Şimdi Ara

Randevusuz Akasya Apple Store'a Gitmek (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
4.758
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dia13

    Hocam bu arada cihaz değişimi olduğu zaman sıfır cihaz mı veriliyor ? Yani kutu içinde mi veriliyor aparatları falan( şarj aleti,kulaklık vs.) oluyormu ?

    yakın zamanda benim cihaz değiştiği için söyleyeyim; hayır sadece cihaz değişiyor yanında hiç bir ekstra aparat yok.

    Anladım, dostum saol.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zor her 10 dakikada bir randevu var. Randevu varken bile 10 15 dk bekleyebiliyorsunuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bu arada siz niçin değiştirmiştiniz cihazınızı yani bende ekran esnemesi yüzünden randevu aldım değişim yaparlar mı ? Onun için sordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dia13

    Hocam bu arada siz niçin değiştirmiştiniz cihazınızı yani bende ekran esnemesi yüzünden randevu aldım değişim yaparlar mı ? Onun için sordum.

    ilk gittiğimde hoparlör patlak sadece hoparlörü değiştiririz demişlerdi. o gün vaktim olmadığı için hoparlörü değiştirmemiştim. 10 gün sonra tekrar gittiğimde farklı bir genius benim bile fark etmediğim ekranın sararmasını tespit etti ve cihazın değişimini sağladı. değişim için olay biraz genius'ta bitiyor. benim telefonun garantisinin bitmesine 10 gün kalmıştı, eğer değişim demezlerse ve garanti süresi daha varsa 2 hatta 3 deneme yapılmalı bence.
    .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dia13

    Hocam bu arada siz niçin değiştirmiştiniz cihazınızı yani bende ekran esnemesi yüzünden randevu aldım değişim yaparlar mı ? Onun için sordum.

    ilk gittiğimde hoparlör patlak sadece hoparlörü değiştiririz demişlerdi. o gün vaktim olmadığı için hoparlörü değiştirmemiştim. 10 gün sonra tekrar gittiğimde farklı bir genius benim bile fark etmediğim ekranın sararmasını tespit etti ve cihazın değişimini sağladı. değişim için olay biraz genius'ta bitiyor. benim telefonun garantisinin bitmesine 10 gün kalmıştı, eğer değişim demezlerse ve garanti süresi daha varsa 2 hatta 3 deneme yapılmalı bence.
    .

    Anladım hocam saolun o zaman değişim vermezlerse şansımızı deneyelim tekrar diyorsunuz dimi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dia13


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dia13

    Hocam bu arada siz niçin değiştirmiştiniz cihazınızı yani bende ekran esnemesi yüzünden randevu aldım değişim yaparlar mı ? Onun için sordum.

    ilk gittiğimde hoparlör patlak sadece hoparlörü değiştiririz demişlerdi. o gün vaktim olmadığı için hoparlörü değiştirmemiştim. 10 gün sonra tekrar gittiğimde farklı bir genius benim bile fark etmediğim ekranın sararmasını tespit etti ve cihazın değişimini sağladı. değişim için olay biraz genius'ta bitiyor. benim telefonun garantisinin bitmesine 10 gün kalmıştı, eğer değişim demezlerse ve garanti süresi daha varsa 2 hatta 3 deneme yapılmalı bence.
    .

    Anladım hocam saolun o zaman değişim vermezlerse şansımızı deneyelim tekrar diyorsunuz dimi ?

    evet kesinlikle 1 kere daha denemek lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dia13


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dia13

    Hocam bu arada siz niçin değiştirmiştiniz cihazınızı yani bende ekran esnemesi yüzünden randevu aldım değişim yaparlar mı ? Onun için sordum.

    ilk gittiğimde hoparlör patlak sadece hoparlörü değiştiririz demişlerdi. o gün vaktim olmadığı için hoparlörü değiştirmemiştim. 10 gün sonra tekrar gittiğimde farklı bir genius benim bile fark etmediğim ekranın sararmasını tespit etti ve cihazın değişimini sağladı. değişim için olay biraz genius'ta bitiyor. benim telefonun garantisinin bitmesine 10 gün kalmıştı, eğer değişim demezlerse ve garanti süresi daha varsa 2 hatta 3 deneme yapılmalı bence.
    .

    Anladım hocam saolun o zaman değişim vermezlerse şansımızı deneyelim tekrar diyorsunuz dimi ?

    evet kesinlikle 1 kere daha denemek lazım.

    Hocam siz ne zaman değiştirdiniz ve telefonunuz neydi ?
    Edit: Birde aksyadamı değişim gerçekleşti hocam ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dia13 -- 3 Aralık 2014; 21:02:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dia13

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dia13


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dia13

    Hocam bu arada siz niçin değiştirmiştiniz cihazınızı yani bende ekran esnemesi yüzünden randevu aldım değişim yaparlar mı ? Onun için sordum.

    ilk gittiğimde hoparlör patlak sadece hoparlörü değiştiririz demişlerdi. o gün vaktim olmadığı için hoparlörü değiştirmemiştim. 10 gün sonra tekrar gittiğimde farklı bir genius benim bile fark etmediğim ekranın sararmasını tespit etti ve cihazın değişimini sağladı. değişim için olay biraz genius'ta bitiyor. benim telefonun garantisinin bitmesine 10 gün kalmıştı, eğer değişim demezlerse ve garanti süresi daha varsa 2 hatta 3 deneme yapılmalı bence.
    .

    Anladım hocam saolun o zaman değişim vermezlerse şansımızı deneyelim tekrar diyorsunuz dimi ?

    evet kesinlikle 1 kere daha denemek lazım.

    Hocam siz ne zaman değiştirdiniz ve telefonunuz neydi ?
    Edit: Birde aksyadamı değişim gerçekleşti hocam ?

    geçen hafta akasyada değişti iphone5 telefon.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dia13

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dia13


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dia13

    Hocam bu arada siz niçin değiştirmiştiniz cihazınızı yani bende ekran esnemesi yüzünden randevu aldım değişim yaparlar mı ? Onun için sordum.

    ilk gittiğimde hoparlör patlak sadece hoparlörü değiştiririz demişlerdi. o gün vaktim olmadığı için hoparlörü değiştirmemiştim. 10 gün sonra tekrar gittiğimde farklı bir genius benim bile fark etmediğim ekranın sararmasını tespit etti ve cihazın değişimini sağladı. değişim için olay biraz genius'ta bitiyor. benim telefonun garantisinin bitmesine 10 gün kalmıştı, eğer değişim demezlerse ve garanti süresi daha varsa 2 hatta 3 deneme yapılmalı bence.
    .

    Anladım hocam saolun o zaman değişim vermezlerse şansımızı deneyelim tekrar diyorsunuz dimi ?

    evet kesinlikle 1 kere daha denemek lazım.

    Hocam siz ne zaman değiştirdiniz ve telefonunuz neydi ?
    Edit: Birde aksyadamı değişim gerçekleşti hocam ?

    geçen hafta akasyada değişti iphone5 telefon.

    Hocam bende çok soru sordum kusura bakmayın biraz tedirginim bu konuda. Gerçekten çok teşekkür ederim cevaplar için :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dia13


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dia13

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dia13


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgunce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dia13

    Hocam bu arada siz niçin değiştirmiştiniz cihazınızı yani bende ekran esnemesi yüzünden randevu aldım değişim yaparlar mı ? Onun için sordum.

    ilk gittiğimde hoparlör patlak sadece hoparlörü değiştiririz demişlerdi. o gün vaktim olmadığı için hoparlörü değiştirmemiştim. 10 gün sonra tekrar gittiğimde farklı bir genius benim bile fark etmediğim ekranın sararmasını tespit etti ve cihazın değişimini sağladı. değişim için olay biraz genius'ta bitiyor. benim telefonun garantisinin bitmesine 10 gün kalmıştı, eğer değişim demezlerse ve garanti süresi daha varsa 2 hatta 3 deneme yapılmalı bence.
    .

    Anladım hocam saolun o zaman değişim vermezlerse şansımızı deneyelim tekrar diyorsunuz dimi ?

    evet kesinlikle 1 kere daha denemek lazım.

    Hocam siz ne zaman değiştirdiniz ve telefonunuz neydi ?
    Edit: Birde aksyadamı değişim gerçekleşti hocam ?

    geçen hafta akasyada değişti iphone5 telefon.

    Hocam bende çok soru sordum kusura bakmayın biraz tedirginim bu konuda. Gerçekten çok teşekkür ederim cevaplar için :)

    önemli olan işiniz görülsün




  • konu üzerinden 2 ay geçmiş.bende randevu alamıyorum.direk sabahtan randevusuz akasyaya gitsem akşama kadar işim olurmiki acaba.
    iphone 5 16 gb şebeke çekme sorunu var. 1yada 2 birim çekiyor.cepte olursa bazen servis yok bile gördüm yani.telefon kapalı diyor.
    bunun değişimi olurmu tamirmi ederler yoksa.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.