Şimdi Ara

Life Steal TAMAMEN KALDIRILIYOR.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Diablofans sitesinin haberine göre Reaper Of Souls ek paketi ile life steal tarihe karışıyor.

    60 level'da on da bir efektif olan life steal level 70 de tamamen etkisiz oluyor.

    Life Steal is less effective when you are higher level.
    At level 60, Life Steal gains a 0.10x multiplier.
    At level 70, Life Steal no longer functions.

    Lifesteal'in kaldırılmasından sonra karşılaşılacak en önemli gelişmeler muhtemelen şunlar olacak.

    * Yüksek MP lerde dahi elini kolunu sallaya sallaya rahat farmlama lüksü artık sona eriyor. Ayakta kalmak zorlaşacak. Life steal bir skorn alayım, 400 all res, 40 k hp ile mp10 farmlayım dönemi bitiyor.

    * Neredeyse tamamen dps ve lifesteal üzerine kurulu buildler ve itemlar yerine dps'nin yanında all res, armor ve vitalitye de dayalı ofans defans dengesi iyi ayarlanmış itemlar ve buildler önem kazanacak.

    * Life gain per spirit spend, Life gain per fury spend, regenation, life after kill, life on hit gibi özellikler önemli hale gelecek.

    * Barbarın life steal veren pasif skili değiştirilecek.

    * 2 hand silah yerine source kullandığı için yüksek life stealden yoksun kalan witch doctor ve wizardların sitemleri bitecek

    * Demon Hunterların sıkça başvurduğu Shadow Power artık life steal yerine life on hit verecek. ( Diablofans sitesinde daha önce patchle gelecek skill değişiklikleri kısımında duyurulmuştu.)

    * Kısaca çeşitlilik artacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Randeas -- 23 Ekim 2013; 4:41:46 >







  • Bu sefer de attack speed ve life on hit abanır herkes gene aynı olur. Ki life on hit, silah ve yeteneklerden ziyade, takılarda da olduğundan, kasması pek de zor olmaz kanımca.
    Şu anki kadar faceroll olmaz gene de.
  • ls. kalkacağına oranları düşürseler çeşitlilik azalmamış olur
  • Elimizde ne var ne yok çöp oldu işte, hiç değilse umudum vardı oyuna kıyısından köşesinden tutunuruz bir şekilde dedim onuda yalan ettiler.
  • şu ana kadar cm wizardları etkileyen tek nerf attaack speed'e ve cc'ye cap getirmekti ama yanlış görmediysem o iptal edildi..cm wizard zaten life on hit üzerinden işlediğinden şimdilik cm wizardlar gelecek patchde over power ünvanını barbarın elinden devralacak gibi
  • Monkdaki Healt Gain Per Spirit Spend, BoH ve Serenity gibi skillerde kullanılır hale gelir. Ayrıca Healt Globes gibi özellikler de iş yapabilir gibi. Doctorların köpek patlatma skillide op olabilir... Sınırsız healt globes kaynağı...
  • Hemen olumsuz yaklaşmamak lazım bence. LS kalkıyor ama şu anda olduğu gibi life barının aniden boşalıp anında dolmasını da kaldıracaklar bunun için çözüm arıyorlar. Yani tek vuruşta canımız bir anda gidip 1 sn sonra dolmayacak. Eğer bu sistemi başarırlarsa oyun çok daha zevkli hale gelecektir.
  • Yeni gelicek eklentilerle ile birlikte oynanabilirliğini bilemicem ama barb şu anda teknik olarak sağdan soldan okudaklarım ve anladığım kadarıyla tamamen bitmiştir.Yediği bütün normal yetenek ve pasif yeteneklerinin nerflenmesinin yanında ls nin de kaldırılması hem tereyağsız hem sossuz hemde pidesiz bir iskendere benzicek
  • büyük ihtimal ls den sonra wizard veya wd olucak asıl karakterim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parlattim

    Yeni gelicek eklentilerle ile birlikte oynanabilirliğini bilemicem ama barb şu anda teknik olarak sağdan soldan okudaklarım ve anladığım kadarıyla tamamen bitmiştir.Yediği bütün normal yetenek ve pasif yeteneklerinin nerflenmesinin yanında ls nin de kaldırılması hem tereyağsız hem sossuz hemde pidesiz bir iskendere benzicek

    WD içinde durum parlak değil hacı Şu an mp10 da lay lay lom farm yapmayı sağlayan bats build göçer. LS olmadan olmaz. Haliyle bears da biter. Life steal olmadan wd ne bear kullanabilir nede fire bats. Geriye acid ve dog build kalıyor. Acid 1k loh ile wd yi ölümsüz yapar ama onada mana dayanırmı bilinmez. Mp10 da çok zor ben denedim biraz. Geriye bir sağlam dog build kalıyor. Cooldown düşürmekte mümkün olunca en yaygın dog build olacak büyük ihtimal. Tabi bir sürü değişiklik olacak onları bilmediğim için ancak bu tahmini yapabiliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: War Star

    quote:

    Orijinalden alıntı: parlattim

    Yeni gelicek eklentilerle ile birlikte oynanabilirliğini bilemicem ama barb şu anda teknik olarak sağdan soldan okudaklarım ve anladığım kadarıyla tamamen bitmiştir.Yediği bütün normal yetenek ve pasif yeteneklerinin nerflenmesinin yanında ls nin de kaldırılması hem tereyağsız hem sossuz hemde pidesiz bir iskendere benzicek

    WD içinde durum parlak değil hacı Şu an mp10 da lay lay lom farm yapmayı sağlayan bats build göçer. LS olmadan olmaz. Haliyle bears da biter. Life steal olmadan wd ne bear kullanabilir nede fire bats. Geriye acid ve dog build kalıyor. Acid 1k loh ile wd yi ölümsüz yapar ama onada mana dayanırmı bilinmez. Mp10 da çok zor ben denedim biraz. Geriye bir sağlam dog build kalıyor. Cooldown düşürmekte mümkün olunca en yaygın dog build olacak büyük ihtimal. Tabi bir sürü değişiklik olacak onları bilmediğim için ancak bu tahmini yapabiliyorum.



    Kendimden alıntı yapıyorum

    Az önce witch doctorumla CoB build, ls olmadan 780 loh ile mp10 denedim gayette güzel oldu. Fields of miseryde normal yaratıkları yine swarmla toplayıp aralarına daldım spirit walk cooldown sürekli sıfırlandığı için değişen hiçbir şey olmadı. Ha tek sorun burrowing leaper mıdır nedir çok hızlı yaratıklar sorun yaratabiliyor ama engellemiyor. Elitlere gelince yine aynı şeyi yaptım. Elitleride normal yaratıkların arasına karıştırıp sürekli cooldown sıfırlayıp spirit walkla hallettim. Tabiki sorun çıkacaktır mesela az yaratık olup sadece elitler ile karşılaşınca problem olabilecek ama zaten asıl anormal olan mp10 gibi bir seviyede çayırda yürür gibi gezip elitleri 10 saniyede öldürmek. Oyun zorlaşmalı.

    Her neyse ben olaya wd açısından baktım tabi diğer classları bilemem ama şu durumda bile 3k loh, güzel bir as ile wd CoB buildi yine kullanabiliyor. Hatta ben skorn ile denedim o halde bile gene rahat bir farm yaptım denilebilir. Bence durum çok vahim değil. En azından wd ve cob build açısından.




  • LSi en çok kullanan barbar... zaten barbarın güçlü olmasının sebebi bu... dps çok verilebiliyor. birde ls aldı mı... ölümsüzleşiyor... bu ls kaldırılması bir nevi nerf diyebiliriz... tabi diğer classlarda etkilenecek ama en az etkilenecek olan demon hunter sanırım.... sadece manticoredan gelirse geliyor ls. onun dışında ls yok..:D Ama gloomda gitmesi kötü olmuş...
  • Saçmalık
  • ls kaldırılınca çeşitlilik nasıl artacaksa artık, neyse bekleyip görecez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    ls kaldırılınca çeşitlilik nasıl artacaksa artık, neyse bekleyip görecez


    Şahsi kanaatim ls nin tamamen kaldırılması yerine sınırlandırılması yönünde olsa da, kaldırıldığında görürsünüz çeşitliliğin nasıl artacağını.

    Çeşitlilikten kast ettiğim oyundaki item özellikleri değil, oyunun genel olarak şu anki kısır ve dar yapısından sıyrılması; örneğin life stealın bu kadar güclü olmadığını veya hiç olmadığını, fakat chance to freeze on hit, chance to blind on hit gibi özelliklerin şu anki hallerinden oldukça güçlü olduğunu düşünün. Herhalde on tane iyi oyuncunun onunda da lifesteal göremezdiniz. Çok daha farklı, keyifli ve bol çeşitliliğe bir oyun oynuyor olurduk. Blizzard da bundan sonra oyunu böyle bir yapıya kavuşturma kararı aldı, ve hamlelerini ona göre yapıyor. Örneğin bir sonraki patchde sadece hedefe stun veya blind yapıldığında bazı buffları ortaya çıkan legendlar olacak. Bir kaç tanesini yazayım da daha açıklayıcı olsun.

    ItemPassive_Unique_Ring_634_x1 - Blocking an attack Freezes the attacker for 3 seconds.
    ItemPassive_Unique_Ring_668_x1 - Chance to shatter and instantly kill frozen enemies.
    ItemPassive_Unique_Ring_673_x1 - Your Thorns damage is applied on every attack.
    ItemPassive_Unique_Ring_675_x1 - Chance to spawn a Nephalem orb when you Blind an enemy.
    ItemPassive_Unique_Ring_600_x1 - Summons shadow clones to your aid when you stun an enemy



    Şu an bütün oyun all res, vit ana stat, cc,cd, atk speed ve lifesteal üzerine kurulu.

    Life gain per source spent, life after kill, bonus exp per kill,regenaration, damage reflect, chance to blind, chance to freeze, %block chance vs gibi bir cok özellik tamamen anlamsız. Bu temelde oyun mantığına aykırı bir durum, her özellik belli ölçülerde cezbedici olmalı. Bir kac tanesi aşırı önemli diğerleri çöp olursa oyun belli itemlar ve özellikler etrafında boğulur.

    Life steal kaldırılmasa bile nerf gerekiyordu,

    Ayrıca cc,cd, ve atk speed e de bir sınırlama gelmesi gerekiyor cünkü dediğim gibi herşey bunlar üstüne kurulu en azından belli limitler olmalı movement speedde olduğu gibi. Ki zaten bunlara bir limit getirilmesi söz konusuydu ancak iptal edildi, fakat resmi bir açıklama yok halen.

    Muhtemelen itemization 2.0 ile bu herkezin işe yaramaz olarak baktığı item statlarına belli ölcülerde bufflar gelecek ( ki life per source spente geleceği diablo fans da açıklandı ), gene bu durumu daha da dengelemek için şu anda herkezin gözü kapalı abandığı özellikler ( all res vb ) bazı nerfler yiyecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Randeas -- 23 Ekim 2013; 5:28:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Randeas

    quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    ls kaldırılınca çeşitlilik nasıl artacaksa artık, neyse bekleyip görecez

    Ayrıca cc,cd, ve atk speed e de bir sınırlama gelmesi gerekiyor cünkü dediğim gibi herşey bunlar üstüne kurulu en azından belli limitler olmalı movement speedde olduğu gibi. Ki zaten bunlara bir limit getirilmesi söz konusuydu ancak iptal edildi, fakat resmi bir açıklama yok halen.

    Yorum yok abi sabah sabah keyfimi kaçırmak istemiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erbayaksoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Randeas

    quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    ls kaldırılınca çeşitlilik nasıl artacaksa artık, neyse bekleyip görecez

    Ayrıca cc,cd, ve atk speed e de bir sınırlama gelmesi gerekiyor cünkü dediğim gibi herşey bunlar üstüne kurulu en azından belli limitler olmalı movement speedde olduğu gibi. Ki zaten bunlara bir limit getirilmesi söz konusuydu ancak iptal edildi, fakat resmi bir açıklama yok halen.

    Yorum yok abi sabah sabah keyfimi kaçırmak istemiyorum

    Yazdığımı okumuyormusun, sıkılmadınız mı yahu sürekli aynı özellikler üzerine kurulu itemları aramaktan. Trifact ring, eldiven, kolye kullanmaktan. Üşenmeden yarım sayfa yazdım hala anlamamakta diretiyorsunuz. Aynı konu resmi forumlarda da dönüyor, bir tane sizin gibi ipe sapa gelmez yorum yapana rastlamadım.

    Siz diablo oynamayı bir kenara bırakın, üc, beş yaşında bir cocuga flash oyun yaptırın, 6 tane stat olsun, as,cc,cd, all res,vit, anastat, onu oynayın.

    Şu anki sistemin nesini savunuyorsunuz anlamak mümkün değil.

    O kadar sığ bir düşünce yapınız var ki, her türlü değişime mevcut durumdaki çıkarlarınız üzerinden reaksiyon geliştiriyorsunuz. Lifesteal gidiyormuş, eyvah napacaz nasıl kasacaz o zaman infernoda, trifactlere limit gelirse ne yaparız o zaman yandık diyip bodoslama tepkiler veriyorsunuz.

    Dünya sizin etrafınızda dönmediği gibi, diablo da sizin etrafınızda dönmüyor.

    Bu yenilikler gelecek, şimdi mırın kırın edip mızlananlar da çok beğenecek.

    Mantıklı temeller üzerine kuracaksan, fikrini dinlemek isterim, ama yok abieaaağğ keyfimii bozamıcağğmmm tarzında birşeyler daha yazıp gideceksen boşver hiç uğraşma, forumda elini sallasan bu tarz insana çarpıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Randeas

    quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    ls kaldırılınca çeşitlilik nasıl artacaksa artık, neyse bekleyip görecez


    Şahsi kanaatim ls nin tamamen kaldırılması yerine sınırlandırılması yönünde olsa da, kaldırıldığında görürsünüz çeşitliliğin nasıl artacağını.

    Çeşitlilikten kast ettiğim oyundaki item özellikleri değil, oyunun genel olarak şu anki kısır ve dar yapısından sıyrılması; örneğin life stealın bu kadar güclü olmadığını veya hiç olmadığını, fakat chance to freeze on hit, chance to blind on hit gibi özelliklerin şu anki hallerinden oldukça güçlü olduğunu düşünün. Herhalde on tane iyi oyuncunun onunda da lifesteal göremezdiniz. Çok daha farklı, keyifli ve bol çeşitliliğe bir oyun oynuyor olurduk. Blizzard da bundan sonra oyunu böyle bir yapıya kavuşturma kararı aldı, ve hamlelerini ona göre yapıyor. Örneğin bir sonraki patchde sadece hedefe stun veya blind yapıldığında bazı buffları ortaya çıkan legendlar olacak. Bir kaç tanesini yazayım da daha açıklayıcı olsun.

    ItemPassive_Unique_Ring_634_x1 - Blocking an attack Freezes the attacker for 3 seconds.
    ItemPassive_Unique_Ring_668_x1 - Chance to shatter and instantly kill frozen enemies.
    ItemPassive_Unique_Ring_673_x1 - Your Thorns damage is applied on every attack.
    ItemPassive_Unique_Ring_675_x1 - Chance to spawn a Nephalem orb when you Blind an enemy.
    ItemPassive_Unique_Ring_600_x1 - Summons shadow clones to your aid when you stun an enemy



    Şu an bütün oyun all res, vit ana stat, cc,cd, atk speed ve lifesteal üzerine kurulu.

    Life gain per source spent, life after kill, bonus exp per kill,regenaration, damage reflect, chance to blind, chance to freeze, %block chance vs gibi bir cok özellik tamamen anlamsız. Bu temelde oyun mantığına aykırı bir durum, her özellik belli ölçülerde cezbedici olmalı. Bir kac tanesi aşırı önemli diğerleri çöp olursa oyun belli itemlar ve özellikler etrafında boğulur.

    Life steal kaldırılmasa bile nerf gerekiyordu,

    Ayrıca cc,cd, ve atk speed e de bir sınırlama gelmesi gerekiyor cünkü dediğim gibi herşey bunlar üstüne kurulu en azından belli limitler olmalı movement speedde olduğu gibi. Ki zaten bunlara bir limit getirilmesi söz konusuydu ancak iptal edildi, fakat resmi bir açıklama yok halen.

    Muhtemelen itemization 2.0 ile bu herkezin işe yaramaz olarak baktığı item statlarına belli ölcülerde bufflar gelecek ( ki life per source spente geleceği diablo fans da açıklandı ), gene bu durumu daha da dengelemek için şu anda herkezin gözü kapalı abandığı özellikler ( all res vb ) bazı nerfler yiyecektir.





    Anlayana çok güzel yazmışsın. Bunların üstüne birde ölünce exp kaybı eklense dahada harika olur bence. Millet mp10 da güle oynaya farm yapmayı diablo zannediyo. D1 ve D2 oynamayan nerden bilsin tabi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Randeas

    quote:

    Orijinalden alıntı: erbayaksoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Randeas

    quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    ls kaldırılınca çeşitlilik nasıl artacaksa artık, neyse bekleyip görecez

    Ayrıca cc,cd, ve atk speed e de bir sınırlama gelmesi gerekiyor cünkü dediğim gibi herşey bunlar üstüne kurulu en azından belli limitler olmalı movement speedde olduğu gibi. Ki zaten bunlara bir limit getirilmesi söz konusuydu ancak iptal edildi, fakat resmi bir açıklama yok halen.

    Yorum yok abi sabah sabah keyfimi kaçırmak istemiyorum

    Yazdığımı okumuyormusun, sıkılmadınız mı yahu sürekli aynı özellikler üzerine kurulu itemları aramaktan. Trifact ring, eldiven, kolye kullanmaktan. Üşenmeden yarım sayfa yazdım hala anlamamakta diretiyorsunuz. Aynı konu resmi forumlarda da dönüyor, bir tane sizin gibi ipe sapa gelmez yorum yapana rastlamadım.

    Siz diablo oynamayı bir kenara bırakın, üc, beş yaşında bir cocuga flash oyun yaptırın, 6 tane stat olsun, as,cc,cd, all res,vit, anastat, onu oynayın.

    Şu anki sistemin nesini savunuyorsunuz anlamak mümkün değil.

    O kadar sığ bir düşünce yapınız var ki, her türlü değişime mevcut durumdaki çıkarlarınız üzerinden reaksiyon geliştiriyorsunuz. Lifesteal gidiyormuş, eyvah napacaz nasıl kasacaz o zaman infernoda, trifactlere limit gelirse ne yaparız o zaman yandık diyip bodoslama tepkiler veriyorsunuz.

    Dünya sizin etrafınızda dönmediği gibi, diablo da sizin etrafınızda dönmüyor.

    Bu yenilikler gelecek, şimdi mırın kırın edip mızlananlar da çok beğenecek.

    Mantıklı temeller üzerine kuracaksan, fikrini dinlemek isterim, ama yok abieaaağğ keyfimii bozamıcağğmmm tarzında birşeyler daha yazıp gideceksen boşver hiç uğraşma, forumda elini sallasan bu tarz insana çarpıyor.



    Ben senin yazını 3 kere okudum.Haklı olduğun kısımlara sözüm yok.bütün yazdıklarına karşı bir yorum yapacak olsam komple alıntı yapardım mesajına.kafama takılan kısmı sadece alıntı yapıp cevap verdim.Kaldıki cevap veriş tarzından diablo tarzı oyunlardan ne kadar uzak olduğunu hissettirebiliyorsun.Burda polemiğe girilecek bir durum yok.

    Bu zamana kadar yapılmış oyunların hepsini bir kafanda canlandır.Bir karakterde dps,dayanıklılık, vs gibi değerlere ulaşabilmek için ana statslar gereklidir.sen bu statsları kısıtlarsan karatkerini güçlendirmek adına bir çaba içine giremezsin.

    Şuan bir limit yok,limit gelse iyi olur demişsin.Şuan diabloda CC abansan bir karaktere max ne kadar cc yapabileceksin? ne kadar CD yapabileceksin? ne kadar AS yapabileceksin?
    sen hiç gördünmü %100cc 1000CD 5.0 AS olan bir karakter?
    Oyun sisteminde zaten belirli bir seviyeye ulaşabilmen için kasabileceğin max değerler az çok bellidir,istesende onun üzerine çıkamazsın.çıkayım desende,başka yerden farklı bir stats eksilir ve karakter




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.