Şimdi Ara

*****RENAULT NOSTALJİ****

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
12.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar eğer uygun görülürse RENAULT markasının efsane modellerinin bulabildiğimiz kadarıyla , çıktıkları yıllardaki tanıtım görüntülerini , varsa videolarını, teknik ve donanım özelliklerini ekleyebileceğimiz bir NOSTALJİ TOPİĞİ yapsak nasıl olur?


    Renault 12 den başlayayım;

     *****RENAULT NOSTALJİ****


     *****RENAULT NOSTALJİ****


    Renault 12 firma içinde 117 kod ismiyle anılıyordu. ’65 yılında Renault 8 ve Renault 16 arasındaki boşluğu dolduracak yeni bir model yaratılması adına ortaya atıldı. Fransız kurmayların mühendislerinden istekleri çok netti: Maliyeti ekonomik, fazla maliyetli olmayan, iç mekanı geniş, bagajı bulunan ve küçük motor taşıyan bir otomobil yaratın! Bu otomobilin diğer misyonu da dünya otomobili olası, Fransa dışında da satılmalıydı.
    Otomobilin tasarımı konusunda Renault 16’dan fazlasıyla etkilenildi. Buna rağmen teknolojileri arasında ciddi farklılıklar vardı. Boylamasına yerleştirilmiş motoru, hemen arkasına yerleştirilmiş kompakt boyutlardaki aktarma organları ve önden çekişli yapısıyla farkını ortaya koymaya başladı.
    Teknolojisi takdir edildi
    İç mekan yapısı da oldukça basitti. Vites kolu kokpitin hiçbir bölgesiyle temas etmiyordu. El freni yine çıplak yapısıyla dikkat çekiyordu. Rijit arka aks ve dört tekerlekteki bağımsız süspansiyon sistemiyle yol tutuş kabiliyeti de etkileyiciydi.
    Aracın öncelikle L ve TL (donanımı zengin) olarak tanımlanan donanım versiyonları satışa sunuldu. Her iki modelde de 1289 cc hacmindeki 54 HP’lik güç sunan motor bulunuyordu. ’70 yılında seriye vagon model katıldı. Aynı yıl tamamı alüminyumdan üretilen 1565 cc hacmindeki benzinli motor tanıtıldı. Bu motoru serinin performans modeli olarak tanımlanan Gordini taşıyacaktı. Gordini, güçlendirilmiş krank mili, çift karbüratör ağzına, beş ileri vitese, hava kanallı ön disk frenlere ve arka disk frenlere sahipti. 185 km/s gibi o zaman için yüksek sayılabilecek hızlara tırmanabiliyordu. Sadece, mavi renkte ve gövdesi üzerinde çift beyaz şeritle satıldı. ’72 yılında TS, ‘73’te TR gibi donanım versiyonları satışa sunuldu. Bunun yanı sıra TR versiyonun da direksiyon üzerinden otomatik şanzıman standart olarak bulunuyordu. Renualt 12 ’75 yılında ciddi bir makyaj geçirdi. Yeni ızgara, farlar, stop grubu ve kokpit günün ihtiyaçları doğrulutusunda otomobile monte edildi.
    Renault 12 Amerika pazarı da dahil olmak üzere pekçok ülkede satıldı. Arjantin, Brezilya, Kolobiya, Türkiye, Romanya gibi ülkeler Fransa’dan sonra üretimi üstlendiler. ‘70’li yılların sonunda Renault 18 nedeniyle bantlara veda etmek zorunda kaldı. Unutmadan, son Renault 12 üretimini Türkiye gerçekleştirdi. Dacia ise hala pikap pazarında bu otomobille satış kavgası veriyor.
    (Alıntıdır)




    [image][/image]

     *****RENAULT NOSTALJİ****



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koksal09 -- 29 Aralık 2006; 13:45:47 >







  • RENAULT 12 DEVAM...










    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koksal09 -- 29 Aralık 2006; 14:28:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksal09

    RENAULT 12 DEVAM...







    R12...








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koksal09 -- 29 Aralık 2006; 14:31:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksal09

    R12...







    Alıntıları Göster
    RENAULT 12...



     *****RENAULT NOSTALJİ****


     *****RENAULT NOSTALJİ****




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksal09

    RENAULT 12...



     *****RENAULT NOSTALJİ****


     *****RENAULT NOSTALJİ****


    Alıntıları Göster
    Posta puluna resmi koyulmuş başka bir araç yoktur sanırım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Posta puluna resmi koyulmuş başka bir araç yoktur sanırım...


    Alıntıları Göster
    wayyyy zamanında vardı bizdede... dağ bayır köy kasaba demeden demk herşeyi o 54 hp yapıomuş ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GT_500

    wayyyy zamanında vardı bizdede... dağ bayır köy kasaba demeden demk herşeyi o 54 hp yapıomuş ...

    Alıntıları Göster
    1289cc motorlardan ilk seri 810-02 kodlu motor 54 beygir, ikinci seri 810-05 kodlu motor 60 beygirdir. Daha sonra cikan TX ve GTS lerde kullanilan 1397 cc cleon motoru C1J-791 ise 65 beygir civarindadir.(DIN normlarinda)Gordini de ise 1565 cc 125HP lik motorla beraber birde 1596 cc 160HP motor vardir.1971 e kadar olan modellerde el freni konsolda olup on koltukta arka gibi tek parcadir.

    Gorunus olarak en cok begendigim seri en ustteki kirmizi gibi ilk cikan seri. TS si olursa hele.

    Araba.com da ilan var gecen gozume carpti adam 10,000 euro istiyor 74 TS ydi galiba.

    Renault 12 uretimi 1980 de fransa'da sona erince yerini ulkemizde pek rastlanilmayan renault-18 ve spor modeli renault fuego ya birakmistir. Renault 12 ve 18 kiyaslaninca gorunum disinda kalan parcalarin %80 inden fazlasinin(ilk seri 18 lerde motor bile 1400 cc lik renault 12 motorudur)birbirinin ayni oldugu goruluyor.
    Hatta gecen ilanlari kurcalarken 73 model renault 12 vardi disardan orijinal ancak ic konsol renault-18 in konsoluydu. adam kolayca degistirdigine gore kaporta-sasi bile neredeyse ayni.

    Renault-16 da cok guzel aractir ciktigi sene yilin arabasi secilmistir,dunyadaki ilk hatchback otomobildir ayrica ama malesef ulkemize gelmemistir.70 li yillarin modeli olmasina karsin otomatik cam-merkezi kilit-klima olan modeli vardi(renault 16 TX)Renault 15/17 de 16 nin spor versiyonlaridir.

    Renault 30 ise tipi renault-12 ye benzemekle beraber TX modlinde icinde cok guclu bir motor barindirmakta.

    Birgun olanagim olursa saydigim renault modellerinden(+bulabilirsem renault 9 electronic ve renault-11) kolleksiyon yapmayi cok istiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-25B1CCF06

    1289cc motorlardan ilk seri 810-02 kodlu motor 54 beygir, ikinci seri 810-05 kodlu motor 60 beygirdir. Daha sonra cikan TX ve GTS lerde kullanilan 1397 cc cleon motoru C1J-791 ise 65 beygir civarindadir.(DIN normlarinda)Gordini de ise 1565 cc 125HP lik motorla beraber birde 1596 cc 160HP motor vardir.1971 e kadar olan modellerde el freni konsolda olup on koltukta arka gibi tek parcadir.

    Gorunus olarak en cok begendigim seri en ustteki kirmizi gibi ilk cikan seri. TS si olursa hele.

    Araba.com da ilan var gecen gozume carpti adam 10,000 euro istiyor 74 TS ydi galiba.

    Renault 12 uretimi 1980 de fransa'da sona erince yerini ulkemizde pek rastlanilmayan renault-18 ve spor modeli renault fuego ya birakmistir. Renault 12 ve 18 kiyaslaninca gorunum disinda kalan parcalarin %80 inden fazlasinin(ilk seri 18 lerde motor bile 1400 cc lik renault 12 motorudur)birbirinin ayni oldugu goruluyor.
    Hatta gecen ilanlari kurcalarken 73 model renault 12 vardi disardan orijinal ancak ic konsol renault-18 in konsoluydu. adam kolayca degistirdigine gore kaporta-sasi bile neredeyse ayni.

    Renault-16 da cok guzel aractir ciktigi sene yilin arabasi secilmistir,dunyadaki ilk hatchback otomobildir ayrica ama malesef ulkemize gelmemistir.70 li yillarin modeli olmasina karsin otomatik cam-merkezi kilit-klima olan modeli vardi(renault 16 TX)Renault 15/17 de 16 nin spor versiyonlaridir.

    Renault 30 ise tipi renault-12 ye benzemekle beraber TX modlinde icinde cok guclu bir motor barindirmakta.

    Birgun olanagim olursa saydigim renault modellerinden(+bulabilirsem renault 9 electronic ve renault-11) kolleksiyon yapmayi cok istiyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: pcdata76

    1289cc motorlardan ilk seri 810-02 kodlu motor 54 beygir, ikinci seri 810-05 kodlu motor 60 beygirdir. Daha sonra cikan TX ve GTS lerde kullanilan 1397 cc cleon motoru C1J-791 ise 65 beygir civarindadir.(DIN normlarinda)Gordini de ise 1565 cc 125HP lik motorla beraber birde 1596 cc 160HP motor vardir.1971 e kadar olan modellerde el freni konsolda olup on koltukta arka gibi tek parcadir.

    Gorunus olarak en cok begendigim seri en ustteki kirmizi gibi ilk cikan seri. TS si olursa hele.

    Araba.com da ilan var gecen gozume carpti adam 10,000 euro istiyor 74 TS ydi galiba.

    Renault 12 uretimi 1980 de fransa'da sona erince yerini ulkemizde pek rastlanilmayan renault-18 ve spor modeli renault fuego ya birakmistir. Renault 12 ve 18 kiyaslaninca gorunum disinda kalan parcalarin %80 inden fazlasinin(ilk seri 18 lerde motor bile 1400 cc lik renault 12 motorudur)birbirinin ayni oldugu goruluyor.
    Hatta gecen ilanlari kurcalarken 73 model renault 12 vardi disardan orijinal ancak ic konsol renault-18 in konsoluydu. adam kolayca degistirdigine gore kaporta-sasi bile neredeyse ayni.

    Renault-16 da cok guzel aractir ciktigi sene yilin arabasi secilmistir,dunyadaki ilk hatchback otomobildir ayrica ama malesef ulkemize gelmemistir.70 li yillarin modeli olmasina karsin otomatik cam-merkezi kilit-klima olan modeli vardi(renault 16 TX)Renault 15/17 de 16 nin spor versiyonlaridir.

    Renault 30 ise tipi renault-12 ye benzemekle beraber TX modlinde icinde cok guclu bir motor barindirmakta.

    Birgun olanagim olursa saydigim renault modellerinden(+bulabilirsem renault 9 electronic ve renault-11) kolleksiyon yapmayi cok istiyorum.


    Teşekkürler arkadaşım, çok güzel bilgiler vermişsin. Ülkemiz şartları için maaslesef araba kolleksiyonu işi çok pahalı ve çok emek istiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksal09

    quote:

    Orjinalden alıntı: pcdata76

    1289cc motorlardan ilk seri 810-02 kodlu motor 54 beygir, ikinci seri 810-05 kodlu motor 60 beygirdir. Daha sonra cikan TX ve GTS lerde kullanilan 1397 cc cleon motoru C1J-791 ise 65 beygir civarindadir.(DIN normlarinda)Gordini de ise 1565 cc 125HP lik motorla beraber birde 1596 cc 160HP motor vardir.1971 e kadar olan modellerde el freni konsolda olup on koltukta arka gibi tek parcadir.

    Gorunus olarak en cok begendigim seri en ustteki kirmizi gibi ilk cikan seri. TS si olursa hele.

    Araba.com da ilan var gecen gozume carpti adam 10,000 euro istiyor 74 TS ydi galiba.

    Renault 12 uretimi 1980 de fransa'da sona erince yerini ulkemizde pek rastlanilmayan renault-18 ve spor modeli renault fuego ya birakmistir. Renault 12 ve 18 kiyaslaninca gorunum disinda kalan parcalarin %80 inden fazlasinin(ilk seri 18 lerde motor bile 1400 cc lik renault 12 motorudur)birbirinin ayni oldugu goruluyor.
    Hatta gecen ilanlari kurcalarken 73 model renault 12 vardi disardan orijinal ancak ic konsol renault-18 in konsoluydu. adam kolayca degistirdigine gore kaporta-sasi bile neredeyse ayni.

    Renault-16 da cok guzel aractir ciktigi sene yilin arabasi secilmistir,dunyadaki ilk hatchback otomobildir ayrica ama malesef ulkemize gelmemistir.70 li yillarin modeli olmasina karsin otomatik cam-merkezi kilit-klima olan modeli vardi(renault 16 TX)Renault 15/17 de 16 nin spor versiyonlaridir.

    Renault 30 ise tipi renault-12 ye benzemekle beraber TX modlinde icinde cok guclu bir motor barindirmakta.

    Birgun olanagim olursa saydigim renault modellerinden(+bulabilirsem renault 9 electronic ve renault-11) kolleksiyon yapmayi cok istiyorum.


    Teşekkürler arkadaşım, çok güzel bilgiler vermişsin. Ülkemiz şartları için maaslesef araba kolleksiyonu işi çok pahalı ve çok emek istiyor.

    Alıntıları Göster
    Malesef bizde eski model arabalara hurda gozuyle bakiliyor,cok zengin bir toplumuz ya.

    Cikma parca olayi bile avrupa ulkelerindeki kadar degil.Renault-12 Turkiye kadar baska hicbir ulkede bu kadar cok sayida uretilmemistir,buna karsin cikmacilarda hurdacilarda parcalari cok zor bulunuyor ya da bulunamiyor.(80 oncesi modellerin gorunumle ilgili parcalarini kastediyorum tampon panjur far v.s.)
    Ama renault-12 forumu var fransizlarin onuda takip ediyorum adamlar bizden kolay cikma parca buluyorlar ve bizden cok eski modellere deger veren insanlar var.Fransadaki ilanlara bakiyorum 100 bini devirmemis tertemiz renault 12 ler 1000-2000 euro. Hatta 300-400 euro ya yedek parca icin kullanilabilir diye sattiklari otomobil bile ufak kaporta boyayla yepyeni olur. Ah su gumruk isi olmasa araba getirmek kolay da....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-25B1CCF06

    Malesef bizde eski model arabalara hurda gozuyle bakiliyor,cok zengin bir toplumuz ya.

    Cikma parca olayi bile avrupa ulkelerindeki kadar degil.Renault-12 Turkiye kadar baska hicbir ulkede bu kadar cok sayida uretilmemistir,buna karsin cikmacilarda hurdacilarda parcalari cok zor bulunuyor ya da bulunamiyor.(80 oncesi modellerin gorunumle ilgili parcalarini kastediyorum tampon panjur far v.s.)
    Ama renault-12 forumu var fransizlarin onuda takip ediyorum adamlar bizden kolay cikma parca buluyorlar ve bizden cok eski modellere deger veren insanlar var.Fransadaki ilanlara bakiyorum 100 bini devirmemis tertemiz renault 12 ler 1000-2000 euro. Hatta 300-400 euro ya yedek parca icin kullanilabilir diye sattiklari otomobil bile ufak kaporta boyayla yepyeni olur. Ah su gumruk isi olmasa araba getirmek kolay da....

    Alıntıları Göster
    Devam...

    RENAULT 9



    İlk defa 1981 Frankfurt Otomobil Fuarında görücüye çıktı. Üretildiği ilk yıldan itibaren önemli ölçüde ilgi gördü ve alt-orta sınıfta Renault'un amiral gemisi olarak üretimine devam edildi. Aracın geliştirilmesindeki ana fikir, müşterinin fiyatı uygun, yakıt ve bakım masrafları yönünden ekonomik çok yönlü bir aile aracı ihtiyacını karşalamaktı ve RENAULT , bu modeliyle bu ihtiyacı fazlasıyla karşıladı.
    Renault 9 aynı zamanda Renault'un ''GLOBAL bir ürün'' parolası ile ürettiği ilk model olma özeliğini de taşımaktaydı. Üretildiği yıllarda az yakan araçlardan biri olması, özellikle Batı'daki 2. petrol krizi sırasında Renault 9'un tahtını daha da sağlamlaştırdı ve ona ULUSLARARASI bir ünvan kazandırdı. Renault 9 takip eden yıllarda artık dünyanın birçok ülkesinde üretim bantlarındaki yerini almış ve hızla üretimine başlanmıştı.
    Seri üretiminden önce Renault 9'a verilen yoğun emek meyvelerini vermiş, araç hakettiği ilgiyi kısa sürede görmüştü. Evet 500 kişilik bir ekip tarafından 14.500.000 saatlik dizayn çalışması ve tesler yapılmış, 44 prototip üzerinde çalışmalar yapılmış, 130 farklı motor denenmiş, 220.000.000 kilometrelik prototip yol testleri yapılmış ve RENAULT 9 son halini almıştı.
    O dönemin son teknolojik imkanları (CAD- Computer-aided design) seferber edilerek aracın daha seri ve dönemine kıyasla çok daha kaliteli olarak üretilmesi sağlanmıştır.

    Renault 9 1982 de 52 jüri tarafından AVRUPA DA YILIN ARACI seçilmiştir.

    Ülkemizde 1985 yılında başlanan Renault 9 üretimi 2000 yılında sona erdi...
    (review by koksal09 for donanimhaber.com)

    Data sheet
    Name: Renault 9 TSE
    Model year: 1982
    Engine: Renault four-cylinder - Capacity: 1,397cc - Bore: 76mm - Stroke: 77mm
    Administrative power rating: 7HP
    Actual power: 72bhp DIN at 5,750rpm
    Gearbox: Five forward speeds and reverse
    Brakes: Disk brakes on front wheels and drum brakes on rear wheels
    Coachwork: Five-seater saloon
    Dimensions: Length: 4.063m - Width: 1.650m - Height: 1.330m
    Weight: 845kg
    Top speed: 161kph

    Diğer R9 motor hacimleri motor güçleri ve üretim yılları;
    1.1 benzinli.............. 48 hp 1981-1987
    1.2 benzinli.............. 55 hp 1981-1987
    1.4 benzinli...............68 hp 1981-1987
    1.4 benzinli...............105 hp 1981-1987
    1.7 benzinli...............85 hp 1985-1987
    1.6 diesel..................54 hp 1981-1987




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koksal09 -- 4 Ocak 2007; 17:35:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksal09

    Devam...

    RENAULT 9



    İlk defa 1981 Frankfurt Otomobil Fuarında görücüye çıktı. Üretildiği ilk yıldan itibaren önemli ölçüde ilgi gördü ve alt-orta sınıfta Renault'un amiral gemisi olarak üretimine devam edildi. Aracın geliştirilmesindeki ana fikir, müşterinin fiyatı uygun, yakıt ve bakım masrafları yönünden ekonomik çok yönlü bir aile aracı ihtiyacını karşalamaktı ve RENAULT , bu modeliyle bu ihtiyacı fazlasıyla karşıladı.
    Renault 9 aynı zamanda Renault'un ''GLOBAL bir ürün'' parolası ile ürettiği ilk model olma özeliğini de taşımaktaydı. Üretildiği yıllarda az yakan araçlardan biri olması, özellikle Batı'daki 2. petrol krizi sırasında Renault 9'un tahtını daha da sağlamlaştırdı ve ona ULUSLARARASI bir ünvan kazandırdı. Renault 9 takip eden yıllarda artık dünyanın birçok ülkesinde üretim bantlarındaki yerini almış ve hızla üretimine başlanmıştı.
    Seri üretiminden önce Renault 9'a verilen yoğun emek meyvelerini vermiş, araç hakettiği ilgiyi kısa sürede görmüştü. Evet 500 kişilik bir ekip tarafından 14.500.000 saatlik dizayn çalışması ve tesler yapılmış, 44 prototip üzerinde çalışmalar yapılmış, 130 farklı motor denenmiş, 220.000.000 kilometrelik prototip yol testleri yapılmış ve RENAULT 9 son halini almıştı.
    O dönemin son teknolojik imkanları (CAD- Computer-aided design) seferber edilerek aracın daha seri ve dönemine kıyasla çok daha kaliteli olarak üretilmesi sağlanmıştır.

    Renault 9 1982 de 52 jüri tarafından AVRUPA DA YILIN ARACI seçilmiştir.

    Ülkemizde 1985 yılında başlanan Renault 9 üretimi 2000 yılında sona erdi...
    (review by koksal09 for donanimhaber.com)

    Data sheet
    Name: Renault 9 TSE
    Model year: 1982
    Engine: Renault four-cylinder - Capacity: 1,397cc - Bore: 76mm - Stroke: 77mm
    Administrative power rating: 7HP
    Actual power: 72bhp DIN at 5,750rpm
    Gearbox: Five forward speeds and reverse
    Brakes: Disk brakes on front wheels and drum brakes on rear wheels
    Coachwork: Five-seater saloon
    Dimensions: Length: 4.063m - Width: 1.650m - Height: 1.330m
    Weight: 845kg
    Top speed: 161kph

    Diğer R9 motor hacimleri motor güçleri ve üretim yılları;
    1.1 benzinli.............. 48 hp 1981-1987
    1.2 benzinli.............. 55 hp 1981-1987
    1.4 benzinli...............68 hp 1981-1987
    1.4 benzinli...............105 hp 1981-1987
    1.7 benzinli...............85 hp 1985-1987
    1.6 diesel..................54 hp 1981-1987



    Alıntıları Göster
    RENAULT 9...

     *****RENAULT NOSTALJİ****


     *****RENAULT NOSTALJİ****


     *****RENAULT NOSTALJİ****


     *****RENAULT NOSTALJİ****


     *****RENAULT NOSTALJİ****


     *****RENAULT NOSTALJİ****



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koksal09 -- 5 Ocak 2007; 14:59:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksal09

    RENAULT 9...

     *****RENAULT NOSTALJİ****


     *****RENAULT NOSTALJİ****


     *****RENAULT NOSTALJİ****


     *****RENAULT NOSTALJİ****


     *****RENAULT NOSTALJİ****


     *****RENAULT NOSTALJİ****


    Alıntıları Göster
    RENAULT 9...

     *****RENAULT NOSTALJİ****


     *****RENAULT NOSTALJİ****


     *****RENAULT NOSTALJİ****




  • 99 modelinden bir tane kapımızın önünde durduğu hatta 99'dan önce babamda 85 modelininde bulunduğu tsw galiba(ince kasa) ablamın çocukluğunun hatta benim çocukluğumunda geçtiği otomobildir 99 modelini babam 1 senedir çalıştırmıyor şimdi arabayı çalıştırmak istesem bana hayır demeyeceğindende emin değilim ayrıca bu araba modeli çok sağlamdır babam yaklaşık 6 sene önce 0 şahiniyle bolu dağında takla attıktan sonra kuş serisine elini sürmedi hatta bir tane renault 12 ts'miz kafasına vinç düşerek vefat ettiğinide sölemek istiyorum. şu an liseden mezun olmak üzereyim mezun olduğumda babamdan arabayı istiycem ama vermez heralde çünkü o kazadan sonra arabayla 80'i geçmedi banada güvenemeyeceği için vermez ama kaçıracam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eser4444

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    meraklısına ,uzaktan kumanda merkezii kilit,elektrikli cam,zamanlı silgiler,orjinal renkli cam,cms jant,full+full müzik sistemii,dereceli eksantrik,wsws ,dsaha çok

     *****RENAULT NOSTALJİ****




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MADANOĞLU

    meraklısına ,uzaktan kumanda merkezii kilit,elektrikli cam,zamanlı silgiler,orjinal renkli cam,cms jant,full+full müzik sistemii,dereceli eksantrik,wsws ,dsaha çok

     *****RENAULT NOSTALJİ****


    Alıntıları Göster
    Bunlar da digital göstergeli Renault9 lar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fairway

    Bunlar da digital göstergeli Renault9 lar.

    Alıntıları Göster
    Resim niye çıkmadı ki ?

     *****RENAULT NOSTALJİ****


     *****RENAULT NOSTALJİ****




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fairway

    Resim niye çıkmadı ki ?

     *****RENAULT NOSTALJİ****


     *****RENAULT NOSTALJİ****


    Alıntıları Göster
    bu fotoğraflar renault 11 electronic modeline ait.
    zamanına göre süper bir teknoloji.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qntrl

    bu fotoğraflar renault 11 electronic modeline ait.
    zamanına göre süper bir teknoloji.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: qntrl

    bu fotoğraflar renault 11 electronic modeline ait.
    zamanına göre süper bir teknoloji.



    +1 süpersin kardeş.Desene bu araçlar bizden sorulur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eser4444

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    nasil

     *****RENAULT NOSTALJİ****
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mst105

    nasil

     *****RENAULT NOSTALJİ****


    Alıntıları Göster
    ...

     *****RENAULT NOSTALJİ****




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.