bende 2 tane akfitleşmemiş simkartı duruyor |
NETGSM [ANA KONU] (392. sayfa)
-
-
Bende de 1 tane duruyor
-
Millet taşıyor diye bunlarda tam gün fatura çıkarıyor.. 21 günlük çıkması gereken faturayı, 30 günlük kesmişler
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Gidene gecirme politikası. Hepimizde aynı sorun. Sen ven 40 50 tl pesinden koşmayız belki ama binlerce kisiden böyle alıp deli para kaldırıyorlar. Haram zıkkım olsun.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
kendilerini mağdur gösterip müşterileri mağdur ettiler. gider ayak jet fadıl'a döndü bunların işi.
-
Bunu nasıl yapabiliyorlar yasal değil ki.
Ben 6 aralıkta taşıdım hattımı netgsm den şimdi 6 gün için 30 günlük fatura çıkarırlarsa haram zıkkım olsun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kara duman -- 10 Aralık 2024; 13:31:50 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
benim hat ayın 5 inde turkcelle gecti kasim ayi faturasinida ödemiştim. Şimdi ariyorum 5 günlük kullanim için kısmi faturalandirma yapin diye borç gözükmüyor cikarsada kullandığınız kadar cikar diyor fazla cikarsada arayin düzeltiriz diyor değişik şeyler hem aradim hem mail attim iki taraftanda bu şekil döndüler. Bakalim ne olacak?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hacı bunların da foyası çıktı ortaya. işte her şey turkcelle yıkıyorlar ama turkcell de çıktı dedi ki sözleşme bitti yeni sözleşme şartlarını sunduk kabul etmediler biz de kapattık dediler. şimdi çıkanlara da geçirmeye çalışıyorlar. Asıl sorun bunları hala savunanlar var
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stoneiron04 -- 10 Aralık 2024; 13:56:40 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Normalde olması gereken bu zaten ama tam fatura ödettiler diyenler var bir yanlış anlaşılmamı var acaba?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Peşine koymuyoruz doğru uğraşılmaz 50 tl için ama dediğin doğru 50 tl herkesten baya para eder .sahtekar Netgsm
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Netgsm in kendisi, kendi müşterisine değer vermiyorken, bizim onlara değer vermemiz biraz tuhaf.
Hizmet diye birşey yok, şikayetlere saçma sapan cevaplar veriyorlar, konuşma süresini aştığımı söyluyorlar ama aşım mesajı yok yenileme mesajı yok, itiraz ettiğimde son 50mb da paket yenilenir diye cevap geliyor. görüldüğü gibi gsm grubunda çok buyuk bir yetersizlik var.
mevcut müşterini bile elinde nasıl tutacak merak ediyorum.
-
Bilmiyorum ki önümüzdeki ay aricaz artık tam fatura cikarsada düzelttirmeye çalışacağız gibi duruyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ama netGSM müdürü Öcal halk adamı,halkı düşünen bir Robin Hood.
0850'li numaralardan gelen rahatsız edici tanıtım mesajlarını bu kişilere 0850'li numaraları satan firma olarak çok rahat engelleyebilecekken halkın çıldırmasının umrunda olmadığını bilen az olduğu için bu firmanın gerçek yüzü de çok bilinmiyor.
0850'li numaralardan gelen reklamları engellemek netGSM'in elinde. Ben işte bu yüzden bu firmayı da sahiplerini de linkedinden masallar anlatıp,bu yazdıklarım çalıştığım kurumu bağlamaz kişisel görüşümdür yazan çakalı da sevmememin sebebi bu durum. Asla insana saygıları yok,olsa 0850'li numaralardan gelen tanıtım mesajlarını gönderenlerin mesajlarını kısıtlarlardı Zaten o mesajları atmak için o numaraları alıyorlar,bunlar da bunu bilerek satıp parasını alıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OkumadanAlma -- 10 Aralık 2024; 21:51:49 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Linkedin'den masal anlatan çakala yazın "taahhüt olmayan tarifede 3-5 gün kullanım için nasıl tam ay faturası yansıtırsınız,hani dürüsttünüz,halkçıydınız" diye.
Taahhütlü olmayan kullanımlarda kullandığın gün kadar fatura yansır,bu kesindir. Yıllardır bu forumdayım,taahhütsüz paket yada tarifede kullandığın gün yerine 5 gün kullanım için 30 günlük fatura yansıtıldığını duyuyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Adem Ocal LinkedIn de beni engelledi galiba, hesabi gözükmüyor bende yada hesabını kapattı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende 2 hattı tt ye tsşıdım..
2 sorum olacak.Tt ye tasınınca net gsm uygulaması kapandı ,ödemeyi e devletten mi yapıcaz son faturasını?
2. sorum suan sıfır hat en uygun hangi oparatörde bir tane sıfır hat cıkarmam lazım kampanyalar ve yeni yıl girmeden.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
engellemiş olabilir. hesabı gözüküyor. daha geçen gün yine mesaj atmış linkedin'de. adamın sözde dijital operatörü var ama sosyal medyada değil linkedin'de takılıyor. müşterilerden kaçmak için mi sosyal medyada aktif değil gerçekten çok ilginç. böyle bir kurumsallık evlere şenlik. hem mağduruz diyor hem de en ücra köşelerden açıklama yapıyor.
e arkadaş tuıkcell'in yatacak yeri yok ama sosyal medyanın sinyalini de mi turkcell kesti sana? orada neden destek ekibi ve gerekli açıklamaları yapan bir kurumsal yapı yok? turkcell sinyali kesti diye müşterilerden üç beş gün kullanıma tam fatura almak nedir? anlaşamadığın operatör seni mağdur etti diye sen kendi müşterilerini neden mağdur ediyorsun? bu müşterileri arkana alacağın yere onları da netgsm'den soğutup o üç operatörün kucağına sen kendin atmış oluyorsun.
valla çok enteresan. bir şirket mağdur edilmesine rağmen nasıl kriz yönetimini beceremeyip her şeyi kendi aleyhine çevirir büyük başarı.
-
Bankadan sorgularsın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
3 hattım vardı bugün üçünüde telekoma taşıdım 135 lira 1 yıl miss gibi ne çevir sesi sorunu kaldı nede bidaha zam geçirirlermi korkusu,müşterilerim arıyordu yaa senin telefon çalmadan açıyosun nasıl oluyor diyorlardı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X