Ipsos araştırma şirketi tarafından hazırlanan “Turizm ve Trendler Araştırması” isimli raporda, her şey dahil otellerin 10 yıl ömrünün kaldığı iddia edildi.
Araştırma şirketi Ipsos tarafından hazırlanan “Turizm ve Trendler Araştırması” raporunda; sosyal medyayı iyi kullanan, paket turlar yerine bireysel seyahatleri tercih eden Y ve Z jenerasyonunun da turizm sektöründe etkin olması ile birlikte, Türkiye'deki her şey dahil otellerin 10 yıllık ömrü olduğu belirtiliyor.
Sözcü gazetesinden Saime Baş'ın haberine göre, sosyal medya kullanımının ve yeni kuşakların etkisiyle turizmde her şey dahil sistemi gözden düşmeye başladı. Raporda Antalya ve çevresinde her şey dahil konseptinde hizmet veren 450 otelin, yeni trendler ve talepler doğrultusunda dönüşümü için son 10 yıla girildiği ileri sürüldü.
10 yıl sonra iş hayatını ve ekonomik özgürlüğünü tamamen elde edecek olan Z jenerasyonunun tüm denklemi değiştireceğine dikkat çekilen raporda, “Antalya ve çevresinde 450'ye yakın her şey dahil sistemli, paket turlara dayalı turizm yapılanmasının yeni taleplerle kendisini geliştirmesi için son 10 yıl kaldı diyebiliriz. Ayrıca turizmin deneyim odaklı 81 ile yayılması için atılacak adımlarda da zaman daralıyor” denildi.
www.turizmguncel.com
Rapor: Her şey dahil otellerin 10 yıl ömrü kaldı - Turizm Güncel - Turizm Haberleri - Turizm Gazetesi