Şimdi Ara

Makyajlı 2024 Peugeot 508 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
0
Favori
8.153
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    leş gibi motoru olmasa adam gibi bir benzinli motoru olsa insignia şu anda bile yok satar D segmentinde.



    ama aptalca bir 1.5 dizel motor var ki arabayı resmen almayın diye bağırıyor.

  • falterubbix kullanıcısına yanıt
    508 de ki 1.6 turbo üniteyi koysalar enfes olur. Ama nerde...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    508 deki 1.6 ünite artık gelecek mi bakalım ? 1.2 ve dizeli dayarlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • werneke W kullanıcısına yanıt
    Valla gidişat uzay çağı ben sana soyleyim. Zaman icinde tüm binekler jetgillerin arabalarina evrilecek bu gidişle. İlk adım elektrikli arabamsılarla geçilecek.

    Aslinda çok şanslı bir kuşağız biz. Sektörde zirvenin zirvesi olan 1985-2000 arasindaki topclass doneme kanlı canlı şahit olduk. Yeni nesil çok şey kaybedecek...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • insignia nin benzinli motorları hiç tutulmadı hele ki 1.6 cdti sonrası

    bana 2.0 tdi kullanıcısı olarak 122hp yeter

    130 140i geçmeyen insanım.

    zaten yazılım da çıkmış. arabayı çok beğeniyorum makyajlisini daha da beğendim

    b6 dan bu kadar memnun olmasam gemileri yakarım 😢

    @The Division Bell


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Bana yeter diyosan al müdür.

    Son gerçek arabalardan.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • falterubbix kullanıcısına yanıt

    1.5 dizeli makyajlı insignia da kullanıyorum 106 bin km oldu araç

    bir önceki aracım da 1.6 dizel grand sport du


    2 motoru da kullandım

    ikisi ile de fazlasıyla uzun yol yaptım


    bu motor çok eleştiriliyor evet herkes haklı

    merak ettiğim şu ;


    Bu forumda benden başka insignia da bu motoru kullanan oldumu ?

    bildiğim kadarıyla insignia bölümün de bie 1 arkadaş aklımda kalmış 1.5 dizel kullanan

  • werneke W kullanıcısına yanıt

    takip ediyorum hocam senin mesajları, 1.5d deyince aklıma ilk sen geliyorsun zaten :)


    şöyle ki bundan 5-6 sene öncesi olsaydı çok iyiydi ancak şu anda bu benzin/dizel fiyatlarıyla, çıkan muhteşem hybrid destekli benzinli motorlar ile kıyaslayınca bir daha dizelin yüzüne bakasım gelmiyor açıkçası.


    ben de bir önceki a2 makyajlı kasayı kullanıyorum hala 1.6cdti. benzinli araca binince torku arıyor musun bir tık evet ama onun dışında ne sesi çekilir, ne titreşimi çekilir, ne de dpf temizliğiyle bakımıyla uğraşılır. bir daha asla dizel araç almam.

  • en1gma kullanıcısına yanıt

    aynen malesef, opel aslında genel olarak benzinli işini pek beceremedi.


    140lık 180lik turbo benzinliler güzel ama aşırı yakıyor ve yaktığının hakkını veremiyor.

    lpg uyumunu katmıyorum bile, hadi zaten adamlar türkiyeyi düşünüp lpg ile mi uğraşacak diyorsun ama 1.5T 165 lik motor bile malesef olmamış.


    14 senelik opel kullanıcısı olarak bir sonraki aracım malesef opel olmayacak gibi.

  • falterubbix kullanıcısına yanıt

    125lik motor yazılımla 160ps oluyor, eğer böyleyse zaten performans endişesine gerek yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bloodin kullanıcısına yanıt

    Teknolojisi güncel D sedenlardan bir tık eski olsada bu sınıfta 182 Hp Honda Accord gibi bir dev var.

    Bir çok kişi bu kıyaslamalarda Honda’yı eski görüyolar ama bilmiyorlar ki Honda Türkiye aracı çok geç ithal etti.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    yazılım boş iş hocam, asla girmem şahsen ben o işe.


    yakın tanıdığımda benimle aynı araç var 1,6 cdti insignia yazılımlı


    sadece uzun yol yapıyor işi gereği, aracın bakımlarını hiç aksatmaz. 6 ay önce kadar şanzımanı eline aldı 17.000TL ye değişti.

    geçen ay motoru eline aldı, 100 küsür bin girmiş sanırım.


    araç 220.000KM de

  • falterubbix kullanıcısına yanıt

    220 bin km de bunlar olduysa bence gayet iyi gitmiş o araç.normalde dizelde 100 binde bir motorun sanzimanin indirilip bakılması gerekir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    ne alaka abi ya bakımları doğru yapılmış bir araç için 100.000KM hiçbir şey değildir nerden çıkartıyosunuz bunları?


    hayret gerçekten, dizel motorun zaten mevzusu güçlü dayanıklı olmasıdır sadece otomobil motorları değil deniz araçlarında ağır vasıtalarda dizel motor kullanılmasının sebebi de güç ve dayanıklılıktır.


    piyasa 500k giden taksi egealarla albealarla vs. dolu onlara neden bir şey olmuyor? daha hayatımda yazılım yapılıp da sorunsuz şekilde yoluna devam eden uzun yıllar kullanılan bir araç görmedim ben türkiye piyasasındaki 1.3 1.5 1.6 özellikle dizel motorlardan bahsediyorum

  • falterubbix kullanıcısına yanıt

    500k giden taksi egea Albea lpg benzinli araçlar oluyor genelde.

    ek olarak crdi de olsa multijet de olsa dizel motorların ağır bakım süreçleri var.

    benim arkadaşımda polo vardı 1.4 tdi.tdi motor en sağlam dizellerdendir.8 binde bir bakım yapıldı arabaya.ustasi son bakımda bir ara uğra motoru indirelim bakalım demiş. atladı eleman.

    97 binde alttaki zincir kranka vurdu arabayı durdurmuş o an üzerine gitse motoru yakacaktı,o zamanın parası 4 bin tl ile kurtardı şu an o para 20 bin tl.

    arabaya soft yazılım yaptırdıysan doğru,temiz mazot kullanıyorsan ve doğru zamanda doğru iş yaparsan arabaya hiç bir şey olmaz.o motor sanziman her 100 binde bir inecek yani


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    hocam valla ben ilk kez sizden duyuyorum 100k da motor şanzıman indirlmesi gerektiğini   bugüne kadar kullandığım tüm araçlar dizeldi (2004 model 1.5 crdi accent, 2010 model astra 1.3 cdti, 2016 model astra 1.6 cdti ve son olarak şimdiki aracım 2016 1.6 cdti) hyundai ile 120k astra ile 118k yaptım tık bile demedi motorlar. şu anki insigniam 80k da ama genel olarak ben 6-7 senede bir model yükselttiğim için 150 200k km görmüyorum araçlarımda.


    kronik sorunlu motor şanzıman turbo vs. problemleri olan araçlar dışında hiçbir aracın öyle 100k da falan sıkıntı çıkarttığını ben görmedim. şans da önemli biraz bu konularda.

  • falterubbix kullanıcısına yanıt

    ben dizel arabaya biniyorum ve işimi şansa bırakmam, 100 bine dayanan her dizel arabanin motorunu indiririm. insignia ya yazılım attırsam da 8 binde bir bakıma sokar aynı işi yaparım. otomatikse sanziman da indiririm.

    size iyi şanslar:)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • werneke W kullanıcısına yanıt

    Hocam ben de kullandım her ikisini. 1.6 kullanırken trafikte korkardım önümdeki arabanın üstünden zıplayacak diye, yakıt tüketimi de buna oranla biraz yüksekti dizele göre. Ama 1.5'ten -tamamen şahsi görüşüm- hiç memnun kalmadım. Ne kalkıyor, ne hızlanıyor... Bol bol gürüldüyor sadece. Bir de performanslı kullanmaya çalıştığımda 5 bin km'deki araç motor arızası vermiştim. Diyecek bir şeyim kalmamıştı...

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.