Bildirim
Önden çekiş arkadan çekiş farkı
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Arkadan itiste gucu ve ozellikle torku kalkis icin yeterli olan araba daha iyi kalkar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadan çekişle yan yan gezebiliyorsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadan itis araci bilene veya sistemleri gelismi bir aracsa onden cekise gore daha guvenlidir kontra ile kurtarma durumu vardir ama onden cekis onden kopar esp toplamaz frene abanmaniz gerekir guclu bir aracsa onu sarar konfordan odun verir az biraz kirik olsa direksiyon araba sacmalar ama onden cekisde karda daha avantajlidir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bindikleri 100-150hp araclar arkadan itis candir yeaaaa diyen tipler damlar. Aracin agirlik dengesi suspansiyon geometrisi ve en onemlisi surucu faktoru onden arkadan fark etmez bir virajdan en hizli cikanin kim olacagi belli olmaz ki kilitli önden ceker bir arac kesinlikle cok daha guvenlidir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Arkadan itis olur hocam. Birseyi arkadan cekemezsiniz
Arkadan itis viraj alma kabiliyeti daha yüksektir ancak önden çekisli yakit acisindan daha verimli.Tabi arada daglar kadar fark yok birbirlerine nazaran.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu konuyu merak ediyordum tam. Simdi taa eskiden bir belgesel mi ne bir sey izlemistim. Arkadan itiste aktarma organlari fazla oldugu icin motor gucunde kayiplar oluyormus haliyle. Bu mevzu hangi araclar icin gecerli? Ya da eskide mi kaldı artik?
Bir de cocuklugumdan kalma yokus muhabbetleri olurdu. Cakilli yokus yolda broadway cikar derlerdi. Onden cekis olduğu icin. Sahin olsa cikamaz. Boyle bir muhabbet vardi. Sacma belki ama fark elbet vardir. Nedir asli astarı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pi -- 22 Haziran 2016; 0:01:01 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadan itiş candır. Bide 120 bg ve üstüyse arabay tadından yenmez, bastıkca uzanır yola bmw 5 kasa ;)))
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadan itişli aracın yoldaki hissiyati ve direksiyonun ani tepkilerde dahi kontrolünüzde olması gibi avantajları vardır, önden çeker araçlarda ani gaza yüklenmelerde direksiyonun etkisi yok olur ve araç kendi başına gider, arkadan çeker araçlar aracın arkası sağa sola savrulma isteği olsada direksiyonun yönünde hareket eder, ayrıca yoldaki yorgunluk hissi arkadan çeker iyi bir araçta daha iyidir daha az yorar ve dönüş çapları önden çeker araçlardan çok daha iyidir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgur_gs_91 -- 23 Haziran 2016; 11:11:49 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Önden çekiş Arkadan çekiş değil
Önden çekiş Arkadan itiş olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Her önden çekiş-arkadan itiş konusunda olduğu gibi yine saçma sapan terim tartışması başlamış. Konular bu tartışmalarla dolu teknik bilgi veren çok az var.
Öncelikle önden çekişteki ''çekiş'' kelimesi bir şeyi bir yerden çekmek anlamında değildir, drive kelimesinin karşılığı olarak çekiş denmekte. Tahrik kelimesi daha doğru bir kullanım olur, önden tahrikli arkadan tahrikli diye. -
Oldukça teknik ve detaylı anlatımınız için teşekkür ederim hocam.
herkese tek tek teşekkür ederim. şimdi soruyu cevaplayabilecek bilgim var :) -
-
En basiti şöyle olur.FWD bir araç ile viraj içinde hızlanmak isterseniz araç kendini önden virajın dışına dogru atmak isteyecektir.RWD ise böyle bir şey yok gaza oturunca ya ok gibi çıkarsınız yada hafif yanlayarak çıkarsınız.
Sürekli rwd kullanan birinin en çok zorlandıgı durum budur.Bu nedenlede fwd hiçbir zaman güven vermez.Artı olarak örnegin baskı balata değiştirmek fwd araçlarda daha zordur.Sürüş karakteri olarak eksidir.Kısacası ancak düşük bg motorlarda fwd daha iyi performans verir.
Mesela a200 fwd iken a45 amg 4 cekerdir.Sebebi ise yukarıdaki videoda gayet güzel açıklanmıştır.Yüksek bg fwd aracın yolu tutunma problemi başlar.
Bir diğer ekside ben yazayım.Fwd olan bir araçta ön lastikleriniz çok daha cabuk yıpranırr. -
elbette arkadan itiş araçta kayıplar daha fazladır. tam net hatırlamıyorum ama önden yüzde 10-15 idi arkadan itişte 15-20 idi rakamları iyi hatırlayamıyorum. ama ilk basma gücü olarak bakarsak daha az güç ile önden çekerden daha fazla iş yapma imkanı sunar. arkadan itişin sırf dönme çapı ve güç aktarım üstünlüğünden dolayı bir daha önden çeker araba hayatta almam. aralara dal çık bildiğin motor kullanıyor gibi parkmı edeceksin yanaş tam kır önü hemen yanaşıversin. hele park ederken mükemmel rahatlık sunuyor. yoldaki konforu daha fazladır. viraj performansı mükemmeldir. ha bunlar tüm arkadan itiş araçlarda geçerlimi kesinlikle hayır. mesela fordda arkadan itiş berbattır. arkadan itişli olacaksa mercedes bmw dışına pek çıkılmaz. ha paran çoktur farklı markalarda vardır. arkadan itişin tek dezavantajı bana göre bugüne kadar gördüğüm ortadaki şaft tüneli. eğer arka koltukta 4 kişi oturacağı zaman ayda yılda bir kerede olsa birisi rahat edemiyor. bahsettiğin muhabbetler şahin için geçerli :D
1596 cc atmosferik motorlu 180 bin kmde ki aracın 1.5 ton ağırlıkla lpgde 0-100 değeri ortalama 12-13 saniye. buda az güç çok iş demek. aslında ağırlıktan dolayı arkadan itişin daha fazla yakıt tüketeceği konuşuluyor ben test etmedim ama karşıt bir iddaam var. virajlarda daha az fren gaz yapma vede kalkışta daha az güç ile daha çok iş yapmadan dolayı avantajlıda olabileceği yönünde düşüncem var. hızlanan bir araç için ağırlık ise extra avantajdır rüzgar direnci yüksektir ki yollarımızda aşırı rüzgar var. zaten bmw nin yakıt tüketim ile ilgili mucizelerine tanık oluyoruz. bmw demek iyi sürüş yüksek keyif ve konfor düşük yakıt tüketimi. adamlar bu dünyaya daha ne yapsın.
boş zamanında bir bmw bayisinde araçların birini test etmeni tavsiye ederim. alıcı olmaman hiç önemli değil herkese aynı seviyede davranıyorlar. ister 1 serisine bak ister 7 serisine. onlar için önemli olan senin insan olman.
-
Hah bak tam aradığım cevap iste Kayip %1 2lerde ise bir sey degil o zaman. Daha fazla saniyordum ben. Maliyet disinda pek bir dezavantaji yok anladigim kadariyla. Fakirlik bu gozu kor olsun. Deneyemedik arkadan itisi. 143hplik 2000cc bir arac performans bakimindan tatmin eder mi peki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Zaman zaman duyuyoruz bu bilgileri. Ama teoride kaliyor hep. Pratikte gorecegiz nedir ne degil
Her guzelin bir kusuru vardir derler. Su tunel mevzusu da oyle. Yalniz kimi arabalar onden cekis olmasina ragmen ortada saft tuneli var. Masallah cin seddi gibi koskoca. Onlari neden oyle yapıyorlar anlayamadım hic
Gecen ford test surus mevzusu vardi hani. Ona bi heves edip form doldurdum. Cagirmadilar. Artik daha da dusunmuyorum. Kustum test suruslerineForda da. Habire mail yolluyorlardi. Karsi cevap yazdim. Siz cagirmadiniz ben de mailinizi istemiyorum dedim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pi -- 22 Haziran 2016; 3:01:56 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
arkadan cekis olmaz itis olur
hangi anaokul mezunuzun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- android teyp geri görüş kamerası ayarları
- kırmızı ışıkta sağa dönüş serbest mi
- dyb ne demek
- yağ yakan motora hangi yağ konur
- passat b8 triger seti ne zaman değişir
- byd suda giden araba
- zeekr türkiye fiyat listesi
- bmw x1 fiyat
- chery icar v23
- uçan motor
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X