Şimdi Ara

KVK'NIN GARANTİ DIŞI BIRAKTIĞI SU GEÇİREN TELEFONA TELESERVICE DEĞİŞİM KARARI VERDİ!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
197
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Garantisi olan SONY Z3 telefonumu su geçirdiği için KVK servisine gönderdim ve değişim talep ettim.
    Değişim ancak aynı arızayı 4 kez verirse yapabiliriz demişlerdi.
    3 kez tamir edildi ama sorun çözülemedi. En son gönderdiğimde telefonu değişim hakkım doğdu ANCAK bu sefer KVK telefonun tuzlu suya maruz kaldığını belirterek (ZATEN TELEFONUN SU GEÇİRME SORUNU VARKEN NEDEN TUZLU SUYA SOKAYIM? SERVİSTEN GELDİĞİNDE MUSLUKTAN BARDAĞA SU KOYUP, TELEFONUN TÜM KAPAKLARINI KAPATIP SUYA KOYDUM. YİNE DE TELEFON SU GEÇİRDİ. ASLA KULLANICI HATASI YOK VE BU KONUDA SUÇ DUYURUSUNDA BULUNUP YALAN BİLGİ İLE İFTİRA VE SAHTEKARLIKLA İLGİLİ DAVA AÇACAĞIM) telefonumu GARANTİ DIŞI BIRAKTI.
    SONY ile görüştüm başka bir servise gönderin dedi.
    Ben hiç uğraşmamak için tüketici hakem heyetine başvurdum.
    Ancak telefon kullanılmaz halde olduğu için ve daha önce TELESERVICE te3n memnun kaldığım için, elimde boş boş garanti dışı telefon kalmasın diye servise yolladım.
    Bugün gelen mesajda "telefonun garanti dahilinde değişim cihazı beklendiği" yazıyordu.
    Aklınızda olsun servis konusunda bence TELESERVICE daha başarılı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi conqierors -- 23 Ağustos 2016; 14:29:15 >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.