Şimdi Ara

NAVKING BİLGİ PAYLAŞIMI (34. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
863
Cevap
3
Favori
207.522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cucuko


    Satürnde ürünü iade etmemek için sepette olan diğer kutulu Navking cihazı aldım, onunda içinde 2 adet servis kağıdı vardı ve cihaz arkadan çizikti :-(

    büyük ihtimal aldığın cihazlar teşhir ürünüdür, servise gitmiştir. burda suçlu arıyorsan adresin SATURN.

    cihaz alabilirsin memnun kalmayabilirsin, ama burda bu şekilde konuşmanın sana bi getirisi olmaz. Saturne şikayette bulun. Navking le ilgili bi problem yok bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kamaka

    quote:

    Orijinalden alıntı: cucuko

    quote:

    Orijinalden alıntı: kamaka

    quote:

    Orijinalden alıntı: cucuko

    Bu kadar dandirikten bir firma var mı acaba... ? Navking firması ? Neyse allah razı olsun 2.5 tl lik kargoyu ödetmediler bana.. :-) Cihazı aynen kırık ekran ile bana yollamışlar.Kutuda da teknik servis tutanağı var aynı BENİM SATÜRN FİRMASINDA KAPALI KUTU OLARAK ALDIĞIM VE KASADA GARANTİ KAĞIDINI KAŞELETİRKEN ORTAYA ÇIKAN KUTUDAKİ TEKNİK SERVİS TUTANAKLARI GİBİ .Bu firma ve SATÜRN FİRMASI KULLANILMIŞ VE TEKNİK SERVİSTE ONARIM GÖRMÜŞ VE HATTA ONARIMI YAPILAMAMIŞ ÜRÜNLERİ TÜKETİCİYE TEKRAR SATIYORLAR.Aman arkadaşlar LÜTFEN DİKKAT NAVKİNG FİRMASI TEKNİK SERVİSTE ONARIM GÖRMÜŞ ÜRÜNLERİ PROMOSYON ADI ALTINDA TEKRAR SIFIR CİHAZ GİBİ KAPALI KUTU SATIYOR.
    Ben W40_S cihazı navkinf servisten 60 TL istenmesine karşın 30 TL ye sıfır ekran taktırarak tamir ettirdim.Beni gibi mağdur durumda kalan başka arkadaşlar var ise bana özelden yazsınlar onlara da tamircinin adresini vereyim.



    Saturn, Media Martk, Teknosa, Vatan, Bimeks, Darty İade ettiğiniz ürünler ne oluyor düşündünüz mü? Hepsi tekrar satılıyor. Müşteri alıp arızalı diye iade ediliyor, yine aynı şekilde satılıyor. Bu sadece navking te olan bir şey değil, oralarda satılan her şey de yaşanabilir.


    Satürnde de, darty de de, sepetlerde satılan sözde "PROMOSYON " aslında tüketici iadesi navigasyon cihazlarında nedense çoğunluğu hep " NAVKİNG " marka cihazlar oluşturuyor.Girin dart.com.tr ye bakın...Outlet navigasyon cihazlarına, % 80 ni bu marka.İade edilmiş , onarım görmüş, yazılım hatası yok usb hatası. Bu cihazlara onay verip "onarıldı" diye tekrar piyasaya süren navking markası değil midir ? Bunları "sıfır " ürün diye satan Satürn firması sahtekarlık yapıyor. En azından darty.com ilanlarında "cihazlar iade edilmiş ürünlerdir " diye belirtiyor. Satürnden aldığım kutulu "navking m-550 cihazın kutusundan 3 adet teknik servis onarım raporu çıktı evet tam 3 ADET , ayıp yaw...1 değil 2 değil 3 kere serviste onarım gören cihaz tekrar kutulu sıfır gibi satılıyor promosyon adı altında...

    Benim cihaz da aynı bir türlü usb den bağlayıp da " güncelleme" yapamadım internet üzerinden... Diğer bütün cihazlarımı (tlf, tablet, vs vs ) gören bilgisayar her ne hikmetse navking cihazı göremiyor..Görsede bağlanamıyor.

    Hatalı cihazları piyasaya süren ve iade edilince de tekrar satmaya çalışan bu firmayı aslında toplu dilekçe ile dava edip, herkesin parasını iade etmesini sağlamak lazım.
    Hem hatalı ve arızalı cihaz sür piyasaya, haritanda 2011 haritası olsun, malzeme kalitesi de allahlık zaten hemde teknik servisin cihazın yarı fiyatı ücret istesin bir dokunmatik değişimine ki bu dokunmatikler alibab.com da 4-5 dolara satılıyor en kabadaysısı 13 dolar...Ayıp ve yazıklar olsun !!!

    Elimden geldiği kadar çevremdekilere bu markaya dikkat etmeleri gerektiğini söyleyeceğim , internette google da arama yaptırıp özellikle bu markanın konuşulduğu forumlara üye olup bu markanın samimiyetsizliğini anlatacağım.

    Edit: İmla hataları düzeltmeye çalıştım

    İstediğini yapabilirsin, sonuçta babamın markası değil. Ama şu bir gerçek ki, sadece darty belirtiyor iade diye. diğer hiç biri belirtmiyor, navking almışsın denk gelmiş. normalde içindeki servis kağıtlarını çıkartıyorlar, ordaki personel unutmuş. bunu denk gelmesen ne olcaktı? diğer firmaları bilmeden burda, şöyle böyle diyorsun. farklı bir x markası alsaydın da bu başına gelebilirdi. bi x marka navigasyon firmasını ara bakalım, teknik servisi ekran ve dokunmatik değişimi için ne kadar istiyor.

    bi ürün promosyon yapılabilir, içlerinden birinin tamir olması buna engel değil. kendini biraz şanssız gör ve bunun sana denk geldiğini düşün. diğer kutuların nasıl olduğunu bilmiyorsun. bu arada cihazı sıfır gibi satan SATURN, navking cihazı tamir edip geri gönderir mağazaya. mağaza istediği gibi satar. yanlış yere yükleniyorsun farkında değilsin.

    navking markası olarak biz elimizden geldiği kadar kullanıcılarımıza iyi hizmet edebilmek için çalışmaktayız.
    dokunmatik ekranlar görevi itibari ile hassas yapıya sahiptir.torpidoya koydugunda elbette kırılabilir.100 tl ye aldıgın navigasyon cihazına 60 tl ekran parası istendiği için burada abartarak yazıyorsun..diğer markaların servislerinide ara istersen bir fiyat al.herşeyin normal oldugunu göreceksin.müştrilerimiz cihazını kargoya verir kargo navking merkez ofisine getirir.merkez ofiste cihazınız kullanıcı hatası ve garanti kapsamı olarak ayrılır.ve kaydını alır.sonra cihaz teknik servise girer.teknik serviste cihaz kontrolleri yapılır(cihaz açılıp garanti dışı kalmışmı ve ücret bilgisi çıkar)sonra cihaz çagrı merkezine verilir ve kullanıcı aratılır.kullanıcıya ücret bilgisi verilir.müşteri ücreti kabul eder veya etmez korgo birimi tarafından kargoya hazırlanır ve kargo firması kargoyu alır kullanıcıya götürür.siz degerli kullanıcılarımızın kullandığı bir navigasyon cihazı dört departmandan geçmektedir.kullanılan dokunmatik ekranın 5 dolar maliyeti olduğunu düşünen arkadaşlar için yzıyorum bunları.umarım anlatılmak istenileni siz degerli kullanıcılarımız anlamışsınızdır.
    ve promosyon ve teşhir ürünlerinde yapılan indirimlere gelince
    200 tl lik bir ürünü teşhirden yarı fiyatına bilerek alan kullanıcılamızın ben bugüne kadar sağında çizik var solunda çizik var diyerek merkez ofisimize gönderdiğini biz hiç bilmiyoruz.
    marka söyleyinki arızalı iade defolu ürünlerini onarıpta teşhire indirime sokmasın.bu her elektronik eşyada vardr.siz aldıgınız ürünü zorla almıyorsunuz.kontrol edipte alıyorsunuz.burada firma kötülemenin bir kazanç yada bir kayıp saglayacagnı düşünmüyoruz.harıta 2011 çıkabilir bu stok ürünüdür.aldıgınız ürünün ömür boyu güncellemesi mevcut kargo ödemeden yollayınız güncel harita yüklenip evinize gelsin.yok ben göndermem derseniz evinizde telefondan destek alarak güncellemelerinizi yaptıralım..
    siz sayın kullanıcılarımız navking destek olarak herzaman desteğimizle yanınızdayız...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arslan selim

    quote:

    Orijinalden alıntı: kamaka

    quote:

    Orijinalden alıntı: cucuko

    quote:

    Orijinalden alıntı: kamaka

    quote:

    Orijinalden alıntı: cucuko

    Bu kadar dandirikten bir firma var mı acaba... ? Navking firması ? Neyse allah razı olsun 2.5 tl lik kargoyu ödetmediler bana.. :-) Cihazı aynen kırık ekran ile bana yollamışlar.Kutuda da teknik servis tutanağı var aynı BENİM SATÜRN FİRMASINDA KAPALI KUTU OLARAK ALDIĞIM VE KASADA GARANTİ KAĞIDINI KAŞELETİRKEN ORTAYA ÇIKAN KUTUDAKİ TEKNİK SERVİS TUTANAKLARI GİBİ .Bu firma ve SATÜRN FİRMASI KULLANILMIŞ VE TEKNİK SERVİSTE ONARIM GÖRMÜŞ VE HATTA ONARIMI YAPILAMAMIŞ ÜRÜNLERİ TÜKETİCİYE TEKRAR SATIYORLAR.Aman arkadaşlar LÜTFEN DİKKAT NAVKİNG FİRMASI TEKNİK SERVİSTE ONARIM GÖRMÜŞ ÜRÜNLERİ PROMOSYON ADI ALTINDA TEKRAR SIFIR CİHAZ GİBİ KAPALI KUTU SATIYOR.
    Ben W40_S cihazı navkinf servisten 60 TL istenmesine karşın 30 TL ye sıfır ekran taktırarak tamir ettirdim.Beni gibi mağdur durumda kalan başka arkadaşlar var ise bana özelden yazsınlar onlara da tamircinin adresini vereyim.



    Saturn, Media Martk, Teknosa, Vatan, Bimeks, Darty İade ettiğiniz ürünler ne oluyor düşündünüz mü? Hepsi tekrar satılıyor. Müşteri alıp arızalı diye iade ediliyor, yine aynı şekilde satılıyor. Bu sadece navking te olan bir şey değil, oralarda satılan her şey de yaşanabilir.


    Satürnde de, darty de de, sepetlerde satılan sözde "PROMOSYON " aslında tüketici iadesi navigasyon cihazlarında nedense çoğunluğu hep " NAVKİNG " marka cihazlar oluşturuyor.Girin dart.com.tr ye bakın...Outlet navigasyon cihazlarına, % 80 ni bu marka.İade edilmiş , onarım görmüş, yazılım hatası yok usb hatası. Bu cihazlara onay verip "onarıldı" diye tekrar piyasaya süren navking markası değil midir ? Bunları "sıfır " ürün diye satan Satürn firması sahtekarlık yapıyor. En azından darty.com ilanlarında "cihazlar iade edilmiş ürünlerdir " diye belirtiyor. Satürnden aldığım kutulu "navking m-550 cihazın kutusundan 3 adet teknik servis onarım raporu çıktı evet tam 3 ADET , ayıp yaw...1 değil 2 değil 3 kere serviste onarım gören cihaz tekrar kutulu sıfır gibi satılıyor promosyon adı altında...

    Benim cihaz da aynı bir türlü usb den bağlayıp da " güncelleme" yapamadım internet üzerinden... Diğer bütün cihazlarımı (tlf, tablet, vs vs ) gören bilgisayar her ne hikmetse navking cihazı göremiyor..Görsede bağlanamıyor.

    Hatalı cihazları piyasaya süren ve iade edilince de tekrar satmaya çalışan bu firmayı aslında toplu dilekçe ile dava edip, herkesin parasını iade etmesini sağlamak lazım.
    Hem hatalı ve arızalı cihaz sür piyasaya, haritanda 2011 haritası olsun, malzeme kalitesi de allahlık zaten hemde teknik servisin cihazın yarı fiyatı ücret istesin bir dokunmatik değişimine ki bu dokunmatikler alibab.com da 4-5 dolara satılıyor en kabadaysısı 13 dolar...Ayıp ve yazıklar olsun !!!

    Elimden geldiği kadar çevremdekilere bu markaya dikkat etmeleri gerektiğini söyleyeceğim , internette google da arama yaptırıp özellikle bu markanın konuşulduğu forumlara üye olup bu markanın samimiyetsizliğini anlatacağım.

    Edit: İmla hataları düzeltmeye çalıştım

    İstediğini yapabilirsin, sonuçta babamın markası değil. Ama şu bir gerçek ki, sadece darty belirtiyor iade diye. diğer hiç biri belirtmiyor, navking almışsın denk gelmiş. normalde içindeki servis kağıtlarını çıkartıyorlar, ordaki personel unutmuş. bunu denk gelmesen ne olcaktı? diğer firmaları bilmeden burda, şöyle böyle diyorsun. farklı bir x markası alsaydın da bu başına gelebilirdi. bi x marka navigasyon firmasını ara bakalım, teknik servisi ekran ve dokunmatik değişimi için ne kadar istiyor.

    bi ürün promosyon yapılabilir, içlerinden birinin tamir olması buna engel değil. kendini biraz şanssız gör ve bunun sana denk geldiğini düşün. diğer kutuların nasıl olduğunu bilmiyorsun. bu arada cihazı sıfır gibi satan SATURN, navking cihazı tamir edip geri gönderir mağazaya. mağaza istediği gibi satar. yanlış yere yükleniyorsun farkında değilsin.

    navking markası olarak biz elimizden geldiği kadar kullanıcılarımıza iyi hizmet edebilmek için çalışmaktayız.
    dokunmatik ekranlar görevi itibari ile hassas yapıya sahiptir.torpidoya koydugunda elbette kırılabilir.100 tl ye aldıgın navigasyon cihazına 60 tl ekran parası istendiği için burada abartarak yazıyorsun..diğer markaların servislerinide ara istersen bir fiyat al.herşeyin normal oldugunu göreceksin.müştrilerimiz cihazını kargoya verir kargo navking merkez ofisine getirir.merkez ofiste cihazınız kullanıcı hatası ve garanti kapsamı olarak ayrılır.ve kaydını alır.sonra cihaz teknik servise girer.teknik serviste cihaz kontrolleri yapılır(cihaz açılıp garanti dışı kalmışmı ve ücret bilgisi çıkar)sonra cihaz çagrı merkezine verilir ve kullanıcı aratılır.kullanıcıya ücret bilgisi verilir.müşteri ücreti kabul eder veya etmez korgo birimi tarafından kargoya hazırlanır ve kargo firması kargoyu alır kullanıcıya götürür.siz degerli kullanıcılarımızın kullandığı bir navigasyon cihazı dört departmandan geçmektedir.kullanılan dokunmatik ekranın 5 dolar maliyeti olduğunu düşünen arkadaşlar için yzıyorum bunları.umarım anlatılmak istenileni siz degerli kullanıcılarımız anlamışsınızdır.
    ve promosyon ve teşhir ürünlerinde yapılan indirimlere gelince
    200 tl lik bir ürünü teşhirden yarı fiyatına bilerek alan kullanıcılamızın ben bugüne kadar sağında çizik var solunda çizik var diyerek merkez ofisimize gönderdiğini biz hiç bilmiyoruz.
    marka söyleyinki arızalı iade defolu ürünlerini onarıpta teşhire indirime sokmasın.bu her elektronik eşyada vardr.siz aldıgınız ürünü zorla almıyorsunuz.kontrol edipte alıyorsunuz.burada firma kötülemenin bir kazanç yada bir kayıp saglayacagnı düşünmüyoruz.harıta 2011 çıkabilir bu stok ürünüdür.aldıgınız ürünün ömür boyu güncellemesi mevcut kargo ödemeden yollayınız güncel harita yüklenip evinize gelsin.yok ben göndermem derseniz evinizde telefondan destek alarak güncellemelerinizi yaptıralım..
    siz sayın kullanıcılarımız navking destek olarak herzaman desteğimizle yanınızdayız...


    Navking cijhazların kronik donanımsal hataları var.Bu cihazlar kutudan alındığı gibi kullanılırsa asorun yok ama güncelleme, firmware yükleme ve harita güncelleme yapabilen veya USB PORTUNDAN SAĞLIKLI BİR ŞEKİLDE CİHAZINI PC YE BAĞLAYABİLEN VAR MI ? Bu cihazların sürücüleri uyumsuz ya da usb (mini usb) portları bozuk.Değişik navking cihazları değişik pc lerde denemedim sonuç aynı : Bağlanır gibi oluyor ama bağlanamıyor ... Bu cihazların hem kasası hem ekranı hem de yazılımsal sorunları var.Başka yerden takdırdığım dokunmtik ekran cihazla gelen ilk ekrandan daha hassas ve daha iyi... Bu firmaya tazminat davası açalım toplu olarak, usb portu arızalı ürün satıyorlar. dava açmak isteyenler bana özelden ulaşabilirsiniz, tşk ler




  • Teknoloji mağazalarının outlet veya teşhir ya da promosyon standlarında neden " en çok Navking marka navigasyon " cihazı geri dönmüş. ? Hadi ben teşhir aldım ekranını kırdım kullanıcı hatası vs vs ama gidin bir bakın, electroworld, satürn, real gibi yerlerde iade ürünlerin çoğu navkin marka...İnanmayanlar darty.com.tr de bakabilir , veya motorize olanlar ise bu mağazlara gidip sorabilirler, bu firma tüketiciyi kazıklamaya meyilli bir firma.Dikkat edin, 20-30 TL fazla verin ama başka marka alın bence...
  • navigasyon cihazlarında wince yüklüdür.wınce de bir işletim sistemidiri.nasıl evde kullandğınız pc lere virüs bulaştıgında pc niz saglıklı çalışmıyor ise bu cihazlarada film ve müzik yüklerken pc nizdeki virüs cihazlarınıza geçer ve sync modunda hatalar vermektedir.siz cihazınızı servise faturasının kopyası ile yolladıgıızda navking destek cihazınıza tekrardan yükleme yapar son güncel harıtayı yükler ve eds yi aktif eder siz sayın kullanıcılarımıza ulaştırır ve bundan hiçbir ücret talep etmez..
    navking bir navigasyon firmasıdır.yüksek adetlerde kullanıcısına cihaz üretimi yapmaktadır.neden bukadar iade teşhir promosyon ürünü var diyorsan bu firmanın sorunlu cihaz ürettiğinden yada kronik arızalarından kaynaklı değildir.sadece yeni ürünlerini pazara çıkaracagından kampanya yapmaktadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cucuko

    Teknoloji mağazalarının outlet veya teşhir ya da promosyon standlarında neden " en çok Navking marka navigasyon " cihazı geri dönmüş. ? Hadi ben teşhir aldım ekranını kırdım kullanıcı hatası vs vs ama gidin bir bakın, electroworld, satürn, real gibi yerlerde iade ürünlerin çoğu navkin marka...İnanmayanlar darty.com.tr de bakabilir , veya motorize olanlar ise bu mağazlara gidip sorabilirler, bu firma tüketiciyi kazıklamaya meyilli bir firma.Dikkat edin, 20-30 TL fazla verin ama başka marka alın bence...

    zincir satış yapan mağazaların nasıl yerler olduğunu bildiğim için, yorumlarını tamamıyla aldatıcı buluyorum. gerçeklikten uzak. burda neyin ne olduğunu bilmeden ürün kötülemek adına yazılar yazıp, insanları markadan uzaklaştırmak adına hikayeler yazıyorsun. kalkıp sana hiç bir firma iade adetlerini vermez, hele hele saydığın öyle büyük global firmalar.

    ucuza ürün alıp, hala burda konuşmana anlam veremiyorum.. işten biraz anlayanlar, yazdığın hiç bir şeyi samimi bulmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arslan selim

    navigasyon cihazlarında wince yüklüdür.wınce de bir işletim sistemidiri.nasıl evde kullandğınız pc lere virüs bulaştıgında pc niz saglıklı çalışmıyor ise bu cihazlarada film ve müzik yüklerken pc nizdeki virüs cihazlarınıza geçer ve sync modunda hatalar vermektedir.siz cihazınızı servise faturasının kopyası ile yolladıgıızda navking destek cihazınıza tekrardan yükleme yapar son güncel harıtayı yükler ve eds yi aktif eder siz sayın kullanıcılarımıza ulaştırır ve bundan hiçbir ücret talep etmez..
    navking bir navigasyon firmasıdır.yüksek adetlerde kullanıcısına cihaz üretimi yapmaktadır.neden bukadar iade teşhir promosyon ürünü var diyorsan bu firmanın sorunlu cihaz ürettiğinden yada kronik arızalarından kaynaklı değildir.sadece yeni ürünlerini pazara çıkaracagından kampanya yapmaktadır.

    Evdeki 2 pc ye ve laptopa ve de tablet ile denedim hiç biri sizin navigasyonu görmedi, yani görür gibi oluyor ve bağlantı sağlanamıyor.Benim bütün bilgisayarlarım anti-virus ile korunmaktadır.Yani sizin cihaz usb hatalı değil ama benim bilgisayarlara virus girmiş öyle mi ? Güldürmeyin beni !
    Cihazlarınız hatalı, kasalarını değiştirmekle olmaz bu işler... Donanımsal hatalar var. Bu cihazı route 66 yazılımı da göremiyor... ? Enteresan bir şekilde kendi yazılımı kendi navigasyon cihazını göremiyor. Cihazlarınızı toplatıp usb portlarını tamir ettirmeniz lazım ya da bunu düzeltecek bir şey yapın...

    Haritanın eskiliği ve cihaz ile bir adresi aramaktaki sıkıntıyı da eklemek lazım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cucuko -- 23 Aralık 2012; 1:42:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kamaka

    quote:

    Orijinalden alıntı: cucuko

    Teknoloji mağazalarının outlet veya teşhir ya da promosyon standlarında neden " en çok Navking marka navigasyon " cihazı geri dönmüş. ? Hadi ben teşhir aldım ekranını kırdım kullanıcı hatası vs vs ama gidin bir bakın, electroworld, satürn, real gibi yerlerde iade ürünlerin çoğu navkin marka...İnanmayanlar darty.com.tr de bakabilir , veya motorize olanlar ise bu mağazlara gidip sorabilirler, bu firma tüketiciyi kazıklamaya meyilli bir firma.Dikkat edin, 20-30 TL fazla verin ama başka marka alın bence...

    zincir satış yapan mağazaların nasıl yerler olduğunu bildiğim için, yorumlarını tamamıyla aldatıcı buluyorum. gerçeklikten uzak. burda neyin ne olduğunu bilmeden ürün kötülemek adına yazılar yazıp, insanları markadan uzaklaştırmak adına hikayeler yazıyorsun. kalkıp sana hiç bir firma iade adetlerini vermez, hele hele saydığın öyle büyük global firmalar.

    ucuza ürün alıp, hala burda konuşmana anlam veremiyorum.. işten biraz anlayanlar, yazdığın hiç bir şeyi samimi bulmaz.

    Tüketici gerçeği bilmeli , memnun kalmadığı ürünü, markayı ve cihazı deşifre edip diğer insanlara yardım etmeli.Bu her iki yönde de olmalıdır.Yani memnun kaldığı cihazı, markayı ve firmayı da diğer tüketiciler ile paylaşmalıdır.Şikayet sitelerine girin bakın, kaç adet NAVKİNG cihaz ŞİKAYETİ var ve diğer navigasyon cihazları ile kaç adet şikayet var ?

    Bu şikayetlere cevap veren dahi yok, malı sattım arkama yaslandım keyfime baktım mantığı var sizin firmada...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cucuko

    quote:

    Orijinalden alıntı: kamaka

    quote:

    Orijinalden alıntı: cucuko

    Teknoloji mağazalarının outlet veya teşhir ya da promosyon standlarında neden " en çok Navking marka navigasyon " cihazı geri dönmüş. ? Hadi ben teşhir aldım ekranını kırdım kullanıcı hatası vs vs ama gidin bir bakın, electroworld, satürn, real gibi yerlerde iade ürünlerin çoğu navkin marka...İnanmayanlar darty.com.tr de bakabilir , veya motorize olanlar ise bu mağazlara gidip sorabilirler, bu firma tüketiciyi kazıklamaya meyilli bir firma.Dikkat edin, 20-30 TL fazla verin ama başka marka alın bence...

    zincir satış yapan mağazaların nasıl yerler olduğunu bildiğim için, yorumlarını tamamıyla aldatıcı buluyorum. gerçeklikten uzak. burda neyin ne olduğunu bilmeden ürün kötülemek adına yazılar yazıp, insanları markadan uzaklaştırmak adına hikayeler yazıyorsun. kalkıp sana hiç bir firma iade adetlerini vermez, hele hele saydığın öyle büyük global firmalar.

    ucuza ürün alıp, hala burda konuşmana anlam veremiyorum.. işten biraz anlayanlar, yazdığın hiç bir şeyi samimi bulmaz.

    Tüketici gerçeği bilmeli , memnun kalmadığı ürünü, markayı ve cihazı deşifre edip diğer insanlara yardım etmeli.Bu her iki yönde de olmalıdır.Yani memnun kaldığı cihazı, markayı ve firmayı da diğer tüketiciler ile paylaşmalıdır.Şikayet sitelerine girin bakın, kaç adet NAVKİNG cihaz ŞİKAYETİ var ve diğer navigasyon cihazları ile kaç adet şikayet var ?

    Bu şikayetlere cevap veren dahi yok, malı sattım arkama yaslandım keyfime baktım mantığı var sizin firmada...

    Şunu belirtmek isterim ki firma personeli değilim, Ege Üniversite Bilgisayar Mühendisliğinde öğrenciyim. Çok ürün aldım, eşe dosta. Çokta fırsat takip ettim. Elektronik bilgimde geçmişte okudum Teknik Liseden iyidir. Çin malı cihaz bile tamir ettim.

    Navigasyon cihazlarına karşı ayrı bir ilgim mevcut, aynı şekilde android telefonlarada. S3 telefonuma durmadan rom vs atarım.

    Navking destek kısmını bilmem, genelde kurcalayıp çözmeyi seven bir insanım. Elime bi çok navigasyon cihazı geçti, mecburen bir kaçında aradım müşteri hizmetleri fakat ulaşamadım. Yine kendim kurcalamam gerekti. Gezmeye gittiğim avmlerde teknoloji marketlere gezip ürünleri kurcalamak cihazlar hakkında bilgi almak için yeterli oluyor. Hele bide o reyonda bilgili bi insan varsa, navigasyon üzerine sohbet etmek zevk veriyor.

    Yıllardır yakından takip ettiğim bir piyasa navigasyon piyasası, sizin burda 1 cihazla yıllardır oluşan marka değerlerini hiçe saymanız art niyet arıyor. Bir çok müşteri hizmetleri kavgasına şahit oldum, sizin gibi her sorun yaşayan buralarda bu şekilde konuşmaya kalksaydı eminim bunları okuyan kimse hiç bir elektronik cihaz alamazdı.

    Yolunuz açık olsun, bir arızalı cihaz benim için markanın kötü olduğu anlamına gelmez. Diğer başlıklara yazmamamın sebebi, oralarda cevap veren çok insan var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kamaka -- 23 Aralık 2012; 10:10:36 >




  • İyide arkadaşım, madem cihazlarda olan sorunlar dile getiriliyor hiçmi kullananı yok ? Neden onlar muhalefet etmiyor ? Google dostunuz orada olanlar herkese açık. Unutmadan "çin malı cihaz tamir etmeniz" doğal zaten bunun amerikan olanı yok. Mağazalarda sohbet ettikleriniz zaten mal kötü demez :) onlar firma elemanı zaten. Başka malı kötülemeyen birinede rastlarsanız adam gibi 1-2 firmanın propotörüdür. Firmanın çok kullanıcısı varsa ve memnunlarsa zaten yukarıdaki mesajlara muhalefet gelir merak etmeyin Bu arada arkadaki 16 sayfayıda okuyun bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gps.navigation -- 23 Aralık 2012; 11:18:50 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • @gps.navigation o arkadaki sayfaları okudum. olay muhalefet etmek değil. sorunun vardır yoktur, bu sayfalar çözüm bulmada yardımcı olmak için var. burda paylaşım için varız, birşeyleri kötüleyip linç etmek istiyorsa siyasete girsin.

    promotör nedir ne değildir çok iyi biliyorum. konuştuğum insanlar arasında promotörüde vardı, reyon şefide asistanıda.. bu sohbetlere başka müşterilerde geldi, en iyi diye söz ettiğiniz markaları kötüleyenler de oldu.

    benim anlatmak istediğim, bir sorunun varsa çözmek için yardımcı olalım. ama buraya girip markaları yerden yere vurmaya çalışmak bana çok yanlış geliyor.

    çin malından kastım markasız cihazlardı, sözü alaycı bir şekilde başka bi yere çekmenize gerek yoktu.
  • Siz yazımı sakin zamanda tekrar okuyun
  • okucak bir şey yok. düşüncelerimi söylüyorum. bu 1 saat sonrada, 1 hafta sonrada aynı olacaktır. buraya girip sorunu olanlara yardım etmeye çalışırken, bu tip hareketler anlamsız..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kamaka

    okucak bir şey yok. düşüncelerimi söylüyorum. bu 1 saat sonrada, 1 hafta sonrada aynı olacaktır. buraya girip sorunu olanlara yardım etmeye çalışırken, bu tip hareketler anlamsız..

    Forumda ekranı kendi kendine kırılan ama teknik serviste " kullanıcı hatası " diye tamir görmeyen cihazlarda var.Ama bunun yanında kullanıcı ekran kalibrasyonu yaparken (fazla basmak gerekiyor kalitesiz ekran olduğu için ) kırmış (başka markanın cihazı ) teknik serviste yenisi ile değiştirmiş. Garantisi daha yeni başlamış bir cihazı tamam ekranı kırılmış torpidoda evet kullanıcı hatası ya da T.C deki tümseklerde torpidodaki bir şey üzerine gelmiştir belki kırılmıştır, ama daha 2-3 aylık cihazı " kullanıcı hatası " diye fiyatının yarısına tamir ücreti istenir mi ?

    Bu cihazın " USB " bağlanma sıkıntısı yok mu ? Biz her seferinde size kargo ile cihazı mı yollayacağız " sadece bir güncelleme veya harita yüklemek " için ?

    Kaç defa değişik alternatifli " yol güzergahı " seçmeme rağmen neden bu cihaz beni hala dağlara sürecek ? Ya da sürekli geri döndürmeye çalışacak ?

    Bakın şimdi de route66 hesabıma giremiyorum işte resim altta :




    Ne demek " activate your account "? zaten hesabım var, e-mail ve şifre aldığım .... Neyse... Cihazı kırıp you tube de videosunu yayınlarım yakında




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cucuko

    quote:

    Orijinalden alıntı: kamaka

    okucak bir şey yok. düşüncelerimi söylüyorum. bu 1 saat sonrada, 1 hafta sonrada aynı olacaktır. buraya girip sorunu olanlara yardım etmeye çalışırken, bu tip hareketler anlamsız..

    Forumda ekranı kendi kendine kırılan ama teknik serviste " kullanıcı hatası " diye tamir görmeyen cihazlarda var.Ama bunun yanında kullanıcı ekran kalibrasyonu yaparken (fazla basmak gerekiyor kalitesiz ekran olduğu için ) kırmış (başka markanın cihazı ) teknik serviste yenisi ile değiştirmiş. Garantisi daha yeni başlamış bir cihazı tamam ekranı kırılmış torpidoda evet kullanıcı hatası ya da T.C deki tümseklerde torpidodaki bir şey üzerine gelmiştir belki kırılmıştır, ama daha 2-3 aylık cihazı " kullanıcı hatası " diye fiyatının yarısına tamir ücreti istenir mi ?

    Bu cihazın " USB " bağlanma sıkıntısı yok mu ? Biz her seferinde size kargo ile cihazı mı yollayacağız " sadece bir güncelleme veya harita yüklemek " için ?

    Kaç defa değişik alternatifli " yol güzergahı " seçmeme rağmen neden bu cihaz beni hala dağlara sürecek ? Ya da sürekli geri döndürmeye çalışacak ?

    Bakın şimdi de route66 hesabıma giremiyorum işte resim altta :




    Ne demek " activate your account "? zaten hesabım var, e-mail ve şifre aldığım .... Neyse... Cihazı kırıp you tube de videosunu yayınlarım yakında

    Sisteme bağlantı problemleri yurt dışı Route 66 merkeziyle ilgili bi durum, sorun mudur evet ama düzelmeyecek bir sorun değildir.

    O şirketin kendi insiyatifin de ekran değiştirmek. Bunun zorunluluğu yok. 1 tek örnek ile genelleme yapılamaz. Üst mesajlarda müşteri hizmetlerine giren cihazın prosedürlerini anlatmıştı firma çalışanı. Çıkan ücreti yadırgamıyorum, x firmalarında da buna benzer fiyatlar gördüm. İlk defa başınıza geldiğinden size fazla gelebilir.


    Beni henüz dağlara sürmedi, genelde ingilizceden Türkçe ye çeviri yapılırken, otoyolları kullanma seçeneği evet yapılıyor, cihazda oto yolları kullanmadan geri döndürmeye çalışıyor. şu güne dek, normal yoldan farklı bi yol tarifi yaptığını görmedim.

    Usb bağlantı hatası için müşteri hizmetlerine danışın, henüz hiç bir Navking cihazında ben öyle bi sorun yaşamadım. He yok mudur, vardır. Elektronik cihaz, sıfır aldım S3 te kontrol edilirken açılmadı, değiştirdiler.




  • Elektronik cihzlarla aram iyidir. Almadan önce araştırır, kullanır, baya yorum okur öyle alırım. Navking alıpta pişman olduğum ender elektronik cihazlardandır. Aman sakın haa. Uzak durun piyasada daha güzel ve kullanışlı birçok cihaz var. Ama sakın Navking almayın.
  • bana hediye olarak Navking W60L geldi, piyasa değeri 320 lira(!) ben navigatör alacak olsam o kadar parayı bu cihaza vermem açıkçası,benim nokia 5800 da bulunan ovi harita proğramı bile beni 1 defa dahi yolda bırakmadı, ne zaman açsam şipşak bağlanıyor, ama navking bağlanmada sorunlu, rota hesaplamada saçma sapan yerlerden tarif ediyor, görseller işaretler hiç aydınlatıcı değil, 50 yıllık sokağı göstermiyor, sokak dijitalleşmemiş diyor, harita sürümümü sorarsanız 2012 Q3 diye bi harita işte. Şimdi ben bu cihazdaki Route66 yı silip, başka bir program mesela Garmin falan yükleyemezmiyim? Garantisi falan yok zaten hediye olduğu için??
  • Geçen gün yine evden çıktım...Maalesef son bir kez navking i deneyeyim dedim ama yine beni çok şeritli yolda u dönüşü yapmaya zorlayarak ( 2 km boyunca u dönüşü yapılcak yer yoktu) çileden çıkardı.... Bu haritayı kim ve ne zaman çizdi...kim yükledi bu cihaza ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cucuko

    Geçen gün yine evden çıktım...Maalesef son bir kez navking i deneyeyim dedim ama yine beni çok şeritli yolda u dönüşü yapmaya zorlayarak ( 2 km boyunca u dönüşü yapılcak yer yoktu) çileden çıkardı.... Bu haritayı kim ve ne zaman çizdi...kim yükledi bu cihaza ?

    aynısı benimde başıma geldi, ankara istanbul yolu şaşmaz kavşağı ile batıkent kavşağı arasında orta refüjden karşı yöne geçilecek yer yok doğal olarak, cihaz resmen bağırıyor bariyerlerin üstünden geçip u dönüşü yap diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogeredeli -- 29 Aralık 2012; 23:26:37 >
  • navigasyonların büyük çoğunluğu hangi yolda kaç km. hızla gidildiğini hiçbir ayara gerek kalmadan kendiliğinden biliyor, ama nedense navking de henüz o özellik yok, ben ayarlayacakmışım, ben nerden bileyim hangi yolun hız limitini? ayrıca bu hız kameralarını falan aktif ettim, yolda sabit mobeselerin yerlerini saçmalıyor, ben mobesenin altındayım navigasyonun ekranında 500-600 metre mesafe var diye gösteriyor ve 200 metre arayla kamera olduğu sinyalini veriyor yani kamera olmayan yerde de var gibi gösteriyor (belki tuttuturum diye galiba :) ???? bu nasıl alet kurban olayım biri bana anlatsın?
  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.