Şimdi Ara

Mazda 3 vs. Opel Astra (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
7.471
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: seleman_01

    almak istediğin araba benim eski arabamdı.siyah 1.6 imperessive düz vitesti.ben 40000 tl ye almıştım.6 ay kullanıp sattım.şimdi ise 46000 tl olmuş.bu parayı hak etmiyor.bence bunun yerine yeni c4 veya yeni astra hb 1.4 140 hp düşün.satma nedenlerimden birincisi çok yakıyor.ikincisi satması zor.üçüncüsü içine felaket derecede yol sesi alıyor.dördüncüsü servisler inanılmaz derecede ilgisiz hatta bir kere kavga etmiştim.beşincisi arabayı aldıktan birkaç ay sonra ön göğüsten rahatsız edici seslerin gelmesi ve mazda servisinin buna hala bir çözüm bulamamış olması.bu kadar şeye rağmen hala bu arabayı almayı düşünüyorsan bana hayırlı olsun demekten başka birşey düşmez

    fekalet derece yakıyor diyorsunuz sakin kullanımda 5.6 lt tüketiyor 130-140 civarında giderken 7.4 lt civarında yakıyor. servisler gerçekten cokta ilgili olduklarının bende düşünmüyorum bu konuda hakısınız yol sesi dogru bir astraya göre fazla alıyor, ama bu aracın gelelim artılarına o zaman birde

    bana c sınıfında daha iyi yol tutusu olan ve daha iyi bir fren mesafesi olan bir araba göster ?

    yada mazda kadar gösterisi olan bir araba ?

    bu araba en ufak sorun cıkardımı sadece benzin koy ve ilerle başka bir sey istemiyor

    servisleri oldukca iyi 220 tl tek bakımlar 330 tl cift bakımlar? bence oldukca uygun ?

    1.6 105 hp lik motoru ile 115 ve 110 olan neredeyse bütün araçlardan cok daha güçlü

    satması zor diyorsunuz biz bugune kadar 3 defa mazda değiştirdik hiç elimizde kaldı gibi bir olay olmadı belki bir toyota opel vw gibi piyasası yok bu kabul...


    1. Ford Focus daha iyi yol tutuyor, 2. Renault Megane, VW Golf, Opel Astra, Alfa Giulietta vb. bunların hepsinin fren mesafesi çok başarılı.

    2. Alfa Gulietta, C4, Fiat Bravo, Astra bence çok daha gösterişli

    3. Evet cidden sorunsuz araçlar

    4. servis bakımları PAHALI değil ancak, UCUZ da değil, VW ile aynı bakım parasını veriyorsunuz neredeyse.

    5. atmosferik motorun devri geçti bence artık, mazdanın 82 senelik motoru 6.5lt yakıyor, opelin 140hp motoru 5.9, karşılaştırmak bile anlamsız.

    6. satışı çok aşırı zor değil ama TR piyasasında hala burun kıvrılan bir marka kabul etmek lazım.

    7. 0km satış fiyatı bence gerçekten çok pahalı, değmez direk Astra alın


    +1000




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seleman_01

    arkadaşım şaka mı yapıyorsun ben 6 ay mazda 3 kullandım mükemmel bir arabaydı corolla onun yanından bile geçemez!



    quote:

    Orijinalden alıntı: seleman_01

    bende aile arabası olarak kullandım.çok da memnun kaldım.ayrıca yapılan araştırmalara göre 2010 yılının en mutlu kullanıcıları mazda sahipleriymiş.


    http://forum.donanimhaber.com/m_46535608/mpage_1/f_/key_//tm.htm#46538434



    quote:

    Orijinalden alıntı: seleman_01

    bu sorunun sorulması bana biraz saçma geldi ben 6 ay yeni mazda 3 imperessive kullanmış biri olarak kesinlikle mazda 3 diyorum...!


    http://forum.donanimhaber.com/m_46110878/mpage_1/f_/key_//tm.htm#46126180


    perhiz& lahana turşusu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi John Shepard -- 24 Mart 2011; 16:16:01 >




  • yılan hikayesine dönmüş :)
  • astra
  • Benim arabam Mazda 3 Impressive otomatik.

    Bu arada son derece donanımlı, benim diyen başka markaya taş çıkarır.

    Yol tutuşu harika. Kaliteli bir iç mekanı var. Elbette sert plastik kısımlar var ama compact sınıfdaki araçların %90 ı aynı.

    Çok şık görünüyor ama tabi bu göreceli, subjektif bir durum. Ama özellikle spoiler taktırdıktan sonra yılan gibi oldu.

    Bakımları bana dokunmuyor, başkasını bilemem.

    Sevis olarak ise;
    Evo servis ile çalışıyorum. Hamdolsun bir çok marka aracım oldu. Servislerini kıyaslarsam, evo dan daha iyi, güleryüzlü ve ilgili bir servis hiç görmedim.

    benzin sarfiyatı:

    Ben 40 litre ile 400 km yol yapıyorum şehir içi. Hem de zerre dikkat etmeden. Çünkü hiçbir zaman ekonomi odaklı araba kullanmadım. Daralıyorum öyle. Otomatik vites, 1.6 bir otomobil için şehir içi normal bir sarfiyat bu.

    İkinci el:
    Dert etmiyorum çünkü bu arabayı vereceğim gidip Mazda 6 alacağım. Kaldı ki ben arabayı satmak için almam, bir miktar fark için uğraşamam pazarla-pazarlıkla. Ama gördüğüm bu araba satılıyor, saçma sapan rakam istenmediği sürece sorun yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SONY_55

    quote:

    Orijinalden alıntı: seleman_01

    almak istediğin araba benim eski arabamdı.siyah 1.6 imperessive düz vitesti.ben 40000 tl ye almıştım.6 ay kullanıp sattım.şimdi ise 46000 tl olmuş.bu parayı hak etmiyor.bence bunun yerine yeni c4 veya yeni astra hb 1.4 140 hp düşün.satma nedenlerimden birincisi çok yakıyor.ikincisi satması zor.üçüncüsü içine felaket derecede yol sesi alıyor.dördüncüsü servisler inanılmaz derecede ilgisiz hatta bir kere kavga etmiştim.beşincisi arabayı aldıktan birkaç ay sonra ön göğüsten rahatsız edici seslerin gelmesi ve mazda servisinin buna hala bir çözüm bulamamış olması.bu kadar şeye rağmen hala bu arabayı almayı düşünüyorsan bana hayırlı olsun demekten başka birşey düşmez

    Tarihin en büyük sallaması diyorum bu yoruma..
    Çevremde o kadar bu arabadan var servisin ilgisizliği dışında tek bir şikayet bile yok..Yani bir araba yüzünden sanki tüm arabalar böyleymiş gibi söylemlerde bulunmak art niyetini açıkca belli ediyor..
    @BandoEses
    Arkadaşım hiç düşünmeden mazda 3 al.Opelin ne kadar adi bir araba olduğunu dünya alem biliyor.O yüzden hiç bulaşma derim sana..

    sen adama kızmışsın ama kendin de sallamışsın. kendin gibi düşünenlere eyvallah, gerisine yok tarihin en büyük sallaması, yok bilmem ne... kim biliyor opel'in ne kadar adi bir araba olduğunu? kanıtın var mı? yoksa çevrende opel kullananlar mı sızlanıyor? ama bak koyuya aldığım yerde ne demişsin... aynısı sana gelsin.




  • Astra son kasada bariz çocukluk problemleri var.Bunların halledilmesini bekleyin derim .Mazda 3'ün ise tarih öncesi çağlara ait motoruyla zaten sorun çıkartması beklenemez.Performans olarak ise motoruna göre hantal bir araç değil.Fren mesafesi olarak ise piyasada bilindik markaların kötü frene sahip olanını duymadım.Hemen hemen hepsi aynı fren performanstadır yani Mazdayı göklere çıkartacak bir üstünlük söz konusu değil.Yol tutuş olaraksa Mazda 3 sınıfında ilk 3 'e bile giremez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Astra son kasada bariz çocukluk problemleri var.Bunların halledilmesini bekleyin derim .Mazda 3'ün ise tarih öncesi çağlara ait motoruyla zaten sorun çıkartması beklenemez.Performans olarak ise motoruna göre hantal bir araç değil.Fren mesafesi olarak ise piyasada bilindik markaların kötü frene sahip olanını duymadım.Hemen hemen hepsi aynı fren performanstadır yani Mazdayı göklere çıkartacak bir üstünlük söz konusu değil.Yol tutuş olaraksa Mazda 3 sınıfında ilk 3 'e bile giremez.



    Sebep?

    Dayanak?

    İlk 3 hangi otomobiller kompakt sınıfta?

    Sizin ilk üçünüz mü yoksa testler ile kanıtlanmış ilk üç mü?

    Mesela ben şöyle bir test sonucu paylaşayım;

    "Ford C1 platformunu kullanan Mazda3, kompakt sınıfın en iyi yol tutan modellerinden biri olan Focus ile platform kardeşi. Hızlı girilen virajlarda kontrollü şekilde kayan Japon’un ESP sistemi hızlı bir şekilde müdahale ediyor ve araç yola dönüyor. Mazda3’ün elektrik destekli direksiyonunun hassasiyeti insanı bol virajlı yollarda mest ediyor. Yüksek süratlerde bile son derece stabil olan aracın frenleri de güvenlik sınırları içerisinde bir performans sergiliyor.
    " arabam.com

    Bir perhiz&lahana daha


    quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Bende Focus kullandım neredeyse sürüş keyfinden boşalıyordum o kadar zevkli yani.Hb megane piyasasının ağır olması dışında Focus ile kıyaslanabilecek bir araç değil.Yani zevkli ve ihtiraslı dakikalar dışında geri kalan herşey için Megane.



    Bunlar(Focus-Mazda 3) platform kardeşi, aynı süspansyon sistemine sahipler ve neredeyse aynı yol tutuş özellikleri var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi John Shepard -- 24 Mart 2011; 17:57:29 >




  • Mazda kalitesi varken opele bakmazdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop

    quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Astra son kasada bariz çocukluk problemleri var.Bunların halledilmesini bekleyin derim .Mazda 3'ün ise tarih öncesi çağlara ait motoruyla zaten sorun çıkartması beklenemez.Performans olarak ise motoruna göre hantal bir araç değil.Fren mesafesi olarak ise piyasada bilindik markaların kötü frene sahip olanını duymadım.Hemen hemen hepsi aynı fren performanstadır yani Mazdayı göklere çıkartacak bir üstünlük söz konusu değil.Yol tutuş olaraksa Mazda 3 sınıfında ilk 3 'e bile giremez.



    Sebep?

    Dayanak?

    İlk 3 hangi otomobiller kompakt sınıfta?

    Sizin ilk üçünüz mü yoksa testler ile kanıtlanmış ilk üç mü?

    Mesela ben şöyle bir test sonucu paylaşayım;

    "Ford C1 platformunu kullanan Mazda3, kompakt sınıfın en iyi yol tutan modellerinden biri olan Focus ile platform kardeşi. Hızlı girilen virajlarda kontrollü şekilde kayan Japon’un ESP sistemi hızlı bir şekilde müdahale ediyor ve araç yola dönüyor. Mazda3’ün elektrik destekli direksiyonunun hassasiyeti insanı bol virajlı yollarda mest ediyor. Yüksek süratlerde bile son derece stabil olan aracın frenleri de güvenlik sınırları içerisinde bir performans sergiliyor.
    " arabam.com

    Test linki versem size inanacakmısınız. 4 compact otomobil var Mazda 3 sürüş dinamiklerinde sonuncu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili


    quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop

    quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Astra son kasada bariz çocukluk problemleri var.Bunların halledilmesini bekleyin derim .Mazda 3'ün ise tarih öncesi çağlara ait motoruyla zaten sorun çıkartması beklenemez.Performans olarak ise motoruna göre hantal bir araç değil.Fren mesafesi olarak ise piyasada bilindik markaların kötü frene sahip olanını duymadım.Hemen hemen hepsi aynı fren performanstadır yani Mazdayı göklere çıkartacak bir üstünlük söz konusu değil.Yol tutuş olaraksa Mazda 3 sınıfında ilk 3 'e bile giremez.



    Sebep?

    Dayanak?

    İlk 3 hangi otomobiller kompakt sınıfta?

    Sizin ilk üçünüz mü yoksa testler ile kanıtlanmış ilk üç mü?

    Mesela ben şöyle bir test sonucu paylaşayım;

    "Ford C1 platformunu kullanan Mazda3, kompakt sınıfın en iyi yol tutan modellerinden biri olan Focus ile platform kardeşi. Hızlı girilen virajlarda kontrollü şekilde kayan Japon’un ESP sistemi hızlı bir şekilde müdahale ediyor ve araç yola dönüyor. Mazda3’ün elektrik destekli direksiyonunun hassasiyeti insanı bol virajlı yollarda mest ediyor. Yüksek süratlerde bile son derece stabil olan aracın frenleri de güvenlik sınırları içerisinde bir performans sergiliyor.
    " arabam.com

    Test linki versem size inanacakmısınız. 4 compact otomobil var Mazda 3 sürüş dinamiklerinde sonuncu.



    Bakın ben kullandığım arabaları bilirim.

    MAzda 3 üm var, MEgane 2 kullanıyorum ayrıca, Seat LEon da kullanıyorum kardeşimin arabası.

    bunların arasında kesinlikle en stabil olanı Mazda 3.

    Ayrıca verin o testin linkini de, bakarız bizlerde, eğer yanlış ,ise bildiğimiz öğreniriz doğrusunu.




  • Mazda varken, opele bakanlardan eyleme ey Allahım..
    Daha 10.000'de baskı balata bitiriyor.Sebep ne.Sen çok bayırlı yollardan gidiyon o yüzden.Fazla rampaya vurma, düz yolda git 100 bin yapsın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop


    quote:

    Orijinalden alıntı: fottili


    quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop

    quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Astra son kasada bariz çocukluk problemleri var.Bunların halledilmesini bekleyin derim .Mazda 3'ün ise tarih öncesi çağlara ait motoruyla zaten sorun çıkartması beklenemez.Performans olarak ise motoruna göre hantal bir araç değil.Fren mesafesi olarak ise piyasada bilindik markaların kötü frene sahip olanını duymadım.Hemen hemen hepsi aynı fren performanstadır yani Mazdayı göklere çıkartacak bir üstünlük söz konusu değil.Yol tutuş olaraksa Mazda 3 sınıfında ilk 3 'e bile giremez.



    Sebep?

    Dayanak?

    İlk 3 hangi otomobiller kompakt sınıfta?

    Sizin ilk üçünüz mü yoksa testler ile kanıtlanmış ilk üç mü?

    Mesela ben şöyle bir test sonucu paylaşayım;

    "Ford C1 platformunu kullanan Mazda3, kompakt sınıfın en iyi yol tutan modellerinden biri olan Focus ile platform kardeşi. Hızlı girilen virajlarda kontrollü şekilde kayan Japon’un ESP sistemi hızlı bir şekilde müdahale ediyor ve araç yola dönüyor. Mazda3’ün elektrik destekli direksiyonunun hassasiyeti insanı bol virajlı yollarda mest ediyor. Yüksek süratlerde bile son derece stabil olan aracın frenleri de güvenlik sınırları içerisinde bir performans sergiliyor.
    " arabam.com

    Test linki versem size inanacakmısınız. 4 compact otomobil var Mazda 3 sürüş dinamiklerinde sonuncu.



    Bakın ben kullandığım arabaları bilirim.

    MAzda 3 üm var, MEgane 2 kullanıyorum ayrıca, Seat LEon da kullanıyorum kardeşimin arabası.

    bunların arasında kesinlikle en stabil olanı Mazda 3.

    Ayrıca verin o testin linkini de, bakarız bizlerde, eğer yanlış ,ise bildiğimiz öğreniriz doğrusunu.

    Pm attım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Astra son kasada bariz çocukluk problemleri var.Bunların halledilmesini bekleyin derim .Mazda 3'ün ise tarih öncesi çağlara ait motoruyla zaten sorun çıkartması beklenemez.Performans olarak ise motoruna göre hantal bir araç değil.Fren mesafesi olarak ise piyasada bilindik markaların kötü frene sahip olanını duymadım.Hemen hemen hepsi aynı fren performanstadır yani Mazdayı göklere çıkartacak bir üstünlük söz konusu değil.Yol tutuş olaraksa Mazda 3 sınıfında ilk 3 'e bile giremez.




    Enteresan bir, yorum Yol tutuşu açısından Focus veya Volvo S40 ne kadar kötüyse Mazda3'de okadar kötüdür. Çünkü Halen 3'ü de aynı Platformu kullanıyor.Bu arada Opel Astra H kasa sayesinde bana göre eski kasa Astra'nın kazandıklarını tüketti. Yeni Astra fiyasko resmen bundan dolayı satışlarda. Mazda araçlarda 100 kullanıcıdan 95'i memnun olur belki ama diğeri için bu oran aynı olur mu bilemem. Kendimden örnek vermek gerekirse 2 tane Mazda aracım oldu 3.cüyü alıcam kısmetse ama 1 tane Opel aracım oldu 2.yi Allah göstermesin diyorum :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili
    Yol tutuş olaraksa Mazda 3 sınıfında ilk 3 'e bile giremez.


    />
  • Hocam sorunsuzluk,kalite,yüksek donanım, güzel ve ilgi çekici bir araba istiyorsan Mazda3.
    Opel Astra'nın tasarımı,yüksek güç üreten ancak emsaline göre arızalanma ve ek bakım gerektirebilen turbo motoru ve biraz daha iyi piyasası.
    Tercih ve karar senin mesela benim 23.000-25.000 arasında bir arabaya ayıracak bütçem olsa düşünmeden direkt gider Mazda alırım. Bu donanım ve tasarıma alınacak daha iyi arabalar varsa siz söyleyin.
  • Astra her yerde var farklı olmak istiyorsanız Mazda 3
  • Birbirlerine karşı ciddi bir üstünlükleri olacağını düşünmüyorum ama Opel'in içine binince araba "beni al, beni al" diye bağırıyor resmen.
  • TEBRİK EDERİM KAÇ DEFA MAZDA 3 KULLANDI BUNLARI KONUSAN İNSANLAR YOKSA LAF OLSUN DİYE Mİ KONUSUYOR KÖTÜLEYENLER GÜLÜYORUM =)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SONY_55


    quote:

    Orijinalden alıntı: fottili
    Yol tutuş olaraksa Mazda 3 sınıfında ilk 3 'e bile giremez.


    />


    Evet arkadaşım yorumuma gülücük atmışsın , bazılarıda bilip bilmeden karalama yaptığımı ima etmiş.İlk olarak ben Mazda 3 kötü otomobildir felan demedim , Opel için yazdıklarımda ortada.Benim tepkim abartılı olan fren ve yol tutuş hakkındaki yorumlara , yazdığım cümle gayet açık.Araç kullanıcılarının yaptığı eleştirileri bile karalama olarak alan ve hiçbir eleştiriye açık olmayan sizin gibi fanatikler yüzünden forumda paylaşım yapılamaz oldu.Nerde bir konu açılsa virüs gibi konuları sarıp sabote ediyorsunuz.Şimdi attığın gülücüğün arkasında durarak senden Mazdanın (mk 2'den bahsediyorum çünkü konuyu açan arkadaşın sorduğu model o) sınıfında yol tutuş olarak ilk üçe giren test sonuçlarını yada somut verilerini istiyorum.Eğer ıspat edebilirsen yazdıklarım ortada ben bir hata etmişim gerçekten Mazda 3 sınıfının en iyi yol tutan ilk 3 aracından biriymiş deyip susacam.
    Şimdi ben sana birşeyler göstereyim , aslında ben sayın Toorop'a başka linkler attım ama tesadüf ki başka bir konuda gördüğüm videolar herşeyi açıkça ortaya koymuş.









    Bu arada yazdıklarım son kasayla ilgilidir.Önceki kasa , yani İlk Mazda 3 sınıfında gerçekten referans sayılabilecek yoltutuşa sahiptir.Focus alt yapısı sebebiyle.Yeni kasada böyle bir durum varmı bende bilmiyorum açıkçası.Bildiğim tek şey sınıfında referans olabilecek bir yol tutuşa sahip olmadığı.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.