Şimdi Ara

Modifikasyon nedir bilen varmı????? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
6.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • o zaman yanlış anlamadıysam bir nevi arabanın torkunu yükselten bir alet bu doğrumu anlamışım?
  • cevabın için teşekkür ederik dostum 5.5 saniye benim için yeterli zaten
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lord of chaos

    o zaman yanlış anlamadıysam bir nevi arabanın torkunu yükselten bir alet bu doğrumu anlamışım?



    gibi bişey diyedebiliriz....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    Diğer olaya gelelim bu şahsi olayımdır benim aracım nasıl 1242 cc den 130 beygiri geçebilir beslemesiz ve ben bu arabayı yapacak parayı buluyorumda bilgisayar alacak parayı bulamıyomuyum?

    ilk olarak para konsundan başlayalım ben yarış araçları hazırlıyorum ve bunların bazı parçalarını kendim yapıyorum tıpkıkendi aracımda olduğu gibi ayrıca bu araçlarda ömrünü tamamlamış parçaları beş kuruş vermeden kendi aracıma takabiliyorum ve kullanıyorum..bilgisayar konusuna gelince yarış araçlarının programlarını ayarladığım bi lap top um var ama internetten zamanında bi virüs girdi ve tüm programlarım gitti ve bu programlar normal chip tuning programı değildir italyadan magneti marelli firmasından özel gelir bu yüzden onu kesinlikle internete falan bulaştırmıyorum..gelelim maddi durumuma şu an ev aldım ve kredi ödemeye çalışıyorum şu an 1000 ytl benim için çok para arabama harcadığım en baba parça parası 200 ytl dir aradaki farkı anlayın...



    neyse bide bunu yazıyım bari benim makinada neler var?

    -SİLİNDİR KAPAK İŞLEMİ
    -ORJİNAL EKSANTRİKLERİN DERECESİNİN ARTIRILMASI
    -PERFORMANS TİPİ BUJİ VE KABLOSU
    -PALİO SPORTİNG ENJEKTÖR VE BESLEME POMPASI
    -KENDİ YAPTIĞIM VE ŞU AN DENEME AŞAMASINDA OLAN ÖZEL BİR MANİFOLT
    -PİSTON KOLUNUN UZUNLUĞUNU ARTIRARAK SIKIŞTIRMA ORANINI ARTIRMA
    -FAN KONTROL SİSTEMİ
    -EGSOZ VE PERFORMANS TİPİ HAVA FİLTRESİ(HAVA FİLTRESİNE DİREK HAVA GELMESİ İÇİN TAMPON DELİNDİ)
    -KISA ORANLI AYNA MAHRUTİ
    -ORJİNAL VOLANIN HAFİFLETİLMESİ
    -Chip tuning zaten mecburidir onu yazmaya bile gerek yok
    VE BİR KAÇ TANE DAHA UFAK TEFEK MODİFİYE.....


    eee bi tahmin yürütün bakalım kaç hp verir 80 hplik orjinal motor?

    ekleme:130 küsürü 13 diye yazmışım


    slm fiatçı ev konusunda gule gule otur kazasız belasız bırseyı mrk edıyorum evet cok guzel seyler yapmıssın gereklı olan herseyı uygulamıssın ama mrk ettıgım motorunda ne pıston kullandın hala 1300 mu bu arada sıkıstırma oranını kac yaptın kac derece eksantrık kullandın emjektorlerın 60 dakıkada kac cc oldu bunları bana yazarsan cok sevınırım sakıncası yoksa tabıkı ıyı forumlar...mrcmurat




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mrcmurat


    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    Diğer olaya gelelim bu şahsi olayımdır benim aracım nasıl 1242 cc den 130 beygiri geçebilir beslemesiz ve ben bu arabayı yapacak parayı buluyorumda bilgisayar alacak parayı bulamıyomuyum?

    ilk olarak para konsundan başlayalım ben yarış araçları hazırlıyorum ve bunların bazı parçalarını kendim yapıyorum tıpkıkendi aracımda olduğu gibi ayrıca bu araçlarda ömrünü tamamlamış parçaları beş kuruş vermeden kendi aracıma takabiliyorum ve kullanıyorum..bilgisayar konusuna gelince yarış araçlarının programlarını ayarladığım bi lap top um var ama internetten zamanında bi virüs girdi ve tüm programlarım gitti ve bu programlar normal chip tuning programı değildir italyadan magneti marelli firmasından özel gelir bu yüzden onu kesinlikle internete falan bulaştırmıyorum..gelelim maddi durumuma şu an ev aldım ve kredi ödemeye çalışıyorum şu an 1000 ytl benim için çok para arabama harcadığım en baba parça parası 200 ytl dir aradaki farkı anlayın...



    neyse bide bunu yazıyım bari benim makinada neler var?

    -SİLİNDİR KAPAK İŞLEMİ
    -ORJİNAL EKSANTRİKLERİN DERECESİNİN ARTIRILMASI
    -PERFORMANS TİPİ BUJİ VE KABLOSU
    -PALİO SPORTİNG ENJEKTÖR VE BESLEME POMPASI
    -KENDİ YAPTIĞIM VE ŞU AN DENEME AŞAMASINDA OLAN ÖZEL BİR MANİFOLT
    -PİSTON KOLUNUN UZUNLUĞUNU ARTIRARAK SIKIŞTIRMA ORANINI ARTIRMA
    -FAN KONTROL SİSTEMİ
    -EGSOZ VE PERFORMANS TİPİ HAVA FİLTRESİ(HAVA FİLTRESİNE DİREK HAVA GELMESİ İÇİN TAMPON DELİNDİ)
    -KISA ORANLI AYNA MAHRUTİ
    -ORJİNAL VOLANIN HAFİFLETİLMESİ
    -Chip tuning zaten mecburidir onu yazmaya bile gerek yok
    VE BİR KAÇ TANE DAHA UFAK TEFEK MODİFİYE.....


    eee bi tahmin yürütün bakalım kaç hp verir 80 hplik orjinal motor?

    ekleme:130 küsürü 13 diye yazmışım


    slm fiatçı ev konusunda gule gule otur kazasız belasız bırseyı mrk edıyorum evet cok guzel seyler yapmıssın gereklı olan herseyı uygulamıssın ama mrk ettıgım motorunda ne pıston kullandın hala 1300 mu bu arada sıkıstırma oranını kac yaptın kac derece eksantrık kullandın emjektorlerın 60 dakıkada kac cc oldu bunları bana yazarsan cok sevınırım sakıncası yoksa tabıkı ıyı forumlar...mrcmurat


    Eyvallah dayı sağolasın..... gelelim sorularına...

    piston orjinal piston olarak kaldı..buna göre forget tarzı piston yok konyada özel imalat yapan merdiven altı bi firmam var(modifiyeciysen bilirsin konya işi colombo bariani derler özellikle eksantriklere) oda baya para istiyo şimdilik beni aşar diye orjinalini kullanıyoruym ancak sıkıştırma artmasından dolayı subaplara vurmasın diye subapların bastıkkları pistondaki yuvalar büyültüldü.bunun sonucu pistonlar malzeme kaybetti artı sıkıştırma fazlalaştığından dayanımları baya azaldı ama bi kaç işten sonra yözel bi piston uydurucam uyduramazsam motor hacmini 1400 cc ye çıkarıp bi piston bulucam... sıkıştırma oranı orjinalden 10. 6:1 bunu 11.5:1 yapabildim...eksantrik buna göre yok üstündekilerde en fazla 270 profile çıkabildi(bunu sorma nasıl oldu benimde aklım almadı inan) enjektörlere gelince cc hesabına falan girmedim motora fazladan benzin gerekliydi elimdede hazır bi takım vardı taktım gitti......




  • Senin Kırşehir işi noldu. 180 hp nerde hani?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SeLiM_50

    Senin Kırşehir işi noldu. 180 hp nerde hani?



    noldu bıktınmı?

    yarın ev tutmaya gidiyom... önümüzdeki haftaya ordayım... 180 ide seneye draglarda görürsün artık...
  • Modifikasyon arabanın kendine yakısanı giymesidir , eger motor mod. u yapılmıssa buda arabaın kas yapmıs olmasıdır
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SeLiM_50 -- 2 Nisan 2012; 13:25:41 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SeLiM_50


    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci


    quote:

    Orjinalden alıntı: SeLiM_50

    Senin Kırşehir işi noldu. 180 hp nerde hani?



    noldu bıktınmı?

    yarın ev tutmaya gidiyom... önümüzdeki haftaya ordayım... 180 ide seneye draglarda görürsün artık...


    Estağfirullah baba
    merak ettıımden sordm


    evi tuttum..bu hafta sonu eşyaları götürüyorum bakalım..yani benden baya bi süre daha kurtuldunuz..




  • kartalın arka yaylarını sahıne yada dogana spor yay olarak takabılırmıyız cunku kartalın arka yayları kalın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bal_975

    kartalın arka yaylarını sahıne yada dogana spor yay olarak takabılırmıyız cunku kartalın arka yayları kalın



    tavsiye etmem... hiç bir işine yaramaz...
  • neden o daha kalın degılmı onu kısaltırız altu surtmez hem daha kalın oldugu ıcın daha sert?
  • Fiatçı verdiğin bilgiler için saol gerçekten bu işlemleri düşünen arkadaşlar için çok işe yarayacak..

    yeni aldıgın ev hayırlı olsun kardeşim..

    iyi aksamlar..
  • quote:

    Bal_975
    neden o daha kalın degılmı onu kısaltırız altu surtmez hem daha kalın oldugu ıcın daha sert?



    sert olmasını geç nasıl kısaltıcaksın ya kesiceksin ya yakıcaksın dimi?


    quote:

    anshered..byhonda
    Fiatçı verdiğin bilgiler için saol gerçekten bu işlemleri düşünen arkadaşlar için çok işe yarayacak..

    yeni aldıgın ev hayırlı olsun kardeşim..

    iyi aksamlar..


    eyvallah dayı sağolasın.daha iyileri size nasip olsun.bu konuyu bi sinirle açtım ve nedense karşıma sağlam destekli bilgiyle çıkabilen olmadı...ne diyim artık bilmemki..ağzı olan konuşur olmuş hesabı...
  • abi helal olsn baya bilğğiliymişsin senden bişeyler kapioruz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: safak_41

    abi helal olsn baya bilğğiliymişsin senden bişeyler kapioruz



    Estafurullah sadece bildiğimi söylerim...
  • abi tofas gurubu ıcın sport yay yok kartalın arka yayı kesılde orjınalının kesılmesınen ıyı olmazmı kısa ve sert
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bal_975

    abi tofas gurubu ıcın sport yay yok kartalın arka yayı kesılde orjınalının kesılmesınen ıyı olmazmı kısa ve sert



    kesinlikle öyle yapana kadar senin yayların üst baklalarını ısttırıp yere yakınlaştır en azından kırılsa bile bi nebze yolda tutar ama kesilince yol tutuşu ve şasiyi unut..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MULTIJET13

    DİKKAT EDİYORUM RESİMDEKİ ALBEA MODİFİYA VE JANTLAR DA ORJİNAL. DEMEKKİ ORJİNAL JANT DAHA PERFORMANS VERİYOR. SİZCE DE DOĞRUMU?

    evet kardeşim
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.