Arkadaşlar. Türknet ten internet kullanıyorum. Bu hafta 2 defa aynı sorun ile boğuşuyorum. İlk sorunu arayan müşteri temsilcisi hattı güncelliyorum diyerek statik ip değişimi yaparak sorunu çözmüştü ama bu son sefer oluşan aynı sorun için sadece ilgili birime kayıt açtılar.
Sorunum şu. Modemde tüm ışıklarım yanıyor dsl ve internet ışığım yanıyor ama telefondan wifi bağlandığımda internet yok diyor. Bilgisayardan kablolu bağlansam da wifiden bağlansam da internet yok diyor. Web sitelerine giremiyorum. manuel elle dns girince yavaşta olsa sıkıntılıda olsa internet çıkışı anlık oluyor. teamvewer vb hizmetler çalışıyor dns girmeden. Benim anladığım dns servislerinde sorun var gibi.
Modem değişimi yaptım bina ankastreden modeme yeni kablo çektim düzelme olmadı. İlk arıza oluştuğu gün başka bir kişinin bozulan (adaptör bozulduğundan tt modem kendini koruma moduna almıştı power ışığı yanıp sönüyor sabitlemiyordu modem sıfırladım dsl geldi internet yanmadı acaba sorun var mı yok mu bakmak için modem kurlumu yaptım ve sorununu çözdüm ve modemi öyle teslim ettim)modemine kendi kullanıcı adımı girmiştim ve silmeyi unuttum. Bu durumu da anlatmıştım ilk müşteri temsilcisine çocuk güncelleme yapıyorum güncelleme yapıyorum dedi 2 defa dsl ışığı gitti ve internet düzeldi ve statik ip adresim değişti, çocuğa statik ip adresim değişmiş dediğimde güncelleme yapacağımı belirttim sizin onayınızla yaptım diyerek delirtti beni. İkinci arıza bugün oluştuğunda arıza kaydı açtım ve beni arayan müşteri temsilcisine statik ip adresimi değiştirmeden sorunumu çözün lütfen iş yeriyim ve statik ip adresine ihtiyacım var dedim ve modem olayını anlattım kullanıcı adı şifremi değiştirebilir misiniz dedim, kız ilgili birime kayıt açıyorum dedi size akşam dönüş yapacaklar dedi ve 6 saattir hala dönüş yapan olmadı. Daha önceden bu sorunu yaşayan oldu mu. Sorun nedir nasıl çözebilirim.
Şikayet vara yazdığım şikayet bu.
TurkNet internet kullanıcısıyım (statik IP kullanıyorum işim gereği). Bu hafta modem kurulumum doğru ve sorunsuz iken bir anda internete giremez oldum ve modem kaynaklı sorun olabileceğini düşünüp modem değiştirdim fakat aynı sorun devam etti ve modem kaynaklı olmadığını anladım. Bina içi kablo sorunu olmaz ama belki vardır diyerek kablomu değiştirdim ve sorunum düzelmedi. Manuel DNS değiştirdiğimde internete çıkış yapabiliyorum bu durumu da belirttim. TurkNet'e kayıt açtım müşteri temsilcisi aradı beni ve hattımı yenileme yapacağını söyledi ve 2 yenilemeden sonra internet girme sorunumu düzeltti (statik IP numaram değişti), statik IP'den dolayı bayağı bir sinirlendim haklı olarak. Bugün sabah internetim vardı iş yerimden müşterime gittim ve geri döndüğümde aynı sorunla karşılaştım ve online işlemlerden kayıt açtım bir müşteri temsilcisi ulaştı ve müşteri temsilcisine statik IP adresimi değiştirmeden sorunun çözülmesini istedim iş yeri olduğumu ve işlerimin aksadığını belirttim ilgili birime kayıt açacağını belirtti ve başka bir arkadaşın bana ulaşacağını belirtti ve hala ulaşan kimse yok sorunumu çözen yok çözmeye de çalışan yok. Zam yaparken her türlü şartı göz önünde bulundurup seri bir şekilde 12 aylık sürede 3 zam gerçekleştirebiliyorken, sorun olduğunda neden sorunun çözümünü bulamıyorsunuz. Müşteri hizmetleri numaranızdan kimseye ulaşamıyoruz. En azından aranmayacaksam bu saate kadar beni iş yerimde boşuna neden beklettiniz.
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 5
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 6
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 230 (Bu ay: 2)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar