Şimdi Ara

Önden çekişli araçta motoru bagaja alarak arkadan iter yapmak ve maliyeti ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
3.926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tahrip

    2.0 bi aracı 2.5 e nasıl çıkarabilioruz.renoyu satmam su koşulda imkansız ki alıcısıda bulunmaz zaten küflü bir araç motosiklet parasına aldım ben. 1.3 motoru 2.0 cc ye çıkarmak veya 1.6 mümkün mü?



    evet hem captan hem de derinlikten motoru buyutmen mumkun. motordan motora degisir ancak ortalama %30 civari buyutebilirsin.

    bu buyutme nasil bi arac yapacagina bagli. cok devirli istiyorsan captan(burada silindir kapaginin da onemi buyuk), dusuk devirli bi makine yapacaksan derinlikten buyutmen gerek. ama zaten stroku arttirma yoluyla buyutme yapmayi dusunuyorsan krankin degismesi gerek. amerikan motoru olsa ayni bloga degisik stroklu kranklar uydurabilirsin ama ayni seyi dandik reno icin soyleyemeyecem.
  • amacın bu mu?
    http://www.izlesene.com/video/turbo-renault-12/361856

    motoru bagaja tasıyınca arac arkadan çekişlimi olacak?
    yoksa amaç drift filan mı arkadan çekiş olunca..
    Skodanın da böyle arkada motorlu önden çekiş bir aracı vardı
    muhtemelen 1-2bin liraya bulursun.
  • Eğerki istediklerini araca uygulayabilirsen, hayatta kalmayı da unutma Çok ciddiyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Aynı yaşlarda VW Kaplumbağa alıp tüm hayallerine kavuşman dileğiyle.

    Bütçeyi arttırırsan 911 de temelde aynı işi görür :)





    Benimde içimden bunu yazmak geliyordu hislerime tercuman olmuşsunuz
  • Bence araç şu renk dış boya ve alttaki gibi bir iç döşemeye kavuşsa yeterince artistik olur.

     Önden çekişli araçta motoru bagaja alarak arkadan iter yapmak ve maliyeti ?
     Önden çekişli araçta motoru bagaja alarak arkadan iter yapmak ve maliyeti ?
     Önden çekişli araçta motoru bagaja alarak arkadan iter yapmak ve maliyeti ?

    bir de şöyle bir iç var. Bunun için güzel bir boya vardı izmirde bayisi falan vardı hatta. Kaliteli ve kolay temizlenebilen bir sprey boya.
     Önden çekişli araçta motoru bagaja alarak arkadan iter yapmak ve maliyeti ?


    Bak burda güzel bir ön far çalışması var.
     Önden çekişli araçta motoru bagaja alarak arkadan iter yapmak ve maliyeti ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaptorFX -- 11 Ağustos 2011; 23:15:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExTReMee

    Bence Motor önde kalsın siz direksiyonu arkaya taşıyın daha güzel olur


    bencede en mantıklısı
  • Öyle yapıcağına motoru ters alıp difransiyel takmak daha mantıklı olur. amaç RWD ise.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK


    quote:

    Orijinalden alıntı: ExTReMee

    Bence Motor önde kalsın siz direksiyonu arkaya taşıyın daha güzel olur


    bencede en mantıklısı



    cevap budur müdürüm.olay burda kapanmıştır




  • turbolu 12'inle trafiğe çıkamadan makas kırman dileğimle iyi geceler.
  • Aracı arkadan itiş yapmak için araştırmışsın çok masraflı olur diyosunda hiç mi düşünmüyosun motoruda arkaya alırsan masrafın alasının seni bulacağını Ayrıca sıfır güvenlik. Arkada motor olunca ön boşalıcak. 100 gibi hızlara çıkınca ya da aniden gaza basınca araba kafayı sağa sola doğru atmasında
  • Renault 12 proje çalışmak için yanlış bir seçim bence. Aracın zaten çürük olduğunu söylüyorsun. Ayrıca vites kutun mekanik olduğu için motoru arkaya alma işini unut. Buralarda zor işler onlar.

    Eğer turbo yapıp azrail ile rolling yapmakta ısrarlı isen, Tofaş mantığı ile turbolayıp geç düşük basınç kullan. Fazlası olmaz o araç için. Zaten o halde bile aks keseceğini veya debriyaj balatası dayandıramayacağını tahmin ediyorum. Zaten normal haliyle zayıf debriyajları 12 lerin.

    Bunun haricinde yapacağın her masraf israf olur. Parana yazık.
  • Konu sahibi arkadaşa;
    benim de arkada bir dizel motor düşüncem var. Konunuzu takip edeceğim.
    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tahrip

    Anlaşıldı yardımcı olcak kimse yok konuyu gören dalgaya koşuyor.Düzgünce bilgilendiren insanlara teşekkür ederim.


    arkadasim herkes dalga geciyor demissin ancak millete dalga malzemesini veren de sensin. reno12den yol canavari yapacam ne demek yahu

    ben senin ne istedigini anladim.sana tavsiyem ilanlardan trafikten silinmis hurdaya cikmis amerikanlara bak. ben tcde olsam sana bu konuda yardimci olurdum. boyle bi arabayi hem de iyi durumda olan arabayi 2000e alirsin reno 12 gibi de teknoloji ozurlu bi araba olmaz.

    madem arabayi yol canavari yapacan sana hicbir ustanin veremeyecegi akili vereyim. ustalar muhendislik bilmez cunku onlar bi tek eskiyi soker yeniyi takar o kadar.

    sen bi hurdaya cikmis amerikan bul mumkunse L6 yerine V8 olsun. en dusuk V8 4500motordur, ortalama 5000-6000cc arasi olurlar ama bigblocka gecis yaparsan standartta bu hacim 8000ccnin ustune kadar cikar. sandik ozel motor alirsan 13000-16000cc motorlar da var ama onlar seni asar. sana gereken small block 5000-6000cc arasi V8.

    bu motora yukleme yapacaksan mutlaka parca degistirmen gerek. stadart parcayala besleme yapacaksan motor ya kol cikarir ya yatak sarar ya da piston deler tabi yaptigin yuklemeye bagli. gunumuz dizel araclarinda kullanilan turboyu alip takarsan hicbir degisiklik yapmana gerek kalmaz.

    simdi eger kafa kaldiran bi araba yapmak istiyosan motorda yapman gerekenleri yazayim. bi kere tum hareketli parcalarini dozme olanlarla degistireceksin ki motor dayansin. daha sonra silindir kapaklarini aluminyum olan ve mumkunse silindir basina 4 valf olanalrla degistir(boyle bi kapak 5000dolardan basliyo) ama degistirmeyebilirsin de ozaman bedava
    sikistiram oranini 5-6ya dusur. ya internetten blower siparisi ver ya da dalgakiran, kompsan gibi firmalardan 4-5bar hava basacak 25m3/dk debili vida kompresor al. ayni zamanda 2 tane 800cfm 4 bogaz karburator de alman gerekecek. bunlari emmeye bagla. tabi motorda bu degisikliklerden sonra devirdaimden, yap pompasina kadar aklina gelecek herseyin degismesi gerek ki motor dayansin.

     Önden çekişli araçta motoru bagaja alarak arkadan iter yapmak ve maliyeti ?


    dediklerimi yaparsan motorun son sekli buna benzeyecektir. yaklasik 3000-4000bg arasi guc uretir artik yolda bugatti gorsen tokatlarsin.

    daha ayrintisini istersen yazarim.

    Bu dediklerinizin hepsi kaca patlar? Araba, motor, modifiye dahil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Renault 12 proje çalışmak için yanlış bir seçim bence. Aracın zaten çürük olduğunu söylüyorsun. Ayrıca vites kutun mekanik olduğu için motoru arkaya alma işini unut. Buralarda zor işler onlar.

    Eğer turbo yapıp azrail ile rolling yapmakta ısrarlı isen, Tofaş mantığı ile turbolayıp geç düşük basınç kullan. Fazlası olmaz o araç için. Zaten o halde bile aks keseceğini veya debriyaj balatası dayandıramayacağını tahmin ediyorum. Zaten normal haliyle zayıf debriyajları 12 lerin.

    Bunun haricinde yapacağın her masraf israf olur. Parana yazık.


    İşte turbo sonrasındaki bu zayıflıkları nasıl giderebiliriz sorunsuz bi turboya nasıl ulaşırız ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tahrip


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Renault 12 proje çalışmak için yanlış bir seçim bence. Aracın zaten çürük olduğunu söylüyorsun. Ayrıca vites kutun mekanik olduğu için motoru arkaya alma işini unut. Buralarda zor işler onlar.

    Eğer turbo yapıp azrail ile rolling yapmakta ısrarlı isen, Tofaş mantığı ile turbolayıp geç düşük basınç kullan. Fazlası olmaz o araç için. Zaten o halde bile aks keseceğini veya debriyaj balatası dayandıramayacağını tahmin ediyorum. Zaten normal haliyle zayıf debriyajları 12 lerin.

    Bunun haricinde yapacağın her masraf israf olur. Parana yazık.


    İşte turbo sonrasındaki bu zayıflıkları nasıl giderebiliriz sorunsuz bi turboya nasıl ulaşırız ?


    Renault için konuşacak olursak yapabileceklerin kısıtlı, öncelikle aracın için özel üretilmiş performans ürünleri olmadığı için kendin çözüm bulman gerekecek. İlk iş olarak debriyaj balatanı sanayide tam bronz veya yarım bronz (bir yaprak bronz, bir yaprak normal) olacak şekilde çaktır bu kalkışlarda sert ama çabuk yapışan bir debriyaja sahip olmanı sağlayacak.

    Aks lar konusunda ise baştan bir şey yapma bence, kullan kırılırsa o zaman düşünürsün, AKS yapan sanayi dükkanları var, oralardan Renault için farklı (kalın) aks çektirebilirmisin bir sor, belki uyum sağlayacak modellerde vardır ellerinde.

    Bunların haricinde denemeden birşeyleri değiştirmene gerek yok. Bakacaksın kullanacaksın kırıldıkça sağlamlaştıracaksın.




  • Millet dalga geçmiş çünkü gerçekten her aşamasında mantıksız bir proje malesef..

    1) Araç seçimi yanlış!
    2) Motoru arkaya almak çocuk oyuncağı değil büyük işçilik ister ki, çürük bir araçda bu tadilatlar yapılamaz..
    3) Turbo bahsettiğin motorla yürümez.. Yürüsede çok düşük basınçlarla yürütürsün, doğru düzgün performans alamazsın, ne kadar süre sağlıklı yürür?

    Böyle çılgın fikirlerin varsa sana tavsiyem, diri bir E30 325 328 bul.. Al arabayı, Ankara'ya kop gel..

    İvedik 2. bölge, Teknik Turbo ya götürüyim, Nuri senin E30'a bir güzel turbo yapsın..

    Sıkıldığın zaman NOS uygulamasına geçersiniz..

    Sonra biraz motorla oynarsınız..

    En sonda yakıt katkılarına girer dükkanı havaya uçurursunuz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rammstein

    Bu dediklerinizin hepsi kaca patlar? Araba, motor, modifiye dahil.


    modifiyenin siniri yok. nasl bi arac nasil bi motor nasil bi yurur yapacagina bagli. sen nasil bisey istedigini soyle ben sana kac para tutacagini yazayim.

    yukarda verdigim ornek araba dahil 10e de biter 100bine de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Millet dalga geçmiş çünkü gerçekten her aşamasında mantıksız bir proje malesef..

    1) Araç seçimi yanlış!
    2) Motoru arkaya almak çocuk oyuncağı değil büyük işçilik ister ki, çürük bir araçda bu tadilatlar yapılamaz..
    3) Turbo bahsettiğin motorla yürümez.. Yürüsede çok düşük basınçlarla yürütürsün, doğru düzgün performans alamazsın, ne kadar süre sağlıklı yürür?

    Böyle çılgın fikirlerin varsa sana tavsiyem, diri bir E30 325 328 bul.. Al arabayı, Ankara'ya kop gel..

    İvedik 2. bölge, Teknik Turbo ya götürüyim, Nuri senin E30'a bir güzel turbo yapsın..

    Sıkıldığın zaman NOS uygulamasına geçersiniz..

    Sonra biraz motorla oynarsınız..

    En sonda yakıt katkılarına girer dükkanı havaya uçurursunuz..


    Elimdeki miktar anca buna yetti çalıştıkça birşeyler yapmak istiyorum o kadar her araçta bir potansiyel vardır biliyoruz ha kimisi az parayla kimisi çok zaten uzun vadeli olarak hepsinin yavaş yavaş yaptırmayı planlıyorum ama nakit bütçem yok doğal olarak ne amerikan nede bir bmw alabilirim.




  • Motoru ortaya almak dieri kadar zor bi uygulamamı peki ? atıorum bi nsx gibi.
  • Ha birde iç ve dışta bulunan bolca küfü nasıl bir maddeyle çıkarabilirim dezavantajı varmıdır.içede dışa olduğu gibi macun yöntemi işe yarar mı zımpara macun boya ?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.