Şimdi Ara

Landi Marka lpg kitiyle ilgili sorunlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
771
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba aracıma (Fiat Marea 1.6 Sx) 07.2008 tarihinde LANDİ marka lpg kiti taktırmıştım nedense bu kiti taktırdığımdan beri birtürlü verim alamadım aracta yolda giderken debriyaja bastığımız anda istop etme, 5500 devire geldiğinde kesiciye girme, diğer araclara göre cok yakma örnek : benzinde km de 380 krs yakan arac lpg de 333 krs yakıyor ve montaj yapan yere birden fazla gittim net bir sonuca olasamadım en sonunda ithalatcı firmayla (TURİTAL) irtibata gectim ordan Can bey benimle ilgilendi arama 3 gün boyunca Çağlar Oto Gaz diye bi yerde kaldı ve sonuc olarak bu kitin bu araba uymadıgını sölediler. Taktırdıgın yere git değiştirsinler vb... tabirler kullandılar 2 gün sonra taktırdığım yere gittim ve Can beyin bana sölediklerini söledim ordaki arkadaş aradı Can beyi ve Can bey bana bunları sölemediğini iddaa etti onlarda bilgisayara bağlayıp ayarlarına baktılar hersey normal dediler her zamanki gibi ama hiç bir değişiklik olmamıştı. ve halada arabamda sorun var en önemli sorunsa cok yakması diğer marea larla kıyasladıgımda arada cok fazla fark var başka bir örnek : daha cok yeni bir abim arabasına atiker lpg kiti taktırdı ve aracı 220 krs yakıyor lpg benim aracımda ben 300 krs un altına inemedim bir türlü artık ne yapacagımı nereye başvuracağımı şaşırdım birisi bana akıl verebilirmi.?

    Saygılarımla,
    Engin OĞURLU







  • forumda landici 'by feristah' nickli biri vardi fakat sanirim o da caglar otogaz oluyor.
  • beklemedeyim bakalım ne diyecekler yardım bekliyorum sıyırmak üzereyim yaa yoksa sökücem yakıcam sistemi komple o kadar doldum yanı
  • yokmu bana bi yol gösterecek bi yardımda bulunacak birisi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginogurlu

    Merhaba aracıma (Fiat Marea 1.6 Sx) 07.2008 tarihinde LANDİ marka lpg kiti taktırmıştım nedense bu kiti taktırdığımdan beri birtürlü verim alamadım aracta yolda giderken debriyaja bastığımız anda istop etme, 5500 devire geldiğinde kesiciye girme, diğer araclara göre cok yakma örnek : benzinde km de 380 krs yakan arac lpg de 333 krs yakıyor ve montaj yapan yere birden fazla gittim net bir sonuca olasamadım en sonunda ithalatcı firmayla (TURİTAL) irtibata gectim ordan Can bey benimle ilgilendi arama 3 gün boyunca Çağlar Oto Gaz diye bi yerde kaldı ve sonuc olarak bu kitin bu araba uymadıgını sölediler. Taktırdıgın yere git değiştirsinler vb... tabirler kullandılar 2 gün sonra taktırdığım yere gittim ve Can beyin bana sölediklerini söledim ordaki arkadaş aradı Can beyi ve Can bey bana bunları sölemediğini iddaa etti onlarda bilgisayara bağlayıp ayarlarına baktılar hersey normal dediler her zamanki gibi ama hiç bir değişiklik olmamıştı. ve halada arabamda sorun var en önemli sorunsa cok yakması diğer marea larla kıyasladıgımda arada cok fazla fark var başka bir örnek : daha cok yeni bir abim arabasına atiker lpg kiti taktırdı ve aracı 220 krs yakıyor lpg benim aracımda ben 300 krs un altına inemedim bir türlü artık ne yapacagımı nereye başvuracağımı şaşırdım birisi bana akıl verebilirmi.?

    Saygılarımla,
    Engin OĞURLU

    ne zamandır vakit bulup forumlara giremiyordum kusura bakmayın.konuya gelecek olursak araç bize iki şikayetle distribütör firma tarafından yönlendirildiki hep öyle olur zaten.araçtaki sistem landi plus veya landi renzo blue diye tabir ettiğimiz sistem ki eski yazılarımı okursanız bu kiti soranlara taktırmamalarını orijinal omegas modelinden şaşmamalrını söylemişimdir.bu kiti ticari amaçlı hiç bir araca montajını yapmadım yapmamda orijinal omegas varken.araçtaki şikayetler düzensiz çalışma,fazla yakıt,stop etme,ve yüksek devirlerde benzine geçme.düzensiz çalışma stop etmenin sebebi enjeksiyon sıralamasının ters olmasından kaynaklıydı düzeltildi va ayarları yapıldı hiçbir sıkıntı yoktu.fazla yakıt ve benzine geçiş konusuna gelirsek aracın orijinal hava filtresi ortada yok ve araç sahibi aracını subaru zannedip manuel aracını 6500 devirde vites değiştirmek suretiyle kullanıyor ki( bu benim tabi ki mazeretim değil kesinlikle) bu şartlarda aracın fazla yakması normal değil mi sizce ? benim gördüğüm tek problem 6000,6500 devirlerde benzine geçiş ki buda ancak aracı dayatıp vites değiştirmediğiniz zaman oluşuyor.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.