Şimdi Ara

prins dönüşüm kiti hakkında (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.820
Cevap
43
Favori
548.104
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: giza

    forumda şöyle detaylı bi gezinti yaptım baya bi prins taktıran olmuş.ilk zamanlar prinsi ilk duyanlar çikolata markası sanıyordu (ben dahil) ama şimdi yavaş yavaş insanlar neyin ne olduğunu anlamaya başladı.tabi bu iyi bi durum.çünkü sorun yok %50 tasarruf var


    Hehe bende ilk duyduğumda " bırak allahını seviyorsan brc nin üstüne varmı hehe prins mi ne o prinkıls gibi bişi mi yeniyomui arabama hayatta taktırmam" diyordum bana "delisin prins dünyanın en iyi markası bunun üstüne yok" diorlardı akabinde " hadi lennnn" diyordum




  • Sonunda onu alıcam sanıyorumki, nevarki aracın içi açık renk deri ve epey kirli gözüküyordu. Ziebarta 300-400 vericem sonuçta baştan aşağı bi bakım yaptırır öyle binerim diye düşünüyorum. Manifoldun plastik olmaması zahmetli olucak ama daha verimli olur kanaatindeyim. Gerçi pişman olman durumunda söktürmeye kalksan o aracın manifoldu kaç paradır Allah bilir. Montajla alakalı benim bulduğum yöntem ise şu; depoyu simit alıp stepnennin yerine koydurucam, stepneyede bi kılıf yaptırıp bagaja koymayı düşünüyorum. Bunun artısı bagaja büyük eşya koymak istediğim zaman stepneyi ya yanıma almam yada arka koltuğun önüne koyarım. Ayrıca lpg göstergesinide direksiyonun sol altındaki kapanıp açılan göze monte ettirmeyi düşünüyorum. Yalnızca çözümünü aradığım şey pompa için deliği nereye koymam gerektiği. Bir leon gördüm harika bir yöntem bulmuş eleman, fotorafı eklemeye çalışacağım. Accord'a uymuyor çünkü plaka bagaja sabitlenmiş, ama Accord içinde böyle bir yöntem bulabilirsem, güzelce gizlemiş olurum lpgyi.


     prins dönüşüm kiti hakkında




  • güzel hesap hocam ben çok km yapmadım ama hesapladım şimdiden karım 700 ytl. yazın daha fazla yol yapıyoruz yaza kesin çıkar parası 5-6 sene sonra araba bedavaya gelir herhalde
    quote:

    Orjinalden alıntı: tolgao2000

    27 marta taktırmışım prins'i geçmiş extrelerden baktım toplam 1900 ytl lik lpg almışım yani yaklaşık 2000 ytl benzinden tasarruf sağlamışım, 1-2 aya kalmaz prins bedavaya gelir inşallah, yeni hedef arabayı bedavaya getirmekte :)
  • Teleflex mi Prins mi diye düşünürken Prins i seçtiğim için doğru bir karar verdiğimi bir kez daha anladım. Teleflex doğrudan bağlandığı için avantajlı olur diye düşünüyordum ama doğrudan bağlanması demek manifoldda oluşan devir yükseldikçe olan titreşime maruz kalması demek sanırm. Bu açıdan düşünmemiştim açıkçası hiç? sonuçta enjektörler hassas mekanizmalar çok az da olsa uzun zaman içerisinde bi zararının oluşabileceğini düşünüyorum? Takılan parçalara baktım biraz bugün. Elektrik kablolarının bağlandığı her parçanın üzerinde o soketli kısımlar ve bobinler üzerinde BOSCH amblemi vardı ki bu bende bi güven oluşturdu açıkçası. Basit bi soket elektrik aksamı parçası deyip geçmek de olabilir di ama Hollandadan o şekilde geliyor parçalar direk olarak. Ben öğlenden sonra götürdüğüm için araç yarına kaldı. Şamandıra olarak Tomasetto kullanılmasını istedim. Depo dolum ağzı için bi çözüm bulamadım açıkçası Adlan bey de stepnenin altında arabanın alt kısmında tamponun bittiği yerde, arabanın tam orta hizası ile sol ekzost ucunun arasına bi yere konabileceğini önerdi. Bende tamam dedim çünkü ne benzin kapağında yer var nede konabilecek başka bir yer var. Parçaların hepsi kutuda komple hazır şekilde. Diğer markaların bazı parçalarıda vardı orda ve Prinste kullanılan parçalar ile diğerlerinin imalat kalitesi çok belli oluyor. Mesela yerli olan X firmasının şamandırasına baktım. Kokil kalıba döküm yöntemi ile imal edilmiş ve yüzey kalitesi pek de iyi olmayan bir şekilde.Maça hataları ile imal edildiği parçayı sağa sola çevirince çok belli oluyor. Mesela Tomasetto marka şamandıraya baktım dövme yöntemi ile sertleştirilmiş bi yapıdan oluşuyor ve yüzeyi daha parlak ve hiç bir iz yok üzerinde. Yarın öğlenden sonra teslim alıcam arabayı. İnşallah bi sorun çıkmaz ve artık kavuşmuş olurum arabama




  • İnşallah sorunsuz, sıkıntısız kullanırsın. Buarada istanbuldaki Prins bayisini nasıl buldun. Ben taktırmaya ankaraya götürmeyi düşünüyordum, artık memnun kalırsan birdaha oralara gitmeme gerek kalmaz
  • Selam

    Gaplı makina kaça takıyor senin arabaya prins'i birde vade yapıyormu?
  • Arkadaşlar şu an 2004 model 1600 motor Opel Meriva aracıma Özzirve Memduh usta' da 2100YTL' ye 5 taksitle Prins montajı yaptıyorum. Montaj sonrası ilk izlenimlerimi ve sarfiyat bilgilerini ayrıca bildireceğim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fkamanli

    Arkadaşlar şu an 2004 model 1600 motor Opel Meriva aracıma Özzirve Memduh usta' da 2100YTL' ye 5 taksitle Prins montajı yaptıyorum. Montaj sonrası ilk izlenimlerimi ve sarfiyat bilgilerini ayrıca bildireceğim.

  • Maşallah herkes taktırıyor, sonuçlarınızı merakla bekliyorum. Özellikle zeolit benim planımı gerçekleştirdiği için onun sonucu benim için çok daha fazla öneml inşallah tezelden sonuçlarını belirtir
  • arkadaslar herkese merhaba ben ankara da lpg dönüşümü yapmaktayım muhtelif marka bayiliklerimiz var ayrıca orjinal prins kitlerinin de bayisiyiz. prins kiti orjinal hollandanın içerisine koydugu garanti belgesi ile teslim edilir.hollanda da pompa sistemi farklı oldugu icin icerisinden dolum agzı cıkmaz. bizim istasyon pompalarımız italyan sistemi oldugu icin onu biz kendimiz burada mümkün olanın en iyisini alır montaj da kullanırız. türkiyede kullanılan depoların nerdeyse tamamı yerli ve mükemmel yapılmıstır .prins in icerisinden bakır gaz boruları da cıkmaz onlarıda piyasadan temin ederek kullanırız. boru fiyatları kalitesine göre cok farklıdır. kheın enjektoru yalnızca prins kullanır diger marka kit firması kendi enjektorunu kullanmaktadır( kheın dunya da tek enjektordur) prins full kitin icerisinden yalnızca tomasetto multıvalf cıkar. ( şamandıra demiyorum çünki sistemin bütün güvenlik kısmı nerdeyse o valflerden geçer) depo havalandırmaları cok onemlidir bir kacak olması durumunda aracın icerisine gazın girmemesi direk dısarıya cıkabilmesi icin dikkatli ve saglam bir sekilde ( vazifesini yerine getirebilecek durumda ) takılmalıdır.aracın altından bakır boruların gecirildigi yerlerde cok onemlidir;kesinlikle bir esneme halinde ilk teması görmeyecek yerler secilmeli, hareketli kısımlar tercihedilmemeli (borunun hareketi zamanla metali yorar ve boruda gaz kacagına sebep olur) eksozdan en az 10 cm uzaklıkta olmalı ve arada yalıtım malzemesi olmalıdır. motor icerisindeki montaj da önemlidir aracın normal bakımların da sorun teşkil etmeyecek aracın normal periyodik bakımını zorlaştırarak bakım sürenizi uzatmayacak, bir arıza durumunda bütün parcalara ulasımı kolay olacak, mümkün oldugunca önce güvenlik sonra işlevsellik ardından estetik tercih edilmelidir.biz bütün bu aktarabildiğim konulara dikkat ederek bir aracın montajını bir günde bitirmekteyiz ve sabah 09.00 da aldıgımız aracı ertesi gün sabah 10.00 sabah calısmasıda kontrol edilerek ve tekrar gaz dedektörü ve köpük konrolü yaparak teslim etmekteyiz. her marka kit için 08.00 ile 24.00 saatleri arasında 0532 312 73 12 numaralı telefondan 08.00 ile 18.00 arası 0312 284 58 00 pbx numaradan bilgi verebilirim bu bizim işimiz ve vazifemiz çekinmeden arayabilirsiniz. ömer çalıkır




  • Zeolit lpgyi takınca gezmekten foruma uğramaz oldun sanırsamki
  • 1.8 t passat. bu yazıdan sonra arabayı ustaya götürdüm, sanki araba gaza yüklenince önce atağa kalkıyor, sonra arkadan biri arabayı çekiyomuş gibiydi.
    usta arabanın gaz ayarlaruna baktı, şaşırdı. bu araba nasıl gidiyor dedi. gaz basıncı 1.4'e düşmüş. arabanın beynine airbag lambasından dolayı 1 kez reset yaptırmıştım. herhalde ondan olmuş. basıcı 1.8'e çıkardı. araba rahatladı. ama 2 gün önce tekrar dikkat ettim, gazı kökleyince tuboyu ilk başta açıyo ama daha sonra yine yumuluyo. herhalde gaz ayarını biraz daha açtıracağım. bu arada gaz ayarı düşükken daha az falan yakmıyor. 3 aşağı 5 yukarı aynı. bilgilerinize...
  • Bilgisayar olmadığından msj atamadığım için kusura bakmayın arkadaşlar. Artık tüm sorularınızı yanıtmalaya hazırım
    LPG işini sonunda hallettim Öncelikle arabalar konusunda ne kadar hassas olduğumu aracımın resimlerine bakarak anlayabilirsiniz belki. Otomobillere olan ilgim neredeyse ilkokul döneminden bu zamana kadar beni hiç bırakmadı ve belki de meslek olarak o yüzden Makine Mühendisliğini seçmeme neden oldu En ufak bir sese en ufak bi soruna karşı çok duyarlıyım çünkü aracımı her zaman dinlerim ve bir sorun varsa veya sorun çıkmak üzereyse oluşmadan çözmek için hemen tamir işi ile uğraşan arkadaşıma aracımı götürürüm ve birlikte o sorunu çözeriz.
    Prinsi seçmemin en büyük nedeni forumlardan ve yorumlardan okuduğum kadarıyla yazılımının ve enjektörlerinin çok değil çok çok fazla iyi olmasıydı. Nitekim bunu şu anda bir Prins kullanıcısı olarak daha iyi anlıyorum. Ayrıca Prins'in yazılımın ne kadar iyi olduğunu öğrenmek için aracımda olan iki devir kesici sayesinde daha iyi öğrenmiş oldum
    Montaj için aracımı ne yazık ki erken saatte teslim edemedim. Bu yüzden de biraz uzun sürdü montaj işlemi benim yüzümden Ama toplamda 1 yada 1.5 gün diyebiliriz Montaj için aracın tüm işlerinden sorumlu tek bir kişi oluyor. Yani bi ustanın yaptığını öteki o bunu yapmıştır heralde diyip unutma gibi bi ihtimali yok kesinlikle. Şamandıra olarak forumlarda iyi olduğunu duyduğum için Tomasetto markasını tercih ettim ki zaten kapalı olarka gelen kutunun içinden de Tomasetto çıkıyor. Ama bu kutu tabii ki Kayseriden geliyor sanırım yani Türkiye ana dağıtıcısından Enjektörler Şekerci arkadaşımızın dediği gibi renk kodlarından oluşuyor. Bunları enjektörlerin üzerindeki stickerlardaki renkli noktalardan anlamak mümkün.
    Sistem genel olarak ayrı bir ECU, ayrı bir enjektör sensörü, RPM sensör, kablolar, yalıtım yapılmış ince bakır gaz hortumu ve hava hortumlarından oluşuyor(birşey unutmadım sanırım? yoksa unuttum mu?) Ayrıca LPG ECU'suna bağlanan rengarenk bir sürü kablo vardı. Tabii bunların hepsi siyah bantla paketlenip yerleştirildi Bağlantı genel olarak LPGHABER sitesindeki forumlardaki yurt dışında yapılmış olan bi Honda Accord da olduğu gibi yerleştirildi. Enjektörleri motor kapağının içine sığmadığı için motorun hemen üst kısmına yerleştirdiler. ECU, regülatör(işte unuttuğum parçalardan biri buymuş) filtre(unuttuklarımdan biri de buymuş) ve enjektör sensörü sağ tarafa doğru cama yakın olarak yereştirildi. Kablo bağlantıları sadece bant ile sarılmadı. Önce birleştirildi ve daha sonra da teker teker lehimlenerek sağlamlaştırıldı. Sonra üzerleri bantlanarak kamufle edildi.
    Depo olarak simit depo kondu. 45 litre olarak anılanlardan sanırım, ama depo 35 litre +- 2lt alıyor. İlk test için doldurduk depoyu PO'dan. 53YTL'lik LPG aldım. Bununla testleri ve kalibrasyonları yapıldı. Ayrıca Beykent'ten Fatihe ve Fatih'ten Etiler'e Etilerden Üsküdar'a ve ordan da tekrar Beykent'e gittim.4000 devir altına pek düşmedim sıkışık trafik haricinde. Ayarlar tam olarak yapılmamıştı. Ona rağmen ilk tüketim değerlerim 53 YTL LPG ile 216 km oldu. Bu da 0,245YTL yani 24,5 YKR anlamına geliyor. Bu değer en extrem değer bence çünkü çoğunlukla 1. viteste tam gaz hızlanma yaparak maksimum deviri ve gaz ayarlarını ECU'ya tanıttık Performansı benzin ile aynı yapıncaya kadar Adlan abi ile yolda aracımı bigisayara bağlayarak dolaştık. İkinci depomu da fulledim ve o depo ile de yine performanslı olarak kullanarak (140 150 km hızlarla otoban kullanımı, ve şehir içi de dahil olarak yine performanslı kullanım olarak) 53 litre LPG ile 224km yol yaptım. Bu da 0,236YTL/km yani km de 23,6 YKR'a denk gelmekte. 3. depomu aldım şimdi. Bakalım tüketim değerlerim hangi seviyelerde olacak. Önümüzdeki hafta Adlan abinin başını yine ağrıtıcam sanırım. Çünkü en ufak bir performans kaybı bile benim için çok önemli. Çünkü arabamı kullanmayı çok seviyorum
    Prinsin yazılımında çözülemeyecek sorun yok sanırm, çünkü parametreleri değiştirerek çok rahat bi şekilde ayarlamalar yapılıyor. İlk kalibrasyonu durarak yaptığımız için ayarları aracın 5000devir/dakikasına göre yaptık. Çünkü Hondanın Accord'a koymuş oludğu iki adet devir kesici mevcut. Bunlardan biri araç hareket halinde değilken aracın 5000d/d üzerine çıkmasını engelliyor. Hareket halindeyken ise aracın asıl devir kesicisi kırmızı olan kısmın içinde yani 7200d/d civarlarında. Yolda bu devirlere ilk çıkmak istediğimde 5500d/d dan sonra adeta araba sanki duruyor gibi çok yavaş hızlanıyor ve sanki sabit hızla gidiyor gibi oluyordu. Çünkü kalibrasyonu program otomatik olarak 5000 d/d yı %10 tolerans değeri ile yapmış ve 5500 d/d dan sonra araç enjektörleri kalibre etmemişti. Yolda giderken bu kalibrasyon işlemini yaptı Adlan abi ve araç benzindeki gibi ivmelenmesini yine yapmaya başladı. Ufak tefek bir iki parametreyi değiştirmek bile aracın performansını inanılmaz etkiliyor gerçektende. Bu olay sadece Prinste varmış ve değiştirme işlemi gerçekten çok kolaymış. Montajın neredeyse her anında yanında olmaya çalıştım ve bir Makine Mühendisi gözüyle inceledim. Bu esnada bu bahane ile Metrobüs'e de ilk defa binmiş oldum
    Hoşuma gitmeyen tek birşey var (ki bunun tek sorumlusu Hondadır kesinlikle) o da dolum ağzının yeri. Ben görünmeyen bir yerde olsun istedim ama Japonlar öyle bi dizayn yapmışlar ki araca en ufak bi boşluk yok araçta!!! Mecburen stepnenin hemen altındaki koruma kapağının oraya mümkün olduğu kadar görünmeyecek şekilde monta edildi. Ama ben yine arkadaşımla birlikte oraya bi kamufle yönetemi uyguliicam sanırım Kötü ben
    Arıza ışığı konusuna gelince...
    Arıza ışığı yanmıyor PEki hiç yanmadı mı?? Evet yandı ama ne zaman? Gaz bitmesine yakın depodan gazı tam olarak çekemeyince fakir karışımı algılayan Japon işi performans canavarım diyor ki karışım yeterli değil sen en yakın zamanda hemen servise git diyor. Ama depoyu doldurup yola çıktıktan yaklaşık 3 4 dakika sonra bakıyor ki akış düzenli o zaman tamam diyor ben bu arıza ışığını söndürüyorum çünkü herhangi bir sorun yok boşuna servis kapılarına götürme beni diyor
    Uzun bir yazı oldu ama aklıma gelenler şimdilik bunlar Umarım bazı sorulara yardımcı olabilmişimdir. Tüm sorularınızı bekliyorum:)
    Bu arada bence LPG çevre açısından da ayrı güzel birşey

    Saygılarımla....




  • Mutlu son .. Hayırlı olsun...
  • Performans konusunda extra mutlu son
  • İstanbul gaplı makina için arkadaşım bayağı bir dert yandı.Kitin çok kaliteli oldugunu üstüne basa basa söyledi ancak takan firmada iş disiplini adına olumsuz çok şey var dedi.

    Firmada düzen yokmuş,kitin parçalarının ayrı ayrı yerlerden çıktığını,tutuşturulup bir araya getirildiğini,regülatörden çıkan su borularının prins marka takılmadıgını(ki prins marka takılması gerektiğini düşünüyor-- ne idüğü belirsiz boru kullanıldıgını söyledi-prinsin orijinal borularının maliyeti yüksek oldugundan firma buradan kazanç sağlıyor diyebiliriz)

    Ve şu ayrıntıyı özellikle bayiler okuyorsa sormamı istedi: beylikdüzündeki firma bakmın ilk 10.000km'de yapılacagını ve gaz filtresinin değişecegini söylemiş(70ytl'ye).Ve bunu takip eden her 20.000km'de bir filtrenin değişmesi gerektiğini söylemişler.

    firmaya göre bakımlar:
    10.000km = 70 ytl
    30.000km = 70ytl
    50.000km = 70ytl
    70.000km = 70ytl
    90.000km = 70ytl
    110.000km= 70ytl
    130.000km= 70ytl
    150.000km= 70ytl
    170.000km= 70ytl
    190.000km= 70ytl
    210.000km= 70ytl
    230.000km= 70ytl
    250.000km= 70ytl

    TOPLAM 910 ytl

    Buna ragmen kitin kullanım kılavuzunda filtrenin ilk 25.000km'de ve takip eden her 75.000km'de değişmesi gerektiği yazıyormuş.

    Ürünün kılavuzuna göre bakımlar:
    25.000km = 70ytl
    100.000km = 70ytl
    175.000km = 70ytl
    250.000km = 70ytl

    TOPLAM: 280 ytl

    Buna ek olarak kalibrasyojn ayarı için de 50ytl aldıklarını (garanti süresi bitsin veya bitmesinmiş,farketmezmiş) söylemişler.

    ??????????????

    Nedir bu durum?
    İstanbul'daki firmanın bir cevabı olacak mıdır bu yazdıklarıma?
    Bu bir soygun düzeni midir?

    Ankara'daki firmalardan da cevap beklentisindeyim

    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Powershot S2 -- 31 Ekim 2007; 10:23:11 >




  • Güzel konuya değinmişsin powershot, inşallah gerekli yerlerden cevaplar gelirde aydınlanmış oluruz bizlerde
  • Benim bildiğim kadarıyla kit kayseriden paketlenip geliyor. Hatta ben ordayken bazı parçalar stoklarında azaldığı için yeni sipariş vermişlerdi. Kent Kargo diye bi firma ile parçaları Kayseriden yolluyorlar. İçinden çıkan borular da Kayseriden distribütör firmanın Prins kiti olarak yolladığı borular. Prinsin parçalarının üzerinde VSI şeklinde bi amblem var. Hatta benim koli açılırken başında durdum, teker teker parçaları çıkartıp gösterdiler bana neyin ne olduğunu anlatarak. Biraz meraklı olduğum için epey soru sordum çünkü Filtre değişimi konusunda birşey sormadım çünkü bu hafta içinde yine uğramayı düşünüyorum. Ayar yapmak gerekirse ve kullanım değerlerini beğenmezsem yeniden ayar yaptırmak için.
    Filtre değişimi konusunda ne söylendiğini bilmiyorum ama ben kendi aracımın yağ filtresini hava filtresini polen filtresini yağını her 9000 veya 10000kmde mutlaka tamemen değiştiriyorum. Çünkü kullanılan temiz filtreler her zaman tüketimini azaltmakla beraber aracın yakıt hava karışımın daha düzenli olmasını sağlayarak performansa katkısı olur. Motor ömrü artarak aşınma payı daha aza indirilmiş olur. Ayrıca temiz yağ ile birlikte temiz yağ filtresinin konmasının da motora yararı olacağını düşünmekteyim. Filtre konusunda bana birşey söylenmemiş olmasına rağmen benim kendi düşüncem zaten filtreyi yağ filtresi, hava filtresi, motor yağı ve polen filtresi ile birlikte LPG filtresini de değiştirmekti. Kitapçık varsa eğer bi sonraki gidişimde mutlaka isteyeceğim. Bende merak ettim çünkü???




  • lütfen şuna dikkat edelim.duyumlarla hareket etmeyelim.birincisidistirbütör firma 2 yıl ürün garantisi vermekte 2.cisi ise ürün ile ilgili bakım süreleri ve milaj bellidir.ve bunun dişında yapılacak olanlar ya ürün hatasından olur olmaz ise keyfi olur.milajını geçmedende bir ürün arıza yapabilir.bu sizin almış olduğunuz kötü yakıtla doğru orantılıdır.ben araca 58 binde kit taktırdım şu an 79 binde ne sorunyaşadım nede filtre değiştirdim.geçen gün sabah ilk çalıştırmadan 10 dakika sonra bir iki saniye bir silkelenme oldu ışıkta dururkenbende ani iki gaz verdim düzeldi.ahmet özbeğe filitrenin dolmuş olup olmayacağını sordum.hayır filitreden olmaz dedi kısaca prinsteki filitre yapısı nedeniyle pek problem çıkarmayacağını söyledi bana.
    ayrıca kötü yakıt yüzünden diğer yakıt sistemlerinde de benzer arızalar yaşanabilir.bu konunun bir çok bileşkesi olduğu için bir garantisi yoktur.
    bin kilometredede arıza verir yüzbinde arıza vermeyedebilir.birde prins kitleri şamandıra bakır boru ve depo hariç bütün malzemeler kapalı kutu içinde gelir.su borusu falan hepsi içindedir.klipsine varıncaya kadar hepsi kutudan çıkar.kalibrasyon ayarı na gelince enjektör arızalarında gerekir
    enjektörlerde 200bin garantilidir.afaki yazılan yazılar dan etkilenmeyelim.
    buradaki yorum bir arkadaşın arkadaşının yaptığı yorum.doğruda olabilir yanlışta.ben kitimi ankarada taktırma sebebim aracın projesinin gaplıda olmaması ve fix bir fiyat politikası uygulaması idi.birde çok dağınık çalışıyor olmaları.fakat ben adlan bey hakkında bilgiyi güvenilir yerlerden almıştım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: şekerci

    lütfen şuna dikkat edelim.duyumlarla hareket etmeyelim.birincisidistirbütör firma 2 yıl ürün garantisi vermekte 2.cisi ise ürün ile ilgili bakım süreleri ve milaj bellidir.ve bunun dişında yapılacak olanlar ya ürün hatasından olur olmaz ise keyfi olur.milajını geçmedende bir ürün arıza yapabilir.bu sizin almış olduğunuz kötü yakıtla doğru orantılıdır.ben araca 58 binde kit taktırdım şu an 79 binde ne sorunyaşadım nede filtre değiştirdim.geçen gün sabah ilk çalıştırmadan 10 dakika sonra bir iki saniye bir silkelenme oldu ışıkta dururkenbende ani iki gaz verdim düzeldi.ahmet özbeğe filitrenin dolmuş olup olmayacağını sordum.hayır filitreden olmaz dedi kısaca prinsteki filitre yapısı nedeniyle pek problem çıkarmayacağını söyledi bana.
    ayrıca kötü yakıt yüzünden diğer yakıt sistemlerinde de benzer arızalar yaşanabilir.bu konunun bir çok bileşkesi olduğu için bir garantisi yoktur.
    bin kilometredede arıza verir yüzbinde arıza vermeyedebilir.birde prins kitleri şamandıra bakır boru ve depo hariç bütün malzemeler kapalı kutu içinde gelir.su borusu falan hepsi içindedir.klipsine varıncaya kadar hepsi kutudan çıkar.kalibrasyon ayarı na gelince enjektör arızalarında gerekir
    enjektörlerde 200bin garantilidir.afaki yazılan yazılar dan etkilenmeyelim.
    buradaki yorum bir arkadaşın arkadaşının yaptığı yorum.doğruda olabilir yanlışta.ben kitimi ankarada taktırma sebebim aracın projesinin gaplıda olmaması ve fix bir fiyat politikası uygulaması idi.birde çok dağınık çalışıyor olmaları.fakat ben adlan bey hakkında bilgiyi güvenilir yerlerden almıştım.



    Yorum falan yoktur yazdıklarımda,soranlara marka olarak prins veya teleflexi öneriyorum.Yer de belirtmedim bu güne kadar.Bu markaların kalitesi tartışılmazdır.

    Bu akşam araca bakma fırsatım oldu evet borular prins'e ait değildi,cheter diye bir şey yazıyor borunun üzerinde yani parçadan çalınmıştır.Olay yorum olmaktan çıkmış mıdır çıkmamış mıdır sayın şekerci?

    İstanbul'daki firmayı da tanımam ankaradakini de yozgattakini de....de tanımam sizi de tanımam.Sadece bu konuda şahsi fikrim şudur ve isteyen inanır isteyen inanmaz: Prins gibi bir ürün dünyanın başka bir ülkesinde bu rezilliği yaşayamazdı.Firmalar karı maksimize yolunda böyle çirkinliklere kalkışmamayı öğrenecekler.Bu nasıl mümkündür?Böyle şeyler meydana çıktıkça mümkündür.Ve insanlar bilinçlendikçe firmalar kendilerine çeki düzen vermeyi öğrenecekeler.

    Arkadaşım da yalan konuşacak karaktere sahip bir insan değildir.Karakteri zayıf kişileri yanımda bulundurmamayı tercih ediyorum.Bilmem anlatabildim mi sayın şekerci.

    iyi akşamlar




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.