Hepsiburada sitesi üzerinden teknorya isimli mağazadan acer nitro 5 gaming notebook satın aldım. Cihazın adaptörü problemli çıktı. Cihazı hiç açamadan ithalatçı firma olan arena bilgisayara göndermek durumunda kaldım. Arena teknik servisteki arkadaşlarla konuştuğumda arena bilgisayarın iade, değişim kararı verdiğini söyledi. Eğer böyle bir karar çıkacak olursa cihazı aldığım firma muhtemelen ellerinde stok olmadığını söyleyerek iade yoluna gidecek ama benim o gün bu bilgisayara verdiğim parayla bugün muadil bir ürün almamın imkanı yok. bilgisayarda muhtemelen bir sıkıntı yok, sadece adaptör sıkıntısından iade kararı çıkar mı? Eğer çıkmazsa arena bilgisayar adaptör değişimi yapabiliyor mu, yoksa ben bir de acer servisiyle mi uğraşacağım adaptör değişimi için. Bu konuda tecrübesi olan varsa yönlendirmelerini bekliyorum.
Acer nitro 5 serisi notebook satın aldım. Kutu elime geçtiğinde parçaları kontrol edip direkt olarak cihaza ram takviyesi yaptım. Sonrasında cihazı çalıştırmak için adaptörü prize taktığımda bir poflama sesiyle beraber evin sigortaları attı, bu esnada adaptör bilgisayara bağlı değildi. Başka bir evde denediğimde ise adaptörün hiç çalışmadığını fark ettim. Bilgisayarı servise yollayacağım. Bildiğim kadarıyla acer’da ram, ssd takviyesinde cihaz garanti dışı kalmıyor. Servis cihazın açıldığını söyleyerek yokuş yaparsa nasıl bir yol izlemem gerekir?
Series s ile xbox 360 oyunları oynanabilir mi?
series s konsoluna sahibim. fifa'nın eski serilerini(2007-2008) bu konsolda oynayabilir miyim? bunun bir yolu var mıdır?
sağ ön tekerimin patlaması sonucu park halinde bir araca çarptım. kaza resimleri mevcut. karşı tarafın hasarını ben karşıladım. kendi aracımı kasko'dan yaptırmak istiyorum ama bu olay tek taraflı kaza olarak geçtiği için olay anında polis çağırılması gerek deniyor.
bu durumda karşı tarafın aracı zaten yapılacağı için karşı tarafı olaya dahil etmeyerek ben kendi aracımı kaskodan yaptırabilir miyim?
Monster Ayıplı Ürün
şubat ayında monster'ın insternet sitesinden abra a5 model laptap satın aldım. kullanmaya başladığım günden itibaren hoparlörlen bir cızırtı sesi alıyorum.
pandemi sürecinde evde bilgisayarla vakit geçirdiğim ve bu sorunu çok önemli görmediğim için ürünü servise yollamadım.
geçtiğimiz haftalarda bilgisayarı servise yollamaya karar verdim. hoparlörleri değiştirdiklerini söyleyerek ürünü yolladılar. ancak sorun aynı şekilde devam ediyordu. bu sefer sorunumun devam ettiğini ve bana ayıplı ürün sattıklarını söyleyerek ürünü iade talebiyle kendilerine yolladım. iade talebim reddedildi ve üründe bir sorun tespit edilemediği söylendi.
bu aşamada ne yapmalıyım? ürünü ilk aldığımda servise yollamamam beni haksız duruma düşürür mü? tüketici hakem heyetine başvurmam yararlı olur mu?
|
ps4 icin 1000 tl ye kadar tv onerisi
|
Son Giriş: 6 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 6 ay
Mesaj Sayısı: 14
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 14
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 1.286 (Bu ay: 27)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun