Şimdi Ara

Lpg li aracım gaz olmasına ragmen benzine geciyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
57
Cevap
0
Favori
47.140
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pitagora

    sizin rolantide basıncınız 1,6 bar ise gaza bastıgınızda 2 barın üzerine çıkar buda enjeksiyonlarınızı kitler buda üst satırlarda bahsetiginiz problemleri yapar önünüzde iki seçenek var ya regülatörü degiştireksiniz yada regülatörü tamir ettirceksiniz basınç 1,1bar civarlarına kadar indirmeniz lazım rolantide büyük bir ihtimalle regülatörün içindeki yay sertleşmiştir(orta seviye kitlerdeçıkar bu tip sorunlar) bunu söküp aynı yayı sanayide kromdan sardırın biraz işcilikle sanırım başarırsınız bu konuda yakınlık kurdugunuz bir lpg ci varsa yardım istemenizi tafsiye ederim
    quote:

    Orjinalden alıntı: mprivateturun


    quote:

    Orjinalden alıntı: pitagora

    alt boruyu kontrol ettinizmi bir arkadaşımızında başına böyle bir sorun gelmişti depodan gelen bakır boru ezik çıktı herhalde farkında olmadan taşa falan çarpıp ezmiş boruyu depodan yeterli gaz gelmeyince tabi otomatik benzine geçiyor bence aracın altıdaki boruyu kompile bir gözden geçirin birde map sensörüne baktır basınçları normal okuyormu
    quote:

    Orjinalden alıntı: mprivateturun

    Sanırım sorunun nereden olugunu tahmin ediyorum. Sanırım sorun samandıradan. Cunku arabaya gaz alınca sorun daha cok yapıyor. Ama bir sure bekleiginde lpg de gidebiliyorum. Ve donuslerde daha cok yapıyor. Donerken gaza yuklenirsem benzine gecme yapıyor. Dikkat ettim her defasında benzinlige gaz almak icin giriyorum. Normal bir sekilde lpg ile gidiyorum. Ancak gz aldıktan sonra araba sorunu yaratıyor. Bir sure sonra daha duzgun oluyor. Gaz aldıktan hemen sonra. Gaza basmasam bile rolantideyken bile benzine geciyor_

    Yorumlarınızı bekliyorum





    Alt boruyu falan hic kontrol etmediler. Direk regulator dediler. Ancak alt boruya ben egilip baktım sorun yok gibi. Zaten regulator bascıncı fazla okuyordu. rolantideyken 1.60 civarındaydı basınc. Map sensorunden valflerden degil kesin regulatoır diyorlar. Ama hic map sensorunu degistirip ve ya valfleri degistirip deneme yapmıyorlar.




    malesef lpg ci tanıdıgım yok. Evet regulatorden supheleniyoruz. Ancak baska yerlerden de yapabilme ihtimalini arastırıyorum. Cunku daha once de aynı sorunu yaptı. Dedigim gibi gaz valfi ve artkadaki yay okulerek sorun cozuldu. Ancak tabi regulator de boulmus olabilir. Ancak lpg takılan yer bendeki regulatorun tamir takımının olmadıgını soyledi. Sizce dogru mudur? Biraz emekle tamir edilebilir mi? Tabi ucuz yollu olarak




  • tabiki eger diyaframlarında delik yok ise neden olmasın çokda zor bir parça degildir aslında biraz emekle halledebilirsiniz tanıdıgınız motor ustası karbüratörcü ne bileyim araç sektöründen herhangi bir usta size yardımcı olabilir
  • 3k arkadaşıma aynen katılıyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: 3K

    tabiki eger diyaframlarında delik yok ise neden olmasın çokda zor bir parça degildir aslında biraz emekle halledebilirsiniz tanıdıgınız motor ustası karbüratörcü ne bileyim araç sektöründen herhangi bir usta size yardımcı olabilir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 3K

    tabiki eger diyaframlarında delik yok ise neden olmasın çokda zor bir parça degildir aslında biraz emekle halledebilirsiniz tanıdıgınız motor ustası karbüratörcü ne bileyim araç sektöründen herhangi bir usta size yardımcı olabilir



    ;Su anda ankaradayım bana yardımcı olabilecek tanıdıgınız varsa iletisim bilgilerini verirseniz memnun olurum.
  • malesef yok peki yeni regülatör için ne istediler sizden bu konuda cevap için pm de ulaşabilirsiniz
    quote:

    Orjinalden alıntı: mprivateturun


    quote:

    Orjinalden alıntı: 3K

    tabiki eger diyaframlarında delik yok ise neden olmasın çokda zor bir parça degildir aslında biraz emekle halledebilirsiniz tanıdıgınız motor ustası karbüratörcü ne bileyim araç sektöründen herhangi bir usta size yardımcı olabilir



    ;Su anda ankaradayım bana yardımcı olabilecek tanıdıgınız varsa iletisim bilgilerini verirseniz memnun olurum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 3K

    malesef yok peki yeni regülatör için ne istediler sizden bu konuda cevap için pm de ulaşabilirsiniz
    quote:

    Orjinalden alıntı: mprivateturun


    quote:

    Orjinalden alıntı: 3K

    tabiki eger diyaframlarında delik yok ise neden olmasın çokda zor bir parça degildir aslında biraz emekle halledebilirsiniz tanıdıgınız motor ustası karbüratörcü ne bileyim araç sektöründen herhangi bir usta size yardımcı olabilir



    ;Su anda ankaradayım bana yardımcı olabilecek tanıdıgınız varsa iletisim bilgilerini verirseniz memnun olurum.





    450 lira artı kdv istediler. Fiyat astronomik. Bi regulatore 450 artı kdv verecegime, 300 daha koyarım atiker taktırırım. Ki atikere gecmek istesem. Cok daha ucuza gelir. Belki 400 500 e atikerin regulator, ecu valf ve enjektorlerini takıtırabilirim. 2 yıl da garantili olur.




  • oha para kazanmanın abartılı hali bu yardımcı olunmuş fiyatmı birde yardımcı olmasalar ne olurdu acaba benim tafsiyem eger regülatörün üzerinde ısı sensörü yoksa (ki muhtemelen vardır onuda sizin regülatörün üzerindeki sensör ile degiştirirsiniz uymazsa tornacıda kücük bir adaptörle uydurursunuz ) daha ucuz bulacagınız başka bir marka regülatör ile degiştirebilirsiniz hepsinin çalışma prensibi aynı uygun fiyatlı regülatör sanırım asil mert otogazda bulunur bir şansınızı deneyin derim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pitagora -- 25 Ocak 2009; 21:02:19 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pitagora

    oha para kazanmanın abartılı hali bu yardımcı olunmuş fiyatmı birde yardımcı olmasalar ne olurdu acaba benim tafsiyem eger regülatörün üzerinde ısı sensörü yoksa (ki muhtemelen vardır onuda sizin regülatörün üzerindeki sensör ile degiştirirsiniz uymazsa tornacıda kücük bir adaptörle uydurursunuz ) daha ucuz bulacagınız başka bir marka regülatör ile degiştirebilirsiniz hepsinin çalışma prensibi aynı uygun fiyatlı regülatör sanırım asil mert otogazda bulunur bir şansınızı deneyin derim




    Bakalım ben de oyle dusunuyorum. Uygun fiyatlı ve uygun bir regulator bulursam onu takacak gibiyim. Olmadı iyi bir ustaya gosterip tamir edebilirlerse onu dusunuyorum. O da olmadı sokup atiker taktırmayı dusunuyorum.




  • 9 aralıklı yazımda sorunun büyük ihtimalle regülatörden olacağını söylemiştim.Aynı sorun bendede lpg yi taktırdığımda olmuştu ve birçok parça değişti,son olarak regülatörün değişmesi ile sorun çözülmüştü,Siz garanti kapsamından çıktığınıza göre sanayide tamircilerde sağlam 2 nci el regülatör bulunabilir,yinede sıfırı en az 1 yıl garantilidir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Okifi

    9 aralıklı yazımda sorunun büyük ihtimalle regülatörden olacağını söylemiştim.Aynı sorun bendede lpg yi taktırdığımda olmuştu ve birçok parça değişti,son olarak regülatörün değişmesi ile sorun çözülmüştü,Siz garanti kapsamından çıktığınıza göre sanayide tamircilerde sağlam 2 nci el regülatör bulunabilir,yinede sıfırı en az 1 yıl garantilidir.



    Sıfırı iki yıl garantili ama 550 liraya geliyor. Sadece regulator. Neyse bakacaz bakalım hayırlısı.
  • ne boyle 400 -500 TL ye regülatörmü olur? tamamen insan kazıklama bu en testisli regulator 150-250 TL arası
    bencede komple soktur atiker taktır. o parayı sakın verme. Saygılar.
  • Evet ya regülatörden değil ise bence mantıklı
    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    ne boyle 400 -500 TL ye regülatörmü olur? tamamen insan kazıklama bu en testisli regulator 150-250 TL arası
    bencede komple soktur atiker taktır. o parayı sakın verme. Saygılar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    ne boyle 400 -500 TL ye regülatörmü olur? tamamen insan kazıklama bu en testisli regulator 150-250 TL arası
    bencede komple soktur atiker taktır. o parayı sakın verme. Saygılar.



    Öyle yapmayı dusunuyorum hocam. Saygılar bizden.
  • Selamlar...
    Ben de acaba benzine geçiş nasıl diye kontrol edeyim dedim... (Biliyosun daha yeni Atiker taktırdım)
    Düğmeye 3-4 kere bastım anca geçti... Sonra Atiker bayiisine gittim...
    "Düğmeye 5-6 kere basıyorum sonra benzine geçiyor" dedim...
    Eleman baktı, "evet dedi, beyin komutu geç algılıyor"...

    Hemen bi kutu getirdi içinden yeni bir beyin çıkardı ve değiştirdi...
    Şimdi dokununca hemen geçiyor... Tabii hiç para almadılar, hatta beyin de sorun çıktığı için mahcup bile oldular...

    Sonuç: Atiker'in servisinden ve filtre dışında 2 yıl boyunca hiç bir şeye kesinlikle para ödemeyeceksiniz demesinden memnunum...




  • Benim aracda BEDEVI (BEDINI) diye bir kit var bu kitin azizligi ve yuksek yakit tüketimi nedini ile 2 haftadir hergün saniyide lpgcilerin yanindayım
    ve bugün sunu ogrendim hemen hemen hermarkanın regulatörü birbirine uyuyor ısı ölçen parçasını değiştiriyorlar tam uyum için yani atiker veya ucuz olan bir markanın regülatörünü takabilirsin.

    quote:

    Orjinalden alıntı: mprivateturun


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafacec

    ne boyle 400 -500 TL ye regülatörmü olur? tamamen insan kazıklama bu en testisli regulator 150-250 TL arası
    bencede komple soktur atiker taktır. o parayı sakın verme. Saygılar.



    Öyle yapmayı dusunuyorum hocam. Saygılar bizden.




  • Evet arkadaslar bugun sorunu hallettim. Romano distributoru akel ticaretin ve benim uzun gorusmelerimiz sonucunda aracı tamir ettirdim. Aracta regulatorde arıza vardı. Regulator degisim ucretinin fazla olma durumu vardı. Bunun nedeni yeni model regulator uretilmis olması ve bunun icin enjktorlerin yerinin degismesi idi. Ortadaki durumdan dolayı yani iscilik ucretinden dolayı sıkıntı cıkıyordu. İsciligi almasalar bayii zararlı cıkacaklardı. İsciligi alsalar ben zararlı cıkacaktım. Eger ki benim aracımın ustundeki regulatorun aynısı olsa sadece uc tane hortum sokulup takılacaktı. En fazla 15 dk lık isti. Ancak yeni model icin bazı degisimler gerekliydi. Bunun icin de regulator fiyatının ustune iscilik falan olunca fiyat astronomik oluyordu. Ancak romano distributoru olan akel ticaretin iscilik ucretinin kendileri tarafından odenecegini soylemsiyle sorun hallolmus oldu. regulatoru degistirdik. Sorun cozuldu. İlginenlere ve Akel ticarete tesekkurlerimi sundugumu belirtmek isterim.
  • Hayırlısı olsun güle güle kullan

    quote:

    Orjinalden alıntı: mprivateturun

    Evet arkadaslar bugun sorunu hallettim. Romano distributoru akel ticaretin ve benim uzun gorusmelerimiz sonucunda aracı tamir ettirdim. Aracta regulatorde arıza vardı. Regulator degisim ucretinin fazla olma durumu vardı. Bunun nedeni yeni model regulator uretilmis olması ve bunun icin enjktorlerin yerinin degismesi idi. Ortadaki durumdan dolayı yani iscilik ucretinden dolayı sıkıntı cıkıyordu. İsciligi almasalar bayii zararlı cıkacaklardı. İsciligi alsalar ben zararlı cıkacaktım. Eger ki benim aracımın ustundeki regulatorun aynısı olsa sadece uc tane hortum sokulup takılacaktı. En fazla 15 dk lık isti. Ancak yeni model icin bazı degisimler gerekliydi. Bunun icin de regulator fiyatının ustune iscilik falan olunca fiyat astronomik oluyordu. Ancak romano distributoru olan akel ticaretin iscilik ucretinin kendileri tarafından odenecegini soylemsiyle sorun hallolmus oldu. regulatoru degistirdik. Sorun cozuldu. İlginenlere ve Akel ticarete tesekkurlerimi sundugumu belirtmek isterim.




  • Hayırlı olsun...
  • LPG'ye gelen zammı anlayıp kendi geçiyor olmasın !!!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: barisozyurt

    LPG'ye gelen zammı anlayıp kendi geçiyor olmasın !!!





    Olabilir zaten beyni bozuk dediler beyni degistirdik. Sorun cozuldu demekki zamanla bunların beyni gelisim gosteriyor. Analiz yapıyor benzine geciyor.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.