Şimdi Ara

Millenicom REZALETİ 30 GÜNLÜK SÜREÇ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
912
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, bu yazıyı yazma sebebim internetim bağlansın hizmetim evime ulaşsın ödediğim paranın karşılığını alayım falan değil. Artık biz bunları geçtik...

    08.11.2018 tarihinde taşındım ve millenicom'a internet nakli için başvurdum...
    bu tarihten bu yana millenicom'u 20 den fazla arayıp nakil hakkın bilgi almaya çalıştım ama hiç bir şekilde bilgi alamadım. Bugün 09.12.2018 tarihindeyiz yani başvurunun üzerinden tam 1 ay (30gün) geçmiş ben bu saatten sonra hizmet alsam ne almasam ne hiç bir şekilde bana bilgilendirme yapmayan ( kendileride ne olduğunu bilmiyorlar ) rezalet firmadan bir beklentim kalmadı tek isteğim insanlar bu rezalet firmaya itimat edip sözlerine güvenmesin. Kötülemek maksatlı veya firmayı karalamak maksatlı herhangi bir yazı yazmadım yaşadıklarım bu şekilde itirazı olan yetkili var ise benimle iletişime geçsin. REZALET FİRMAYA PARA KAZANDIRMAYIN...

    Aşağıya ayrıntı yazayım dileyen okusun.


    İlk aradığım günlerde işlemlerin devam ettiği naklin tamamlanıcağı söyleniyordu ( ilk 5 gün )

    12. gün kafama tak et etti aradım dedim iptal edin kapatın internetimi dedim (tahhütüm yok) iptal birimindeki vatandaş tarafından kandırıldım bana söylediği şey beyefendi kapatmayın 3 gün içerisinde internetinizi bağlatıcam dedi.
    Şimdi adam bu şekilde söyleyince, nasılsa tahhütüm yok kapatırım anasını satayım 3 gün daha mühlet vereyim dedim.

    Allah sizi inandırsın ben unuttum gittim bir baktım ki 1 hafta olmuş internet yok 29.11.2018 tarihinde tekrar iptal için aradım.
    Bu sefer bir bayanla görüştüm kendileri bana nakil işleminin ücretsiz olacağını 7 gün daha müsade istediklerini 7 gün içinde bağlantım yapılmazsa
    hattımı kapatacaklarını söyledi ve beni bir şekilde kandırdı. (enayimisin niye inanıyosun diyenler 20 gün beklemişim 7 gün daha bekleyim bari internetim gelsin mantığıyla hareket ettim.)

    millenicom ile yaşadıklarım bunlar bu sorumsuz firmayı çok ciddiye almayın tavsiyem bu şekilde...

    milleniden yetkili bir arkadaş varsa okuyan

    İsim: Erdem
    Soyisim: Pehlivan
    İl: Aydın

    araştırsın bulsun bana ulaşsın..


    edit :


    dostlar sosyal medya,dh,şikayetvar her yere bu konu ile alakalı yazdım ama bir tane bile geri dönüş alamadım.
    10 aralık pazartesi 21:19'da müşteri hizmetlerini arayıp durumu sorduğumda aciliyetimi ileteceğini söyledi aman kalsın sakın ileteyim deme dedim...

    aciliyeti ilettiler 30 günü geçti iletmese nolcak çok merak ediyorum :)

    bu arada ben müşteri hizmetlerindeki arkadaşa aciliyeti iletin demiyorum....

    DURUM NE ? DURUM NE ? DURUM NE ?

    NİYE BAĞLANMIYOR ? BUNU SORUYORUM

    AMA BU ROBOT KAFALILAR SADECE ACİLİYETİ İLETMEKLE MESUL OLDUKLARI İÇİN HİÇ BİR (AFEDERSİNİZ) BOKA YARAMIYOLAR...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jdnk -- 11 Aralık 2018; 7:5:48 >







  • Dostum oncekike geçmiş olsun nakil işlemleri tam bir işkence aynısı başıma Turkenette geldi yok böyle rezillik tahahhut yoksa IPTAL Edip temiz başvuru en temiz tekrar geçmiş olsun hat için etiketleme yapıldı mi
  • hat için etiketleme yapılmadı. etiketleme yapmayı bırak bi defa arayıp şu şu yüzden gelmedik demediler bile :)
  • ben başvuru yapalı 1 ay oldu.. ne gelen ne giden var rezalet diz boyu.. hiçbir şekilde bilgilendirmeleri yok üstüne olmayan interneti iptal etmek istediğimizde çok yüksek cayma bedeli ve yapmadıkları bağlantının ücretini istiyorlar utanmadan.. mevcut başvurumuz olduğundan başka bir servis sağlayıcıdan da abonelik başvurusu yapamıyoruz. umarım 2019 yılında bağlantımız yapılır.. rezalet bir firma.
  • dostlar sosyal medya,dh,şikayetvar her yere bu konu ile alakalı yazdım ama bir tane bile geri dönüş alamadım.
    10 aralık pazartesi 21:19'da müşteri hizmetlerini arayıp durumu sorduğumda aciliyetimi ileteceğini söyledi aman kalsın sakın ileteyim deme dedim...

    aciliyeti ilettiler 30 günü geçti iletmese nolcak çok merak ediyorum :)

    bu arada ben müşteri hizmetlerindeki arkadaşa aciliyeti iletin demiyorum....

    DURUM NE ? DURUM NE ? DURUM NE ?

    NİYE BAĞLANMIYOR ? BUNU SORUYORUM

    AMA BU ROBOT KAFALILAR SADECE ACİLİYETİ İLETMEKLE MESUL OLDUKLARI İÇİN HİÇ BİR (AFEDERSİNİZ) BOKA YARAMIYOLAR...
  • Millenicom tartışmasız Türkiye'nin en leş firmasıdır.
  • Defalarca farklı konularda aynı şeyi yazdım. Evinize hizmet verebilen altyapının sahibi firma dışında hizmet almaya çalışmayın. Ama maalesef fiyatlar cazip gelip bir de ben şansımı deneyeyim diyenler oluyor. Tecrübe edilmiş ve paylaşılmış bilgileri kullansa insanlar hiç bu kadar sıkıntı yaşamayacaklar...
  • Merhaba Erdem,

    Yaşadığın olumsuz müşteri deneyimi için çok üzgünüm. Sebep nerede ne sebeple ve nasıl olursa olsun önemli değil özür dilerimn. Çünkü adresini değiştirirken internetsiz kalmamak herkesin en doğal hakkı ve beklentisi. Bırak 10 günü 1 gün bile internetsiz kalmamayı talep etmeniz en doğal hakkınız.

    Nakil konusu ne yazık ki Türkiye'de kangren olmuş bir sorun. Sektörde uzun süredir farklı firmalarda çalışmış birisi olarak samimiyetle söylüyorum ki bu sorunu ne yazık ki her firmada yaşayabilirsin :( Keşke olmasa ama ne yazık ki bu acı bir gerçek.

    Tabi bu sorunu yaşamak bir konu ama bu süreç boyunca tatmin edici düzeyde bilgilendirilip bilgilendirilmediğin ayrı bir konu. Yazıklarından anladığım kadarıyla seni yeterli düzeyde bilgilendirememişiz. Burası da bizim ciddi bir geri bildirim. Senin vakan özelinde müşteri hizmetlerindeki arkadaşlarımdan özel bir inceleme yapmalarını rica edeceğim. Belki bize bakışını bir nebze de olsa pozitife çevirebiliriz. Ayrıca bundan sonra bşka bir müşterinin bu deneyimi yaşamamasını sağlamış oluruz.

    Geri bildirimin bizim için çok değerli.

    tekrar teşekkürler




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.