yaklaşık 1 sene önce lenovaoz510 ideaped serisi dizüstü aldım.bir kaç hafta önce pil arızası oldu.batarya şarz almadı,şarja takılmayınca açılmadı,pil zayıf satın al uyarısı vermeye başladı.nette kullanıcı maili değiştirip girin vs çözüm yolları vardı bende becerebildiklerimi yaptım.pil şarjda iken %de olarak dolmuyor devamlı %0 gösteriyordu ama fişi şarjdan çekince 2-3 saat kadar pil bitmeden kullana biliyordum.teknik servise gönderdim 1-2 hafta sonra geldi.pil normal çalışıyor ama zayıf ücret karşılığı değiştiririz notu gönderilmiş.ama şimdi pil %100 doluyken 1 saat kadar sonra bitiyor.fiş takılıyken %99 doluyor %100 olmuyor.kısaca bilgisayarın pilini bozup göndermişler,birde değiştirmek için para istiyorlar.başka bir marka dizüstü bilgisayarımı 4 senedir kullanıyorum pili ilk günkü gibi olmasa da 2-3 saat dayanıyor.lenovo z510 ideaped dizüstü ve servisi hayal kırıklığı oldu.bilgisayar güzel ama teknik servis yukarda anlattığım gibi müşteri kazıklama peşinde.bu servisle muhatap olmamak için alırken 2 kere hatta 12 kere gerekirse 112 kere düşünün.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme