Şimdi Ara

reeder p10s iadesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
617
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Babalar gününde vatan bilgisayardan aldım beğenmedim satış elemanı tavsiyesiyle aldım almaz olaydım birde googleplay ne yükleme yaptı ne güncelleme iadesini istiyorum diye 2 saat kavga ettim uğraştılar yapamadılar servise verdik hala serviste kontrol ediliyormuş iadesini servisin demesi gerekiyormuş benim ne yapmam lazım tüketici haklarına mail attım cvp gelmedi bana bir yol gösterin



  • Merhaba,

    Yaşadığınız sorun, Google Play Store'un güncellenmesiyle ilgili bir sorun. Android işletim sistemi kullanan her cihazda yaşanabilecek bir sorun. Google Play Store güncellenmesi, bağlandığınız internet kaynağının yavaş olmasından dolayı da güncellenmemiş olabilir.

    Eğer bahsettiğiniz gibi cihazı garantiye yolladıysanız, gerekli araştırmaları yapabilmemiz için servis ID numaranızı iletirseniz, size yardımcı olabiliriz.

    Tüm bunlara ek olarak çağrı merkezimizden, Facebook sayfamızdan ve WEB sayfamızdan da Reeder ile iletişim kurabilir, cihazınızla ilgili bilgileri alabilirsiniz.

    İyi forumlar dileriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reeder -- 4 Temmuz 2017; 17:2:32 >
  • Her gün arıyorum serviste inceleniyor diyorlar bayramı çıkarsak hafta sonunu da çıkarsak 12 gündür inceleniyor telefonum ve bir sonuç yok müşteri hizmelerini arıyorum çok yoğun demek ki çok sorunu olan var benim gibi bu işi yapamamışsınız firma olarak söylüyorum sorunsuz bir telefon üretmeyi becememişsiniz dediğiniz güncellemeyi heryerden bağlandılar yapamadılar bir türlü ben bu telefonu kullanmak istemiyorum iade edin kurtarın beni
    İD 100234675
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.