Şimdi Ara

lpg ısıtıcısı ve faydaları (easy starter) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
168
Cevap
0
Favori
14.965
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Para kazanmakla, kabloyla v.s. ile burada yazılanların ve bu konunun ne alakası var? Boş konuşuyorsunuz.

    ECU ısı bilgisiniz regülatörden alır diyoruz, yunik olarak sizinkisi motor suyundan alıyorsa ne fark var arada, ikiside aynı diyoruz. Boş konuşuyorsunuz.

    Yazılım 40 derecenin altına izin vermiyor diyorsunuz, çözüm söylüyorum karşılığında ürünün tasarımını değiştiriyorsunuz. Yine boş konuşuyorsunuz.

    Siz boş konuşmaya devam edin.

    Boş konuşma görmek istemeyenler linke tıklayabilir.http://forum.donanimhaber.com/address.asp?memID=1113107&mode=block&pg=tm&m=58794342




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Para kazanmakla, kabloyla v.s. ile burada yazılanların ve bu konunun ne alakası var? Boş konuşuyorsunuz.

    ECU ısı bilgisiniz regülatörden alır diyoruz, yunik olarak sizinkisi motor suyundan alıyorsa ne fark var arada, ikiside aynı diyoruz. Boş konuşuyorsunuz.

    Yazılım 40 derecenin altına izin vermiyor diyorsunuz, çözüm söylüyorum karşılığında ürünün tasarımını değiştiriyorsunuz. Yine boş konuşuyorsunuz.

    Siz boş konuşmaya devam edin.

    Boş konuşma görmek istemeyenler linke tıklayabilir.http://forum.donanimhaber.com/address.asp?memID=1113107&mode=block&pg=tm&m=58794342

    sayın mscsi.maho 91 bana göre sorduğu sorduğu sorulara cevap alamadı.maho 91 diyor ki anladığım kadarı ile,regülatör ısısı 40 derece,lpg ısısı -40 derece,bunu + 40 derecenin üzerine çıkartmamız lazım ki regülatördeki ısı müşiri bu sıcaklığı okuyup gaz selenoidini açsın ve araç lpg ile çalışmaya başlasın.marşa bastığımız andan itibaren devir daim de suyu dolaştırmaya başlıyacaktır.suyun sıcaklığı + 40 dereceye gelene kadar regülatör ısı müşiri de düşük ısıyı okuyacaktır.bundan dolayı da gaz selenoidleri açılamayıp araç lpg ile çalışamayacaktır.maho 91 arkadaşımız ısı ile oynamadan varsayalım ki elektronik bilgisi hepimizden fazla osun hiç bir değişiklik yapmadan nasıl netice alabileceğini merak edip sormaktadır.sizden istirhamım,kızmadan bilgilendirirseniz,maho 91 ve ben memnuniyet duyacağız.saygılarımla.




  • ..takip..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okis -- 19 Mart 2012; 8:38:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pavel usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Para kazanmakla, kabloyla v.s. ile burada yazılanların ve bu konunun ne alakası var? Boş konuşuyorsunuz.

    ECU ısı bilgisiniz regülatörden alır diyoruz, yunik olarak sizinkisi motor suyundan alıyorsa ne fark var arada, ikiside aynı diyoruz. Boş konuşuyorsunuz.

    Yazılım 40 derecenin altına izin vermiyor diyorsunuz, çözüm söylüyorum karşılığında ürünün tasarımını değiştiriyorsunuz. Yine boş konuşuyorsunuz.

    Siz boş konuşmaya devam edin.

    Boş konuşma görmek istemeyenler linke tıklayabilir.http://forum.donanimhaber.com/address.asp?memID=1113107&mode=block&pg=tm&m=58794342

    sayın mscsi.maho 91 bana göre sorduğu sorduğu sorulara cevap alamadı.maho 91 diyor ki anladığım kadarı ile,regülatör ısısı 40 derece,lpg ısısı -40 derece,bunu + 40 derecenin üzerine çıkartmamız lazım ki regülatördeki ısı müşiri bu sıcaklığı okuyup gaz selenoidini açsın ve araç lpg ile çalışmaya başlasın.marşa bastığımız andan itibaren devir daim de suyu dolaştırmaya başlıyacaktır.suyun sıcaklığı + 40 dereceye gelene kadar regülatör ısı müşiri de düşük ısıyı okuyacaktır.bundan dolayı da gaz selenoidleri açılamayıp araç lpg ile çalışamayacaktır.maho 91 arkadaşımız ısı ile oynamadan varsayalım ki elektronik bilgisi hepimizden fazla osun hiç bir değişiklik yapmadan nasıl netice alabileceğini merak edip sormaktadır.sizden istirhamım,kızmadan bilgilendirirseniz,maho 91 ve ben memnuniyet duyacağız.saygılarımla.

    Kızmadan ve samimi olarak söylüyorum;

    Ben anlamıyorum, konunun başında yazılmış "geçiş sıcaklığı ecu'dan düşürülecek" diye, neyin davası görülüyor çözebilmiş değilim. Yazılanlar okunmuyor yada bu ürün bazıları tarafından istenmiyor.




  • PAVEL USTA ya teşekkür ediyorum aynen dediğiniz gibi benim elektronik bilgimin iyi veya kötü olması sadece benim problemimin çözülmesi ile ilgili ben burada bu ürünün bütün lpg li araç sahiplerinin kullanması için öyle çözümler üretilmeli ki sadece biligili ve tam donanımlı lpg dönüşüm istasyonlarına değilde ustasından ögrendiği montaj şekliyle araçlara lpg uygulayan kişiler var bunlar henüz bilgisayar kullanmayı bile bilmiyo ve müşteri elinde easy starter le geldiğinde kardeşim senin sistemin en az 40 derce de lpg ye geçer bu alet senin sistemine uymaz derse ne olacak müşteri bilinçli olsun ve o ustaya usta şöyle yaparsak bu sistem bunu kabul eder diyebilsin çözüm üniversal ve herkesin anlayabileceği şekilde olsun istiyorum ve bu aletin her araca uygulanmasını en çok isteyen kişilerden biriyim çünki mevcut sistemin handikaplarını çok iyi bilen ve bunlara kendince çözümler üretmeye çalışan biriyim böyle bir şuçlama bana haksızlık bunun ülkemizde üretilmesi piyasaya kabul ettirilmesi benim için gurur kaynağı olur bütün arkadaşları sabırlı ve anlayışlı olmaya davet ediyorum hedef belli bizim gibi gelişmekte olan ülkelerin bu tür çözümlere ihtiyacı var bu ülkeye yıllarca hiç bir binek aracın dizel versiyonları vatan haini yetkililer tarafından sokulmamıştır avrupada tempranın bile dizeli varken 2000 cc benzinli araçlar ithal edilip satılmış bu tür ekonomi projelerine emeği geçen herkesten allah razı olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    quote:

    Orijinalden alıntı: pavel usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Para kazanmakla, kabloyla v.s. ile burada yazılanların ve bu konunun ne alakası var? Boş konuşuyorsunuz.

    ECU ısı bilgisiniz regülatörden alır diyoruz, yunik olarak sizinkisi motor suyundan alıyorsa ne fark var arada, ikiside aynı diyoruz. Boş konuşuyorsunuz.

    Yazılım 40 derecenin altına izin vermiyor diyorsunuz, çözüm söylüyorum karşılığında ürünün tasarımını değiştiriyorsunuz. Yine boş konuşuyorsunuz.

    Siz boş konuşmaya devam edin.

    Boş konuşma görmek istemeyenler linke tıklayabilir.http://forum.donanimhaber.com/address.asp?memID=1113107&mode=block&pg=tm&m=58794342

    sayın mscsi.maho 91 bana göre sorduğu sorduğu sorulara cevap alamadı.maho 91 diyor ki anladığım kadarı ile,regülatör ısısı 40 derece,lpg ısısı -40 derece,bunu + 40 derecenin üzerine çıkartmamız lazım ki regülatördeki ısı müşiri bu sıcaklığı okuyup gaz selenoidini açsın ve araç lpg ile çalışmaya başlasın.marşa bastığımız andan itibaren devir daim de suyu dolaştırmaya başlıyacaktır.suyun sıcaklığı + 40 dereceye gelene kadar regülatör ısı müşiri de düşük ısıyı okuyacaktır.bundan dolayı da gaz selenoidleri açılamayıp araç lpg ile çalışamayacaktır.maho 91 arkadaşımız ısı ile oynamadan varsayalım ki elektronik bilgisi hepimizden fazla osun hiç bir değişiklik yapmadan nasıl netice alabileceğini merak edip sormaktadır.sizden istirhamım,kızmadan bilgilendirirseniz,maho 91 ve ben memnuniyet duyacağız.saygılarımla.

    Kızmadan ve samimi olarak söylüyorum;

    Ben anlamıyorum, konunun başında yazılmış "geçiş sıcaklığı ecu'dan düşürülecek" diye, neyin davası görülüyor çözebilmiş değilim. Yazılanlar okunmuyor yada bu ürün bazıları tarafından istenmiyor.

    sayın mscsi.orijinal yazılımımla oynamam için neden var mı ?.Tayfun bey sevdiğim,saydığım,yaptığı işlerde başarı göstermiş bir kişidir.yaptığı ürünü kötülemiyor,iş göreceğine de inanıyorum.Yalnız !.ilkbahar,yaz ve sonbahar ayları hariç,ülkemizde soğuk,çok soğuk yerlerde var.1994-1998 yılları arasına hatta 2002 yıllarına kadar soğukta araçların (KARBÜRATÖRLÜ) benzinde çalıştırılıp + 30 dereceye getirilmeden araçlarda regülatörler beyaz bir şekilde buz ile kaplanırdı.hatırlasanız,bir kaç araç ta buji kabloları atlama yaptığı için de alev aldı.bir takım ustalar regülatörleri hep kötüledi,değişenlerde de gene bu sorunlar devam etti.bu yeni nesil lpg sistemlerini üretenler de,kullanıcılardan akıllı olduklarını göstermek için ısı sensörünü ilave ettiler.hatırlarsanız LOVATO markalı cihazın ten nokta enjeksiyon sistemlerinde LOV U2 diye birısı sensörlü beyin kulanılıyordu.sonra ne oldu ?.ısı sensörüne para ödememek için bağlantı ucu şaseye bağlanıp aracın isınmadan çalışması sağlandı.sanki bir marifet yapılıyormuş gibi de bunu yapanlar böbürleniyordu.benim söylemek istediğim regülatör ısısı düşürülmeden gaz selenoidleri ilk çalışmada sisteme nasıl gaz vereceği ?.detay burada.yoksa belli bir ısıdan sonra bu sistem lpg gazını ısıtacağı için faydalı da olacak.bana,ve benim gibi merak edenlere ilk soğuk haraketi kızmadan açıklarsanız memnun olurun.saygılarımla.




  • bekliyoruz
  • Değerli arkadaşlar bir süredir forumları takip edemediğim ve birçok soruya cevap veremediğim için özür dilerim. şu ana kadar okuduklarıma bakınca gerçekten daha önce yazılanları okumadan sorulan sorular ve her kezin bildiği kadar olumlu yada olumsuz fikir beyan ettiğini görüyorum, ben de naçizane tecrübelerime dayanarak söylenenlerin bir kısmına cevap vermeye çalışacağım.
    Her şeyden önce bütün lpg sistemleri ( likit enjeksiyon hariç ) motor soğutma suyu ile ısıtılır ve regülatöre aktarılan sıcaklık algılanarak gaza geçiş sağlanır, sayın maho91 sektörden misiniz ve tanışıyor muyuz bilmiyorum, ben landi renzo takmadım ancak landi renza da AEB ecü kullanıyor hatta AEB firmasının ortağı ve diğer AEB ecü kullanan sistemlerde olduğu gibi ısı ayarının düşmesi gerekir, kaldı ki bizim EASY STARTER üzerine ısı sensörü yerleştirmemiz de iş değil ve o tür model de ürettik ancak bu modelimiz regülatörden sonra takılıyor. Regülatör öncesi takılan EASY SATARTER çıkış sıcaklığı ile gaza geçiş ayarlanabilir ancak yüksek devirlerde çıkış sıcaklığı düşecektir, biliyorsunuz bizim iddiamız regülatörden geçen motor soğutma suyu olmaksızın şu an piyasaya sürdüğümüz ısıtıcı yeterlidir demedik EASY STARTER sadece erken gaza geçme ve aşırı lpg kullanımında takviye bir ısıtma sistemidir bu nedenle çıkışa konulacak ısı sensörü ecü ye giden ısı verilerini değiştirir ve yanlış veriler sonucu ecü hesaplamaları değişmiş olur. bu nedenle regülatör öncesi kullanılan model de ısı sensörü kesinlikle regülatör üzerinde kalmalı ve ısı ayarı düşürülmek sureti ile gaza geçiş süresi azaltılmalıdır. Regülatör ve enjektörün arasına monte edilen modelimizde ise ısı sensörünü EASY STARTERin üzerine takılabilecek şekilde yaptık ki yine lpg ecü sü doğru lpg sıcaklığını algılasın ve buna göre enjektör zamanları belirlesin, çünkü bu modelde lpg sıcaklığı regülatör sıcaklığının üzerinde kalıyor, yani araç yüksek devirlerde kullanıldığı zaman motor soğutma sıcaklığını 90 derece olsa da regülatör sıcaklığı 45- 50 derecelere düşmekte ve bu esna da da lpg sıcaklığı 25 derecelere kadar düşmektedir, EASY STARTERin regülatör sonrası modelinde ise lpg sıcaklığı regülatör sıcaklığının üzerinde kalmasını sağlamaktadır.
    Bu arada sevgili Pavel usta neden bu kadar lpg nin - 40 derece olduğuna takıldığınızı ben anlayamadım kusura bakmayın acaba ben mi yanlış biliyorum lpg nin tank içerisinde kaç derece olduğunu diye size sorma ihtiyacı duydum, benim bildiğim kadarı ile ki, daha önce de yazmıştım ortam sıcaklığından birkaç derce düşük olur, lpg tankında lpg nin sıcaklığı, siz bu konuda bizi bilgilendirirseniz memnun olurum.
    EASY STARTER lpg yi 60 ile 90 sn içerisinde eksi 40 dereceden`artı 40 dereceye ulaştırır ne var ki gaza geçiş regülatör ısı ayarının ve zaman ayarının gerekli değerlere getirilmesi gerekmektedir. Saygılarımla




  • Burada benim aklıma takılan bir soru var,Regülatörün görevi sıvı haldeki LPG'yi gaz fazına çevirmek değil mi ?
    Tamamen bilmediğim için soruyorum,-10 derecede sıvı halde regülatöre gelen gelen LPG,motor suyu henüz ısınmadığı için Easy Starter'a yine sıvı halde girmeyecek mi ? Aletin içinde mi buharlaşıyor LPG ?
    Bir de geçiş sıcaklığını düşürmeniz gerek diyorsunuz,ne kadar düşürülebilir ?
  • sayın hadimli siz sistemi tasarlarken eminim muhtemel olumsuzluk senaryoları üzerinde çalışmışsınızdır ama ben düşünmeden edemiyorum biz burada ecu nün lpg ye geçiş komutunu atıyorum 0 dereceye düşürdük hani easy -starter burada hangi şartlar ve konumda olursa olsun elektrik bağlantısında bi sorun olmadıktan sonra görevini yapacakve lpgyi likit fazdan gaz fazına geçirecek buraya kadar sorun ve risk yok ama easy-starter hata yaptı ve devreye giremedi sabah -25 derece bir ortamda vatandaş aracını çalıştırdı ve yola koyuldu ve ecu bizim verdiğimiz komutu uyguladı aracı 30 sn de lpg ye geçirdi vatandaş gazdan ayagını çekmeden yola devam ediyor muhtemel felaket senaryosuna göre likit lpg regülatörden geçerken regületör donacak ve contalardan motor evinin içine taşmaya başlayacaktır buji kablosununda yardımıyla muhtemelen motor tutşacaktır işte burada benim teklifim olan easy starterin çıkışına takılan ısı müşirinin görevi başlıyo eğer easy -starter arıza yapmışsa bu müşirde ısyı algılayamayacağından lpgye geç komutunu vermeyecektir ve büyük bir felaketin önüne geçilmiş olacaktır aksi bir dizayn ve komutla bu risk her zaman bulunacaktır ne dersiniz boş bir kaygımıdır aydınlatırsanız memnun olurum saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: t.hadimli

    EASY STARTER takılan araçta sıralı sistem takılı ise ısı ayarı aracın 60 ile 90 sn arasında lpg ile çalışacak şekilde ayarlanması gerekiyor. Ayarın bu şekilde yapılması durumunda EASY STARTER devrede olmaması halinde aracın lpg ye geçişi ve çalışması problemli hale geliyor ve kullanıcı da bir sorun olduğunu anlayabiliyor. Ayrıca EASY STARTER kontrol modülü üzerindeki led de ürünün çalışıp çalışmadığını gösteriyor, yani motor kaputu açılıp led in kontrol edilmesi yeterli. araç içerisine harici bir kablo daha çekilmesi hem işçilik açısından hemde estetik açıdan çok hoş olmayacaktı.



    Azıcık okuyun. Tayfun bey yukardaki alıntıda yazmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MSC Elektronik -- 22 Mart 2012; 10:14:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maho91

    sayın hadimli siz sistemi tasarlarken eminim muhtemel olumsuzluk senaryoları üzerinde çalışmışsınızdır ama ben düşünmeden edemiyorum biz burada ecu nün lpg ye geçiş komutunu atıyorum 0 dereceye düşürdük hani easy -starter burada hangi şartlar ve konumda olursa olsun elektrik bağlantısında bi sorun olmadıktan sonra görevini yapacakve lpgyi likit fazdan gaz fazına geçirecek buraya kadar sorun ve risk yok ama easy-starter hata yaptı ve devreye giremedi sabah -25 derece bir ortamda vatandaş aracını çalıştırdı ve yola koyuldu ve ecu bizim verdiğimiz komutu uyguladı aracı 30 sn de lpg ye geçirdi vatandaş gazdan ayagını çekmeden yola devam ediyor muhtemel felaket senaryosuna göre likit lpg regülatörden geçerken regületör donacak ve contalardan motor evinin içine taşmaya başlayacaktır buji kablosununda yardımıyla muhtemelen motor tutşacaktır işte burada benim teklifim olan easy starterin çıkışına takılan ısı müşirinin görevi başlıyo eğer easy -starter arıza yapmışsa bu müşirde ısyı algılayamayacağından lpgye geç komutunu vermeyecektir ve büyük bir felaketin önüne geçilmiş olacaktır aksi bir dizayn ve komutla bu risk her zaman bulunacaktır ne dersiniz boş bir kaygımıdır aydınlatırsanız memnun olurum saygılar.

    Değerli arkadaşım, siz her ne kadar benim meslekten misiniz soruma cevap vermemiş iseniz de ben sizin sorunuza cevap vermeye çalışacağım.
    Sizin yorumunuz ile olası kötü senaryo işi bilmeyen kullanıcılar tarafından okunduğu zaman gerçekten böyle olacağına inanılır, halbuki regülatöre tank içerisindeki basınç ile zaten lpg her sistemde giriyor ve regülatör içerisinde sıcaklığın artması ile gaz galine döner iken regülatör basıncını da yükseltmiş oluyor, bu durum EASY STARTER bağlı olmasa da zaten her sistemde yaşanıyor ve regülatör içerisindeki basınç tank basıncına eşitlenmesi ile daha fazla lpg gelmesi engellenmiş oluyor. Regülatör çıkışı ise genellikle 1-1,5 bar aralığında çalışıyor ve çıkış hortumlarında ki basınç 1-1,5 bar civarına gelince regülatör çıkışa lpg geçmesini engelliyor, bu durumda sizin bahsettiğiniz kötü senaryonun regülatöre motor soğutma suyunun yeterli gitmemesi halinde de ( motor suyunun eksilmesi, hava yapması vs ) yaşanması gerekirdi lakin bazı sistemlerde lpg valfi araç çalıştığı anda açıyor ve o anda zaten likit lpg regülatörün içerisine dolmuş oluyor. Burada aracın lpg ile çalışmaya başlaması önemli değil önemli olan regülatörün içerisine giren lpg, yani siz diyeceksiniz ki regülatör ısısını görmediği için araç lpg ye geçmeyecek peki bu durumda regülatör içerisinde ve çıkış hortumlarında motor sıcaklığı ile gaz fazına dönen lpg den dolayı oluşan basınç ne olacak, aslında bu durumda aracın lpg ile çalışmaya başlaması daha doğru en azından regülatör çıkışında oluşan basınç ı düşürür, belki araç stop eder, yada benzine atar veya tekleyerek çalışır ama aslında sizin bahsettiğiniz sorun yaşanmaz.
    Bizim EASY STARTER in çıkışına ısı sensörü koymamız ve buradan alınan referans ile lpg ye geçiş sağlamamız yetmez bu sensörü, regülatör sensörü ile haberleştirmek gerekir ve bu da sistemi karmaşık hale getirir, araçta herhangi bir arıza durumunda kit imalat yada montaj firmaları direkt bizim ürüne kabahat bulmaya çalışır, biz lpg sisteminde hiç bir kabloya dokunmadan bu işi yaptık ki bu tarz olumsuzluklar ile karşılaşmayalım. Zaten sizin bahsettiğiniz kötü senaryo denemelerini de yaptık ve EASY STARTER çalışmadığı taktirde aracın erken gaz a geçmesi aracın stop etmesine neden oluyor ve hortumlarda kötü senaryoya mahal verecek basınç da oluşmuyor isterseniz siz de ilk önce bu senaryoyu bir test edin. iyi çalışmalar dilerim.




  • Kış aylarının gelmesinin ardından dış ortam sıcaklığının düşmesiyle lpg'nin buharlaşma hızına bağlı olarak tüketim de artmaya başladı.

    Acaba bu konu güncel hale gelir mi? Gelirse de bu aparat erken geçişten ziyade kış aylarındaki lpg tüketim oranını yaz aylarında ki seviyelere çeker mi?

    Faydalanabilmemiz adına kullanıcı yorumları nelerdir?
  • Ben bu easy starter denen aletten almak istiyorum, nerde satiliyor, kim satıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuya uzun süredir yazılmıyor. internet siteleri de yayında değil..
    İletişim bilgilerini bilen biri varsa paylaşırsa faydası olur..
  • Bunu istanbul anadolu yakasında takan yer var mıdır?
    Bir de operasyon süresi ve fiyatı ile ilgili bilgi sahibi olan?
  • Bu ürün satılıyormu sitesi fln varmı? konularda bi kaç link vardı ama çalışmıyorlar...
  • Ben bir süre deneyip kullanan biriyle görüştüm.
    Verim alamadığından bahsetti..
  • heyecan yapmaya gerek yok diyorsunuz yani...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akif Turhan

    Ben bir süre deneyip kullanan biriyle görüştüm.
    Verim alamadığından bahsetti..

    Her araçta verim alınamayacağı zaten ilk mesajlarda söylenmişti.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.