Şimdi Ara

Opel Türkiye ve Opel Yetkili Servisi Mağduriyeti 95 Gündür Teslim Edilemeyen Onarılamayan Opel Corsa (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
0
Favori
6.545
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • memocan2468 kullanıcısına yanıt
    Tercih sizin takdir sizin ancak
    Yaşanmış bizzat ekleme yapmadan içtenlikle anlattığım mağduriyetim var şahsıma dair tek sözüm Opel psa stellantis bu yapıdan araç alınmaz bunlar pişmanlıktır

    Opele ihtar çektim biz Opel olarak faaliyet göstermiyoruz stellantis muhatabınız biz bu çatı altında faaliyet gösteriyoruz diye ihtarı adres ve muhatap eksikliğinden almadılar

    Neresinden tutarsanız tutun bu olay tamamen rezalet
    Bir markaya yakışmayacak tutum ve söylemler
    İnternet sitesinde ki yasal adrese ihtarname gönderdim
    Adamlar siteyi güncellenmemiş bize kalkıp araba dayıyorlar
    Daha ağzımdan bu mübarek günde bu acılı dönemde ağır söz çıkmasın.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Psa dan araç alanlar muhataplarının stellantis otomotiv pazarlama aş olduğunu bilsinler buna göre yasal sürece girsinler çektiğiniz ihtar da hava da kalır giden paranız da , Opel Peugeot Citroen yok araç aldıktan sonra stellantis var bilginiz e

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Şimdi gel de opel pejo citroen araba al gönül rahatlığıyla!!! Kapikuleyi geçince hersey işkenceye dönüşüyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • *INVICTUS* kullanıcısına yanıt
    Opel diye Peugeot diye Citroen diye bir şey yok
    Olayı hukuki olarak ilerletince sizi stellantis adına aradıklarını görüyorsunuz ..
    Koskoca dünya devi sandığımız bir marka
    Bir kaputu 1 ay getiremiyor ise aynı gece motor kaputuna saksı düşme ihtimali olan 30 psa aracının sahibi benim gibi anca kahrolur ötesi davalık olduk bakalım ne olacak sonumuz !

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun mahkeme sürecine girdiniz mi?

  • Deníz kullanıcısına yanıt
    Hocam avukatlar akbaba
    Olayı duyan % 100 haklı olduğunu anladığı anda
    Araç değişimi sağlarsak % 20
    Maddi manevi kazanım elde edersek % 20 diye
    Boş boş hesap yapıyorlar
    Arabulucu süreci zorunlu mahkeme öncesi
    Orada anlaşırsan da anlaştığın tutardan ya da araçtan % 10 veriyorsun bu ülkede ezileni mağduru koruyan hiç bir sistem yok desem yeri. Kazanım elde edeceğin aşikar ancak herkesin gözü cebinde maalesef ‼️

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Asıl problem
    Sabah servis müdürü arıyor
    Aracı bitirdik teslime hazır ancak bir sorun var ne sorunu kardeşim opelin Corsa ultimate aracınıza 110 gün önce gönderdiği tampon sizin aracın donanımına özel değil essential donanım.

    Kardeşim bu parçayı sen servis yetkilisi olarak alırken bu dosyaya bu araca uygundur diye kabul işlemi yapmadın mı ?
    Hayır !

    Yani kimin eli kimin cebinde belli değil aracın tamponunu boyamışlar takacaklar

    Aaaa bakıyorlar bu ultimate tampon değil essential donanım tampon

    Böyle bir acemilik böyle bir iş bilmezlik böyle bir vurdumduymazlık böyle bir gevşeklik ben bir otomobil markasından bugüne kadar ne duydum ne gördüm .

    Üzülmeyin parça İzmir depomuzda mevcut.
    Allahtan parça Türkiye de
    Düşünsenize bir de tampon için yurtdışı temin süreci çıktığını

    Ama bu süreç okuyan duyan herkese ders olsun. Stellantis mi dersiniz PSa mı dersiniz Opel Türkiye mi dersiniz bizlerin bir marka tarafından müşteri olarak koyulduğu yere , verildiği değere tamamen net örnek teşkil etsin. Yazıklar olsun ki hukuk sistemi de böyle durumlarda işlemiyor
    Yazıklar olsun ki yapılan yapanın yanına kar kalıyor . Park halindeki aracıma gelip çarpıyor 18 yaşında bebe , aracı kendinin Pert oluyor parayı alıyor gidiyor yeni Araç satın alıyor biz mağdur olduğumuz ile kalıyoruz , aracı almadan elimiz kolumuz bağlı bir şey yapamıyoruz

    Yeni Türkiye’ye hoş geldiniz , mağdur her zaman mağdurdur mağdur olmaya da mahkumdur.

    Servis banane kardeşim sana ben mi kaza yap dedim diyecek , vuran şahıs ben anlamam kaskom var muhatabın o diyecek marka Türkiye’de parça bulundurmayacak
    Vatandaş ne yapsın beklesin !!!

    Yazıklar olsun.
    Bu gruptan Araç alacaklara da seyirlik ders olsun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • muhendizzz M kullanıcısına yanıt

    Aynı şekilde değer kaybı davalarında da avukatlar %20 alıyorlar. Dediğiniz gibi akbaba gibiler.

  • Merak eden özel mesaj ile ulaşan arkadaşlar olmuş ; aracı yarın teslim almaya gideceğim.

    90. İş günü ve yarın nihayet aracı teslim alacağız gibi duruyor.

    Marka tarafıma ulaşarak 31 Ekim 2022 tarihinde Aracın servise kaza sonrası geldiğini ve onarılıp tamir edilmesi için sigorta tarafından onaylar üzerinden ilerlendiğini bildiriyor.

    Araç kazalı bir araç olduğu için 6502 sayılı tüketici kanunun daki azami onarım süresi olan 45 iş günü içerisinde onarılır ibaresi bu durumlarda geçerli olmuyormuş. ‼️

    6502 sayılı tüketici kanununda bahsi geçen ayıplı hizmet ifası ve ayıplı mal kavramları yine kazalı bir araç için yapılan işlemlerde geçerli olmuyormuş. ‼️

    Yani Türkçe tercümesi 🙂 sen kazalı bir araç getirdin bizim görevimiz bu aracı onarmak ne zaman ne şekilde kaç günde onaracağımıza biz belirleriz kanun nizam tanımayız. ‼️ aracın kaza sonrası bize geldiği için ne azami onarım süresinden bahsedebilirsin ne ayıplı bir hizmetten ne ayıplı bir maldan .

    Eeeee kardeşim sen bu aracı onarmak için gerekli olan parçaları Türkiye’de bulundurmayacaksın yurtdışı düşüreceksin benim aracımın tamiri için geçen süreyi uzatacaksın parçaları getireceksin bu defa servisin diyecek personelim az domuz gribi önünde başka araçlar var vs vs vs. Sonuç olarak 90. İş günü bu aracı aldığına şükret 6 7 ay bekleyen araçlar oluyor serviste parça üretilmiyor süreçler daha da uzayabiliyor.


    Bu açıklamayı yapan taraf Opel Türkiye Stellantis aş ‼️ koskoca dünya devi bir otomobil markasının Türkiye ithalatçıları

    Sonuç olarak toparlayayım.
    Araçsız kaldığım parça beklediğim parça geldiği halde Aracımın yapılmadığı beklediği günlere dair hak iddia edemezmişim 🙂🙂

    Araç kaza sonrası gelmemiş olsa buna hakkım varmış. Bana garanti kapsamında bir parça ve donanımsal husus olsa 10. Gün araç sunarlarmış ancak kaza olunca eller yukarı … aşağı.

    Tüm detayları ile anlatmaya çalışıyorum ki bir marka ; nasıl kendini yerin dibine sokabilir bir tüketici gözünde sizler de bilin görün şahit olun.

    Türkiye cco su Hanım efendiye ulaşıyorum mağdurum diyerek numaramı talep ediyor dosyama ulaşıyor beni engelliyor karşınızda adeta bu dosya kapansın da bir an evvel sümen altı edilsin diye davranan yönetici topluluğu var ‼️

    Gelelim yarın ne yapacağım gidip aracımı alacağım. Pazartesi hukuki sürece start vereceğim.

    Sonuç ; Opel diyor ki 🙂🙂
    ben bu aracı üretirim
    Türkiye getiririm sana satarım sen alırsın
    Vatandaşın biri gelir sana çarpar sen aracın kazalı olduğu için tüketici haklarından yararlanamazsın. Benim servisimde Garantili Araç ya da kazasız bir araç gelmiş olsa senin tüm hakların baki sen benden hesap sorarsın hak iddia edersin ancak aracının garantisi olsa bile sen kazaya karışıp kapımızı çaldığın için ben gerekli parçaları istediğim zaman getiririm servisim aracını canı istediği zaman onarır ve sana teslim eder. Sen ne mi yaparsın bu saçmalıkları dinler gelir Aracını 90. İş günü 118. Gün istiyorsan teslim alırsın istiyorsan garajda bırakırsın . ‼️‼️‼️

    Opel pişmanlıktır.

    Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhendizzz -- 24 Şubat 2023; 22:29:38 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Çok geçmiş olsun üstadım; diğer konuda yazdığınız tarihten itibaren adınıza üzülerek takip ediyorum.

    48 yaşındayım, bunu yazıyorum çünkü merak işte, 40 senedir otomobille yatıp, otomobille kalkıyorum. Zaman içinde Peugeot, Citroen ve Opel ile yaşadığım güzel hatıra yanında çokça da tatsız bir sürü sorun oldu; döndüm dolaştım yine, işi bilen bir büyüğümün dediği, ‘ bu ülkede yürütülmesi en zor ve pahalı araç Opel’dir’ cümlesine geldim. Amacım marka kötülemek asla değil, sonuçta ben de zaman için de aldım, kullandım, sattım. Bir daha artık Stellantis firmasından bir araç alır mıyım? Allah mecbur etmesin. Derdim Fransız markaları ile değil, Renault bence hâlâ bu ülkede binilecek otomobil markalarından biridir. Japon deseniz satışı ve servisi hariç Honda güzeldir mesela. Burada VAG güzellemesi yapacak değilim ama son dönemde yaşadığım herhangi bir problemde asla üzülmedim, çaresiz kalmadım, sinirim de bozulmadı.

    2020’de aldığım sıfır Citroën C3’ün ilk haftasında servisin 3 günde ancak çözdüğü vites kutusunun halat boşalması, sonrasında siyah tavanının atması (bir kişi daha kuş bokundan olmuştur derse kalbini kırarım), C5A aldırdığım arkadaşlarımın siyah tavanlarının rezil hale gelmesi (gitmedikleri yer, yazmadıkları makam kalmadı) yine Corsa alan bir vatandaşın direksiyonunun bir tarafa çekmesi konularında markaların ve servislerin nasıl bir tutum izlediklerini çok iyi tecrübe ettim. Bakın bu yazdıklarım sadece 2020-2021 yılı arasında yaşadığım ve şahit olduklarım, geçmişe gidersem 2005 C2 VTR, 2013 Corsa, 2016 C4 Cactus maceralarım var, körü körüne marka ve servis çığırtkanlığı yapanları çok fena utandırırım, hiç gerek yok.

    Sözün özü; hepimiz kazandığımız parayla en beğendiğimiz, o anki şartlarımıza uyan, belki de hayalini kurduğumuz aracı alırken bize davranıldığı şekilde, hoş, artık o da yok, ST yüzümüze bile bakmıyor, servis için de aynısını bekliyoruz ama maalesef onların orta ölçekli bir atölyeden veya sanayideki bir servisten daha fazlasını sunmadıkları gerçeğiyle karşılaşıyoruz.

    Umuyorum hakkınızı geç de olsa kazanırsınız.

    Sağlıklı sürüşler dilerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tyrell -- 25 Şubat 2023; 4:23:41 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Aracı teslim aldım soran arkadaşlar adına güncelleme yapmış olayım.

    Vakit kaybetmeden satışa koydum.

    Halen daha Opel Stellantis Aş ve bu markanın servis sağlayıcısı yetkili bayisinin aracınız kazalı olduğu için tüketici kanunu seçimlik haklarından ayıplı hizmet ve ayıplı mal a ilişkin maddeleri bizden talep edemezsiniz demesine hayret ediyorum.

    Bu ülkede tüketici kanunu var ise ve ben 118. Gün 90. İş günü ( 45 günlük bir azami tamir süresinin 2 katı sürede ) bir aracı zarla zorla teslim alıp mağdur oluyorsam ve kanun nizam bu olayda beni koruyacak sınırlamalar işaret etmiyor ise vay halimize.

    Herkes yolunu tutmuş. Bana değil kaza yapana dava aç seni o mağdur etti. Evet kardeşim o vurmasa bunlar başımıza gelmeyecekti ama bu kaza herkesin başına her dakika gelebilir. Sen bir otomobil markası olarak motor kaputu sigorta kutusunu 40 gün 50 gün getiremiyorsan yazıklar olsun sana . Araç neden satıyorsun ki !

    Tüm bu sürece sebep olan kişi ( 118. Gün aracımı teslim almama , aracıma parça gelmemesine ve bu sebeple araçsız burakıldığım sürece ) aracıma çarpanmış gidip ondan hak aramam gerekirmiş dava açmamı doğru buluyorlarmış verdikleri akıla bakın. Özür dileme yok. Müşteri memnuniyetinin M si yok.

    Bizde armut toplayacak değiliz. Hukuki olarak hak arayacağız ancak bir markanın müşteriye verdiği değeri , müşteriyi başarısının neresine konumlandırdığını acı da olsa tecrübe etmiş olduk.

    Tez zamanda satar kurtulurum da bir daha kapıma koymam bu markayı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Opel Zafira 0 km Aracımı 2022 yılında İstanbuldan aldım , 1. Yıl bakımı yağ değişimi ve periyodik bakim için 9000km gibi Antalyada bulunan Opel yetkili servisi ANTOTO Opel servisine götürdüm , 2. Yıl 18000km gibi 17.05.2024 tarihi saat 10:30’da Antalyada bulunan haşimbalalan BALABANLAR OPEL servisine götürdüm . Balabanlarda aracım hazır diye mesaj geldi gittim , bana arabanın farlarının farklı olduğunu oynandığını ve aracın içinde kapaklarının bulduklarını bunların buraya olmadığını oynandığını söylediler , ben nasıl olur dedim bu araç oto parkta az kullanılan daha 5 defa ancak yıkamaya bile giden araç sıfır alındı dedim amma dinletemedim , sonra farlarda sorun yok amma dediler , dedim işlerim var ne yapacağız , bak sana gösterelim dediler , arabayı çalıştırdılar , şöför tarafındaki far yanmıyor , abi amma kaliteli alman farı takmışsın dedi marka felan söyledi 😂, gülüyorum sinirleniyorum . Dedim bu araç sıfır ve hiç bir şeyiyle oynamadım , 2 defa servise geldi , servisten başka yerde olması imkansız , yola çıkacağım far çalışmıyor ! Saat 17:30 , dediler araç kalacak ve ben Alanya’dan geliyorum 130 km bebeğimiz var yanımda hanımla geldi araç serviste yapılırken dolaşırız alışveriş vs dedik ! Araç kalacak dediler …. 1 gün sonra aradım, aracınız hazır dediler , gittim baktım , araç far kapakları takılmamış , bizim sorumluluğumuzda değil , sinirlendim gidecektim ki , arkadaşım Bıraktı bizi servise , arabada çizikler var ! Dedim bunlar nedir , siz böyle getirdiniz dediler ! Dedim imkansız araç otoparkta duruyor ve şoför tarafında çizik , olsaydı görürdüm , bana diyorlar bakın bu fotolar 10:58 de çekildi , çizikler var . Bakın diyor , dedim aracımla 10:30’da geldim video kayıtlarını incelemek istiyorum , mümkün değil dediler .
    18.05.2024 Trafik ve yoğunluk cumartesi günü boyacılarını çağırdılar , pasta yaptılar çizilen yerleri ve rütuş yapalım yine bizim hatamız değil amma dediler yardımcı olalım , resmen arabayı mafettiler ! Çıktım gittim elimde kapaklar ve arabadaki çizikle.

    20.05.24 tarihinde Opel Türkiye’yi aradım ve her şeyi anlattım .
    İncelenmeler yapıldı , arabadaki çizik serviste olduğunu ve servis müdürü hakan bey aradı , cameraları incelemişler ve aracın dönerken bir yere sürttüğünü söylediler , dedim araç farlarım Orjinal mi ? Evet Orjinal dendi , araç far kapakları dedim peki , onu biz yapmadık dedi !
    Çizik için komple boya yapacağım dedi, araç değer kaybı ne olacak dedim ?
    O konuda bir şey yapamayız dediler ve öyle kaldı !
    Aracımda çizik var ve işimi bırakıp 130 km yol gitmem lazım , yazın araç lazım oluyor genellikler , far kapaklarım elimde !
    Opel Türkiye problemi mi çözemedi !

    Opel benim için artık bitmiştir ! Opel alacak olanlara duyururum ! Servis bunları yaparsa bu aracı almanın ne anlamı var sizce ? Opel Türkiye’de çözüm üretmiyor ?

    Siz benim yerimde olsanız ne yapardınız ?



    Opel Türkiye ve Opel Yetkili Servisi Mağduriyeti 95 Gündür Teslim Edilemeyen Onarılamayan Opel Corsa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azakalanya -- 5 Haziran 2024; 22:51:44 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • azakalanya A kullanıcısına yanıt
    Yani paranız çoksa servisin önüne çekip aracı yakacaksınız. O noktaya getiriyorlar insanı. Dava açsan 5 yıl sürecek açmasan içinde kalacak. Ağız dolusu küfür edip (içinden veya dışından) sallayıp geçeceksin.

    Aracımı 15 bin bakımına götürücem bidondan yağ koyacaklar başka bir şey yok dandik polo için 6000₺ para istiyorlar, her yerde en güzel şekilde öpüp sıfır hatta eksi hizmet sunuyorlar.

    Onların kurumsallığına sokayım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugur.k U kullanıcısına yanıt

    Corsa 2. bakım için 10bin tl istiyorlar bugün 3 servis aradım :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muhendizzz M kullanıcısına yanıt

    vaktiyle opel vectra'nın satış rekorları kırdığı zamanlarda bile 6 ay parça bekleyen vectra'cılar hatırlıyorum ben. o kadar çok satan bir araç 6 ay parça bekler mi? hakkını yemiyeyim stilo çok fazla kronik sorunu olan bir araçtı ancak 10 günde italya'dan gelmişti parçası. parçanın burda bulunmaması da mantıklı; az satan bir araç ve parça da kapı iç tarafı, çok kırılacak birşey değil ama ben kırmıştım (kol dayaması zayıftı biraz).

  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Konuya girmeden son mesajda isminizi gördüm. Kesin stilo dan bahsetmiştir dedim. Yanılmadım

    Hayırlı geceler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • auto_man A kullanıcısına yanıt

    bende kötü izler bıraktı maalesef. :(

  • Geçmiş olsun fakat bu sorun Opel'e özgü değil. Diğer markaların birçoğunda da bu yaşanıyor. Pandemi öncesinde garanti işlemi hariç tamir süresi azami 30 iş günü idi, pandemi ile birlikte 45 iş gününe devlet çıkardı. Ayrıca gümrüklerden ürün çekmek hala ciddi sorun, devlet döviz çıkışını istemediği için firmalar da çok mal yurtdışından çekmiyor. Olan vatandaşa oluyor fakat firmalar gibi devletin de politikasının sonuçları bunlar.


    45 iş günü azami tamir süresi için bir hak talep edemiyorsunuz, sigorta firmaları maksimum 30 gün ikame araç temin ettiği içinde 15 gün arabasız kalınıyor, ancak 45 gün sonra ikame araç temin ediliyor. Sonuçta vatandaş mağdur oluyor fakat bu konuda dava açsanız kazanmazsınız, ancak devlet dava edilebilir sanırım. Pandemi de 45 güne çıkartılan süre niye tekrar 30 gün'e indirilmedi diye.





  • ugur.k U kullanıcısına yanıt
    Opel pişmanlık onu kesinlikle söyleyebilirim ! Stellantis Türkiye’deki bayileri ve servisleri denetlemiyor ! Pek umrunda değil tüketiciler …. İlerleyen zamanda satışlar düştümü görecekler !

    Stellantis grubunun üst segment hariç bütün araçları sorunlu …

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.