Şimdi Ara

moralim çok bozuk ps4 garanti sıkıntısı lütfen bir bakın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • evet garantiden 4 gün sonra geldi ürün sorununuz halledildi dediler ama cihazın içi bile açılmamış gamepad'i söledigim halde not edilmemiş adam telefonda içini açamayız sildik okuyucuyu yaptık dedi fakat hala aynı temizlenmemiş bile yarın götürücem olmazsa yasal işlem baslatmayı düşünüyorum ne düşüyorsunuz
    moralim bozuk direk deisim talep edeyimmi ilk gittim dik kullanir duxelor deyip gonderdiler obursu getirisimde hatalari soledim not etmemisler gamepad i falan icini acamadik diyor sony garantisindeki adam kullanilamayacak sknti yok diyor cihazin fisini cekmisler direk hata verdi acerken cok buyuk rezalet sikayet var.com a dami yazsam hocam yollarda öldüm s yarin gidicem artik gina geldi video ya cektim izlettiricem.

    ne yapmam lazım moralim sıfır.

    yaşadığım sorun https://www.youtube.com/watch?v=05yhx4JTuu8







  • Tüketici hakem heyeti

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu yazdığını baştan yazsana; hiç anlaşılmıyorda!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun.
    Sony Eurasia garantili mi ürün? Öyle ise genelde ufak arızalarda bile değişim uyguluyorlar. Değişim süreleri insanın küfür haznesini genişletecek kadar uzun. Bezdiriyor.
    Bir de, servisteki ağabeyler nedense arızayı yazarlarken hep eksik yazıyorlar. Ben adama gayet epik bir hikaye anlatmıştım ancak adam evrağa 'kapanıyor' yazıp geçmiş.
    Servis teslim evrağını muhakkak oku önce.

    Değişimde sorun çıkaracaklarını sanmıyorum ama değişim süresi 45 gün falan sürebiliyor.
    Ben kavga dövüş ve de beyaz almayı kabul ederek 45 günde değiştirtmiştim aleti.

    Edit: Android otomatik düzeltmenin mahvettiği cümleler düzeltildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thausael -- 11 Haziran 2015; 3:42:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence gerekirse yasal hakkınızı falan koruyun herseyı yapın.Geçmiş olsun
  • thausael kullanıcısına yanıt
    oha 45 günmü? maksimum 20-25 günde değiştirmem lazım temmuza kadar bugün götürüp deişimmi talep edeyim
  • Hocam malesef ben AA sorunu çekiyorum servise götürdüm fabrika ayarlarına döndürdük düzeldi sorun dediler ( daha önce yazılımı ben kendim tekrar kurmuştum,düzelmemişti sorun) eve gelip cihazı açtım sorun hala devam rdiyor bir de fişten çekmişler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tha Alumni

    Hocam malesef ben AA sorunu çekiyorum servise götürdüm fabrika ayarlarına döndürdük düzeldi sorun dediler ( daha önce yazılımı ben kendim tekrar kurmuştum,düzelmemişti sorun) eve gelip cihazı açtım sorun hala devam rdiyor bir de fişten çekmişler

    Aynen bende aa sorunu cok var ve ayni sekilde fisden cekmisler buyuk rezalet ordan anla onem vermediklerini. Bugun artik biraz daha sert cikisip tekrar goturucem urunu sen ne yapacaksin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: waleur5

    evet garantiden 4 gün sonra geldi ürün sorununuz halledildi dediler ama cihazın içi bile açılmamış gamepad'i söledigim halde not edilmemiş adam telefonda içini açamayız sildik okuyucuyu yaptık dedi fakat hala aynı temizlenmemiş bile yarın götürücem olmazsa yasal işlem baslatmayı düşünüyorum ne düşüyorsunuz
    moralim bozuk direk deisim talep edeyimmi ilk gittim dik kullanir duxelor deyip gonderdiler obursu getirisimde hatalari soledim not etmemisler gamepad i falan icini acamadik diyor sony garantisindeki adam kullanilamayacak sknti yok diyor cihazin fisini cekmisler direk hata verdi acerken cok buyuk rezalet sikayet var.com a dami yazsam hocam yollarda öldüm s yarin gidicem artik gina geldi video ya cektim izlettiricem.

    ne yapmam lazım moralim sıfır.

    yaşadığım sorun https://www.youtube.com/watch?v=05yhx4JTuu8

    Hayatında hiç noktalama işareti kullandın mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sessiz kalmayın hocam kesinlikle.Size cihazı satarken "SONY garantili başına bir şey gelirse 4 hafta içerisinde tamamen sorunsuz bir şekilde tamir edip yollayacağız." Demesini bilirler.Gerekirse mahkemeye dava açın fakat sessiz kalmayın.O cihaza sony garantili diye 200 tl daha fazla para ödediysen hakkını da arayacaksın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Febr


    quote:

    Orijinalden alıntı: waleur5

    evet garantiden 4 gün sonra geldi ürün sorununuz halledildi dediler ama cihazın içi bile açılmamış gamepad'i söledigim halde not edilmemiş adam telefonda içini açamayız sildik okuyucuyu yaptık dedi fakat hala aynı temizlenmemiş bile yarın götürücem olmazsa yasal işlem baslatmayı düşünüyorum ne düşüyorsunuz
    moralim bozuk direk deisim talep edeyimmi ilk gittim dik kullanir duxelor deyip gonderdiler obursu getirisimde hatalari soledim not etmemisler gamepad i falan icini acamadik diyor sony garantisindeki adam kullanilamayacak sknti yok diyor cihazin fisini cekmisler direk hata verdi acerken cok buyuk rezalet sikayet var.com a dami yazsam hocam yollarda öldüm s yarin gidicem artik gina geldi video ya cektim izlettiricem.

    ne yapmam lazım moralim sıfır.

    yaşadığım sorun https://www.youtube.com/watch?v=05yhx4JTuu8

    Hayatında hiç noktalama işareti kullandın mı?



    Paragrafin sonuna ayıp olmasin diye koymus bir tane

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • hocam telefonda yazdım düzeltecek vaktimde olmadı insanların burda haklari yeniyor yardım edeceğinize egleniyorsunuz bir gün sizinde hakkınız yenir
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.