Şimdi Ara

lpg ısıtıcısı ve faydaları (easy starter) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
168
Cevap
0
Favori
14.965
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, piyasadaki bütün kitler sıcaklık değerini regülatörden alıyor. Daha erken gaza geçmesini istiyorsanız gaza geçiş sıcaklığını düşürmeniz yeterli.
  • peki kaç dk. gaza geçiyordu eskiden şimdi nasıl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Tesekkur ederim. Montaj dahil 180 tl tuttu.


    Sn. mscsi,

    Umarım tasarrufta etkili bir üründür. Malum lpg tankı tam doluyken regülatörden yüksek basınla hızla geçiş yapan gaz tam buharlaşamadan fazla yakıt yakmaya sebep olabilir diye düşünüyorum.
    Belki de yanılıyorda olabilirim...
    Ürünü nereden satın aldığınız ve montajını nerede gerçekleştirdiğinizle ilgili bilgilerinizi rica ederim.


    Ayrıca bir sorum daha olacak;
    Bu ürünün çalışma prensibi anladığım kadarıyla lpg'nin bakır borular içerisinde ısıtılan bir ortamdan geçisi şeklinde.
    Bu işletme ortamı araç çalıştığı takdirde sürekli olarak termostat ile belli bir sıcaklıkta mı tutuluyor? Yoksa çalışma ortamı belli bir sıcaklığa ulaşıp bir süre sonra tamamen devre dışı mı kalıyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akustika -- 7 Şubat 2012; 17:48:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akustika

    Sn. mscsi,

    Umarım tasarrufta etkili bir üründür. Malum lpg tankı tam doluyken regülatörden yüksek basınla hızla geçiş yapan gaz tam buharlaşamadan fazla yakıt yakmaya sebep olabilir diye düşünüyorum.
    Belki de yanılıyorda olabilirim...
    Ürünü nereden satın aldığınız ve montajını nerede gerçekleştirdiğinizle ilgili bilgilerinizi rica ederim.


    Ayrıca bir sorum daha olacak;
    Bu ürünün çalışma prensibi anladığım kadarıyla lpg'nin bakır borular içerisinde ısıtılan bir ortamdan geçisi şeklinde.
    Bu işletme ortamı araç çalıştığı takdirde sürekli olarak termostat ile belli bir sıcaklıkta mı tutuluyor? Yoksa çalışma ortamı belli bir sıcaklığa ulaşıp bir süre sonra tamamen devre dışı mı kalıyor?



    Merhaba, ürünü Çevre Otogaz montaj yaptı. Şu an görünen yüksek devirlerde tasarruf sağlayacak gibi, tabii ölçüm yapmak gerekiyor kesin konuşmak için. Benim aracım aslında genele göre istisna, 1.4 yada 1.6 araçlarda denemek geneli daha fazla ilgilendirirdi. Zaman içinde deneyip tecrübelerini yine paylaşan arkadaşlarımız olacaktır.

    Araç çalıştığı sürece sistem devrede, termostat ile fazla ısınma kontrol altında.

    quote:

    Orijinalden alıntı: okis

    peki kaç dk. gaza geçiyordu eskiden şimdi nasıl


    Merhaba, ben erken geçiş için kullanmıyorum. Ancak 3 günlük tecrübe erken geçiş için ürünün yeterli olduğunu gösterdi. Bununla ilgili denemeyide yapıp bilgi vereceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MSC Elektronik -- 7 Şubat 2012; 20:42:56 >




  • +1
    ben erken geçiş için istiyordum sabahları 1.5- 2 kmde geçiyor
  • Antalya'dasınız, Tayfun bey ile görüşüp ürünü test edebilirsiniz. Sitelerinde iletişim bilgileri mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Antalya'dasınız, Tayfun bey ile görüşüp ürünü test edebilirsiniz. Sitelerinde iletişim bilgileri mevcut.

    Çevre Otogaz ürünü satıyor mu ?
    Yoksa siz sadece orada montajı mı yaptırdınız hocam :)
    Erken geçiş gibi bir derdim yok benim de fakat yukarıda yazdıklarınız oldukça mantıklı.

    Özellikle yüksek devirde uzun yolda daha sağlıklı çalışma daha düzgün karışım benim oldukça işime geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çapultra -- 8 Şubat 2012; 11:19:05 >
  • Hocam bir de şu yüksek devirde tasarruf olayını biraz açar mısınız ?
  • Şaka maka çok fena niyetlendim...

    Yakın takipteyim. mscsi arkadaşımız yada diğer kullanıcılar yakıt tüketimi olarak olumlu şeyler söylerse 2-3 hafta içinde uygulatabilirim.
  • ben tokattayım. bu sistemi takabilecek tokata en yakın yer neresidir?
  • Merhaba arkadaşlar, ürünle ilgili fiyat ve montaj yeri konusunda üretici firma ile görüşürseniz daha iyi yönlendirilirsiniz. Ürün hakkında sağlıklı bilgiler vermek isterim, bu nedenle denemelerim bitene kadar bir şey yazmamam sanırım daha doğru olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Merhaba arkadaşlar, ürünle ilgili fiyat ve montaj yeri konusunda üretici firma ile görüşürseniz daha iyi yönlendirilirsiniz. Ürün hakkında sağlıklı bilgiler vermek isterim, bu nedenle denemelerim bitene kadar bir şey yazmamam sanırım daha doğru olacak.

    Sn. mscsi

    "denemelerim bitene kadar" mesajınıza istinaden sonuç alınana kadar heyecanla beklemede kalacağım. Kazasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akustika -- 10 Şubat 2012; 1:18:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Merhaba arkadaşlar, ürünle ilgili fiyat ve montaj yeri konusunda üretici firma ile görüşürseniz daha iyi yönlendirilirsiniz. Ürün hakkında sağlıklı bilgiler vermek isterim, bu nedenle denemelerim bitene kadar bir şey yazmamam sanırım daha doğru olacak.

    sayın mscsi.bir kaç sorumu cevaplarsanız,memnun olurum.ısı,termostat ile kontrol altında dediniz.arabanın mı,yoksa sistemin termostat kontrolu altında mı,- 5 derecede gelen gaz ,o kadar hızlı mı ısınıyor ki regülatör,motor suyu dahi ısınmadan 25/30 dereceyi regülatörden okuyabiliyor ?.regülatörün içindeki su,- 5 dereceden hemen nasıl yükseliyor?,su hiç devir daim olmuyor mu ?,- 40 derecedeki gazı devamlı ısıttığınız gibi de regülatör suyunu da ısıtmanız lazım geliyor ?,bu da nasıl sağlanıyor ?,bu demek ki,kontak anahtarını açtığımız andan itibaren regülatör sıcaklığı 25/30 derece sıcaklığa erişmiş oluyor,bütün bu ısıl haraketleri nasıl ölçüyorsunuz ?,şu anda bunların cevabını alırsam memnun olurum.çalışmalarınızda başarılar.saygılarımla.




  • Merhabalar.
    Anladığım kadarıyla cihazın çalışması şu şekilde:

    Gaz, regülatöre girmeden hemen önce ısınıyor ve regülatöre giriş yapıyor.
    Böylece LPG ECU'sü regülatördeki gazın sıcaklığını ölçerek araçı LPG'ye alıyor.

    Cihazın gazı illa ki su ile ıtıması gibi bir şart yok. Sanırım öyle de değil zaten.
    Cihaz gazı ısıtarak hem erken gaza geçiş sağlıyor, hem de yüksek devirlerden mütevellit yoğun akıştan ötürü ısınamayan gazın ısınmasına yardımcı oluyor.

    Bu da aracın performanına olduğu gibi ömrüne de olumlu katkı sağlıyor.
    Benim anladıklarım ve yorumladıklarım bu şekilde.

    Selamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pavel usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Merhaba arkadaşlar, ürünle ilgili fiyat ve montaj yeri konusunda üretici firma ile görüşürseniz daha iyi yönlendirilirsiniz. Ürün hakkında sağlıklı bilgiler vermek isterim, bu nedenle denemelerim bitene kadar bir şey yazmamam sanırım daha doğru olacak.

    sayın mscsi.bir kaç sorumu cevaplarsanız,memnun olurum.ısı,termostat ile kontrol altında dediniz.arabanın mı,yoksa sistemin termostat kontrolu altında mı,- 5 derecede gelen gaz ,o kadar hızlı mı ısınıyor ki regülatör,motor suyu dahi ısınmadan 25/30 dereceyi regülatörden okuyabiliyor ?.regülatörün içindeki su,- 5 dereceden hemen nasıl yükseliyor?,su hiç devir daim olmuyor mu ?,- 40 derecedeki gazı devamlı ısıttığınız gibi de regülatör suyunu da ısıtmanız lazım geliyor ?,bu da nasıl sağlanıyor ?,bu demek ki,kontak anahtarını açtığımız andan itibaren regülatör sıcaklığı 25/30 derece sıcaklığa erişmiş oluyor,bütün bu ısıl haraketleri nasıl ölçüyorsunuz ?,şu anda bunların cevabını alırsam memnun olurum.çalışmalarınızda başarılar.saygılarımla.

    Sayın pavel usta istemeden de olsa sayın mscsi' ye sorduğunuz sorulara benim cevap vermem gerektiğini düşündüm, sonuçta mscsi aracına ürünü takan ve gözlemlerini aktaran bir arkadaşımız ve bırakalım da kullanımına ilişkin gelişmeleri aktarsın, ürün ile ilgili sorularınıza ben cevap vereyim isterseniz. Ayrıca bu soruların sizden gelmesine de şaşırdım.
    EASY STARTER daha önce de belirttiğim gibi kendi ısı ayarına göre termostat kontrolüne sahiptir, yaklaşık 90-100 derece aralığında çalışır, aracın termostatı ile bir bağlantısı yoktur.
    Lpg nin bulunduğu kap içerisinde, yaklaşık ortam sıcaklığında olduğunu ancak kullanım esnasında sıcaklığının ortam sıcaklığından 3-5 derece daha düştüğünü eminim siz de biliyorsunuz bu neden le ortam sıcaklığı -40 derecelere yakın olan bölgelerde lpg nin ısısı sizin belirttiğiniz değerlerde olacaktır. Ülkemizde bu sıcaklıkları pek görmediğimiz için EASY STARTER ilk 60 ila 90 sn içerisinde ortam sıcaklığına da bağlı olarak 70 -80- derece ısıya ulaşır, bu süre sonunda araç lpg ile çalışmaya başladığı zaman EASY STARTER in içerisinden geçen lpg ısısı rahatlıkla minimum 35-40 dereceye ulaşmış olur, geçen bu süre de motor suyundaki artış da reğülatör ısısının bir miktar artmasını sağlar ve bu sayede istenilen ısıya ulaşmış lpg motora aktarılır. Her zaman sorularınıza cevap vermekten onur duyarım görüşmek üzere, saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Antalya'dasınız, Tayfun bey ile görüşüp ürünü test edebilirsiniz. Sitelerinde iletişim bilgileri mevcut.

    Çevre Otogaz ürünü satıyor mu ?
    Yoksa siz sadece orada montajı mı yaptırdınız hocam :)
    Erken geçiş gibi bir derdim yok benim de fakat yukarıda yazdıklarınız oldukça mantıklı.

    Özellikle yüksek devirde uzun yolda daha sağlıklı çalışma daha düzgün karışım benim oldukça işime geliyor.

    çevre otogaz takıyorsa hemen yaptıralım,benzin'e verilen her kuruş haram.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akustika

    quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Merhaba arkadaşlar, ürünle ilgili fiyat ve montaj yeri konusunda üretici firma ile görüşürseniz daha iyi yönlendirilirsiniz. Ürün hakkında sağlıklı bilgiler vermek isterim, bu nedenle denemelerim bitene kadar bir şey yazmamam sanırım daha doğru olacak.

    Sn. mscsi

    "denemelerim bitene kadar" mesajınıza istinaden sonuç alınana kadar heyecanla beklemede kalacağım. Kazasız sürüşler dilerim.


    Konuyla ilgili deneyim ve ölçüm sonuçlarınızı bekliyorum, saygılarımla..




  • Tekrar Merhaba sayın t.hadimli aracıma LPG uygulatmanın arifesindeyim, ancak asıl niyetim veya bana mantıklı gelen LPi olduğu için bu hafta sonu Kıbrıs ta yapılacak BRC toplantısında konu hakında bir gelişme olup olmadığı hususunun netleşmesini bekliyorum. Eğer mantıklı bir gelişme olmaz ise LPG konusunu değerlendireceğim. Kısa mesafeli kullanımım fazla olduğu için de ürününüze ihtiyacım olacak ya da bu ürün olmaz ise LPG kiti taktırmak çok mantıklı olmayacak. Size sorum şu; aşağıda alıntı da yaptığım mesajda bir BRC bayisinin ürününüzü test etmek istediğini ve de bu amaçla sizden test için bir ürün talep ettiğini ancak cevap alamadığını belirtmiş, böyle tarafsız bir test ürününüzün tanıtımı açısından size de faydalı olmaz mı? Ya da tarafsız yapılan test sonuçlarınız var mı? Teşekkürler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz
    quote:

    Orijinalden alıntı: icon33
    Lpg ısıtıcısı hakkında BRC yetkilileri ne düşünüyor acaba? 180 tl verip taktırmaya gerek var mıdır? Genelde kısa mesafelerde araç kullanılınca motor yeterince sıcaklığa gelmeden varacağımız yere varmış oluyoruz.
    quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi
    Ben ürünü aldım, iş yoğunluğundan ancak cumartesi günü montaj yaptırabildim. 3 günlük kullanım neticesinde yerli bir ürünün başarısını görmek benim için sevindirici, ayrıca ürünün geliştiricisi Tayfun beyi kutluyorum.
    Vakit bulursam daha fazla detayı (klavye mühendisi yorumları gelebileceği için) teknik verilerle paylaşacağım, ECU'lardan alınan log ve grafik v.s.'lerle.
    Ebadını merak edenler için monte edilmiş hali :
     lpg ısıtıcısı ve faydaları (easy starter)


    http://forum.donanimhaber.com/m_55781362/mpage_2/tm.htm

    Bu sistemi test etmek için üreticisinden bir kaç ay önce numune istedik fakat geri dönüş yapılmadı.Şuan için bu ürün hakkında bir şey söyleyemeyeceğim fakat sisteme sonradan entegre edilen hiç bir parçayı şuan için tavsiye etmiyoruz. Selamlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stranger0609 -- 13 Şubat 2012; 16:15:51 >




  • Kırıkkalede deneme veya taktırma imkanımız var mıdır acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: t.hadimli

    quote:

    Orijinalden alıntı: pavel usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Merhaba arkadaşlar, ürünle ilgili fiyat ve montaj yeri konusunda üretici firma ile görüşürseniz daha iyi yönlendirilirsiniz. Ürün hakkında sağlıklı bilgiler vermek isterim, bu nedenle denemelerim bitene kadar bir şey yazmamam sanırım daha doğru olacak.

    sayın mscsi.bir kaç sorumu cevaplarsanız,memnun olurum.ısı,termostat ile kontrol altında dediniz.arabanın mı,yoksa sistemin termostat kontrolu altında mı,- 5 derecede gelen gaz ,o kadar hızlı mı ısınıyor ki regülatör,motor suyu dahi ısınmadan 25/30 dereceyi regülatörden okuyabiliyor ?.regülatörün içindeki su,- 5 dereceden hemen nasıl yükseliyor?,su hiç devir daim olmuyor mu ?,- 40 derecedeki gazı devamlı ısıttığınız gibi de regülatör suyunu da ısıtmanız lazım geliyor ?,bu da nasıl sağlanıyor ?,bu demek ki,kontak anahtarını açtığımız andan itibaren regülatör sıcaklığı 25/30 derece sıcaklığa erişmiş oluyor,bütün bu ısıl haraketleri nasıl ölçüyorsunuz ?,şu anda bunların cevabını alırsam memnun olurum.çalışmalarınızda başarılar.saygılarımla.

    Sayın pavel usta istemeden de olsa sayın mscsi' ye sorduğunuz sorulara benim cevap vermem gerektiğini düşündüm, sonuçta mscsi aracına ürünü takan ve gözlemlerini aktaran bir arkadaşımız ve bırakalım da kullanımına ilişkin gelişmeleri aktarsın, ürün ile ilgili sorularınıza ben cevap vereyim isterseniz. Ayrıca bu soruların sizden gelmesine de şaşırdım.
    EASY STARTER daha önce de belirttiğim gibi kendi ısı ayarına göre termostat kontrolüne sahiptir, yaklaşık 90-100 derece aralığında çalışır, aracın termostatı ile bir bağlantısı yoktur.
    Lpg nin bulunduğu kap içerisinde, yaklaşık ortam sıcaklığında olduğunu ancak kullanım esnasında sıcaklığının ortam sıcaklığından 3-5 derece daha düştüğünü eminim siz de biliyorsunuz bu neden le ortam sıcaklığı -40 derecelere yakın olan bölgelerde lpg nin ısısı sizin belirttiğiniz değerlerde olacaktır. Ülkemizde bu sıcaklıkları pek görmediğimiz için EASY STARTER ilk 60 ila 90 sn içerisinde ortam sıcaklığına da bağlı olarak 70 -80- derece ısıya ulaşır, bu süre sonunda araç lpg ile çalışmaya başladığı zaman EASY STARTER in içerisinden geçen lpg ısısı rahatlıkla minimum 35-40 dereceye ulaşmış olur, geçen bu süre de motor suyundaki artış da reğülatör ısısının bir miktar artmasını sağlar ve bu sayede istenilen ısıya ulaşmış lpg motora aktarılır. Her zaman sorularınıza cevap vermekten onur duyarım görüşmek üzere, saygılarımla.

    sayın t. hadimli.merakımı mazur görün.lütfen bana ne olur kızmayın.-40 derece LPG ısısı olarak ifade ettim.gözünüzden kaçtı galiba.ıstanbul'da-5,erzurum'da -25/30 olduğu zaman motor su sıcaklığı 60/90 saniye içerisinde hemen 30 dereceye gelir mi ?.b.sayardan regülatör sıcaklığını,bazı markalarda da enjektör sıcaklığını okumak mümkün oluyor.aynı zamanda araç ısısını da görmek imkanı var.motor belli bir ısıya geldiği zaman EASY STARTER muhakkak ki fayda sağlayacak,benim sorum,ilk çalıştığı zaman lpg ısı ayarı da 30 derecede ayarlı iken ne olacağı.60/90 saniye içindeki olacak olan durumu merak ettim sadece.+ 5 derecede çok faydalı olacak,onda şüphem yok.büyün sorun - 05/15/ 25/35 derecelerde ne olacağı ?.işlerinizde başarılar dilerim.saygılarımla.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.