Şimdi Ara

lpg ısıtıcısı ve faydaları (easy starter) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
168
Cevap
0
Favori
14.965
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: t.hadimli
    ......Ayrıca EASY STARTER kontrol modülü üzerindeki led de ürünün çalışıp çalışmadığını gösteriyor, yani motor kaputu açılıp led in kontrol edilmesi yeterli. araç içerisine harici bir kablo daha çekilmesi hem işçilik açısından hemde estetik açıdan çok hoş olmayacaktı.......

    Hocam ilginize teşekkürler ama bence buna bir çözüm bulmalısınız,
    kaputu açmak ve bakmak yeterli,
    her defasında mı?
    Ben bir sürücü olarak bunu yapmam, beni böyle bir sıkıntıya sokacak bir ürünü de kullanmam.
    Lütfen yanlış anlamayın, eleştri anlamında söylüyorum evet ama kötülemek anlamında söylemiyorum. Ürününüzü geliştirebilmeniz için sizi düşünmeye çözüm üretmeye sevk etmeye çalışıyorum.
    Ben bir sürücü olarak bunu yapmam, beni böyle bir sıkıntıya sokacak bir ürünü de kullanmam.
    Derken bir müşteri profili çiziyorum. Benim gibi olan müşteri sayısının da az olmadığı kanaatindeyim. Kaç araç kullancısı kaputu açıp rutin kontrol yapıyor ki? Silecek suyu bittiğinde genellikle açıyoruz kaputu. Yapılan Doğru mu? Elbette Yanlış. Ama böyle.
    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stranger0609

    quote:

    Orijinalden alıntı: t.hadimli
    ......Ayrıca EASY STARTER kontrol modülü üzerindeki led de ürünün çalışıp çalışmadığını gösteriyor, yani motor kaputu açılıp led in kontrol edilmesi yeterli. araç içerisine harici bir kablo daha çekilmesi hem işçilik açısından hemde estetik açıdan çok hoş olmayacaktı.......

    Hocam ilginize teşekkürler ama bence buna bir çözüm bulmalısınız,
    kaputu açmak ve bakmak yeterli,
    her defasında mı?
    Ben bir sürücü olarak bunu yapmam, beni böyle bir sıkıntıya sokacak bir ürünü de kullanmam.
    Lütfen yanlış anlamayın, eleştri anlamında söylüyorum evet ama kötülemek anlamında söylemiyorum. Ürününüzü geliştirebilmeniz için sizi düşünmeye çözüm üretmeye sevk etmeye çalışıyorum.
    Ben bir sürücü olarak bunu yapmam, beni böyle bir sıkıntıya sokacak bir ürünü de kullanmam.
    Derken bir müşteri profili çiziyorum. Benim gibi olan müşteri sayısının da az olmadığı kanaatindeyim. Kaç araç kullancısı kaputu açıp rutin kontrol yapıyor ki? Silecek suyu bittiğinde genellikle açıyoruz kaputu. Yapılan Doğru mu? Elbette Yanlış. Ama böyle.
    Saygılar.

    Sevgili dostum iyi söylüyorsunuz ama bu kadarını düşünen kişilerin birçok aşamayı da göz ardı etmeyeceklerini bilmeniz gerekir diye düşünüyorum. Bu tarz ürünleri ne kadar kolay montaj edilecek ve ne kadar rahat kullanım sağlayacak hale getirirseniz o kadar tercih sebebi olur. sizin bahsettiğiniz gibi aracın içerisine ışık, düğme sinyal sesi, ürünün arıza yaptığını sözlü olarak yapmak kolay ancak bunlar teferruat ve teferruat arttıkça sorunlar da artar, emin olun ki arıza yapması halinde kullanıcı bunu fark eder, aracın çalışmasının bozulmasından fark eder, yaktığı yakıtın artmasından fark eder, daha geç lpg ye geçmesinden fark eder vs. Sizde yanlış anlamayın ama gerçekten içeriye iki adet daha kablo geçirmek ve yapılabilecek hatalar nedeni ile arıza ihtimallerinin artacağını da göz önünde bulundurarak bu şekilde yaptık. iyi çalışmalar dilerim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: t.hadimli
    Sevgili dostum iyi söylüyorsunuz ama bu kadarını düşünen kişilerin birçok aşamayı da göz ardı etmeyeceklerini bilmeniz gerekir diye düşünüyorum.

    benim düşünmeye çözüm üretmeye sevk etmeye çalışma dan kastım benim gibi cins müşterilerin de ihtiyacını giderebilecek kaygısını giderebilecek bir ürün vücuda getirebilmeniz idi. Yoksa zaten benim sonradan sorduğum soruya ilişkin cevabınızı "Ayrıca EASY STARTER kontrol modülü üzerindeki led de ürünün çalışıp çalışmadığını gösteriyor, yani motor kaputu açılıp led in kontrol edilmesi yeterli. araç içerisine harici bir kablo daha çekilmesi hem işçilik açısından hemde estetik açıdan çok hoş olmayacaktı." cümlenizle peşinen verdiğinizi anlayacabilecek yeterliliğe sahibim. Ama siz bu cümleniz ile buna ihtiyaç duymadığınızı ifade etmişsiniz. Ben KENDİ ADIMA böyle bir duruma ihtiyaç var diye düşünüyorum,en azından benim satın alabilmem için var. İçeriye kablo uzatmak optimum bir çözüm değilse bile sesli bir uyarı eklenebilir diye düşünüyorum. Bu mesleğinize bilginize görgünüze deneyiminize karşı bir ukalalık değil, sadece bir fikir aslında sadece bir temenni.

    quote:

    Orijinalden alıntı: t.hadimli
    ..... emin olun ki arıza yapması halinde kullanıcı bunu fark eder, aracın çalışmasının bozulmasından fark eder, yaktığı yakıtın artmasından fark eder, daha geç lpg ye geçmesinden fark eder....


    Evet haklısınız. Bunlarla farkeder.
    Hadi bunlarla da farketmedi, motora likit durumda yakıt püskürtülmesinin sonucunda birgün motorda bir arıza meydana gelir, mutlaka farkeder.

    Ben sitem kokuları aldığım son mesajınız üzerine bu konu hakkında daha fazla soru sormaktan vazgeçiyorum. Size başarılar diliyorum.

    Pavel Ustaya son bir sözüm; Ustam "bu lpg denizindeki sazanlardan" olmamak için benzine devam etmek zorunda kalacağım ben yine.
    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stranger0609 -- 27 Ocak 2012; 14:10:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: t.hadimli

    quote:

    Orijinalden alıntı: pavel usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: t.hadimli

    Değerli arkadaşım, stranger0609 öncelikle Paverl ustanın da söylediği gibi dikkatinizden dolayı sizi kutluyorum. Haklısınız ben yazım hatası yapmışım ve sizin uyarınız ile fark ettim, kusura bakmayın.
    Ürün tabi ki elektrik enerjisi kullanıyor ne var ki daha önce benim ve birçok kişinin de rezistans ile elde edemediğimiz ısıyı 70 watt gibi bir güç ile sağladık.
    Arıca EASY STARTER i sadece aracın gerekli ısıyı bulmasına kadar değil daha sonra yüksek hızlarda ve rampalarda regülatör içerisinden geçen lpg nin ısı kayıplarını önlemek için de kullanıyoruz, zaten ürün 90 derece civarında termostat yapıyor ve ihtiyaç olduğu taktirde devreye giriyor. Bu durum EASY STARTER in ömrü açısından olumsuz bir etken değil.





    sayın t.hadimli.70 watt bir sarfiyat sayılmaz.merak ettiğim,eğer regülatöt veya gaz kesici bobini bozulursa biz bunu fiziki olarak anlarız.deriz ki araba gazda çalışmıyor.peki,bu ısıtıcının araç içinde iken çektiği akımdan çalışıp çalışmadığını nasıl anlayacağız.voltaj olur akım çekmez,voltaj üzerine bağlanan sistemi görebileceğiz.lakin devre çalışmıyor olabilecek.70 watt yeterli ısıyı sürekli sağlıyabilecek mi,regülatör ısısını bilgisayarda görebiliyoruz.peki biz bunu araç içinde görebilecekmiyiz,ısıyı ısıya duyarlı termostat ile mi kontrol ediyorsunuz,bu parçanın arıza yapma ihtimali ne kadardır ?.vermiş olduğunuz cevap gibi buna da cevap vereceğinize inanıyorum.saygılarımla.

    Pavel ustacım öncelikle övgü dolu sözlerinize teşekkür ederim.
    EASY STARTER takılan araçta sıralı sistem takılı ise ısı ayarı aracın 60 ile 90 sn arasında lpg ile çalışacak şekilde ayarlanması gerekiyor. Ayarın bu şekilde yapılması durumunda EASY STARTER devrede olmaması halinde aracın lpg ye geçişi ve çalışması problemli hale geliyor ve kullanıcı da bir sorun olduğunu anlayabiliyor. Ayrıca EASY STARTER kontrol modülü üzerindeki led de ürünün çalışıp çalışmadığını gösteriyor, yani motor kaputu açılıp led in kontrol edilmesi yeterli. araç içerisine harici bir kablo daha çekilmesi hem işçilik açısından hemde estetik açıdan çok hoş olmayacaktı.
    EASY STARTER kesinlikle tek başına kullanılamaz, bu ürün sadece regülatöre takviye amaçlı ve erken lpg ye geçiş için tasarlandı, bu nedenle hedeflediğimiz ısıyı rahatlıkla elde edebiliyoruz. Bazı arkadaşlarımız ilk çalışmadan sonra devre dışı kalmalı falan deseler de sanırım aracın lpg yi yüksek oranda sarf ettiği kullanım şartlarında yaz aylarında dahi lpg ısısının kaç derecelere düştüğünü bilmeden böyle bir fikir ileri sürüyorlar, ancak lpg ısısının düşmesine neden olan kullanım koşullarında regülatöre lpg ısısının en azından 15- 20 derece fark ile girmiş olması dahi regülatörün içerisinden geçen lpg ısısının kayıplarını ciddi oranda engellemekte ve bu sayede yüksek yakıt kullanım şartlarında da tasarruf sağlanmakta, atık gazlarda düzelme sağlanmakta, motorda oluşabilecek sorunları minimize etmektedir.
    EASY STARTER in kontrolü sizinde söylediğiniz gibi içerisine yerleştirilen bir ısı algılayıcı sensör ile sağlanıyor, bu sensörler dışarıdan bir darbe yada müdahale göremeyeceği için çok uzun ömürlü olup bizim yaptığımız testler de bir aracın üzerinde 10 sene çalışacakmış gibi kullanım şekline göre yapıldı ve bir sorun ile karşılaşmadık, kaldı ki iki senelik garanti süresinde montaj ve kullanım hataları haricinde üründen kaynaklanan herhangi bir sorunda, bire bir yenisi ile değiştirme sağlanıyor.
    İlginize teşekkür ederim iyi çalışmalar dilerim.



    sayın t.hadimli bazı arkadaşlar öküzün altında buzağı arıyorsun diyorlar,rahat bırak adamı diyorlar.affınıza sığınıyorum.sizin kaliteli işler yapan biri olarak tanıdım.hafızamda da öyle yer ettiniz.merakım şu.60 ile 90 sn.diyorsunuz,erzurumda hava sıcaklığı - 10 derece,lpg de - 40 derece. antalyada bugün + 10 derece .lpg gene - 40 derece.bu sistem nasıl ayarlanacak ?,motordaki su sıcaklığı yeni teknolojide 110 derece,gene devrede olacak mı,led dediniz,voltaj üzerinde mi,yoksa akım üzerinde mi çalışıyor.şimdilik merak ettiklerim bunlar.hayırlı cumalar.saygılarımla.




  • Uzun aradan sonra yazılanları tekrar okudum, çok makul açıklamaların yanısıra ilgisiz alakasız sorularda sorulmuş. Teknik bilgisi olmayanların hayallerinde canlandırdığı durumlar neticesinde çıkan sorular sorulmuş. Ayrıca bir ihtiyaç için çözüm arayan kullanıcıları "SAZAN" 'a benzeten Pavel Usta'yı kınıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Uzun aradan sonra yazılanları tekrar okudum, çok makul açıklamaların yanısıra ilgisiz alakasız sorularda sorulmuş. Teknik bilgisi olmayanların hayallerinde canlandırdığı durumlar neticesinde çıkan sorular sorulmuş. Ayrıca bir ihtiyaç için çözüm arayan kullanıcıları "SAZAN" 'a benzeten Pavel Usta'yı kınıyorum.

    Bilgimiz olmadığı için burada bilgi arıyoruz.
    Ayrıca Pavel Ustanın neye, kime, ne için SAZAN dediğini göz önüne alarak; sizde onu kınadığınıza, bundan rahatsız olduğunuza göre;
    Sizin sadece LPG kiti kullanıcısı değil PROFESYONEL olarak LPG işinde bulunduğunuza eminim. Yanlış mıyım?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pavel usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: t.hadimli

    quote:

    Orijinalden alıntı: pavel usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: t.hadimli

    Değerli arkadaşım, stranger0609 öncelikle Paverl ustanın da söylediği gibi dikkatinizden dolayı sizi kutluyorum. Haklısınız ben yazım hatası yapmışım ve sizin uyarınız ile fark ettim, kusura bakmayın.
    Ürün tabi ki elektrik enerjisi kullanıyor ne var ki daha önce benim ve birçok kişinin de rezistans ile elde edemediğimiz ısıyı 70 watt gibi bir güç ile sağladık.
    Arıca EASY STARTER i sadece aracın gerekli ısıyı bulmasına kadar değil daha sonra yüksek hızlarda ve rampalarda regülatör içerisinden geçen lpg nin ısı kayıplarını önlemek için de kullanıyoruz, zaten ürün 90 derece civarında termostat yapıyor ve ihtiyaç olduğu taktirde devreye giriyor. Bu durum EASY STARTER in ömrü açısından olumsuz bir etken değil.





    sayın t.hadimli.70 watt bir sarfiyat sayılmaz.merak ettiğim,eğer regülatöt veya gaz kesici bobini bozulursa biz bunu fiziki olarak anlarız.deriz ki araba gazda çalışmıyor.peki,bu ısıtıcının araç içinde iken çektiği akımdan çalışıp çalışmadığını nasıl anlayacağız.voltaj olur akım çekmez,voltaj üzerine bağlanan sistemi görebileceğiz.lakin devre çalışmıyor olabilecek.70 watt yeterli ısıyı sürekli sağlıyabilecek mi,regülatör ısısını bilgisayarda görebiliyoruz.peki biz bunu araç içinde görebilecekmiyiz,ısıyı ısıya duyarlı termostat ile mi kontrol ediyorsunuz,bu parçanın arıza yapma ihtimali ne kadardır ?.vermiş olduğunuz cevap gibi buna da cevap vereceğinize inanıyorum.saygılarımla.

    Pavel ustacım öncelikle övgü dolu sözlerinize teşekkür ederim.
    EASY STARTER takılan araçta sıralı sistem takılı ise ısı ayarı aracın 60 ile 90 sn arasında lpg ile çalışacak şekilde ayarlanması gerekiyor. Ayarın bu şekilde yapılması durumunda EASY STARTER devrede olmaması halinde aracın lpg ye geçişi ve çalışması problemli hale geliyor ve kullanıcı da bir sorun olduğunu anlayabiliyor. Ayrıca EASY STARTER kontrol modülü üzerindeki led de ürünün çalışıp çalışmadığını gösteriyor, yani motor kaputu açılıp led in kontrol edilmesi yeterli. araç içerisine harici bir kablo daha çekilmesi hem işçilik açısından hemde estetik açıdan çok hoş olmayacaktı.
    EASY STARTER kesinlikle tek başına kullanılamaz, bu ürün sadece regülatöre takviye amaçlı ve erken lpg ye geçiş için tasarlandı, bu nedenle hedeflediğimiz ısıyı rahatlıkla elde edebiliyoruz. Bazı arkadaşlarımız ilk çalışmadan sonra devre dışı kalmalı falan deseler de sanırım aracın lpg yi yüksek oranda sarf ettiği kullanım şartlarında yaz aylarında dahi lpg ısısının kaç derecelere düştüğünü bilmeden böyle bir fikir ileri sürüyorlar, ancak lpg ısısının düşmesine neden olan kullanım koşullarında regülatöre lpg ısısının en azından 15- 20 derece fark ile girmiş olması dahi regülatörün içerisinden geçen lpg ısısının kayıplarını ciddi oranda engellemekte ve bu sayede yüksek yakıt kullanım şartlarında da tasarruf sağlanmakta, atık gazlarda düzelme sağlanmakta, motorda oluşabilecek sorunları minimize etmektedir.
    EASY STARTER in kontrolü sizinde söylediğiniz gibi içerisine yerleştirilen bir ısı algılayıcı sensör ile sağlanıyor, bu sensörler dışarıdan bir darbe yada müdahale göremeyeceği için çok uzun ömürlü olup bizim yaptığımız testler de bir aracın üzerinde 10 sene çalışacakmış gibi kullanım şekline göre yapıldı ve bir sorun ile karşılaşmadık, kaldı ki iki senelik garanti süresinde montaj ve kullanım hataları haricinde üründen kaynaklanan herhangi bir sorunda, bire bir yenisi ile değiştirme sağlanıyor.
    İlginize teşekkür ederim iyi çalışmalar dilerim.



    sayın t.hadimli bazı arkadaşlar öküzün altında buzağı arıyorsun diyorlar,rahat bırak adamı diyorlar.affınıza sığınıyorum.sizin kaliteli işler yapan biri olarak tanıdım.hafızamda da öyle yer ettiniz.merakım şu.60 ile 90 sn.diyorsunuz,erzurumda hava sıcaklığı - 10 derece,lpg de - 40 derece. antalyada bugün + 10 derece .lpg gene - 40 derece.bu sistem nasıl ayarlanacak ?,motordaki su sıcaklığı yeni teknolojide 110 derece,gene devrede olacak mı,led dediniz,voltaj üzerinde mi,yoksa akım üzerinde mi çalışıyor.şimdilik merak ettiklerim bunlar.hayırlı cumalar.saygılarımla.

    Pavel uta ısı farkı konusunda haklısınız, o nedenle 60 ile 90 sn arasında diyoruz, kaldı ki Rusya ve Ukrayna ya da ürün göndermeye başladık, oradan gelen sonuçlar da bizi yanıltmadı, led ise akım üzerinde çalışıyor. motor suyunun 110 derece olması da bizi bir anlamda bağlamıyor, lpg ye geçiş süresi ve kullanımdaki ısı kayıplarını her zaman tolere etmekte fayda var.
    daha önce de bahsettiğim gibi r 115 kapsamında araçların 60-90 sn arasında lpg ye geçmesi ve emisyon değerlerini yakalaması konusundaki standart
    bir çok firmayı harekete geçirdi, ancak bazıları yine motor suyu ısısını regülatör sonrası başka bir modül içerisinden döndürmek sureti ile bazıları ise enjektör kütüğünün üzerine küçük bir rezistans ile bu standartları yakalamaya çalıştı, Kore ürünlerinin bir kısmında ise ( ben de 99 senesinde ithal ettim ) ön ısıtma sistemi mevcut idi, ancak istenilen verimin alınması bu tarz yöntemler ile mümkün olamadı, çünkü ben de daha önce bu denemeleri yaptım ve yapılmışları da test ettim, ya süre çok uzuyor yada yeterince ısınma sağlanamıyor, Almanya TÜV de de test yapılmak üzere ürün gitti ne zaman tamamlanır bilemiyorum ama oradan da beklediğimiz sonuçların gelmesi r 115 gereksinimini de yerine getirmiş olacak diye düşünüyorum. Size de hayırlı cumalar kolay gelsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stranger0609
    Bilgimiz olmadığı için burada bilgi arıyoruz.
    Ayrıca Pavel Ustanın neye, kime, ne için SAZAN dediğini göz önüne alarak; sizde onu kınadığınıza, bundan rahatsız olduğunuza göre;
    Sizin sadece LPG kiti kullanıcısı değil PROFESYONEL olarak LPG işinde bulunduğunuza eminim. Yanlış mıyım?

    Siz teknik soru soracaksanız teknik donanımınız olacak ki sorduğunuz soru karşısında tatmin olabilesiniz. Siz motora gaz fazında giren lpg'nin sıkıştırma evresinde bir miktarının likit olduğunu biliyor musunuz? Propan'ın likit fazdan gaz fazına geçerken ortamdan ısı aldığını, aldığı ısı neticesinde soğuma olduğunu ve tam tersi olarak sıkıştırma evresinde ortama ısı verdiğini?

    Pavel Usta'ya söylediğim şahsını ilgilendirir, sizi değil.

    Eminim ve Yanlış mıyım. Eminseniz benden onay almanıza gerek yok ama yinede araştırırsanız LPG firmalarının ve bazı montajcılarının hiç sevmediği, lpg'de sorun yaşayan arkadaşların sevdiği biri olduğumu görebilirsiniz.


    Konunun benim için özeti şudur; gazın ısıtılması mevcut 2. nesil sistemler için avantajdır. Bunu daha önce kore'li firmalardan bazıları Türkiye'ye sunduğu ürünlerle başaramamıştır ama bazı firmalar kore'de bunu başarmıştır. Kia karnaval, hyundai sonata nf N20 gibi araçlar benzin teşkilatı olmadan sadece lpg ile çalışacak şekilde 2. nesil kitlerle yürümektedir. Demek ki olabilen bir şey. Tabii bazıları kendi GÖLLERİNDEN dışarı çıkmadığı için SAZAN'dan başka balık yok zannediyor, DENİZ'e açılırsalar elbet bu gafletten kurtulurlar.

    Türkiye'de birşeyler üretebilen herkese teşekkürler. Bu konu benim için kapanmıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MSC Elektronik -- 7 Şubat 2012; 1:00:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stranger0609

    quote:

    Orijinalden alıntı: t.hadimli
    Sevgili dostum iyi söylüyorsunuz ama bu kadarını düşünen kişilerin birçok aşamayı da göz ardı etmeyeceklerini bilmeniz gerekir diye düşünüyorum.

    benim düşünmeye çözüm üretmeye sevk etmeye çalışma dan kastım benim gibi cins müşterilerin de ihtiyacını giderebilecek kaygısını giderebilecek bir ürün vücuda getirebilmeniz idi. Yoksa zaten benim sonradan sorduğum soruya ilişkin cevabınızı "Ayrıca EASY STARTER kontrol modülü üzerindeki led de ürünün çalışıp çalışmadığını gösteriyor, yani motor kaputu açılıp led in kontrol edilmesi yeterli. araç içerisine harici bir kablo daha çekilmesi hem işçilik açısından hemde estetik açıdan çok hoş olmayacaktı." cümlenizle peşinen verdiğinizi anlayacabilecek yeterliliğe sahibim. Ama siz bu cümleniz ile buna ihtiyaç duymadığınızı ifade etmişsiniz. Ben KENDİ ADIMA böyle bir duruma ihtiyaç var diye düşünüyorum,en azından benim satın alabilmem için var. İçeriye kablo uzatmak optimum bir çözüm değilse bile sesli bir uyarı eklenebilir diye düşünüyorum. Bu mesleğinize bilginize görgünüze deneyiminize karşı bir ukalalık değil, sadece bir fikir aslında sadece bir temenni.

    quote:

    Orijinalden alıntı: t.hadimli
    ..... emin olun ki arıza yapması halinde kullanıcı bunu fark eder, aracın çalışmasının bozulmasından fark eder, yaktığı yakıtın artmasından fark eder, daha geç lpg ye geçmesinden fark eder....


    Evet haklısınız. Bunlarla farkeder.
    Hadi bunlarla da farketmedi, motora likit durumda yakıt püskürtülmesinin sonucunda birgün motorda bir arıza meydana gelir, mutlaka farkeder.

    Ben sitem kokuları aldığım son mesajınız üzerine bu konu hakkında daha fazla soru sormaktan vazgeçiyorum. Size başarılar diliyorum.

    Pavel Ustaya son bir sözüm; Ustam "bu lpg denizindeki sazanlardan" olmamak için benzine devam etmek zorunda kalacağım ben yine.
    Saygılar.

    Değerli dostum, ben asla size karşı kinaye de bulunmadım, biz lpg işine ilk başladığımız 94 senesinde dönüşüm yaptıran bazı araç sahipleri egzoz un delinmesini, yada aracın alakasız bir arızasının sebebini bile lpg ye bağdaştırıp bizleri arardı, o günlerden bu günlere geldik ama bazı şeyler hala değişmedi, ben bu ürünü yaparken gaz valfinden bile sinyal almaktan kaçındım ki ürün ilk önce kendini kanıtlasın daha sonra gerekir ise her türlü ilaveyi yapmak mümkün, sektördeki bir çok arkadaşımız yaklaşık bir senedir bu üründen haberdar, denemelerin bir kısmını birlikte sürdürdük, onlardan da fikirler aldık, birçok kişi aracının içerisinde ekstra bir parçanın bulunmasını istemiyor, kaldı ki her devreye girip çıktığında yanıp sönen bir led de dikkat çekici olur du, bu nedenler ile belki cevabım sizin alınmanıza neden olmuştur. biz asla bildiklerimizi paylaşmaktan kaçınmadık yanlış bildiklerimizi de düzeltmek için elimizden geleni yaptık, her kesin fikri çok değerlidir bizim için ancak her kesi memnun etmek de imkansız, şimdilik elimizdeki sistem bu sizin uyarılarınızı da kesinlikle dikkate alacağımdan emin olun. İyi çalışmalar dilerim




  • simit depolarda üzerine battaniye koyun
    %10 garanti:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: t.hadimli

    quote:

    Orijinalden alıntı: stranger0609

    quote:

    Orijinalden alıntı: t.hadimli
    Sevgili dostum iyi söylüyorsunuz ama bu kadarını düşünen kişilerin birçok aşamayı da göz ardı etmeyeceklerini bilmeniz gerekir diye düşünüyorum.

    benim düşünmeye çözüm üretmeye sevk etmeye çalışma dan kastım benim gibi cins müşterilerin de ihtiyacını giderebilecek kaygısını giderebilecek bir ürün vücuda getirebilmeniz idi. Yoksa zaten benim sonradan sorduğum soruya ilişkin cevabınızı "Ayrıca EASY STARTER kontrol modülü üzerindeki led de ürünün çalışıp çalışmadığını gösteriyor, yani motor kaputu açılıp led in kontrol edilmesi yeterli. araç içerisine harici bir kablo daha çekilmesi hem işçilik açısından hemde estetik açıdan çok hoş olmayacaktı." cümlenizle peşinen verdiğinizi anlayacabilecek yeterliliğe sahibim. Ama siz bu cümleniz ile buna ihtiyaç duymadığınızı ifade etmişsiniz. Ben KENDİ ADIMA böyle bir duruma ihtiyaç var diye düşünüyorum,en azından benim satın alabilmem için var. İçeriye kablo uzatmak optimum bir çözüm değilse bile sesli bir uyarı eklenebilir diye düşünüyorum. Bu mesleğinize bilginize görgünüze deneyiminize karşı bir ukalalık değil, sadece bir fikir aslında sadece bir temenni.

    quote:

    Orijinalden alıntı: t.hadimli
    ..... emin olun ki arıza yapması halinde kullanıcı bunu fark eder, aracın çalışmasının bozulmasından fark eder, yaktığı yakıtın artmasından fark eder, daha geç lpg ye geçmesinden fark eder....


    Evet haklısınız. Bunlarla farkeder.
    Hadi bunlarla da farketmedi, motora likit durumda yakıt püskürtülmesinin sonucunda birgün motorda bir arıza meydana gelir, mutlaka farkeder.

    Ben sitem kokuları aldığım son mesajınız üzerine bu konu hakkında daha fazla soru sormaktan vazgeçiyorum. Size başarılar diliyorum.

    Pavel Ustaya son bir sözüm; Ustam "bu lpg denizindeki sazanlardan" olmamak için benzine devam etmek zorunda kalacağım ben yine.
    Saygılar.

    Değerli dostum, ben asla size karşı kinaye de bulunmadım, biz lpg işine ilk başladığımız 94 senesinde dönüşüm yaptıran bazı araç sahipleri egzoz un delinmesini, yada aracın alakasız bir arızasının sebebini bile lpg ye bağdaştırıp bizleri arardı, o günlerden bu günlere geldik ama bazı şeyler hala değişmedi, ben bu ürünü yaparken gaz valfinden bile sinyal almaktan kaçındım ki ürün ilk önce kendini kanıtlasın daha sonra gerekir ise her türlü ilaveyi yapmak mümkün, sektördeki bir çok arkadaşımız yaklaşık bir senedir bu üründen haberdar, denemelerin bir kısmını birlikte sürdürdük, onlardan da fikirler aldık, birçok kişi aracının içerisinde ekstra bir parçanın bulunmasını istemiyor, kaldı ki her devreye girip çıktığında yanıp sönen bir led de dikkat çekici olur du, bu nedenler ile belki cevabım sizin alınmanıza neden olmuştur. biz asla bildiklerimizi paylaşmaktan kaçınmadık yanlış bildiklerimizi de düzeltmek için elimizden geleni yaptık, her kesin fikri çok değerlidir bizim için ancak her kesi memnun etmek de imkansız, şimdilik elimizdeki sistem bu sizin uyarılarınızı da kesinlikle dikkate alacağımdan emin olun. İyi çalışmalar dilerim

    Hocam çok teşekkür ederim. Sabrınız kendinize ve ürününüze olan güveninizi gösteriyor. Başarılar diliyorum yürekten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: t.hadimli

    quote:

    Orijinalden alıntı: stranger0609

    quote:

    Orijinalden alıntı: t.hadimli
    Sevgili dostum iyi söylüyorsunuz ama bu kadarını düşünen kişilerin birçok aşamayı da göz ardı etmeyeceklerini bilmeniz gerekir diye düşünüyorum.

    benim düşünmeye çözüm üretmeye sevk etmeye çalışma dan kastım benim gibi cins müşterilerin de ihtiyacını giderebilecek kaygısını giderebilecek bir ürün vücuda getirebilmeniz idi. Yoksa zaten benim sonradan sorduğum soruya ilişkin cevabınızı "Ayrıca EASY STARTER kontrol modülü üzerindeki led de ürünün çalışıp çalışmadığını gösteriyor, yani motor kaputu açılıp led in kontrol edilmesi yeterli. araç içerisine harici bir kablo daha çekilmesi hem işçilik açısından hemde estetik açıdan çok hoş olmayacaktı." cümlenizle peşinen verdiğinizi anlayacabilecek yeterliliğe sahibim. Ama siz bu cümleniz ile buna ihtiyaç duymadığınızı ifade etmişsiniz. Ben KENDİ ADIMA böyle bir duruma ihtiyaç var diye düşünüyorum,en azından benim satın alabilmem için var. İçeriye kablo uzatmak optimum bir çözüm değilse bile sesli bir uyarı eklenebilir diye düşünüyorum. Bu mesleğinize bilginize görgünüze deneyiminize karşı bir ukalalık değil, sadece bir fikir aslında sadece bir temenni.

    quote:

    Orijinalden alıntı: t.hadimli
    ..... emin olun ki arıza yapması halinde kullanıcı bunu fark eder, aracın çalışmasının bozulmasından fark eder, yaktığı yakıtın artmasından fark eder, daha geç lpg ye geçmesinden fark eder....


    Evet haklısınız. Bunlarla farkeder.
    Hadi bunlarla da farketmedi, motora likit durumda yakıt püskürtülmesinin sonucunda birgün motorda bir arıza meydana gelir, mutlaka farkeder.

    Ben sitem kokuları aldığım son mesajınız üzerine bu konu hakkında daha fazla soru sormaktan vazgeçiyorum. Size başarılar diliyorum.

    Pavel Ustaya son bir sözüm; Ustam "bu lpg denizindeki sazanlardan" olmamak için benzine devam etmek zorunda kalacağım ben yine.
    Saygılar.

    Değerli dostum, ben asla size karşı kinaye de bulunmadım, biz lpg işine ilk başladığımız 94 senesinde dönüşüm yaptıran bazı araç sahipleri egzoz un delinmesini, yada aracın alakasız bir arızasının sebebini bile lpg ye bağdaştırıp bizleri arardı, o günlerden bu günlere geldik ama bazı şeyler hala değişmedi, ben bu ürünü yaparken gaz valfinden bile sinyal almaktan kaçındım ki ürün ilk önce kendini kanıtlasın daha sonra gerekir ise her türlü ilaveyi yapmak mümkün, sektördeki bir çok arkadaşımız yaklaşık bir senedir bu üründen haberdar, denemelerin bir kısmını birlikte sürdürdük, onlardan da fikirler aldık, birçok kişi aracının içerisinde ekstra bir parçanın bulunmasını istemiyor, kaldı ki her devreye girip çıktığında yanıp sönen bir led de dikkat çekici olur du, bu nedenler ile belki cevabım sizin alınmanıza neden olmuştur. biz asla bildiklerimizi paylaşmaktan kaçınmadık yanlış bildiklerimizi de düzeltmek için elimizden geleni yaptık, her kesin fikri çok değerlidir bizim için ancak her kesi memnun etmek de imkansız, şimdilik elimizdeki sistem bu sizin uyarılarınızı da kesinlikle dikkate alacağımdan emin olun. İyi çalışmalar dilerim

    SAYIN STRANGER0609.bu lpg denizinden bahsediyorum,gölden değil.1994-2010 sonuna kadar lpg sektöründe idim.lafımı esirgemedim.TOMDER diye anılan derneğin kuruculardan biriyim.yaptığım işte hep üst seviyelerde idim.hep kaliteli markalar ile çalıştım.sayın Hadimli beyin ilk imal etmiş olduğu depoları 3 krş.pahallı olmasına rağmen kaliteli olduğu için kullandım.ama ne yazık ki TÜFEK İCAT OLDU,MERTLİK BOZULDU lafı lpg sektöründe gerçek oldu.kaliteli mala talep,ekonominin ve firmaların yanlış tutumları yüzünden bozuldu.lpg sektöründeki -at cambazı derler ya-paragöz bazı kişiler müşterilere saygısız davrandı.servisi dahi kalmayan,netice alınmayan,toplama malzemelerle sırf para hırsı için montajlar yapıldı.bunların içinde silindir depoları 3 parçaya kesip,buzdolabında kullanılan ince bakır boru kullanıp,yerli kalitesiz seçici anahtarları ürettirip kaliteli marka yapıştırıp orijinal mal diye takıp ve daha daha sayması uzun olan işler yapıp montajlar yapıldı.kalitesiz karbüratörlü araçlar için uydur kaydır mikserler piyasaya sürüldü.müşteri başta lpg takılmış bir aracın ne olduğunu,nasıl çalışacağını,performansını bilemedi.kazıklandı.neden ?.bu mal da iş görür,bu daha ucuz,biz buradayız gibi laflar söylendi,halen de söyleniyor.amaç para kazanmak.buna da TİCARET denildi,zoraki mi mal satıyoruz denildi.halbuki biz firma olarak müşterilerimize hep doğruyu söyledik,doğru malzemeyi taktık,temsil ettiğimiz firmanın karşısında gururlu,dik durduk.garanti kapsamında ALLAH'ın tek kuruşunu almadan hizmet ettik.doğru işi yapanla arkadaş,dost olduk.yaptığımız işin ciddiyetine inandık,o inançla da müşteriye hizmet verdik.sizler,lpg deposunun üretiminin ne kadar ciddi bir iş olduğunu bilirmisiniz ?.sayın HADİMLİ beyin ne kadar zorluklar içinde bu işi başardığını düşünebiliyormusunuz ?.kim taktir etti,kimse .depolar pahallı diye tercih,ucuz kalitesiz depolardan daha az oldu.o zamanlar depo imalatı yeterli değildi talepten dolayı.az mı başka marka taktığımız depolar delik çıkmadı.ya,usta bu depolar hep sana mı çıkıyor denildi,diğer arkadaşlara denildiği gibi. diyeceksiniz ki bana ne bunlardan ?.artık kaliteli mal,kaliteli usta,nerede nasıl bulunur hem sorup hemde internet ortamında bulmak çok kolay.ısıtıcılı kore malı regülatörlerden zamanında kullandık.müşteri menfaati için yapılan bu çalışmayı takdir ettiğim için bu EASY STARTER hakkında bilgi almak istedim.meraklı,araştırmacı ve parasının değeri olan kişiler bu bilgilerden istifade edeceklerdir.eğer bu sayfaları dolaşırsanız çok ucuza bu hizmeti sunmak isteyen markaları göreceksiniz.zaten bu sayfalarda mutluluk yok.hep HÜZÜN var.onun için araştırma yapmayan,sormayan,sormadan üç kuruş daha ucuz diye kalitesiz mal taktırıp şikayet edenler,yemsiz iğneye gelen sazanlardır.yani lafın kısası.YARASI OLAN GOCUNUR.ben kişisel olarak sizi bu sınıfta görmedim.çünkü meraklısınız,paranın sizin içi bir değeri var.bu günkü sorduğum sorulardan sonra sayın HADİMLİ beyin vermiş olduğu cevapta bu ürünün kaliteli ve kullanılır olacağı inancındayım.Hadimli beyin imalat ahlakını bildiğim için başarılı olacaktır.saygılarımla.




  • Basit bir mantıkla benim aracım kış aylarında 3-5 dk. da gaza geçiyor e.starterle 60 sn de gaza geçtiğini düşünelim( gerçekte bu kadar süre yetiyormu ) benzinden ortalama 4 dk .desek 4/ 1 oranında zaman eder yani 3 kat benzin cepte doğrumu değilmi böyle ise çok güzel rahatlıkla alınabilir bir ürün
    Esas mesele 60 snde gaza geçermi insanların tek çekincesi bu olabilir!!!. Ürünün mantığı çok başarılı bence bir artısıda aküden direk besleme yapması .
  • Ben ürünü aldım, iş yoğunluğundan ancak cumartesi günü montaj yaptırabildim. 3 günlük kullanım neticesinde yerli bir ürünün başarısını görmek benim için sevindirici, ayrıca ürünün geliştiricisi Tayfun beyi kutluyorum.

    Vakit bulursam daha fazla detayı (klavye mühendisi yorumları gelebileceği için) teknik verilerle paylaşacağım, ECU'lardan alınan log ve grafik v.s.'lerle.

    Ebadını merak edenler için monte edilmiş hali :

     lpg ısıtıcısı ve faydaları (easy starter)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MSC Elektronik -- 7 Şubat 2012; 0:11:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Ben ürünü aldım, iş yoğunluğundan ancak cumartesi günü montaj yaptırabildim. 3 günlük kullanım neticesinde yerli bir ürünün başarısını görmek benim için sevindirici, ayrıca ürünün geliştiricisi Tayfun beyi kutluyorum.

    Vakit bulursam daha fazla detayı (klavye mühendisi yorumları gelebileceği için) teknik verilerle paylaşacağım, ECU'lardan alınan log ve grafik v.s.'lerle.

    Ebadını merak edenler için monte edilmiş hali :

     lpg ısıtıcısı ve faydaları (easy starter)




    Böyle bir paylaşım bekliyorduk. Sektörün içinde birde bilgili olan birisinden gelecek gerçek datalar çok aydınlatıcı olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Ben ürünü aldım, iş yoğunluğundan ancak cumartesi günü montaj yaptırabildim. 3 günlük kullanım neticesinde yerli bir ürünün başarısını görmek benim için sevindirici, ayrıca ürünün geliştiricisi Tayfun beyi kutluyorum.

    Vakit bulursam daha fazla detayı (klavye mühendisi yorumları gelebileceği için) teknik verilerle paylaşacağım, ECU'lardan alınan log ve grafik v.s.'lerle.

    Ebadını merak edenler için monte edilmiş hali :

     lpg ısıtıcısı ve faydaları (easy starter)




    Hayırlı olsun inş. söylenildiği gibidir. kaç liraya aldınız ? Şafak otogazdanmı aldınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okis -- 7 Şubat 2012; 10:43:07 >




  • Tesekkur ederim. Montaj dahil 180 tl tuttu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Tesekkur ederim. Montaj dahil 180 tl tuttu.

    LPG ye geçiş ile ilgili hava sıcaklığına göre süreleri de paylaşırmısınız.
  • Ben LPG'ye geçiş ısısını değiştirmedim. Aracım yaklaşık 170hp olduğu için LPG'ye 35 derecede geçtiğinde gaza yüklenirsem yoğun akış nedeniyle regülatör soğuyor ve benzine geri dönüyordum, ayrıca hızlanma kesik kesik oluyordu. Easy starter takıldıktan sonra lpg'ye geçiş sorası gaza yüklendiğimde benzine dönmüyor, 6500 devire kadar benzindeymiş gibi gaz yiyor araç. Bu bana ürünün başarılı olduğunu gösterdi, ayrıca rölantide cihaza giren ve çıkan boruları el ile kontrol ettiğimde iyi bir ısı farkı olduğunu gördüm, hatta 3-4 dakika sonra çıkış borusunde elimi uzun süre tutamadım, yanlış hatırlamıyorsam insan eli 50 derece civarı böyle bir tepki veriyor.

    Benim için önemli olan gaza geçiş sonrası aracın sıcak motordaki gibi gaz yemesi ve uzun yolda hızlı giderken rail üzerindeki gaz ısısının daha yüksek olması. Bu durum hem tassarruf hemde motor ömrü açısından önemli.

    Gözlem neticesi ürün başarılı, teknik ölçümlerlede bu başırıyı ispatlarsa ben gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.





  • Sevgili mscsi
    Paylaşımınız ve bilgilendirmeniz için teşekkür ederim.
    Fakat kafama takılan bir soru var. Bu sistemin tüm kitlerde çalışması için LPG ECU'larının sıcaklık değerini motor soğutma suyundan değil de regülatörden okuması lazım. Tüm sistemlerde bu böyle midir?

    Şimdiden teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.