Şimdi Ara

Media Markt'ten Sipariş Verecekler Bir Daha Düşünün!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
2
Favori
10.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
121 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar öncelikle herkese. Bu konuyu sırf kurumsal mağaza olmasından dolayı daha garantili olur, bizi uğraştırmadan hakkımız olanı verirler, satış sonrası hizmetleri kaliteli olur diyerek Media Markt firmasını tercih edenler olabilir onlara uyarı maksatlı açıyorum.

    Ben 6 Ağustos tarihinde Media Markt internet sitesi üzerinden gece kampanyasıyla Lenovo IdeaPad 320 12gb ramli olan modeli Forum İst teslimli olacak şekilde satın aldım. Sonraki gün mağazadan gidip teslim aldım çünkü kargolama falan yapılmadı mağaza stoğunda vardı! Cihazı kullanmaya başladık 10 Ağustos cuma bilgisayarın aniden ekranı karardı gitti ne yaptıysak tepki vermedi işlemler yarıda kalmasın diye direk kapatmadıkta ama mecburen sonradan kapattık tekrar açmayı denedik yok hiçbir tepki vermiyordu cihaz Lenovo destek hattını da arayıp yardım aldık ama birşey değişmedi. Akşam olduğu için bu durum mecbur pazartesi garantiye götürdüm ve değişim talep ederek kutuyla beraber teslim ettim. O hafta yetişmedi tabi işlemler bayram ertesinde çarşamba günü yani 29 Ağustos'ta doa raporu çıktı.

    Bende zaten Media Markt fark etmez herhalde diyerek en yakın mağazaları olan Trump şubesine gittim tabi ilk başta mağazaya girerken stokta yok falan diye yalan söylemelerine karşı da ürün var mı bakıp danışmaya geçtim. Durumu anlatıp değişim istiyorum dedim görevli rapora baktı 'bu rapor Forum İst mağazası için hazırlanmış biz işlem yapamayız' dedi bende oraya gidersem işlemin ne kadar süreceğini sordum stokta varsa hemen alabilmeniz lazım deyince bende neyse uzatmadan işi oraya gidip halledeyim hesabına Foruma geçtim. Orada da durumu anlatıp değişim istediğimi belirttim görevli arkadaş biraz uğraştı baktı etti sonra içerden başka görevliyle beraber geldi telefon falan ettiler bi yerlere ardından sonradan gelen görevli bu cihazı internet mağazasından aldığım için işlem yapamadıklarını ancak para iadesi için yardımcı olabileceklerini belirtti. Bende fiyat farkının olduğunu değişim istediğimi en kötü ihtimalle para iadesi olsa bile fark oranında indirimle tekrar alabilme imkanı verilmesi durumunda ancak kabul edeceğimi söyledim. Tekrar telefon ettiler falan sonra benim müşteri hizmetleri ile görüşmem gerektiğini orada işlem yapılamadığını söylediler. Oradan ayrılmadan müşteri hizmetlerini aradım avmnin bahçesinde onlara da durumu izah ettim yine değişim istediğimi belirterek. Telefpnda bana belgeleri onlara göndermem gerektiğini belgeleri inceleyerek bana dönüş yapacaklarını söylediler. Ben daha fazla uğraşmamak adına mağazadan belgeleri teslim etme konusunda direttim ama 'müşteri memnuniyeti' zaten kendini göstermişti! Tabii ki kabul etmediler ve en yakın aras kargo şubesini bulup raporu ve faturayı yolladım. Bana işlemin de 2 haftaya kadar uzayabileceği söylendi sadece raporu kontrol edecekler yanlış anlaşılma olmasın ürün verilmedi garantiden raporda da yazıyor zaten.

    Sonraki gün 30 Ağustos Zafer Bayramı olduğu için çalışma yok tabi cuma günü kargo ulaştı bu arada da ben kargoyu yollar yollamaz tekrar arayıp yolladığımı ve değişim isteğimin not düşülmesini istedim. Müşterisine değer veren firma olunca işler apayrı yürüyor tabi bana verilen cevap not düşülemeyeceği düşülse dahi bir öneminin olmadığı ulan insan en azından yalanda olsa tamam beyefendi not düşüyorum der de neyse... Ben cumartesi günü tekrardan durumu öğrenmek için bunları aradım. Bana henüz hiçbir işlem yapılmadığını durumun beklemede olduğunu söyledi bende raporu kontrol edip onay vermek bu kadar mı zor diye üsteledim haftasonu ilgili birimin çalışmadığını pazartesi ancak bilgi alabileceğimi ve sağolsun bir notum varsa iletebileceğini söyledi şaka gibiler yeminle. Neyse tekrardan değişim istediğimi söyledim elbette bininci defa not aldım dedi ama bunun kesin sonuç olmayacağını sadece birime ileteceğini belirtti sonra kapattım.

    Tarih 3 Eylül pazartesi ben yine lanet olası müşteri hizmetlerini aradım sabah erkenden durumu öğrenmek için bi yandan da olası bir keyfi işleme erkenden müdahale etmek için. Elbette tahmin ettiğim gibi oldu bana karta iade işleminin başladığını söylediler bende deli oldum tabi her gün arayıp söylediğim şeyi kale almamışlar değişim olarak işlem yapılmasını iadenin iptal edilmesini istedim. Bunun onlarla alakalı olmadığını raporda yazan neyse onu yaptıklarını anlattı görevli bende benim yasal hakkım olduğunu seçebilmem gerektiğini hatta garantide bile değişim isteğimi belirttiğimi söyledim ama bi yandan da şüphelendim durumdan raporda öyle mi gerçekten diye. Lenovo'yu arayıp durumu sorduğumda raporun öyle bir bilgi içermediğini muhtemelen kur farkından kaynaklı değişim yapmak istemedikleri için bunu bahane ettiklerini söyledi. Benim de en başından beri peşine düştüğüm durum.

    Tekrar müşteri hizmetlerini arayıp durumu açıkladım başka bir görevli geldiği için kontrol etti bu da iade işlemi başlamış işlem yapamayız dedi yav ben değişim istiyorum bu benim hakkım diyorum bu adam işlem yapamayız zaten stokta olmadığı için iade başlatılmış dedi. Anında siteye girip baktım tabi stokta var ürün yalan söylüyorsunuz deyince vardığı zaman yokmuş dedi yine yalan söylüyorsun dedim çünkü cuma işlem yapılmadığını söyledim. Sonrasında şu an internet mağazası stoğunda yok dedi tedarik süresi 7-14 iş günü görünüyora evrildi yalan tamam ben beklerim dedim yeter ki yollayın hem mağazaların stoğunda var satın aldığımda zaten oradan teslim ettiniz aynı şey değil mi deyince mırın kırın etmeye başladı başa sardı tekrar işlem bailadı değişiklik yapamayız. Yasal hakkımı talep ediyorum adamlar işlem yapmıyor bildiğin keyfe keder hizmet ama sorsan gülmek sana yakışıyor derler müşteri memnuniyeti derler. Orada da 1 saat kadar kavga edip tartışıp bir sonuç alamadan kapattım. Hemen ardından şikayetvar dan şikayet oluşturdum hem belki bu sefer kale alırlar daha fazla uğraştırmadan hem de insanlar görür ne halt olduklarını hesabına. Ama elbette ki yine dönüş olmadı 4 Eylül salı e-posta atmışlar ücret iadesi başlatılmıştır diye bende cevap attım değişim istediğimi belirtip tüketici kanunu linkini de ekleyip madde-11 de 4 seçimlik haktan birini seçme özgürlüğünün bende olduğunu yaptıkları işlemin yasal olmadığını belirttim. Daha bir kere bile dönüş yapıp durumla alakalı açıklama yapmadılar. Bugünde kartımı kontrol ettiğimde para iadesinin yapıldığını gördüm. Tüm bunlar olduktan sonra bakmış oldum ama şikayetvar da zaten bu firma neredeyse hiç kimseye cevap vermemiş mağduriyet gidermeyi geç daha çok mağdur etmiş milleti sürekli.

    Ben normalde kendim için almış olsam cihazı bu işin peşini hayatta bırakmam bunların yaptığı haksızlık yanlarına kâr kalmamalı fikrinde olan birisiyim ama şirket için aldık cihazı hem çok lazım hem de kaç haftadır cihaz yok bu sebeple büyük ihtimalle daha fazla uğraşamadan başka bir yerden cihazı temin edecem. Ama en azından birileri bunu görüpte bu mağazadan almazsa içime su serpilir çünkü bu saatten sonra ben ne bunlardan bişey alırım ne de elimden geldiğince çevreme aldırırım.

    Böyle uzuuun uzun yazdım ama en azından detaylı olarak tüketici hakem heyeti haricinde tüm yolları denememe rağmen Media Markt'in bu vurdum duymaz duruşunu forumdakilere açıklamak istedim. Çünkü bu forumun bana çok faydası oldu bende burada olası bir mağduriyet yaşamanıza engel olmak istedim. Açıklamayı unuttuğum veya öğrenmek istediğiniz birşey olursa durumla alakalı sorabilirsiniz. Herkese iyi forumlar.







  • Öncelikle Mediamarkt mağazaları ilk açıldıklarında çok iyiydi, sonra yavaş yavaş adileşmeye başladı, sonra bizdeki şark kurnazları firmalara döndüler, bunun en büyük sebebi başındaki patron yalakası Türk yönetemeyenler.

    Aynı durum Carrefour da var,, bizi sömüren Fransız değil, halis muhlis Türk....

    En etkili yöntem SATIN ALMA YAPMAMAK.....

    Ahlaksızlıkta en önlerdedir Mediamarkt..

    Geçmiş olsun.
  • Geçmiş olsun hocam, senin yerine ben dellendim valla. Dün de mediamarkt'ta bir laptop kampanyadaydı iyi ki almamışım daha da almam
  • Eyvallah hocam sağolun benimde son alışverişim oldu bu. Zaten bu mağazaların albenisi benim gözümde müşteri hizmetleri yoksa internette her zaman bunlardan ucuzu var. Maalesef yaşayarak gördüm ki Media Markt müşteri hizmetlerini sadece tek yönlü onaya açmış müşterinin talebi onlar için birşey ifade etmiyor.
  • Dostum bu konuyu uplayıp öne çıkarman lazım. Önemli bir konu istersen eksi sozlukten birisine de özel mesaj atıp konuyu açtırabilirsin. Ama bu işin peşini bırakmamanı tavsiye ederim.
  • Maalesef küçüğünden global olanına kadar tüm ithal ürünlerde yaptıkları şey bu. Çirkefliğin daniskası resmen. Elektronik ürün alacak olanlar acil değilse almayın diyorum.
  • Kur farkından yapıyorlar hürrrrr çocukları.
  • Dediğim gibi iş sadece şahsi olsa ben her türlü bu işin peşinden koşarım ama gel gör ki işin aksama durumu var. Bununla alakalı tüketici kanunu belli yasal haklar belli ona rağmen bunlar böyle keyfi iş yapıyor. Denetim yok tabi uğraşırsa vatandaş uğraşıyor halbuki ceza kesilse bunu tekrarlayan firmalara tüketici de korunsa işler değişir ama yok olmuyor ancak biz uğraşalım.



    Dediğiniz gibi bütün firmalar böyle muhatap bulabilmek adına mağazası olan firmalardan alıyoruz onlar daha beter bela çıkıyor.
  • almayın batsınlar la
  • Ben bir daha media markt'dan alışveriş etmeyeceğim.Çok rezil bir firma.
  • Bende 10gün önce ankastre fırın aldım hala kargoya verilmedi...Yıl olmuş 2018 alttarafı stokta olan ürünü kargoya vericeksin arkadaş ne kadar zor olabilir.
  • Hocam kusura bakmayın da hata sizde. Bu tip durumlarda alt tabaka çalışanlara değil üst mevkiili çalışanlarla irtibata geçeceksiniz. Alın belgelerinizi şuyunuzu buyunuzu direkt Mediamarkt Genel Müdürlüğü' ne gidin İstanbul' da iseniz. Yeri Kağıthane' de olması lazım. Benim satın aldığım ürünle ilgili bir sıkıntım olsun asla müşteri hizmetleriydi, garanti servisiydi falan uğraşmam direkt yetkili insanlarla irtibata geçmeye çalışırım. Ülkemiz her konuda rezil bir ülke olduğundan her işi kendin yapacaksın, başka yolu yok..
  • Tardis'in bahsettiği gibi firmalar stokta yok diyerek işin içinden sıyrılabiliyor genelde. Acaba bu durumlar için biz işlem yapmaya başladığımız tarihte firmanın kendi bilgi sisteminden stok durumunu istesek e-posta olarak bunun duruma etkisi olmaz mı?



    Indie Sever hocam sizde haklısınız bir bakıma ama her sorunda genel müdürlüğe mi gidecez öyle de olmaz ki. Benim demek istediğim bu tarz büyük firmaların farkı zaten burada belli olmalı ben bu ürünü o kadar fiyat farkıyla bunlardan alıyorsam bi zahmet beni de uğraştırmadan işlerimi halletsinler beni bu tarz yollara başvurmaya mecbur bırakmasınlar. Yani ülkemizde içi boşaltılan "müşteri memnuniyeti" politikasına aslında ödüyoruz buralarda parayı maalesef parasıyla bile olmuyor ama!
  • Necimo N kullanıcısına yanıt
    En başından ülke bu tip konularda katı kurallar koyarak sınır çizmeli ama bu yapılmadığından firmaların büyüğünden küçüğü aynı. Bakın TR' ye yarın öbür gün Amazon girerse o hepimizin yere göğe sığdıramadığı Amazon.com ülkemizde ne rezil hallere gelecek. Sorunu sorun olarak görmeyip çözmeyen bir devlet olduğundan dediğim gibi kendi sorununuzu kendiniz çözeceksiniz. Siz de haklısınız keşke böyle aptalca uğraşlarda bulunmamız gerekmese ama yapacak bir şey yok. Konuyu siyasete götürmek istemiyorum ama her şeyin bittiği yer hükümet ne yazık ki. Onlar sorunu sorun olarak görüp çözüme kavuşturmaya çabalamadıktan sonra kimse bir şey yapamaz. Siz dediğim gibi imkanınız varsa genel müdürlüğe gidin genç çalışanlar size yardımcı olacaktır. Yaşadığınız mağduriyeti ve buna yol açan kişileri de eğer not ettiyseniz bir bir söyleyin derim.




  • Media Markt ve Vatan bilgisayarı artık teknoloji mağazası olarak değil, kocaman dükkanları olan bir esnaflar olarak görüyorum. Hizmet kalitesi düşüyor, fiyatlar yükseliyor.
  • Amazon yokmu TR de?
  • Aynı ürün yoksa bile misli ile değişim hakkımız var yani benzer bir laptop para vermeden alınabilir.
  • Geçmiş olsun, aynı şekilde sony müşteri hizmetleri de beş para etmez. Şikayetvar sayfasında onlarda kimseye cevap bile vermemiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Baymakli_Dondurma -- 8 Eylül 2018; 10:39:33 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.