şubat ayında monster'ın insternet sitesinden abra a5 model laptap satın aldım. kullanmaya başladığım günden itibaren hoparlörlen bir cızırtı sesi alıyorum. pandemi sürecinde evde bilgisayarla vakit geçirdiğim ve bu sorunu çok önemli görmediğim için ürünü servise yollamadım. geçtiğimiz haftalarda bilgisayarı servise yollamaya karar verdim. hoparlörleri değiştirdiklerini söyleyerek ürünü yolladılar. ancak sorun aynı şekilde devam ediyordu. bu sefer sorunumun devam ettiğini ve bana ayıplı ürün sattıklarını söyleyerek ürünü iade talebiyle kendilerine yolladım. iade talebim reddedildi ve üründe bir sorun tespit edilemediği söylendi. bu aşamada ne yapmalıyım? ürünü ilk aldığımda servise yollamamam beni haksız duruma düşürür mü? tüketici hakem heyetine başvurmam yararlı olur mu? |
Bildirim