Bi arkadasımdaki 98 model polo classic 1,6 75hp motora flitre kiti takmayı düşünüyorz. amac düşük devirlerde ekonomi sağlamak yüksek devilerde ses + performans için
1. soru: kutu içimi acık flitremi 2. bu motor için cai kit bulamadım. acaba o yılki üretilen golf 1,6 motorla göre flirte kiti var bunada uyarmı? 3. her sey tam olarak yapıldıgında ( sıcak havadan en az etkilenme , düzgün montaj vs) kazanç ne sevilerde olur.
bu şekilde bişy yapmak istiyorum.
1. soru: kutu içimi acık flitremi 2. bu motor için cai kit bulamadım. acaba o yılki üretilen golf 1,6 motorla göre flirte kiti var bunada uyarmı? 3. her sey tam olarak yapıldıgında ( sıcak havadan en az etkilenme , düzgün montaj vs) kazanç ne sevilerde olur.
1 : Kutu içi hava filtreleri çok bi performans sunmaz sadece rahatladığını hissedersiniz. Açık hava filtresinde ise soğuk havayı kaliteli biçimde çekerseniz güç artışını hissebilirsiniz bu yüzden açık hava filtresi. 2 : - 3 : Çok süper ve maximum verimde takabilirseniz belki 0.5 ve 1.5-2 hp güç artışı ek olarakda hırlama sesi elde edersiniz.. Yakıttan tasarruf olayını soruyorsan ise az yakma diye bi olay teorikde kalıyor sanırım :D İçeri fazla hava alıyosun bunun ideal yakılması için bir miktar fazla benzin püskürtülmesi lazım? :D Araçda onu yapıo daha fazla püskürtüyo haliyle daha fazla yakmış oluyor zaten açık hava filtresininde mantığı bu değilmi? :>
Ayrıca Headers ve katalitik konvertör iptalinide öneririm ancak bu şeyleri takınca muayeneden geçermi bilmem :D
teşekkür ederim cvp için
açık flitreye yoğunlaşmak en mantıklısı. headers kat. iptali bi sonraki aşama:D
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme