Şimdi Ara

N11 SAHTE ÜRÜN REZALETİ!(dördüncü edit) (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
346
Cevap
4
Favori
34.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
868 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semiramist1

    Çok haklısınız. Düşünemedim. Kesinlikle mesajımda iade edemediğimden de bahsetmedim. İyi akşamlar.
    İade edememe gibi bir durum yok ki. Hepsiburadada kolay iade talebi oluşturuyorsunuz verilen kod ile ücretsiz gönderiyorsunuz. Para hesabınıza geçiyor. Bence sizinde işinize gelmiş bu olay.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FreeKickerz kullanıcısına yanıt
    Evet çok işime geldi. Bir işime geldi anlatamam. Verilen kod ile ücretsiz mi gönderiyoruz? Şaka yapıyorsunuz? Teşekkür ederim beni aydınlattığınız için.
  • DangerousRabbit kullanıcısına yanıt
    Evet YouTuber'ım ama YouTube'dan şuana kadar hiç kazanç sağlamadım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • semiramist1 kullanıcısına yanıt
    Mesajınızın altına imzamı atarım. Düşünün ki 170 liralık bir kulaklığı alırken bile iki kere düşünüyoruz. Yakaladığını öpme zihniyetinin bitmesi gerekiyor. Ben bu satıcıya ayıplı malını almaması halinde olayı bütün sosyal mecralara taşırım dedim, bildiğini okumaya devam etti. Daha iadeyi teslim almadan "25 iş günü" erteleme talep etti. Daha mı iyi oldu onun için? Hiç sanmıyorum. Hakkınızı arayın sonuna kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DrakeMcCain kullanıcısına yanıt
    N11 bilinmedik site mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartal Göz -- 25 Nisan 2020; 0:44:33 >
  • hasanandnexus kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam. Genel anlamda ikiye ayrılıyoruz, o zihniyet sayesinde fayda sağlayanlar ve bu zihniyet yüzünden zarar görenler. Böyle durumlarda direk olarak tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz. Belli bir meblağ altındaki alışverişleriniz için online olarak başvuru yapabiliyorsunuz. Süreç epey uzun sürüyor. Aralık ayında yaptığım başvurunun savunması daha Nisan ayında geldi. Daha sonuç belli değil.

    Belki ben 65 yaşının üzerindeyim, ya da evimde 65 yaş üzeri bireyler var. Dışarıya çıkarak risk almak istemiyorum. Bedava iadenin kuryesi gelmeden ben nasıl iade yapayım? Herkesin derdi kendi çıkarı olmuş.
  • marine-gear kullanıcısına yanıt
    Evet n11 yorum veya soru silebilir, bunu nasıl yapıyorlar anlatayım: siz ürünün eleştiri dozunu kaçırırsanız kaldırır. Ürüne iğrenç, mağazaya da dolandırıcı gibi kelimeler söylerseniz sonuna kadar haklı olsanız bile yorum veya soruyu kaldırma n11 tarafından yapılır. Bunun haricinde bir mağaza canım sıkıldı şu yorumu sileyim diyemez. Diğer bir mesele ise satıcıların n11 e ayda binlerce hatta onbinlerce hatta yüzbinlerce lira komisyon ve reklam ücreti ödemesidir. Siz tamamiyle haklı olsanız bile mağazanın ticari görünürlüğüne zarar verecek yorum yapamazsınız. Birisi ürünü almış ve kullanıyor da ama rakip olduğu için mağaza ve ürün iğrenç, bunlar dolandırıcı yazmıştı. Adama hem dava açtım hemde n11 tarafından yorumları silindi. Diğer türlü asla bir mağaza kendi kafasına göre yorum silemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semiramist1

    Teşekkür ederim hocam. Genel anlamda ikiye ayrılıyoruz, o zihniyet sayesinde fayda sağlayanlar ve bu zihniyet yüzünden zarar görenler. Böyle durumlarda direk olarak tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz. Belli bir meblağ altındaki alışverişleriniz için online olarak başvuru yapabiliyorsunuz. Süreç epey uzun sürüyor. Aralık ayında yaptığım başvurunun savunması daha Nisan ayında geldi. Daha sonuç belli değil.

    Belki ben 65 yaşının üzerindeyim, ya da evimde 65 yaş üzeri bireyler var. Dışarıya çıkarak risk almak istemiyorum. Bedava iadenin kuryesi gelmeden ben nasıl iade yapayım? Herkesin derdi kendi çıkarı olmuş.
    n11'den ürün alır almaz satıcı kdv + kargo ücreti masrafına giriyor. rekabetçi fiyat koymak için kar payını azaltıyor , kargo ücretini kar payından düşüyor. siz iade edince iade ücretide satıcının hanesine - olarak yansıyor. zarara giriyor satıcı , o halde iade etme şansınız var fakat siz diyorsunuz ki dışarı çıkılmıyor. bu zamandada o zaman o kurye kapıya gelme ücretine katlanıp elinizi siz taşın altına sokacaksınız. normal günlerden geçmiyoruz herkes birbirine empati kurarak davranmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çin'de üretilen adı sanı belli olmayan fason markasız birçok ürünün dahi klonu, daha düşük kalitesi üretiliyorken bunun neden üretilmesin? 10 dolar'a mal edip satmak yerine 3 - 4 dolara mal eder. Bu da yarıdan az maliyet demek. İşin içinde olanlar bilir uyduruk bir bluetooth kulaklığın maliyeti bu civarlarda zaten.

    O yüzden sakın ola emin konuşmayın "bu kadar ucuz ürünün sahtesi mi olurmuş" evet oluyor. Xiaomi'nin bundan daha ucuz uyduruk kulaklığının da çakması oldu bunun da olur.
  • FreeKickerz kullanıcısına yanıt
    Birincisi, n11 ile ilgili hiçbir yorumum olmadı. Neden bu kadar savunma ihtiyacı hissediyorsunuz, onu da anlayamadım. İkincisi, satıcı, zaten satılmayan, satılmaması gereken bir üründen kar sağlıyor. Burada gelmiş, zarar ediyor diyorsunuz. O ürünün tamamı satıcıya kar yazıyor, o konuda bir şey söylemiyorsunuz. Hadi bunları da geçelim. Bir işletmenin zarar ettiği zamanda olur, kar ettiği zamanda. Müşterisinin memnuniyetini düşünmeden, her ticarette kar etmeye çalışmak aç gözlülüktür. Bir işletme her zaman kar edemez. Düzenli olarak zarar yazıyorsa, o zaman satıcının da kendini sorgulaması gerekir. Ben neden müşterimi memnun edemiyorum? Nerede hata yapıyorum? Müşteri memnuniyetinden yana sıkıntı yok ama satışlar yeteri kadar kar bırakmıyorsa, belki de problem vergilerden, aracı firma komisyonlarından kaynaklıdır. Aracı kurumu denklemden nasıl çıkartırım? Bu ve buna benzer soruları satıcı kendi soracak. Dijitalleşme sanılandan hızlı ilerliyor ve kendini sorgulamak yerine, fahiş fiyatla, kısa yoldan zengin olma hayali kuran satıcıların devri yavaş yavaş bitiyor. Amazon üzerinden satış yapan bir satıcı, "ayrı satılamaz" ibaresiyle satış yapsa ve bu bildirilse, amazon satıcının o hesap üzerinden satış yapmasını engeller. Satıcılar, müşteri olmadan o parayı kazanamayacaklarını unutmasınlar bence.


    Dipnot: Kurye hizmeti zaten ücretsiz. Kurye gelmeden iade süresi geçince, iade etmek mümkün olmuyor.




  • Böyle uyanıklara acımayacaksın
    Her türlü kuruma şikayet edeceksin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hali hazırdaki konuyla ilgili değil ama benim de n11 gibi sitelerden alışveriş yapmayla ilgili çekincelerim var, yardımcı olursanız sevinirim.Bana çok pahalı olmayan fakat 1-2 yıl idare edecek bir gamepad lazım.Artık Snopy gibi b.ktan gamepad'lere para harcamak istemiyorum.Kimisi şansa iyi dayanıyor fakat artık bu işin şansı mansı kalmadı.Aşağıdaki Xbox 360 gamepad'lerinde karar kıldım fakat bu konuda da belirtildiği üzere sahte ürün çıkma olasılığı var.Ürünün orijinal olup olmadığını nasıl anlayabileceğimi söyleyebilecek biri var mı acaba aramızda?

    Not: Korona'dan önce 100 TL'ydi.

    Fiyatı en uygun olan (hepsiburada-119 TL):
    https://www.cimri.com/konsol-aksesuarlari/en-ucuz-microsoft-xbox-360-common-controller-pc-uyumlu-uzaktan-kumanda-fiyatlari,17416237

    n11'deki (140 TL):
    https://www.cimri.com/en-ucuz-microsoft-pc-xbox-360-kablolu-gamepad-controller-fiyatlari,325938224

    Genel:
    https://www.cimri.com/xbox-360-controller-fiyat?sort=price%2Casc



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ghost Assassin -- 25 Nisan 2020; 2:53:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ghost Assassin

    Hali hazırdaki konuyla ilgili değil ama benim de n11 gibi sitelerden alışveriş yapmayla ilgili çekincelerim var, yardımcı olursanız sevinirim.Bana çok pahalı olmayan fakat 1-2 yıl idare edecek bir gamepad lazım.Artık Snopy gibi b.ktan gamepad'lere para harcamak istemiyorum.Kimisi şansa iyi dayanıyor fakat artık bu işin şansı mansı kalmadı.Aşağıdaki Xbox 360 gamepad'lerinde karar kıldım fakat bu konuda da belirtildiği üzere sahte ürün çıkma olasılığı var.Ürünün orijinal olup olmadığını nasıl anlayabileceğimi söyleyebilecek biri var mı acaba aramızda?

    Not: Korona'dan önce 100 TL'ydi.

    Fiyatı en uygun olan (hepsiburada-119 TL):
    https://www.cimri.com/konsol-aksesuarlari/en-ucuz-microsoft-xbox-360-common-controller-pc-uyumlu-uzaktan-kumanda-fiyatlari,17416237

    n11'deki (140 TL):
    https://www.cimri.com/en-ucuz-microsoft-pc-xbox-360-kablolu-gamepad-controller-fiyatlari,325938224

    Genel:
    https://www.cimri.com/xbox-360-controller-fiyat?sort=price%2Casc
    Bu kontrolcünün orijinalini bulabileceğinizi sanmıyorum. Sadece farklı kalitede sahte kontrolcü bulabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Gittigidiyor'dan %100 orijinal diye samsung şarj aleti aldim, sahte. Iade ettim, gelen ürün de bozuk, cagri merkezi de yarim yamalak cevap verip üstüne yatınca boşverdim. Keşke uğraşsaydım. Haram olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eğer okuyan arkadaşlar olursa iyi olur.
    N11’den ürün aldığınızda ve bu arkadaş gibi ürünle herhangi bir sorun yaşadığınızda kesinlikle satıcıyla iletişime geçmeyin çünkü sonu genellikle hüsran oluyor. Haklı olsanız bile onlar kendilerini haklı duruma çıkarmaya çalışıyorlar. Sorununuz olduğunda direkt N11 ile iletişime geçin ve konuştuğunuz kişiye olayın peşini bırakmayacağınızı ve bu konuda bilinçli bir alıcı olduğunuzu hissettirin. Böyle durumlarda size yardımcı olup sizin tarafınızda duruyorlar.
    Benim de başıma gelmişti buna benzer bir olay. Satıcı gayet anlayışlı konuşmuş yardımcı olucam demişti. Sonra da ihaleyi benim üstüme yıkmaya kalkmıştı. N11 yetkilisiyle görüşünce de siz satıcıyla herhangi bir şekilde muhatap olmayın bu bizim işimiz içiniz rahat olsun dediler. Çünkü satıcı hırsını alamamış olacak ki beni telefonla sürekli arayıp taciz ediyordu. Böyle durumlarda ne olursa olsun işin peşini bırakmayın ve karşı tarafı tüketici haklarıyla korkutun. (Nedense ismini duyunca bir anda yumuşayıveriyorlar :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Develerium

    Bu kontrolcünün orijinalini bulabileceğinizi sanmıyorum. Sadece farklı kalitede sahte kontrolcü bulabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Cevap için teşekkürler hocam, var mı başka fikir beyan etmek isteyen?

    https://forum.donanimhaber.com/n11-sahte-urun-rezaleti-yeni-edit--143042699-15#143082647



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ghost Assassin -- 25 Nisan 2020; 4:38:2 >




  • N11 deki 4 parça alışverişimi hemen iptal ediyorum.Tesekkurler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hasanandnexus kullanıcısına yanıt
    Hocam benim anlamadıgım bugune kadar birçok krz alısveris yaptım teknoloji ürünü n11 den hicte bu tarz sey yasamadım hatta ürün geldi begenmedim satıcıyla bile muhattap olmana gerek yok direk iade et de geri gönder n11 zaten karttan cekmiş oldugu odemeyi bloke olarak alıyor karsı tarafa ödemesini yapmıyor belli bir süre sonra ödeme yapılıyor ondada siz onay vermessenix ödemeye öyle yoksa alısverisi tamamla dediginizfe adamın hesaba geçiyor para

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Herkesin dediği gibi. Ürünün orjinaline ulaşma sevdasında olmasaydınız iade edip paranızı hızlıca geri alabilirdiniz. Şimdiye kadar hangi online satıcı şirketten aldıysam iade etme işlemim hızlıca gerçekleşti. Bu olay satıcı dükkanı yıpratıp zaten kendisi dolandırcılığı bırakıyor.

    Diğer yandan ucuz ve orjinal ürün elde etme isteği en gereksiz şey için bile öyle yüksek inanırlık yaratıyor ki insan bile bile dolandırılmaya razı oluyor. Bu konuda psikolojinize gerçeklik enjekte edin derim.
  • Bu tarz şeyleri Aliexpressten alırım. En azından yerinden geliyor taze mal

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.