Şimdi Ara

--> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <-- (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.529
Cevap
7
Favori
423.940
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yedek parça fiyatı konusunda elimdeki veriyi paylaşayım. mesela arka fren balataları 2 çifti yaklaşık 90 ytl (takma işçiliği hariç). bu malzemenin fiyatı yabancı bir sitede 55$ civarindaydı. servisler orjinal malzeme kullanıyorlar bu yüzden alternetif fiyat öğrenmek zor sanırım.. tekrar selamlar.
  • acaba özel serviste fiyatlar değişir mi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: karahisar

    acaba özel serviste fiyatlar değişir mi


    Büyük ihtimal değişir. astrası olan bir arkadaş yetkili serviste 550 ytl hesap çıkarılan bir bakımı (değişen malzeme yetkili servisteki ile aynı olmak şartıyla) yaklaşık 200 ytl daha ucuza özel serviste yaptırdığını söylemişti. Sanırım bu diğer markalar için de geçerlidir.
  • selam arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım aracım 98 primera GT listeye benide eklerseniz sevinirim
  • Merhaba ,
    ben de aranıza yeni katıldım.2001 Model Primera Comfort (P11) araç sahibiyim.Aracımdan genellikle memnun olmakla birlikte ,sağ arkadan gelen pıt pıt şeklinde ses benim aracımda da vardı.Servise götürdüm ve brket burçlarının aşındığını ve değişmesi gerektiğini,bunun nissan araçlarda kronik bir sorun olduğunu söylediler.Maliyetinin de yaklaşık 100 YTL olduğu belirtildi.
  • yeni katılımcılarımıza selamlar... alise maliyeti o kadar çok değilmiş üzülme değiştir gitsin.. çünkü bu arabalar (bendekide P11) çok iyi gidiyorlar.. onlara iyi bakalım.... selamlar.
  • 1992 nx coupe sahibiyim ancak bazı parça problemlerim var yardımcı olurmusunuz
  • Teşekkür ederim Ernis hoşbulduk.Benim üzüldüğüm nokta 100 YTL değil ,bu kronik sorun tekrarlaması.Ayrıca sana soracağım bir şey var,ben hiç ölçemedim,araçta benzin tüketimi ortalamalarına baktın mı hiç?Bu arada arabamdan çok memnunum
  • alise, şu an'a kadar öyle bir burç sorunum olmadı.bence soruna kronik deselerde bir etkiden kaynaklandığı kesin. mesele o etkiyi en aza indirebilmek. yoksa kendiliğinden bozulacak değiller ya. bence yol şartları çok etkili, takır tukur gidiyoruz. benzin tüketimi konusunda bir ölçme yapmadım daha doğrusu gerek duymadım. şehirler arası normal hızda bir depo ile 700km rahat diyebilirim.
  • Slm gruba yeni kaydoldum. bende 2 aydır almera tekna 1.5 HB kullanıyorum
  • Teşekkürler Ernis ,bundan sonra araçlarımızla ilgili durumları birbirimizle paylaşalım da hazırlıksız yakalanmayalım.
  • Arkadaşlar merhaba,bende almera almayı düşünüyorum.Bu aracın görünümü duruşu çok güzel.Sizlerden ricam bu model hakkındaki bilgilerinizi benimle paylaşmanız.ben 2000-2004 arası almayı planlıyorum.Acaba işçilik kalitesi nasıldır?çekişi,yol tutuşu,konforu,güvenliği,yakıt tüketimi ve hepsinden önemlisi servis-y.parça desteği nasıldır?Bu konudaki bilgilerinizi bekliyorum.Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.Herkese selamlar....
  • Herkese Merhaba,

    Yeni üyelerimiz hoşgeldiniz. Listede bir yanlışlık varsa; ister PM atarak, ister başlıkta yazarak beni haberdar edebilirsiniz. Yazın düşük yoğunlukta da olsa paylaşımlar devam ediyor

    Navara’ya Ziebart Avcılar İstasyonunda Diamond Gloss uygulaması yapıtırdıktan sonra yine sadece cep telefonuyla çekebildiğim fotoğrafları:

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


    ** Düzgün bir dijital fotoğraf makinası taşıma alışkanlığını bir türlü edinemedim. İstasyona giderken de makinayı her zamanki gibi unuttum. Dolayısıyla fotoğraf kalitesi pek tatmin edici değil.
    ** 6 aydır araç garajında olmasına rağmen kılcal çizikler, siyah boya üzerinde kendini belli ediyordu. Ancak, kısa bir inceleme sonrası Diamond Gloss uygulamasının yapılabileceği kararı verildi --Fiyat: 190 $--.
    ** Fotoğrafları bilgisayara aktarırken Kulüp imzası ile birlikte bir zamanların popüler konusu Donanımhaber Otomobil Bölümüne ait logo çalışmalarından crepassio’unkini eklemeyi denedim. Özellikle, hazırladığı bu güzel turuncu logo için kendisine teşekkür etmek isterim. Umarım DH Otomobil Bölümünde paylaşılan logolardan biri (veya birkaçı) forumda genel kabul görebilir.




  • slm sandiego. bu diamond gloss uygulaması ne tür boyalara uygulanabiliyor. boyanın yeni olması şart mı ayrıca ne tür bir uygulama ve süresi ne kadar ... teşekkürler.
  • sandiego bu arada unutmadan.. navara çok güzel duruyor... darısı başıma ..ahhh.... ahhh
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ernis

    slm sandiego. bu diamond gloss uygulaması ne tür boyalara uygulanabiliyor. boyanın yeni olması şart mı ayrıca ne tür bir uygulama ve süresi ne kadar ... teşekkürler.



    Aslında ‘yeni’ olmak şartıyla ister opak ister metalik vb... her türlü boyaya uygulamayı yapıyorlar. Ancak içime sinmediği için uygulama öncesi ufak bir araştırma yapmıştım. Daha önce Hyundai ve Honda araçları alır almaz işleme götürmüştüm. Bu sefer böyle bir şansım olmadığı için boyanın durumu yüzünden açıkçası uygulama öncesi umutsuzdum. Ziebart Amerika Boston İstasyonunun web sayfasında Diamond Gloss ile ilgili kısa, öz ve faydalı bir yazı vardı. Ayrıca, daha önce pek çok konuda yardımcı olan Avcılar İstasyonundaki Akın Bey ile uygulamadan bir gün önce aracın boyasını güneş altında inceledik. Boyanın durumuna göre 1 seneye kadar Diamond Gloss uygulaması yapılabildiğini söyledi. Bende ki karamsar hava, yine de uygulama sonrasına kadar devam etti diyebilirim. Derin olmayan kasa yanında uzunca ayrıca bir çizik de vardı. Kasa kapağının takıldığı bölümlerde hırpalanmıştı. İlk, arabanın mum temizliği yapılırken de fırça darbeleri yüzünden yuvarlak belirgin daireler hediye olarak boya üstünde kalmıştı. Sınırlı beklentimle, kampanya da olunca ertesi gün için randevu aldım. Sabah 8.30’da açıyorlar ve ilk gitmeniz bence önemli. Öğlene doğru istasyon dolmaya başladı. Ben aracı bırakıp gitmeye kıyamadığım için yarım günümü oraya ayırdım. 12’ye doğru araç hazırdı. Özellikle güvendiğim bir ustanın ilgilenmesi içimi rahatlattı. Kablosuz internet, gazete, TV, çay-kahve derken aracımla vakit geçirmekten keyif alıncada vaktin nasıl geçtiğini anlamadım açıkçası. ~3.5 – 4 saat sonra tekrar aracı öğlen güneşinin altına çıkardık ve son kontrolleri yaptılar. İşte o an, aradaki farkı görmek çok keyif verici. İlk kez bu kadar aradan sonra bir aracı Diamond Gloss’a götürdüğüm için ve rengin her türlü olumsuz etkiyi doğrudan yansıtan siyah renk olmasından dolayı sonuçtan oldukça etkilendim. Boya pırıl pırıl olmuştu. Ama ekstra bir masraf kalemi olarak, her sene bakımı yaptırdığınız paketle devam etmenizi tavsiye ediyorlar. Gerçi bir sene sonraki uygulama fiyatı, kampanya vs... bile olmasa neredeyse yarı yarıya farkediyor.

    Sorunuz üzerine ayrıca Dimand Gloss hakkında yeniden bir araştırma yaptım. carsavers.com’un konuyla ilgili sık sorulan sorular bölümünde 2 seneyi geçmemiş boya durumu halen iyi olan araçlara yapılabileceği yazılmış. Uygulama süreside 3.5-4.5 saat kadar sürdüğü belirtilmiş. Yukarıda anlattığım verilerle örtüştüyor gibi duruyor. Balmumu ve silikonlu cilalardan farklı olduğuysa açıkça belirtilimiş (uzay teknolojisi dedikleri kısım ).

    Nissan’ın marka algısı diğer Japon markaları gibi ABD’de oldukça iyi durumda. Laf aramızda, her ne kadar Amerikan araçlarına zaafım olsa da; dönerken Dodge Durango’yu çok sevmeme rağmen epey zor satabildim. Uzakdoğu araçları her segmentte rekabet sınırlarını zorluyor. Dizel konusunda da çekincelerim vardı. Ama, Navara kullanımı düşündüğümden daha rahat bir araç. Temmuz-Ağustos derken 5000 km. sınırını geçtim. Kafamdakileri bir toplayabilirsem aslında olumlu-olumsuz yol izlenimlerimi yazmanın zamanı geldiğini düşünüyorum. Açıkçası biraz yaz rehavetiyle tembellik ediyorum şu sıralar. Ama araçla ilgili bir sorunuz olursa seve seve her zaman cevaplamaya hazırım. Bu arada ernis, inşallah siz de en kısa zamanda Navara sahibi olursunuzda böyle monolog tarzında yazılar yazmadan, araçlarımızla ilgili bilgileri birlikte beraber paylaşabiliriz. Yorumunuz için ayrıca teşekkürler

    Aklıma bir konu takıldı: Pick-up, truck, SUP vs... araçlar için Amerika’da hoş kasa sepetleri vardı. Arka kapağı açtığınız zaman, genelde üç bar şeklinde metal bir parça ile kasanın uzunluğundan daha fazla faydalanarak daha uzun parçaları yüklemenizde kolaylık sağlıyordu. Geçenlerde IKEA’dan aynalı bir ayakkabı dolabı aldık. Tabi kutusunun uzunluğu kasaya sığmadı. Bahsettiğim gibi basit bir sistem olmadığı için kutuyu sabitlemek için epey uğraştık. Acaba Türkiye'de bu uygulamayı yapan yerler var mı?

    Parçanın sembolik fotoğrafı için:
     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


    Keyifli forumlar,

    Kaynaklar:
    http://www.ziebartcarcare.com/new_products.htm
    http://www.carsavers.com/FAQDiamondGloss.htm




  • selamlar.. sandiego, verdiğin detaylı bilgiler için çok sağol. valla sabrına hayran kaldım çünkü ben bu kadar yazı yazamam. diamond gloss detaylarını görünce bu bana pek uygun gelmedi. gerek aracın boya yaşı, gerekse çizikler vs. ama uygun bir zamanda bu boya ile ilgili bir bakım yaptırmak istiyorum çünkü güneş etkisi fazla. amerikan arabaları konusunda diyecek bir şey yok adamlar yapıyor (99 da bir durango denemiştik vancouver' da, o zaman kadar yolcu koltuğuna o kadar gömüldüğümü hatırlamıyorum. ne güç var ama) imkanlar sınırsız olunca. oralarda araç sahibi olmak ve araç kullanmak bir işkence değil bir eğlence.(25-30 $ ödeyip depoyu burada da fullemek isterim ama nerdeee..). konu biraz saptı galiba. iyi geceler herkese..
  • selam.. bakıyorum bakıyorum kimselerden ses seda yok sanırım herkes birşeylerle meşgul.ben hafta sonu arabamı bir güzel parlattım. iş olsun ne yapalım... sitenin birinde turbonator diye bir ürün gördüm. electronic charger tarzı birşey 60$ civarında. böyle bir ürünü deneyen veya deneyeni tanıyanınız var mı. aracın gücü artıyormuş, ilginç geldi bir sorayım dedim.
  • arkadaşlar 2005 model 4x4 araç güzel temiz..
    resimler araca aittir..

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--






    ilgilenen olursa havuc_hotmail@hotmail.com email adresiyle ulaşabilir..
    0555 489 94 96 tel numarasındanda sabah 10 ile akşam 19:00 arası ulaşırsanız sevinirm..




  • QG motor nedir? Aşağıya kopyaladığım ilanda okuyunca merak ettim. Bu motor, ilandan anlaşıldığına göre bütün Primera'larda yok. Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim.

    "Tüm bakımları serviste yapılmıştır, uzun bir süre açacağı tek masraf lastiklerdir. QG denilen motor sistemi sayesinde diğer primeralara oranla cok EKONOMİKtir şehir içi 220, şehir dışı 180 lira yakıt. Arka çamurluk, ön camurluk ve motor kaputunda boya var, arka bagaj kapağı değişmiş tümü yetkili serviste yapılmış... Dijital klima... "



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werty -- 23 Ağustos 2006; 16:55:14 >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.