N11 dolandırıcılığı ve yaşadıklarım
Bir klavye alma arayışında girmiştim N11 de buldum 17/11/2023 tarihinde N11 üzerinden GPN Teknoloji firmasından sipariş ettim 20/11/2023 tarihinde elime ulaştı. Dış paketinde hiçbir sorun yoktu fakat içini açtığımda klavyenin tuşlarının üstünde çizikler vs gördüm fotoğraflarını çektim ardından iade talebi oluşturdum iade talebi oluşturduktan sonra da N11'e hasarlı ürün göndermişler diye işimi sağlama almak için mail attım. N11'in bana sağladığı kargoist iade kodu ile ürünü 1 gün sonra gönderdim. Kargoist firması ürünü tam 10 gün sonra teslim edebildi şikayet vs ettim anca teslim ettiler bu arada N11 üzerinden aldığım mağaza iadeyi iptal etti ben de tekrar iade talebi oluşturdum. Her neyse ürün mağazaya teslim edildi mağaza teslim edilmesine rağmen ürün teslim edilmedi diye tekrar iptal etti. Mağazayı arıyorum tabii ki aramalara cevap vermiyorlar sonra soru sorma kısmında ellerine ulaştığını öğrendim iyi dedim bari ürün teslim edildi dönüş yaparlar fakat tabii ki hiçbir şey olmadı ne iade mi kabul ettiler ne değişim sağladılar ürün ortada yok. N11'i arıyorum sürekli çözüm merkezine yönlendirdik deyip kayıt oluşturduk diye oyalayıp durdular hiçbir çözüm sunmadılar artık aramalara da çıkmıyorlar. Ürünü alalı tam 23 gün oldu parasını verdiğim faturası kesilen vs ürünümün ne parasını bana iade ettiler ne ürünü değiştirdiler karşımda bir muhatap yok alanen bayağı koskoca şirket tarafından dolandırıldım 2023 yılında her yere reklamlar veren güvenli alışveriş vs reklam veren firma bu dolandırıcılığa ortak oluyor karşımda kimseyi bulamıyorum sosyal medyadan paylaşarak bu sitenin kullanıcılarına böyle şeyler yaşattığını duyurmak istiyorum kullanmayın kullandırtmayın.
N11 tarafından dolandırıldım
17/11/2023 tarihinde n11 üzerinden GpnTeknoloji mağazasından bir klavye satın aldım 3 gün sonra 20/11 tarihinde elime ulaştı dış paketlemesinde hiç bir sorun yoktu fakat içini açtığımda tuşların üstünde çizikler vs vardı bende iade oluşturdum iadeyi 21/11 tarihinde kargoist firmasına teslim ettim. Kargoist ürünü 10 gün kadar sonra teslim etti bu arada mağaza iademi ulaşmadı diye reddetti ardından tekrar iade açtım ve kargoist firmasını arayarak çözüme ulaştırdım ve ürünü ellerine 29/11 tarihinde ellerine ulaştı onun da üstünden de 5 gün geçmesine rağmen iadem teslim edilmedi diye reddedildi. Kısacası 17 gündür aldığım ürünün ne ücretini geri alabildim ne de değişim sağlandı ne elimde ürün ve ne de ücret iadesi. Çözüm merkezini defalarca aradım hiç bir çözüm sunmadılar oyaladılar mağazayı arıyorum telefonlara çıkmıyor baya baya n11 ve mağaza tarafından dolandırıldım. Tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım gerekli yerlere şikayetimi yaptım onun harici ne yapmalıyım? Önerilerinizi bekliyorum.
Güvenli alışveriş mottosu ile hareket eden ve bu tarz reklamlar veren firmanın böyle şeyler yapması da komik.
Son Giriş: 11 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 12 ay
Mesaj Sayısı: 2
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 8
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 1.178 (Bu ay: 40)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar