Şimdi Ara

Kulaklığım garantiden çıkıyormu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
100
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar benim haylau t15 kulaklığım var ilk aldığım zaman kulaklığı normal bir şekilde kullanıyordum ki kulaklığım özelliği bataryasının güçlü olması uzun bir süre kullandıktan sonra şarj göstergesinin 3 noktasının çok kısa zamanda bittiğini gördüm yani 3 tane şarj göstergesi var ve 2 ile 1 çok kısa zaman gözüküyor bu şekilde bir süre kullandım. Sonra kulaklığın sağ tarafı az ses vermeye başlayınca garantiye verdim batarya ve az ses şikayeti ile gönderdim ve bana kulaklık tozlanmış deyip geri gönderdiler. Ama bataryayada bakılmamış bende şikayet var sitesine yazdığımda kulaklığın pis olduğu için bataryaya bakmadık dediler ki kulaklığım gayet temizdir işte garantinin böyle bir hakkı varmı az ses gelen kulaklığı üfleyip tamir ettim ama batarya sinir bozmaya başladı bu durumda cimere falan yazsam ben haklımıyım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



  • Alalı kaç gün oldu

  • Shadow Temples kullanıcısına yanıt
    Daha 2 yılı geçmedi sanırım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tekrar göndermeyi dene. Aynı arızadan 3 defa olunca değişim ya da para iadesi yapmaları gerekli. Garanti firmasını arayıp arızanın geçmediğini hala devam ettiğini söylersin. Yine aynısını geri gönderirlerse Tüketici Hakem Heyetine yazarsın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.