Şimdi Ara

NIOH - Rehber Niteliğinde Ana Konu - PS4 / PS4 Pro - Metascore 88 (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.830
Cevap
43
Favori
96.688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kaç gün demonun süresi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 tane kontrol şeması var, birinde bile dash O tuşu değil.
    Uzakdoğu ntsc cihazlarındaki gibi onay tuşu O, geri tuşu X yapmışlar.
    Oyuna da bu durum etkileşim tuşu O, dash tuşu X olarak yansımış.
    Soul ve bloodborne alışkanlığı olarak sürekli dash için O ya basıyorum ve zopayı yiyorum.
    Bir iş yapacaksınız bari düzgün yapın.
  • Oyun güzel olmuş , dark soul tarzını iyi yansıtmış üstününe bişeyler koyanilmiş mi tam oyunda belli olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyun güzel olmuş da animasyonlar sıkıntılı oyunda karakter yürürken sanki arkadan birisi zorla ittiriyormuş gibi yürüyor koşarken takılıyor ondan sonra grafiğinde oynama yapmışlar bir önceki demonun grafiği çok iyiydi bu düşürülmüş gibi mekanlar bildiğin Ps2 grafiği gibi neredeyse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zack06 kullanıcısına yanıt
    Oyunda coop nasıl oynanıyo dark souls gibi biyere bişey mi yazılıyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyun olmuş... Ama Türkçe değil... Umarım şu eşyaları ve yetenekleri Türkçe'ye çevirir bireleri forumda..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önceki demoları oynamamıştım, ilk defa bunu oynadım, izlerken daha çok beğenmiştim ama oynarken durum biraz yarı yarıya oldu. Diğer demoları izlediğim kadarıyla, özellikle ikinci demo etkileyici mekanlara sahipti, bu son demodaki mekan çok basit, detaysız yavan mı yavan bir yer hiç hoşuma gitmedi. Ancak oynanış mekanikleri stance sistemi (duruşa göre saldırı ve savunma ayarlama) sebebi ile hem Dark Souls hem de Bloodborne gibi ama diğer bir yandan birazcık Onimusha, birazcık kendi oyunları olan Ninja Gaiden'ı de görmek mümkün. Ciddi manada ortaya karışık bir oyun olmuş, bu da sevip sevmemeyi zorlaştıran bir durum. Her şey bir yana oyun fazlasıyla konsept oyunu, yani Japon kültürü, samuray, ninja kültürü ve bunları biraz DS sistemi ile harmanlamak, direk hedefe hitap eden bir yapım, ortası yok.

    Blacksmith'de silah yapma, geliştirme ve görüntüsünü değiştirme seçenekleri vardı; ancak Tachibana boss'una geçince tekrar blacksmith'e dönmeyi beceremedim ya da yok bilemiyorum, o yüzden bunları deneyemedim ama ne kadar iyi ve çeşitli olduğu oyunun değerine etki eder.

    Sevdiğim kısımları,

    -Diğer oyuncuların ruhları ile kapışmak ve öldürdüğün takdirde üzerindeki eşyalardan birini kazanmak çok iyi düşünülmüş. Özellikle ölen oyuncunun giydiği eşyaları görebilmek on numara bir düşünce, çünkü bazıları exotic eşya takıyor ve bu durum o kişi ile dövüşmek için yeterli bir sebep. DS'de oyuncuların nasıl öldüğünü görür geçerdik, bu ise o sistemi gerçekten birkaç seviye yukarı taşımış.
    -Silah ve armor çeşitliliği kısacık demoda bile çılgın bir vaziyette, tam sürümdeki beklentimi direk artırdı. Bilhassa benim gibi samuray ve katana hayranları için oyunun bu yönü gerçekten doyumsuz. DS'lerde bile katana tercih eden biriydim, bu oyundaki çeşitlerini merak ediyorum.
    -Birden fazla silah tipi taşıyabilmek de oynanış açısından çok başarılı bir tercih ama bunun oyunun sistemine dezavantajı büyük oluyor, yapımcı ekip de bunun farkına varmış ve işin biraz kolayına kaçmışlar.
    -Duruş değiştirme sistemi de gerçekten takdire şayan özelliklerden biri, üç farklı duruşun getirdiği yüksek hasar (high stance), savunma (mid stance) ve Bloodborne tarzı dodge (low stance) seçenekleri arasından dövüş tarzını anlık olarak belirleyip, değiştirebilmek zenginlik katmış.
    -Silahlara alışma seviyesi koymaları iyi olmuş, kullandıkça silahın gücü ve değeri artıyor.
    -Etrafta Kodama bulmak ve onları geliştirmek güzel fikir, ki bir de çok bonkör davranılmış. Hani Elixir veya Amrita (xp) oranını artırmayı anlarım ama silah ve armor düşürme oranını artırma, üstelik item adı altında da geçmiyor bunlar, hakikaten çok cömert bir davranış olmuş. İşe yaramayan eşya Amrita elde etmek için sunulabildiğinden her açıdan çok cömert.
    -Yetenek ağacı da hiç fena değil, silahlar için ayrı, büyü için ayrı ninjutsu için ayrı yetenekler var. Mesela backstab yapmak için bu yeteneği açmak gerekiyor olması zekice, ayrıca riposte atmak için DS'deki gibi saldırı anını ve zamanlamayı tutturmaya çalışmaya gerek yok, çünkü DS'den farklı olarak düşmanın staminayı görebiliyoruz hali ile enerjisini kontrol edip bitirdiğiniz anda riposte ya da backstab çakabiliyorsunuz.

    Sevmediklerim ise,

    -Başta stat yapısı ve silahlara olan etkilerini hiç beğenmedim. Klasik anlayışı bir kenara atıp, kendilerine göre ayar çekmişler. Stamina olarak bildiğimiz stat Heart, Strength olarak bildiğimiz Stamina, Dexterity olarak bildiğimiz Skill, Constitution olarak bildiğimiz Body ki oysa Body direk Str'ye bağlı; misal Body geliştirdiğimizde Str ve taşıma kapasitesi artması gerekirken Constitution içeriğinde olan zehir, ateş vs. gibi özel saldırılara karşı direnç artıyor. Stat sistemi de oyun gibi biraz oradan biraz buradan diye diye çorbaya dönüşmüş.
    -Statların silahlar üzerideki etkisi ve bonus sistemi de çok kötü, hatta bunu kim tasarladıysa direk işten çıkarsınlar. Her stat bir silaha bonus veriyor, yok böyle bir şey. Mesela mızraklar HP ve Resistance geliştiren Body statından bonus alıyor ama ben demoda mızrak kullanmadım, tam sürümde de kullanacağımı sanmıyorum yani benim için önemi olmadığı halde, HP yükseltmek için Body'i ister istemez geliştirmek durumunda olduğum için oyun beni istemediğim bir silah tipini de geliştirmeye zorluyor. Hayır yani o Dexterity bu tip hızlı silahlar için var zaten ama ona da sadece Ninjutsu'yu koymuşlar diğerlerini es geçmişler.
    -Birden fazla silah taşımanın oyunun sistemine dezavantaj oluşturduğunu söylemiştim, bu dezavantaj taşıma kapasitesinde ortaya çıkıyor; ancak burada çıkmamış. :D Çünkü yine belirttiğim gibi yapımcı ekip işin kolayına kaçmış ve silahların taşıma kapasitesine olan etkisini kaldırmış, sadece giyilen kıyafetler taşıma kapasitesini artırıp, azaltıyor. Bu durum çok hoşuma gitmiyor şahsen, ya Dark Souls'daki gibi her şeyin etkisi olsun ya da Bloodborne'da olduğu gibi tamamen kaldır, bunun ortası oyundan alınan keyfi de baltalıyor.
    -Gardiyan Ruh (Living Weapon) olayı güzel düşünülmüş ama düşünüldüğü kadar etkileyici olamamış. Karakter ekranında basit bir aksesuarı taktığımız zaman elde ettiğimiz buff ve debuff muhabbetini biraz renklendirmişler ama bu hali o basit aksesuar seçeneğinden farklı değil. Madem böyle bir düşünceye giriştiler, sadece living weapon aktif olduğunda gözükmesinler aksine bu ruhların yanımızda dolaşıp, bizimle beraber savaşmasını isterdim o zaman fark yaratırdı.




  • yado1907 kullanıcısına yanıt
    Summon visitor diyorsun sonra bekliyorsun ama ondan önce ayarlara girip alttaki online seçeneğini seçip on yaptıktan sonra şifre giriyorsun sonra pray diyerek ilk yazdığım seçeneği seçip bekliyorsun



    İlk ve 2. Demoda çok rahat bulabiliyordum ama bugün denedik arkadaşla buluşamadık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende indiriyorum demoyu. Bakalim nelee bekliyor bizi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende demoyu baya bi oynadim,demoda iki boss var ve ilk boss'un daha güclü hali ile de karsilasabiliyorsunuz..

    Demo güzel olmus begendim,fakat bu "Ki" olayi cok gereksiz geldi bana..Stamina biterse yada bitmeye yakin anda hasar alirsaniz karakter yoruluyor öyle kaliyor..Oyun zaten zor birde Stamina'nin yaninda bu "Ki" olayina bakiyoruz..

    Onun haricinda oyunu begendim,özellikle düsmanlar ve dövüs mekanikleri güzeldi..Souls serisine göre daha zor geldi yanliz..

    --Birde yanlizca 8 adet Health Potion kapasitemiz var toplamda,umarim arttirilir bu oran,yoksa ekstra bir zorluk daha..
  • Bene hala nötrüm bu oyuna karşı, bu sanırım 3. alpha ve beta dönemi artık görev seçiyoruz main mission denen olay var dslerde bu olay yoktur mesela herşey sana bırakılmıştır.

    Zorluk eğer bu oyunu kaliteli yapacaksa orada yanılıyorlar, benim için ds ve bbnin tek sevdiğim yanı atmosferidir, o atmosferi ben henüz alamadım, betaya bu gece iyice dalacağım, keşke Türkçe olsaymış bu arada birsürü açıklama var.
  • Çok fazla item var ve item menusu vs çorbaya dönüyor bir süre sonra. İtem larında hepsının Türkce ye çevrilmesi vs gerekıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • oyun bi donuk, soğuk geldi bana. çekmedi içine. atmosfer etkisi sanırım. fiyatı düşünce alırım gibi.
  • Nioh - Mount Ibuki Boss Defeated: Here's How

  • Son demoyu ilk oynarken tereddütteydim ucuzlayınca alırım diyordum. oynadıkça çok hoşuma gitti. Armor silah çeşitleri çok fazla atmosferde ilerledikçe güzelleşiyor. Oyun birazda diablo havası estirdigi için beni fazlasıyla memnun etti. Full sürümde pro 4k destegi olucakmı?
  • Bu tarz oyunları sevenlere saygı duyarım ama benden uzak olsun böyle rpg özelliği ağır basan en ufak bir hatada ölüp checkpoint noktasından tekrar başladığımız ve oyun oynamayı, basit,insanı eğlendiren ,yormayan bir etkinlikten; sıkıcı ,stres dolu karmaşık bir etkinlik haline getiren bu tarz oyunlar benden uzak olsun.Devil my cry ,Ninja Gaiden,Onimusha gibi oyunlar tarih oldu ve onların yerini bu tür karmaşık ,zorluk düzeyi yüksek oyunlar aldı..Yukarıda saydığım oyunlara ,yeri geldiğinde zor boss savaşlarının da olduğu ,ara videolarla,geçtiğimiz bölümlerle insana keyif veren oyunlara bu saçma sapan ps4 döneminde hasret kaldık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neo23 -- 22 Ocak 2017; 12:25:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • neo23 kullanıcısına yanıt
    Şahsi düşüncen kimi kolay oyunu sever. Kimi zor. aslında zor denilen bloodborne, ds ve nioh un şu kısa demosu bile gösterirki işi kavradınmı karakterini güçlendirdimi kuralına göre oynadınmı zorluk yoktur. Burda sabırlı olmak önemlidir yoksa oyuna başla kes kes geç zevk vermez. Yazdıklarına göre bu tür oyunlardan uzak durmalısın, üsttede yazdıgım gibi efsane bir exc oyun daha geliyor.
  • Olucak pro destegi oyun guzel olmus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunda haritaya nasıl çıkıyorduk ya bulamadım bir türlü yoksa bu demoda harita falan yok mu? Şifreyi 123 yapıp öyle dolanıyordum birisi geldi dünyama boss'a girdik öldü garibim bende bayağı bir enerjisini götürdüm sonra öldüm gıcık bir boss

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Staminayı ilk bosa kadar biraz arttırdım ama çok etkili olmadığını görüyorum.zaten bosstan kaçmak için en az 2 harrket yapıyoruz.kılıç hamlesi yapmak için stamina kalmıyor.hareket edemiyorum.bir tek canımı sıkan stamina oldu.onun dışında oyun giderli. şimdi geri gidip staminayı arttırmak için biraz adam keseyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.