Boyanın orjinal fabrikadan atılıp atılmadığı boyanın kalınlığıyla anlaşılmaz. Kaldı ki fabrikanın 3 kez boyama hakkı vardır. Durup durmadan herhangi bir şey olmadan neden servis boyası orjinaldir diye rapor versin ki? Çökme sorunu için uğraşın bence boyadan ziyade. O çok daha önemli bir sorun. |
Peugeot Türkiye rezaleti (Yeni Peugeot 308) (2. sayfa)
-
-
Kim sana pejo al dediyse git onu sev
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aracın PDI raporunu isteyin, daha önce de yazmıştım aracın boya vs herhangi bir değerinde standart dışı emsal dışı bir durumu PDI’da belirtmeleri gerekiyor, 10 araçtan 9’u 100 civarı çıkıyorsa sizinki 200 ise bunu PDI’da belirtmeleri lazım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
2017'de 2014 A3 almıştım. Boya değerleri ortalama 200 mikron çıkıyordu. Bu detayı ilana verirken yazmıştım. Tam bir ay arayan olmadı. Bayiden boyanın orijinal olduğuna dair belge de aldım. Bir ara bu aracın son sahibi biz olabilir diye düşünmeye de başlamıştım. İlanı görüp arayan bazı sivri zekalı çakallar fiyatı 10 bin lira aşağıya çekiyor. O dönem ilana 115 bine koymuştum. Sonrasında ilandan boya mikron değerini kaldırdım. Aracı almaya gelen kişi istediği bir ekspertize götürdü. Oradaki çalışan boya konusunda alıcıya bilgi verdi. Hiçbir kafa karışıklığı yaşanmadan aracı sattım. Ülkemizde 100 - 120 mikron üstü boyalıdır şeklinde bir algı var. Bu cahilliğin faturasını ağır ödediğim için sonrasında aldığım 2013 Fluence, 2018 Polo ve 2022 Polo'da boya değerleri 100 - 110 mikron arasında değişiyor.
Öte yandan, A3'deki boyanın mikron değeri yüksek olduğu için eğer taş çarparsa boyanın katmanı çatlama yapıyor. Bununla ilgili fotoğraflar elimde vardı. Bulabilirsem buraya da yüklerim.
-
Yine saçma sapan saldırma üzerine yazılan mesajlar var. Arkadaşım ben de biliyorum fabrikanın 3 kez boyama hakkı olduğunu. Ben de normalde boyaya takmıyorum ama Türkiye'de yaşıyoruz. Sadece satarken kafamın rahat olmasını istiyorum. Ayrıca 308 lerin hepsinin boyası 200-220 civarında değil. Peugeotlar genel olarak 110-140 civarında olur. Bu araç fabrikada iki kez boyanmış. Bunun bilgisini almak da tüketicinin hakkı. Ben burda adamlara bana indirim yapın demiyorum, sadece fabrikada iki kez boyandigi için boyasının normal değerinin bu olduğunun yazilmasini istiyorum. Yok eşyaymis bu bilmem ne. Biz bu arabaları kolay almıyoruz. Avrupadakiler kolay alıyor olabilir ama tekrar hatırlatayım, Türkiye'deyiz. 930 bin TL para ödedim arabaya. Peugeot almasaydin diyenler de alman diye bomboş donanimsiz arabalara para saymaya devam etsinler.
Kapı içindeki çöküntüyü önümüzdeki günlerde çekerim. Bu videodaki kadar olmasa da var çöküntü
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ya ne boş muhabbet var. Pejo napçak ne kağıdı verecek. 200 mikron muş işte boya yok. Allaallaa insanların ne boş vakti var ya. Allah şirketlere yardım etsin
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Boya ile ilgili belge istemen saçmalığın daniskası olmuş. Bayide bunu istediğinde karşındaki adamın yüz ifadesini görmek isterdim.
Ama kapı döşemesi olayı gerçekten rezalet. Sıfır bir arabada kabul edilebilir bir şey değil. Çözüm için ne yapılabilir, o da ayrı konu
-
Konuyu açanı anlayabiliyorum. Bizim komşu donerciydi. Eksperde para var diye. Pandemi de dönerci iş yapmayınca kapattı Exper açtı. Piyasada bu tip adam bolca mevcut. Sabit mikron değerleri ile yorum yapıyorlar. Bu tip adamlar arabadan pek anlamamasina rağmen bu işi yapabiliyorlar.
Google yorumlarına girip baksanız, araç alıp buraya götüren kişiler on numara yorumlar yazmışlar. Çok ilgililer, aracın heryerini, herşeyini inceliyorlar. Bizi dikkat etmemiz konusunda uyarıyorlar. Çok kaliteli bir Exper ve fiyatları da uygun falan yazıp durmuşlar. Halbuki adam doğru düzgün anlamıyor bile. Aracı alan adam anlayıp anlamadığını bilmiyor bile.
Vatandaş ise Exper burası. Bu adam bu işin uzmanı diyor. Konuyu açan adam aracını satacağı zaman alacak kişi bu bizim dönerci expere aracı getirmek istese, bu adam bu araca komple boyalı diyebilir ve ciddi kavga çıkar orada.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Saçmalıkla alakası yok. Adamlar zaten boya değerlerini duyunca kendileri de şok oldular, beni haklı buldular. Siz hakkınızı aramayi bilmiyorsanız ben ne yapayım? Sanki çok zor bir şey bir kağıt vermek. 2 bin liraya lastik aldık sanki, 930 bin liralık araç bu, peşine düşmeyeceğim de ne yapacağım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Harita güncellemesi usb ile yapılıyor diye biliyorum,onun dışında Wi-Fi ne işe yarar bilmiyorum,benim araçtada var ama hiç kullanmadım.
Boya konusunda rapor alabilirseniz alın olmazsa heryeri 200 ise sorun pek çıkmaz.
Kapı kenarı göçmesi sıkıntı.Tahminen o bölgedeki parçayı değiştirip kapı ayarı yapılır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi icemy -- 9 Kasım 2022; 23:26:37 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Boyanın kalın olması iyi bir şey değil ki…
Uzun vadede çatlama yapar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tolgacım evet bi eşya ama Avrupa’da değil Türkiye’de…
bi satmaya kalksan türlü türlü fırsatçı işkencesine maruz kalacak arkadaş
ne okursa olsun arkadaş haklı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
200 catlama filan yapmaz. Hele fabrika boyadiysa imkansiz.
Sanayiide kasap işi boyanan 350-400 lûk boyamalar çatlar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Firmanın aracın boya kalınlığının normal ve orjinal olduğu ile alakalı bir evrak vermemesi tuhaf bir durum olmuş. Bu aracın boya kalınlığı fabrikadan kayıt altına alınıyor ayrıca bayilere sevk olmadan da boya kalınlığı ölçülür, alt tarafı bu şase nolu araç fabrika kayıtlarına göre şu mikronda boyanmış ve tolerans değerlerimiz de şu diyecekler.
Boya yoktur yazısını ise bildiğim kadarı ile sadece ekspertiz ofisleri veriyor ama burada sorulan boya yokturdan ziyade bu aracın fabrika çıkış boya kalınlığı. Bunun da müşteri ile paylaşılması normal birşeydir.
-
Boya olayı, ordaki iddialar ve talepler fln ne hak arama ne de kandırılma durumu. Başka ülkede olsa gülüp geçilecek şeyler. Hatta burda bile gülünecek kadar komik ve saçma işler. Neyse, asıl iddia kapı iç döşemesinin çökmesi, bunu ispat etmek bir fotoğrafa bakar ve bekliyoruz. Yani konuda birisi komik diğeri kanıtlamasi o kadar basitken kanitlanmayan iddia var sadece.
Not: hiç psa aracım olmadı ve yakın gelecekte de olmaz muhtemelen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet hocam benim istediğim de bu zaten, bana diyecekler ki aracın boya kalınlığı budur, bu şekilde bir yazı sadece. İleride kafam agrimamasi için.
Kapı iç döşeme için de hasta olduğumdan araca binemedim henüz, en kısa sürede atacağım. Yalan atiyormusum gibi saçma sapan iddialar var. Bir insan kendi aldığı arabasını niye kötülesin ki? Aksine araçtan oldukça memnunum, olan sorunları söylüyorum sadece
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Psa böyle bir yazı vermeye asla yanaşmıyor. çünkü teslim anında formu imzalayıp sorunsuz aldım aracı diyorsunuz. Citroende de bunu çok yaşayan oldu. Yazı alabilene de derme çatma basit bir şey yazıp vermişler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/153115380
Alıntı
metni:"Görüyorum görüyorum, atan boyalar görüyorum, yerine oturmayan cam fitilleri görüyorum, tasarıma kanan insanlar görüyorum." Aha bak 5 ay öncesine ait, pejo 408 konusuna yazdığım mesaj. Hala yorum yazanlara "Peugeot almasaydin diyenler de alman diye bomboş donanimsiz arabalara para saymaya devam etsinler." yazıyorsun. Daha yurtdışından parça bekleyeceksin. Neyse kendi düşen ağlamaz, oyna devam.
-
Hiçbir bayinin dediğiniz gibi bir belge verme hakkı bulunmaz. Böyle bir şey yapılabilse fabrikadan sertifika ile çıkardı araçlar. Bayi ithalatını yapıyor, üretici adına bu araçta 200 mikron boya orjinaldir diye belge düzenlemesi saçma ve mümkün değil. Satacağınız zaman gidersiniz bayiye, ekspertiz yapılır ve orjinal denir. Bitti.
İstediğiniz türden bir belgeyi verseler bile geçerliliği ne kadar süreli olur sizce? Aracın boyalı olup olmadığı sadece mikron ile ölçülmüyor merak etmeyin.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X