Teşekkür ederim, ilanı olanlar çok eski bu araçlardan 90 sonrası olanlar dan Türkiye'de yok mudur acaba?
TÜRKİYEDE NELER YAPILDIĞINA BİR ÖRNEK DAHA
TOP SECRET....!
Hocam 90 sonrası derken bu tabiri caizse kupası Leyland'a benzeyen burunlu modelleri kastediyorsun.Fakat birincisi 90'dan daha küçük yaşta bir unimog biraz pahalıya kaçar .İkincisi burunlu kasalar(Başında U olan modeller,Örn:U1200,U1600)şu anda aktif olarak görevde olup ağırlıklı olarak TSK ve TCK tarafından kullanılmaktadır.Onlarda zaten pek 90 sonrasından ziyade 90 dolaylarındadır.Ayrıca mevzubahis araçların devletten emekliye ayrılıp ihalelerle satılması için daha erkendir.O yüzden bulabilirsen elden bulabilirsin,o da dediğim gibi biraz pahalı olur.Sana tavsiyem direkt dizel istiyorsan 406-416 modelleri ile ilgilenmen.Aynı zamanda Türkiye'de en çok bulunan 404 ve 406 modellerini şu şekilde ayırmak en pratiğidir. 404=Uzun şase,benzinli,tenteli açık kupa. 406=Kısa şase,dizel,kapalı kupa.
quote:
Orjinalden alıntı: serkes
TÜRKİYEDE NELER YAPILDIĞINA BİR ÖRNEK DAHA
TOP SECRET....!
Bilirim hocam bunların seceresini,Hamur .
Autoshow fuarında vardı bunlardan
quote:
Orjinalden alıntı: serkes
TÜRKİYEDE NELER YAPILDIĞINA BİR ÖRNEK DAHA
TOP SECRET....!
@RqJnr Unimog bilgileri için teşekkürler
Rica ederim .
@serkes yukarıda koyduğun araç fotoğrafı %100 türk sermayesi ile mi yaplıyor yoksa yabancılarla ortak mı? zannedersem iveco standındaydı bu araçlar, elinizde herhangi bir teknik bilgi var mı?
RqJnr bir çok şeyi iyi biliyor güzel aydınlatıcı açıklamalarda bulunmuş ama markaların 4x4 sistemlerine tam olarak hakim değil Quadro Drive şu ana kadar yapılmış en dayanıklı ve en işlevsel 4x4 sistemi. bir çok markanın sistemi örneğin Quattro sistemi asfaltta çok işe yaraken arazide hiç bir işe yaramaz bu X5, Cayenne, ve Toureg sistemleri içinde geçerlidir. Quadro Drive hem arazide hem asfalta çok işlevseldir. arazi şartlarında çok fazla deneme şansım oldu çok zorlanmasına ve benim kabilieyetsizliğime rağmen hep engelleri aşmayı başardı ve hiç sorun çıkaremadı. aynı zamanda karda yada yapmurda ben virajlara bile bile sert girip kontrolü kaybettiğimde hep aracı çizgisine sokmayı başardı. yani iki zeminde de çok işlevsel tabi asfalt zemine asla X5 ve cayenne kadar hakim ve güçlü değil ve fikrimce olamazda zaten onlar aşmış teknolojye sahipler. çalışma prensibide agresif her türlü kullanımda kontrolü kaybedene kadar tamamen arkadan çekiş normal kullanımda ise değişken bir tork grafiğine sahip ama genelde her sistemde olduğu gibi 40 öne 60 arkayadır. 0-100km hızlanma konusunda ise cherokee'nin bir limited birde overland modeli vardır limited 8.8 overland ise 7 saniyede 100km hıza çıkar o rakamlardaki karmaşıklık o yüzden olabilir. anlatıklarım Quadro drive 1 için geçerli yeni nesil hakkında bir fikrim yok.
Overland modeli 2001'de yok aslında. 2002 modeli 265 hp 440 nm torka sahip o sebepten 7 değil 6.8 saniyede çıkıyor yazıyor. Gerçi pekde önemli değil bu benim için, Autobild 8 saniye diyor. Başka kaynaklar 7.2, 7.4 vs.
Neyse ben kendim test eder yazarım bir ara. Bilgilendirmelerin için sağol. Sence Quadra-Drive Esp'nin yerini alabilirmi? Yani aracımda Esp olmamasının sebebi bu olabilirmi acaba ( Abs ve Ebd var )