Şimdi Ara

PIRANHA (FİYASKO!) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
0
Favori
36.276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: civilcivil
    İnternet sitesini kutunun heryanına yazmışlar, ama öyle bi site yok. Adrestewww.piranha.web.tr (bi kere böyle adresmi olur?)


    arkadaşım bence yanılıyorsun o modeli kötü olablir ama piyasada olanlarına bi bak istersen ve yeni gelişmekte olan bir marka ve söylediğin gibi siteye gir ve bir daha bak bakalım öyle bir site oluyormuş mu olmuyormuş mu??
  • piranha gelişmekte olan bir marka olamaz.. çünkü üretim yapmıyor.. en fazla fason olarak başkalarına ürettirdikleri aletlerin üzerine bastırdıkları logolarını geliştirebilirler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EXcom_Zkko -- 15 Kasım 2006; 17:40:13 >
  • Bunlar ar-ge yide fason yaptırıyorlar çinde.Anlaşmışlar bir firmayla, onlar yerine yapıyor
  • Arkadaşın Creative marka mp3 playeri wardı.Usb sini kırmış we aldığı yere götürmüş.Garanti kapsamında deiştirmişler.Ama yerine Piranha wermişler.Hangi modeli bilmiom ama satıcı aleti epey bi öwmüş:Abi bu alet süper,kaliteli falan demiş.Tabi Creative ile karşılaştırılır mı bilmiom.Daha sesini falan duymadım, arkadaş memlekete gitti.Geldiğinde bi denicem(Gerçi benim kulaklar H10 a alışık nası olcak bilemiom).Daha dinlemeden alet ya da markayı kötülemek istemiom.Memnun olanlar warmış..Tıpkı bi ara incelediğim Visionicten memnun olanlar gibi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ONLYtheSTRONGsurvive

    Arkadaşın Creative marka mp3 playeri wardı.Usb sini kırmış we aldığı yere götürmüş.Garanti kapsamında deiştirmişler.Ama yerine Piranha wermişler.Hangi modeli bilmiom ama satıcı aleti epey bi öwmüş:Abi bu alet süper,kaliteli falan demiş.Tabi Creative ile karşılaştırılır mı bilmiom.Daha sesini falan duymadım, arkadaş memlekete gitti.Geldiğinde bi denicem(Gerçi benim kulaklar H10 a alışık nası olcak bilemiom).Daha dinlemeden alet ya da markayı kötülemek istemiom.Memnun olanlar warmış..Tıpkı bi ara incelediğim Visionicten memnun olanlar gibi





    creative'in garanti anlayışına bayılıyorum ya.. özellikle son günlerde aldığım haberler yok mu, gülme krizine girdim..




  • bu başlığı ibret-i alem olsun diye sürekli yukarılarda tutmak lazım. millet hala daha bu tip mp3 çalarlara para veriyo, yazıktır arkadaşlar!
  • http://crm.piranha.web.tr/

    This account has been suspended.
    Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.

    Çok kaliteli bir alet olduğu sitesinden belli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi debit -- 19 Kasım 2006; 20:09:14 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: civilcivil

    burda ki yazılanları okumuşsan i-river , creative , ipod ve sony dışında hiçbir markanın tavsiye edilmediğini görmen gerekirdi . Pahalı da olsalar elektronik sektöründe maalesef bu böyle , geçmiş olsun diyorum

    Hocam markaları o kadar sınırlamak dogru olmaz. Mesela COWON iAudio bence senin saydığın markalardan daha kaliteli (Tabi bu benim kişisel görüşüm)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cpt.Apollo -- 19 Kasım 2006; 23:57:43 >
  • google a piranha yazdığında kendi sitesi hariç her site çıkıyo.

    http://crm.piranha.web.tr/ sitesi de adına bakıcak olursak Consumer Relations Management sitesi heralde. burdan piranha nın mükemmel müşteri hizmetlerine sahip olduğu kanısına varabiliriz. evet piranhayı herkese tavsiye ediyoruz, asla yarı yolda kalmassınız.
  • Sitesi çalışıyor yanlız güncellemede yapılabiliyor.
  • arkadaşlar piranha ne bekliyodunuz.bende piranha kullanıyorum ve bilerek aldım yani sony gibi birşey beklemiyodum.ama parasına göre ürün fena değil.eğer çok kalite istiyosanız paranızı ipoda ,sonye verirsiniz.zaten içinden çıkan kulaklık dandik gidip başka kulaklık takacaksın.yüklediğiniz mp3 ler kaliteli olması tıssss sesi geliyosa mp3 te sorun vardır.bilgisayarda dinlerken o sesi duymassın ama mp3 çalardan geliyo.bası nede olsa aynı alamıyosun.temiz mp3 ler cillop gibi çalıyor.eğer paranız varsa zaten almayın ama benim gibi öğrenciyseniz ve de illa mp3 çalar alcam diyosanız güvenilir bir mağazadan piranha gibi malları alın derim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: debit

    http://crm.piranha.web.tr/

    This account has been suspended.
    Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.

    Çok kaliteli bir alet olduğu sitesinden belli


    arkadaşım site açılıyor ya aleti savunmuyorumda niye yanlış bilgi veriyosunuz.




  • ben 3 gün önce matrix modelini aldım.gayet iyi.video oynatıyor fln.şarj çok uzun gidiyor.şifrelemek var.
    radyosu iyi çekiyor.tek beğenmediğim yanı kulaklığı.sonny kulaklık alınırsa çözülür o. ayrıca 2 kulaklık çıkışı var.
  • GÖRÜNTÜYE BAKILIRSA İYİ Bİ ŞEYE BENZİYO AMAA DIŞ GÖRÜNÜŞE ALDANMA DEMİŞLER :)
  • arkadaşlar bende 1 hafta önce piranha navigator 1gb aldım. üründen şu anda memnunum. bundan önce bende creative muvo n200 512mb vardı. fakat bir gece arabada bıraktım çalındı şu an vide falan gösterebilen bir mp3 çalar istedim. yine creative düşünüyorudum ama bu tip ürünlerin fiyatları ortada. şimdi ona gücüm yetmeyeceği için piranha aldım. öğrenci adamız sonuçta. şu an memnunum. inş bir sorunda çıkmaz. ayrıcawww.piranha.web.tr adresi çalışıyor arada dediğiniz gibi girmiyor. aldığım ürünün adresidehttp://www.hepsiburada.com//productdetails.aspx?categoryid=84474&productid=bd61363#tablnk
    böyle birşey alırken ne çok kalitelisinin pahalısını alacaksın nede çok adisini. orta türden bişeyler işini görüyor. bi ark yazmış fason sony aldım 6 aydır kullanıyorum diye işte. arada çıkıyor iyisi. inş bendekide ii olur.

    ayrıca birşey daha söyleyim benim eski creative 2 kere duvar yedi. sinirim ondan çıkarmıştım. ilkinde ortadan ikiye ayrıldı dağıldı falan birleştirdim. ayrıldığı yeride 404le yapıştırdım halada tıkır tıkır çallışıyordu. ama çalındı işte. ne diyim çalana kullanmak nasip olmasın. tabi bu performansı piranhadan beklemiyorum o ayrııı




  • PRANHA YEDİN BİTİRDİN BENİ:)
    arkadaslar bunlar çinde üretilip istege göre üzerinide yazı yazılan seri üretim mallar. kalite ve yazılanlarda (cogunda) gerceklik aramayın.. 2 mega piksel diyerek piranha web cam aldım, 2 ay oluyor, tabi o zamanlar cahilim tabiri yerindeyse.. 2 yi duyunca zıpladım:) ama elimde kaldı.. eski 1.3 olan isimsiz kameram dahi görüntüde 5 basar... yani 2 megapikselle falan alakası yok.. şimdide 4 mega piksel diye çıkarmış, hepsiburadada baktım da gülümsedim bir an kendi kendi kendime:) siz siz olun benim gibi zıplamayın hemen... reklamları yazı reklamı, gerceği %10 u ancak yansıtıyordur.

    birde diyeceksinizki kalitelilere verecek parası olmayanlar var. arkadaslar zararın neresinden dönülürse kardır.. 2 GB piranha alcagna git 512 lik creative falan al. eger onuda alamıyorsan hiç alma kardesim.. paran bari cebinde kalsın... inanın bunları acı deneyimlerime dayanarak söylüyorum.

    kalite markadır, marka da kalitedir.. dandik marka dediğimiz ürünlerin marka ile alakası yoktur. seri üretim maldır sadece.

    uzak durmanız dileğiyle.. hoscakalın...
    yok sa pıranhalar yer adamı dostlarda uzak olsun:)




  • bu arada pıranha ürünü almış olan arkadaşlar için pıranha teknik destek ve iletişim bilgileri...

    Piranha™ Bilgisayar Ürünleri Merkez Servis ve İthalatçı Firma Adresi:

    Trio Elektronik Limited Şirketi
    Çiçek Pazarı Sokak No:46 Mataracı Han Kat:5
    34116 Eminönü - İstanbul
    Tel:0212 528 2025 Pbx Faks: 0212 528 1315

    Çalışma Saatleri:
    Hafta İçi: 09:00 -18:00
    Hafta Sonu: 09:00 -17:00

    -------------------------------------------------------------------------------

    arızalı ürün Nasıl Gönderilmeli ?

    Cihazınızı, şahsınız veya bir yakınız vasıtasıyla bize ulaştırabilirsiniz. Ayrıca kargo yoluyla da (taşıma ücreti ödenmiş halde) cihaz kabul etmekteyiz.

    Şahsi başvurularınızda; cihaza ait faturanızın veya kaşelenmiş garanti belgenizin bir fotokopisini ürün beraberinde getiriniz. Gerekli görülen durumlarda bu belgelerin orjinali de servis kayıt operatörü tarafından talep edilebilir. Bu yüzden orjinallerini de yanınızda bulundurmanızı öneririz.

    Eğer cihazınızı bir yakınınız vasıtasıyla gönderiyorsanız; fatura veya kaşelenmiş garanti belgesinin bir fotokopisi ile birlikte arıza bidirim formunu da eksiksiz* doldurup gönderiniz.

    Kargo yoluyla yapılan başvurularınızda ise arıza bildirim formu ve faturanızın veya kaşelenmiş garanti belgenizin bir fotokopisini de pakete ekleyiniz. Ayrıca arıza bildirim formunun bir kopyasını da taşımayı yapan kargo şirketine teslim edip, bu formun kargo teslimat fişi ile birlikte teslim edilmesini talep ediniz. Kargo ile gönderilerinizde, paketleme konusuna ayrı hassiyet gösteriniz. Ürünüzü hasar görmeyecek şekilde karton kutu içerisinde gönderiniz. Ayrıca kargo şirketine içinde kırılacak eşya olduğunu bildirip, dikkatle taşımalarını isteyiniz.

    *Arıza bildirim formundaki E-Posta adresi kısmını mutlaka doldurunuz. E-posta adresi olmayan ürünlerin on-line takibi de mümkün değildir.

    -----------------

    Geri Nasıl Teslimat Nasıl ?

    Kargo ile gelmiş ürünler aksi belirtilmedikçe kargo yoluyla geri gönderilecektir.

    Şahsen veya yakınınız tarafından yapılan başvuralarda; başvuru sırasında servis operatörü tarafından geri teslimat tercihiniz sorulmaktadır. Aksi belirtilmedikçe, kişisel başvurularda geri teslimat şekli; elden ve ürünü getiren kişiyedir. Opsiyonel olarak kargo ile geri teslimat seçeneği de (kargo ücreti alıcadan olarak) uygulanabilmektedir.

    Elden geri teslimat seçeneğinin tercih edilmiş olduğu durumlarında; sistem, kayıtta belirtilen e-mail adresine "cihazınız teslimata hazırdır" şeklinde mail atmaktadır. Bu sayede ilgili kişi cihazın hazır olduğu bilgisine ulaşabilmektedir.

    Gerek kargo gerekse elden teslimat durumlarında teslimat bilgisi sadece mail yoluyla bildirilmektedir. Telefonla teslimat bildirimi yapılmamaktadır.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Servise Ürün Gönderdim. Şimdi süreç nasıl işleyecek ?

    Gerek kargo gerekse elden teslim şeklinde olsun, şikayetçi olduğunuz ürününüz bize ulaştıktan sonra, kayıt sistemimiz size otomatik olarak bir bilgilendirme maili gönderecektir. Bu mail, cihazınızın geliş teslimat bilgileri, modeli, fiziksel durumu ve şikayetiniz ile ilgili konularda bilgi içermektedir.

    Servisimize göndermiş olduğunuz ürününüzühttp://servis101.piranha.web.tr adresinden takip edebilirsiniz. Sisteme girişte kullanacağınız kullanıcı adı ve şifre, yukarıda belirtilen e-posta ile size bildirilmiş olacaktır.

    Teknik servisimize göndermiş olduğunuz ürünlerin takibini sadece internet üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Normalde telefon yoluyla takip hizmeti kesinlikle verilmeyip bazı özel koşullarda bu hizmet verilmektedir.***

    Bilgi: Eğer Piranha™ destek merkezimize de üye iseniz; servis sitemize girerken kullanacağınız şifre ve kullanıcı adı, Piranha™ destek merkezine girerken kullandığınız kullanıcı adı ve şifreden farklıdır.


    ***Özel Koşullar:

    Teknik servisimize ürününüzü göndereli uzunca* bir süre geçip yukarıda belirtildiği şekilde bir e-posta almadıysanız;

    İlk olarak cihazı teslim ettiğiniz kargo şirketiyle temasa geçiniz. Paketin şirketimize teslim edilip edilmediğinin yazılı olarak teyidini (imzalı teslimat belgesinin bir kopyasını) alınız. Cihazınızın bize teslim edildiğini gösteren ilgili belgeyi 0212 528 13 15 nolu telefona fakslayıp sonra 0212 528 20 25 nolu telefondan iletişime geçiniz.

    Paketinizin bize ulaşıp ulaşmadığının takibi sizinle kargo şirketi arasındadır.

    * Kargo şirketleri en geç 3 işgünü içinde paketinizi teslim etmek zorundadırlar.


    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Servis Hizmet Süresi


    Tüm Piranha™ ürünleri 2 yıl garantilidir.

    4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun uyarınca azami teknik servis hizmet süresi 30 gündür.

    Trio Elektronik Limited Şirketi, uygulamaya çalıştığı “ISO 9001: 2000 Kalite Yönetim Sistemi Şartları” gereği

    azami teknik servis hizmet süresini 7 iş günü olarak belirlemiştir.

    &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

    Bizimle Çalışır mısınız ?

    Adobe Photoshop, Freehand, Coreldraw, Dreamweaver, Flash ve ilgili diğer programlara hakim, benzer iş bölümlerinde daha önceden çalışmış, şirketimizde "grafiker" olarak çalışacak yetenekli çalışma arkadaşları arıyoruz.

    İlanımızla ilgili özgeçmişlerinizi tugrul@piranha.web.tr adresine mail atabilirsiniz.

    %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%



    eleman arıyomus pıranha ithalatçı firması.. heralde ürünler üzerine yeni gerceği yansıtmayan yazılar yazdıracaklar.. yakında 10 megapiksel webcam, 10 GB mp3 player, 0 ms LCD ekran, vb. çıkarırlarsa şaşmayın... :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avanoss -- 26 Şubat 2007; 4:37:46 >




  • slm arkadaşlar
    piranha hakkında tüm yazılanları neredeyse okudum. şu an şoktayım diyebilirim.
    çünkü benim de piranha matrix 1gb mp4 playerım var. 1 aydır kullanıyorum allaha şükür format atmak dışında hiç bir sorunla karşılaşmadım(yüzbin kere maşallah diyelim. nazar etmeyin ne olur).buradaki yorumları okuduğumda sorunu olan arkadaşları çıkarırsak çok kişi sürüm yükseltmek peşinde. herkes upgrade dosyası arıyor.bu zaten doğru yapılmadığında zaten sorunlu ve hassas bir cihaz hemen sorun yaratıyor.bu dosya gönderilen cd nin içinde var. nasıl napılması gerektiği ve nelere dikkat edilmesi gerektiğihem kullanma klavuzunda hemdehttp://crm.piranha.web.tr/kb.php?act=23&select=C21 sitesinde anlatılmış.bu kurallara uyulduğunda daha az sorunla karşılacağını düşünüyorum. bu ürünü almayanları alın demiyorum ama en azından kallananlar yukarıdaki kurallara uydukların da belki daha az sorunla karşılaşırlar.
    benim almadan önce bu yazılanlardan haberim olsaydı kesinlikle almazdım. ama bundan sonra sorun çıkmaması için mümkün olduğunca dikkatli davranacağım. kullanma klavuzunu tekrar okup ne yapıp yapmama gerektiğini tekrar en ince ayrıntısına kadar öğrenmeyi düşünüyorum.
    bilgilerini mpaylaşan arkadaşlara teşekkürler.




  • bu topik hep üstlerde olmalı.. pıranhalara yem olmamalı hiç bir arkadasımız...
  • Bence bu topic yukarda kalmalı az daha kanıyordum, bazı sitelerin satmak için bu ürün süper,çok şık, hiçbir sorunu yok diye yorumlara,
    hatta Piranha Navigator 2gb siparişi bile vermek üzereydim, bide son zamanlarda Piranha çalıştığı üretici firmayı değiştirmiş daha kaliteli ürünler çıkarıyomuş felan diye yorumlar okudum,
    eminim alan çoktur bu ürünü...
    ürünü şuanda almış olan son kullanıcı bilgilendirirse sevinirim...
    Nedir, nasıldır, adamlar akıllanmışlar mı?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.