise A aracı %100 kusurlu olucak galiba.

  • az093 A kullanıcısına yanıt

    ufak bir duzeltme, tali kusurun gecerli oldugu senaryoda bile A aracinda asli kusur varsa tali kusur olmasi onemli degil, ancak B aracinda tali kusur varsa %75e duser.

    Yani 50+25 degil 100-25 olarak hesaplanir.

  • OzzY® O kullanıcısına yanıt

    Sizin de dediğiniz gibi bende şunu düşünüyorum.


    2 aracında tali kusuru ihlal ettiğini düşünelim bu durumda kazanın olmasına sebebiyet veren konu A aracının Asli kusurlu olmasıdır. Yani A aracı durmuş veya en azından yavaşlamış olsaydı kaza olmayacaktı.

  • @OzzY® @shegenli chingen @x646633277 @ARES007


    Komisyon A aracını %100 kusurlu buldu arkadaşlar.

  • az093 A kullanıcısına yanıt

    madde bilgisi degisti mi?

  • OzzY® O kullanıcısına yanıt

    Evet hocam. İlk fotoğrafı özellikle geniş ekran olarak ekledim. Ama bu maddenin direk görseli yok.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.