Şimdi Ara

Neden LEON ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
42
Cevap
0
Favori
1.564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Seat Leon almk için nedeniniz nedir?

    Özellikle 2006 sonrası bir leon u neden almalıyız. Kullananlar fikirlerini paylaşırsa memnun olurum.



  • Hayaller golf, hayatlar leon.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla neon alacaksam fr alirdim. Tek nedeni tipi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ucuz yakışıklı ve Alman birde DSG varsa tadından yenmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tek sebep maddi olmalı yoksa yakın bütçelerde LEON FR ile 150 ACT Golf olsa LEON çok az satardı diye düşünüyorum ama bu tabi LEON'un suçu değil içini bilerek kaliteli yapmayan VW'nin suçu .

    Skoda ya binin Seat'a binin sonra GOLF' e binin algı operasyonunu göreceksiniz .
  • 2006 değil de 2013 sonrası Leon için konuşursak;

    2014 Temmuz'unda tüm C hatchback modelleri inceleyip son 2'ye Golf 1.4 TSI 122 HP Highline ile Leon FR 1.4 TSI 140 HP kalmıştı. Fiyatları arasında 6.500 TL fark vardı. Golf daha pahalıydı tabi. Bu farkı ödeyebilecek durumdaydım. Ancak Leon FR'ı seçtim ve 2 yılın sonunda yine olsa yine seçerim Leon FR'ı diyebiliyorum rahatlıkla. Peki neden?

    -Dış görünüşü çok daha güzel. Sportif bir yapısı var.
    -Standart olan full led farlar ve sunroof görünüşe de ekstra katkı sağlıyor.
    -FR donanımın içi normaline göre baya değişiyor. Deri kapı içleri, yarı deri spor koltuklar, sürüç moduna göre renk değiştiren kapı içi led şeritleri, altı kesik kırmızı dikişli direksiyon, vites ve el freni derilerinin kırmızı dikişleri vb.
    -Kasa hafif ve güncel 1.4 TSI motor kullanıldığı için gerçekten az yakıyor araç. Ve bunun için gaz pedalının altına yumurta koyup sağ şeritten gitmene gerek olmuyor.
    -İstediğin zaman performansının tadını çıkarıyorsun. Sport modda şahlanıyor araç resmen, baya atik. Hem kalkışta hem de ara hızlarda. 150 üstünde bile.
    -Normal Leon'a göre spor süspansiyonlara sahip ve yere daha yakın. Ayrıca standart gelen lastikler 17" 225 tabana sahip. Bu yol tutuşunu arttırıyor.
    -Kullanması çok keyifli. Arada farklı araç kullandığımda kendi aracımı özlüyorum değerini daha iyi anlıyorum.
    -Fiyat/performans olarak sınıfının en iyisi.
    -Bakımları 15.000 km'de ve fiyatlar için ucuz diyebiliriz.

    Düşünmeden aklıma gelenler bunlar. Düşünsem daha çok artı yönü çıkabilir ama gerek yok bence. FR sizin beklentilerinize uyuyorsa sizin de çok düşünmenize gerek yok.




  • Cesc_ kullanıcısına yanıt
    Eksi yönleri nelerdir acaba size göre ?
  • Rakiplerine göre daha mantıklı fiyatları var, ama fiyatları olaki yükseltirlerse kimse yüzüne bakmaz golf alır fanları hariç.

    Performans beklentisi olmayana ibiza 1.0 75 hp alınacak en iyi araba 2. elede bulaşılmamış olunur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cam tavan, led farlar, güçlü motor ve spor görüntüsü için yine alırdım.
  • yasnaktp kullanıcısına yanıt
    Siz sorunca düşündüm ama benim açımdan çok önemli bir eksisi yok. Zaten olsa memnun olmazdım araçtan. Ama genel kullanıcılar en çok trim sesinden bahsediyor. Ki çoğu modelde olan bir durum bu malesef. Golf'lerde de oluyor. Bu arada dediğim gibi 2013 sonrası yeni kasalar için geçerli bunlar. Önceki kasa Leon'ları bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cesc_

    2006 değil de 2013 sonrası Leon için konuşursak;

    2014 Temmuz'unda tüm C hatchback modelleri inceleyip son 2'ye Golf 1.4 TSI 122 HP Highline ile Leon FR 1.4 TSI 140 HP kalmıştı. Fiyatları arasında 6.500 TL fark vardı. Golf daha pahalıydı tabi. Bu farkı ödeyebilecek durumdaydım. Ancak Leon FR'ı seçtim ve 2 yılın sonunda yine olsa yine seçerim Leon FR'ı diyebiliyorum rahatlıkla. Peki neden?

    -Dış görünüşü çok daha güzel. Sportif bir yapısı var.
    -Standart olan full led farlar ve sunroof görünüşe de ekstra katkı sağlıyor.
    -FR donanımın içi normaline göre baya değişiyor. Deri kapı içleri, yarı deri spor koltuklar, sürüç moduna göre renk değiştiren kapı içi led şeritleri, altı kesik kırmızı dikişli direksiyon, vites ve el freni derilerinin kırmızı dikişleri vb.
    -Kasa hafif ve güncel 1.4 TSI motor kullanıldığı için gerçekten az yakıyor araç. Ve bunun için gaz pedalının altına yumurta koyup sağ şeritten gitmene gerek olmuyor.
    -İstediğin zaman performansının tadını çıkarıyorsun. Sport modda şahlanıyor araç resmen, baya atik. Hem kalkışta hem de ara hızlarda. 150 üstünde bile.
    -Normal Leon'a göre spor süspansiyonlara sahip ve yere daha yakın. Ayrıca standart gelen lastikler 17" 225 tabana sahip. Bu yol tutuşunu arttırıyor.
    -Kullanması çok keyifli. Arada farklı araç kullandığımda kendi aracımı özlüyorum değerini daha iyi anlıyorum.
    -Fiyat/performans olarak sınıfının en iyisi.
    -Bakımları 15.000 km'de ve fiyatlar için ucuz diyebiliriz.

    Düşünmeden aklıma gelenler bunlar. Düşünsem daha çok artı yönü çıkabilir ama gerek yok bence. FR sizin beklentilerinize uyuyorsa sizin de çok düşünmenize gerek yok.

    cevabınız için teşekkür ederim leon kullanıcısı olarak güzel örnekler verdiniz :)




  • Rakiplerine göre fiyatı daha iyi vede yakışıklı bir araba
    Hatta şuanki favori arabam seat leon fr1.4 tsi act dsg

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paramız az . (Nokta)
  • Fiyat / Performans oranı, verdiğin paraya değdiği için,
    Leon kullanıcısıyım, Satarsam ya sıfır alırım yada Ateca alırım :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deep1blues -- 10 Ağustos 2016; 16:25:05 >
  • C segmentinde genç işi daha dinamik bir araba bulamadığım için Leon FR.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cesc_ kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim bilgiler için.
  • apaçi ellere geçmese güzel araç
  • Tipi güzel 58 bine C sınıfı dolu dolu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    tek sebep maddi olmalı yoksa yakın bütçelerde LEON FR ile 150 ACT Golf olsa LEON çok az satardı diye düşünüyorum ama bu tabi LEON'un suçu değil içini bilerek kaliteli yapmayan VW'nin suçu .

    Skoda ya binin Seat'a binin sonra GOLF' e binin algı operasyonunu göreceksiniz .



    Skoda bir nebze belki ama Seat ile VW arasında gözle görülecek bir fark yok. Leon ile Golf'ün alıcı kitlesi farklı, basıklık ve kasa tipi itibariyle Leon daha sportif Golf ise aileye yönelik bir araç izlenimi veriyor. Leon alacak adam 5 bin lira koyup Golf'de alabilir. Veya en kötü ihtimal 10-15 bin kilometrede Golf bulup sıfır Leon fiyatına alabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreameren


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    tek sebep maddi olmalı yoksa yakın bütçelerde LEON FR ile 150 ACT Golf olsa LEON çok az satardı diye düşünüyorum ama bu tabi LEON'un suçu değil içini bilerek kaliteli yapmayan VW'nin suçu .

    Skoda ya binin Seat'a binin sonra GOLF' e binin algı operasyonunu göreceksiniz .



    Skoda bir nebze belki ama Seat ile VW arasında gözle görülecek bir fark yok. Leon ile Golf'ün alıcı kitlesi farklı, basıklık ve kasa tipi itibariyle Leon daha sportif Golf ise aileye yönelik bir araç izlenimi veriyor. Leon alacak adam 5 bin lira koyup Golf'de alabilir. Veya en kötü ihtimal 10-15 bin kilometrede Golf bulup sıfır Leon fiyatına alabilir.

    Leon ile Golf kullanıp Skoda'yı da bayide incelemiş biri olarak katılmıyorum . Leon ile Golf'ün arasındaki kalite farkı oldukça net . İbiza , Polo , Rapid arasındaki fark da oldukça net .

    Leon ve İbiza daki o ekran bile sanki abi sağa çek ben emanet olarak bindim der gibi bakıyor insana .

    Kendim İbiza Cupra kullanıcısıyım Yeni İbiza'yı da test ettim iyi ki o ekran için 1 sene beklememişim .




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.