Şimdi Ara

Lg Türkiye Garantisinin Kalitesizliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
536
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Bu konu hakkında Lg Türkiye ile yaşadıklarımı anlatacağım umarım bir etkisi olur, çünkü kalite gerçekten yerlerde.
    23 Nisan 2014'te Nexus 5 aldım. Cihazın şarj soketi girişinde açıkça görülebilecek şekilde sallanma vardı. Çağrı merkezini aradığımda durumun kontrolü diğer cihazlarda sağlandı ve anormal olduğu söylendi. Servise götürdüğümde kayıt yapan arkadaşın da Nexus 5'i vardı onu denedik böyle aşırı bir sallanma yoktu. Ancak şarj kesilmediği için hata kabul etmezlar dedi. Kabul edilse cihaz daha 8 günlük değişim yapılması gerekecekti. Gerçekten de kabul edilmedi sorun olmadığı yönünde bilgilendirildim. Tamam dedim yapcak bir şey yoktu Tüketici Hakem Heyetine başvurma yolu vardı benim için. Cihazı tam servisten alırken yekpare arka kapağının bir kısmında açılma olduğunu gördüm. Direkt olarak servise iade ettim, cihaz daha 15 günlük falandı. Yine değişim yapılmaz yönünde bilgilendirildim. Yekpare arka kapağı mütemmüm cüz değil de aksesuar olarak sayarak tamir yapacaklardı. Ancak ellerinde arka kapak olmadığı için tamir çok uzadı ve yasal tamir süresi olan 20 günde tamir edemediler. Tabi ki 1 ayı geçen bir süre oldu bu arada ben telefonsuzum. Artık hatalarını kabul ettiler ve değişim yapacaklarını söylediler. Ben de seçimlik hak kazandığımı bu seçimin bana ait olduğunu ve değişim değil iade istediğimde yapamayacaklarını söylediler. Sadece mahkeme kararıyla yapıyorlarmış. Resmen kanundaki boşluktan faydalanıp benim paramı bana iade etmediler. Neyse cihaz göndereceklerini söylediler ben bu sürede mahkemeye başvurmuştum zaten. Ancak cihaz gelecek ve arayan soran yok. Ben aradım hangi cihaz gelecek diye Nexus 5 göndereceğiz dediler aynı cihazı. Eskidi artık G3 çıktı talebim o yönde dedim olmaz dediler, yine boyun eğdik. Neyse cihaz geldi 2.5 ay sonunda servis beni aradı ve G2 gönderildiğini söyledi. Bir fiyasko daha oldu benim için. Genel merkezi arayıp bana söylenenin bu olmadığını söylediğimde elimizde o vardı yanıtını aldım. Peki dedim bunu alın üzerine para ekleyeyim G3 verin zaman kaybetmeyelim telefonsuz kalmayalım. Onu da kabul etmediler. Bende artık mahkeme sonucunu beklemeye koyuldum. 2.5 aydır LG'de yatan para ve telefonsuz kalma durumu var, müşteri umurlarında değil. Paralel ithalattan bile kötüler açıkçası.

    Sözlü iletişim sağladım yaklaşık 10 kez, bir de inandırıcı olsun diye yazılı teyit vereyim arkadaşlar ekte mail resmi var.
     Lg Türkiye Garantisinin Kalitesizliği



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Memko35 -- 9 Temmuz 2014; 17:34:48 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.