Şimdi Ara

Renault Twingo hakkinda hersey (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
3
Favori
92.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi akşamlar.
    Üç yıldır zevkle Twingo kullanıyorum. Almaya da 1997 de Türkiye'ye ilk kez geldiğinde karar vermiştim ve sonunda oldu.
    Bu devirde araç seçmek ve satın almak zor. İlk sebebi sağlıklı bilgiye ulaşmak zor. İnternet bunu giderir diye düşünmüştüm ama bilgi denizinde kırıntılara ulaşmak sanıldığından zor. Misal, merak edip Twi hakkında açılan her topic aynı sona gidiyor. Kuş bak, olmadı at bak eşek bak. Pek çok üyemize bakarsan bunlar saçma arabalardır. Neden? Parçası pahalı. Ucuz parçalı araç var mı? Yok. Biliyordum. Teşekkürler.
    Başka? Çok yakar??? Nasıl yani? İşte, yükle baş etmek için çok devir çevirir. (Zaten maksimum 5250 devir çeviriyor zavallı.) Çok bilen arkadaşlar otomobilciliğin (yarışçılığın demiyorum dikkat) ünlü sözü olan "beygir sattırır, tork yürütür" lafını demek ki duymamış. Ha torku kaç dersen 94 Nm. Ama 2500 devirde. Hatta onun da %90'ını 1500 devirden itibaren verir. Bu ne mi demek? 10 km'de 2 20 km'de 3, 40 km'de 4 ve 55 km'de 5. viteste rahatça yol alırsın demek. Ama bizim araba kullanmayı "kuş" ile öğrenen arkadaşlarımıza bişey ifade etmez bunlar. Çünkü "kuşlar" 3. vites için bile 40-45 km hızı görmelidir. Aksi halde uğultu mideni bulandırır. Kilo da 800 civarı olunca gayet yeterli. Az devir az ateşleme. Ateşlenen ne? Benzin... Para. Bugüne kadar klimalı ve şehir içi ve yüklü 7 lt'yi hiç geçmedi. Klimasız da 6'yı. Millet bu değerlere ancak şehirler arası ulaşıyor. Benim ise orada 4,9 gibi değerlerim var.
    Vergi desen, dün ödedim 6 ay için 65 ytl. Eh.. benzini de az yakıyor. Milli servete katkı. Ayrıca çok istersen tüp uygulanabilir. "Netekimm" Orjinal ve Fransa piyasası için lpg'li olan modelleri var.
    Başka?
    Güvenlik. NCAP 3 yıldız kesmez oldu artık sevgili milletimi. Sanki yıllarca konserve kutularına binmemişler gibi. Güvenlik demek test demek değildir sadece. Twi mütevazi motoru ve tipiyle ayrıca kocaman camları ile hız için üretilmiş bir araç değil, bir gezinti ve iş görme aracıdır. (Bkz. VW Kaplumbağa) Dolayısıyla yapmadığın hızdan dolayı gayet güvendesin. Ben en çok 135 yaptım ve de bir kere yaptım. Babamın Escort'u ile de hem de otobanda 140. Araçtan zevk almam için uçmaya ihtiyacım yok. Keyfime bakıyorum. Ama mutlaka bascam dersen ona da hazırdır. (0-100 13,5 saniye ki pek çok küçük dizel de bu değerdedir.) Yine de 150 üstünü tavsiye etmem. Sıradaki??
    Parçası bulunmuyor?? Yok öyle bişey. En kötü gider orjinal parçasını Renault Servislerden sağlarsın. Ayrıca pek çok parçasının yan sanyisi de var. İç kapı kolu kırıldı geçenlerde, orjinal bal rengi tek taraf 69 ytl. Yan sanayi çifti siyah 13 ytl. işte bu. Sebep: Pek çok parçası eski clio, dacia, kangoo, eski megane ile uyuyor. Araştırmak gerek. Yalnız 7000 verip 1500 üstüne harcayacağına 8500 verip 500 üstüne harcamayı düşünmelisin. Böylece hem donanımı tam olur, hem de tamirat orjinalin yerini tutmadığından rahatça binersin. Sorunlu her arabada olabileceği gibi astarı yüzünü geçebilir. Koltuklar ve tavanı gözünle görüyorsun ancak göremediğin parçalarda da sorun çıkabileceğini unutma. Her usta anlamaz. Koltukları döşemecide yeniletebirsin ancak tavan kesin pahalı olacaktır. Ayrıca branda hırsızlığı kolaylaştırabilir ve su, ses olabilir. Özellikleri olan bir araçtır. Bu yüzden en azından alırken bir yetkili servisten ekspertiz raporu al. Bunlar sürüş zevkini ve güvenliğini arttıracaktır. Sadece 3,5lt yağ alır. 20-50 7500km. 10-40 10000 km. dayanır.
    Yol tutuşu rot-balans ayarlarına hassastır. İyi ayar iyi yol tutuş. Lastik için ekonomiyi düşünme. Benimkinde maxxis var ve biraz zayıflar. Fren ve yol tutuşta Uno'dan iyi gibi geliyor bana. Yere hiç sürtmedim altını. Bir iki kere kalın sac motor korumayı sürttüm sadece. Benzin depo kapağı zayıftır ve hep gevşektir. Normaldir. :)) Sileceği süperdir. Özellikle sürücü nefis bir görüş elde eder. Orjinali bende 3. kışını çıkarıyor. (Yer Antalya) Araç önden kazasız ise farlar tatminkar. Boyası güneşte solabiliyor.
    Bu arada hangi şehirdesiniz acaba?
    Size tavsiyem bütçenize uygun bulabileceğiniz en donanımlı(Klima, orj. radyo teyp vs.) ve en temiz (Özellikle motor, ön takım, elektrik.) Twi'yi arayın. Bir de ayrıntılı bilgi için:http://groups.yahoo.com/group/twingo/ adresini inceleyin. Sanırım zamanınız da var.
    Sabredenler ödüllerini alırlar.




  • arkadaşım öyle bir anlatmışsın ki vala twingo alasım geldi .. şaka bir yana yaptığın açıklamalar akla mantığa uygun.. bu sebepten ötürü tebrik ediyorum seni.. araba almak isteyen arkadaşta bu açıklamalarla sanırım tatmin olur.. ve şimdiden hayırlı olsun aracı... yamman arkadaşımızında eline sağlık üşenmeden açıklamış.. açıkçası bilgi sahibi olmadığım twingo hakkında bilgi sahibi olmuş oldum.. teşekkürler..


    Orjinalden alıntı: yamman

    İyi akşamlar.
    Üç yıldır zevkle Twingo kullanıyorum. Almaya da 1997 de Türkiye'ye ilk kez geldiğinde karar vermiştim ve sonunda oldu.
    Bu devirde araç seçmek ve satın almak zor. İlk sebebi sağlıklı bilgiye ulaşmak zor. İnternet bunu giderir diye düşünmüştüm ama bilgi denizinde kırıntılara ulaşmak sanıldığından zor. Misal, merak edip Twi hakkında açılan her topic aynı sona gidiyor. Kuş bak, olmadı at bak eşek bak. Pek çok üyemize bakarsan bunlar saçma arabalardır. Neden? Parçası pahalı. Ucuz parçalı araç var mı? Yok. Biliyordum. Teşekkürler.
    Başka? Çok yakar??? Nasıl yani? İşte, yükle baş etmek için çok devir çevirir. (Zaten maksimum 5250 devir çeviriyor zavallı.) Çok bilen arkadaşlar otomobilciliğin (yarışçılığın demiyorum dikkat) ünlü sözü olan "beygir sattırır, tork yürütür" lafını demek ki duymamış. Ha torku kaç dersen 94 Nm. Ama 2500 devirde. Hatta onun da %90'ını 1500 devirden itibaren verir. Bu ne mi demek? 10 km'de 2 20 km'de 3, 40 km'de 4 ve 55 km'de 5. viteste rahatça yol alırsın demek. Ama bizim araba kullanmayı "kuş" ile öğrenen arkadaşlarımıza bişey ifade etmez bunlar. Çünkü "kuşlar" 3. vites için bile 40-45 km hızı görmelidir. Aksi halde uğultu mideni bulandırır. Kilo da 800 civarı olunca gayet yeterli. Az devir az ateşleme. Ateşlenen ne? Benzin... Para. Bugüne kadar klimalı ve şehir içi ve yüklü 7 lt'yi hiç geçmedi. Klimasız da 6'yı. Millet bu değerlere ancak şehirler arası ulaşıyor. Benim ise orada 4,9 gibi değerlerim var.
    Vergi desen, dün ödedim 6 ay için 65 ytl. Eh.. benzini de az yakıyor. Milli servete katkı. Ayrıca çok istersen tüp uygulanabilir. "Netekimm" Orjinal ve Fransa piyasası için lpg'li olan modelleri var.
    Başka?
    Güvenlik. NCAP 3 yıldız kesmez oldu artık sevgili milletimi. Sanki yıllarca konserve kutularına binmemişler gibi. Güvenlik demek test demek değildir sadece. Twi mütevazi motoru ve tipiyle ayrıca kocaman camları ile hız için üretilmiş bir araç değil, bir gezinti ve iş görme aracıdır. (Bkz. VW Kaplumbağa) Dolayısıyla yapmadığın hızdan dolayı gayet güvendesin. Ben en çok 135 yaptım ve de bir kere yaptım. Babamın Escort'u ile de hem de otobanda 140. Araçtan zevk almam için uçmaya ihtiyacım yok. Keyfime bakıyorum. Ama mutlaka bascam dersen ona da hazırdır. (0-100 13,5 saniye ki pek çok küçük dizel de bu değerdedir.) Yine de 150 üstünü tavsiye etmem. Sıradaki??
    Parçası bulunmuyor?? Yok öyle bişey. En kötü gider orjinal parçasını Renault Servislerden sağlarsın. Ayrıca pek çok parçasının yan sanyisi de var. İç kapı kolu kırıldı geçenlerde, orjinal bal rengi tek taraf 69 ytl. Yan sanayi çifti siyah 13 ytl. işte bu. Sebep: Pek çok parçası eski clio, dacia, kangoo, eski megane ile uyuyor. Araştırmak gerek. Yalnız 7000 verip 1500 üstüne harcayacağına 8500 verip 500 üstüne harcamayı düşünmelisin. Böylece hem donanımı tam olur, hem de tamirat orjinalin yerini tutmadığından rahatça binersin. Sorunlu her arabada olabileceği gibi astarı yüzünü geçebilir. Koltuklar ve tavanı gözünle görüyorsun ancak göremediğin parçalarda da sorun çıkabileceğini unutma. Her usta anlamaz. Koltukları döşemecide yeniletebirsin ancak tavan kesin pahalı olacaktır. Ayrıca branda hırsızlığı kolaylaştırabilir ve su, ses olabilir. Özellikleri olan bir araçtır. Bu yüzden en azından alırken bir yetkili servisten ekspertiz raporu al. Bunlar sürüş zevkini ve güvenliğini arttıracaktır. Sadece 3,5lt yağ alır. 20-50 7500km. 10-40 10000 km. dayanır.
    Yol tutuşu rot-balans ayarlarına hassastır. İyi ayar iyi yol tutuş. Lastik için ekonomiyi düşünme. Benimkinde maxxis var ve biraz zayıflar. Fren ve yol tutuşta Uno'dan iyi gibi geliyor bana. Yere hiç sürtmedim altını. Bir iki kere kalın sac motor korumayı sürttüm sadece. Benzin depo kapağı zayıftır ve hep gevşektir. Normaldir. :)) Sileceği süperdir. Özellikle sürücü nefis bir görüş elde eder. Orjinali bende 3. kışını çıkarıyor. (Yer Antalya) Araç önden kazasız ise farlar tatminkar. Boyası güneşte solabiliyor.
    Bu arada hangi şehirdesiniz acaba?
    Size tavsiyem bütçenize uygun bulabileceğiniz en donanımlı(Klima, orj. radyo teyp vs.) ve en temiz (Özellikle motor, ön takım, elektrik.) Twi'yi arayın. Bir de ayrıntılı bilgi için:http://groups.yahoo.com/group/twingo/ adresini inceleyin. Sanırım zamanınız da var.
    Sabredenler ödüllerini alırlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Subat -- 19 Ocak 2007; 6:47:06 >




  • benimde boy 1.88 civarı ehliyeti aldığım sene aşifte sarısı bir twingo alize 2001 model

    Yalova Halamları ziyarete gittiğimde kapı önünde bu araç duruyordu Hala oğlu yaş ufak ama gezelim dedi bunla mı dedim Direk küçümsedim yani bu kadar olur kendime bir

    sonrası araca 5 kişi doluştuk arkada 3 bayan ve önde ben ve hala oğlu ...

    yahu ben bu arabaya nasıl sığdım ve nasıl oluyor da bu küçük aracın içi bu kadar geniş rahat olabiliyor

    üstelik arka koltuklar dolu ve koltuğu geriye çekmeme rağmen arka yolculuk edenler çok rahatlardı...

    araca sanırım 10 litre civarı bir benzin aldık ve o benzinle sanırım 245km yol yaptık yalova bursa gittik geldik gezdik toztuk üstünü açtık inanılmaz eğlendik bir araba bu kadar mı şirin şeker bir araç olabilir...

    ben Twingo yu çok seviyorum İnşallah şu yeni kasası en güzel şekli ile karşımıza çıkar...!!!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yamman

    İyi akşamlar.
    Üç yıldır zevkle Twingo kullanıyorum. Almaya da 1997 de Türkiye'ye ilk kez geldiğinde karar vermiştim ve sonunda oldu.
    Bu devirde araç seçmek ve satın almak zor. İlk sebebi sağlıklı bilgiye ulaşmak zor. İnternet bunu giderir diye düşünmüştüm ama bilgi denizinde kırıntılara ulaşmak sanıldığından zor. Misal, merak edip Twi hakkında açılan her topic aynı sona gidiyor. Kuş bak, olmadı at bak eşek bak. Pek çok üyemize bakarsan bunlar saçma arabalardır. Neden? Parçası pahalı. Ucuz parçalı araç var mı? Yok. Biliyordum. Teşekkürler.
    Başka? Çok yakar??? Nasıl yani? İşte, yükle baş etmek için çok devir çevirir. (Zaten maksimum 5250 devir çeviriyor zavallı.) Çok bilen arkadaşlar otomobilciliğin (yarışçılığın demiyorum dikkat) ünlü sözü olan "beygir sattırır, tork yürütür" lafını demek ki duymamış. Ha torku kaç dersen 94 Nm. Ama 2500 devirde. Hatta onun da %90'ını 1500 devirden itibaren verir. Bu ne mi demek? 10 km'de 2 20 km'de 3, 40 km'de 4 ve 55 km'de 5. viteste rahatça yol alırsın demek. Ama bizim araba kullanmayı "kuş" ile öğrenen arkadaşlarımıza bişey ifade etmez bunlar. Çünkü "kuşlar" 3. vites için bile 40-45 km hızı görmelidir. Aksi halde uğultu mideni bulandırır. Kilo da 800 civarı olunca gayet yeterli. Az devir az ateşleme. Ateşlenen ne? Benzin... Para. Bugüne kadar klimalı ve şehir içi ve yüklü 7 lt'yi hiç geçmedi. Klimasız da 6'yı. Millet bu değerlere ancak şehirler arası ulaşıyor. Benim ise orada 4,9 gibi değerlerim var.
    Vergi desen, dün ödedim 6 ay için 65 ytl. Eh.. benzini de az yakıyor. Milli servete katkı. Ayrıca çok istersen tüp uygulanabilir. "Netekimm" Orjinal ve Fransa piyasası için lpg'li olan modelleri var.
    Başka?
    Güvenlik. NCAP 3 yıldız kesmez oldu artık sevgili milletimi. Sanki yıllarca konserve kutularına binmemişler gibi. Güvenlik demek test demek değildir sadece. Twi mütevazi motoru ve tipiyle ayrıca kocaman camları ile hız için üretilmiş bir araç değil, bir gezinti ve iş görme aracıdır. (Bkz. VW Kaplumbağa) Dolayısıyla yapmadığın hızdan dolayı gayet güvendesin. Ben en çok 135 yaptım ve de bir kere yaptım. Babamın Escort'u ile de hem de otobanda 140. Araçtan zevk almam için uçmaya ihtiyacım yok. Keyfime bakıyorum. Ama mutlaka bascam dersen ona da hazırdır. (0-100 13,5 saniye ki pek çok küçük dizel de bu değerdedir.) Yine de 150 üstünü tavsiye etmem. Sıradaki??
    Parçası bulunmuyor?? Yok öyle bişey. En kötü gider orjinal parçasını Renault Servislerden sağlarsın. Ayrıca pek çok parçasının yan sanyisi de var. İç kapı kolu kırıldı geçenlerde, orjinal bal rengi tek taraf 69 ytl. Yan sanayi çifti siyah 13 ytl. işte bu. Sebep: Pek çok parçası eski clio, dacia, kangoo, eski megane ile uyuyor. Araştırmak gerek. Yalnız 7000 verip 1500 üstüne harcayacağına 8500 verip 500 üstüne harcamayı düşünmelisin. Böylece hem donanımı tam olur, hem de tamirat orjinalin yerini tutmadığından rahatça binersin. Sorunlu her arabada olabileceği gibi astarı yüzünü geçebilir. Koltuklar ve tavanı gözünle görüyorsun ancak göremediğin parçalarda da sorun çıkabileceğini unutma. Her usta anlamaz. Koltukları döşemecide yeniletebirsin ancak tavan kesin pahalı olacaktır. Ayrıca branda hırsızlığı kolaylaştırabilir ve su, ses olabilir. Özellikleri olan bir araçtır. Bu yüzden en azından alırken bir yetkili servisten ekspertiz raporu al. Bunlar sürüş zevkini ve güvenliğini arttıracaktır. Sadece 3,5lt yağ alır. 20-50 7500km. 10-40 10000 km. dayanır.
    Yol tutuşu rot-balans ayarlarına hassastır. İyi ayar iyi yol tutuş. Lastik için ekonomiyi düşünme. Benimkinde maxxis var ve biraz zayıflar. Fren ve yol tutuşta Uno'dan iyi gibi geliyor bana. Yere hiç sürtmedim altını. Bir iki kere kalın sac motor korumayı sürttüm sadece. Benzin depo kapağı zayıftır ve hep gevşektir. Normaldir. :)) Sileceği süperdir. Özellikle sürücü nefis bir görüş elde eder. Orjinali bende 3. kışını çıkarıyor. (Yer Antalya) Araç önden kazasız ise farlar tatminkar. Boyası güneşte solabiliyor.
    Bu arada hangi şehirdesiniz acaba?
    Size tavsiyem bütçenize uygun bulabileceğiniz en donanımlı(Klima, orj. radyo teyp vs.) ve en temiz (Özellikle motor, ön takım, elektrik.) Twi'yi arayın. Bir de ayrıntılı bilgi için:http://groups.yahoo.com/group/twingo/ adresini inceleyin. Sanırım zamanınız da var.
    Sabredenler ödüllerini alırlar.




    +1

    son nokta...




  • @yamman hocam süpersin... Twingo arayışlarımı hızlandırayım biraz.. Hatta etrafında twingo satan falan varsa lütfen bana pm'den ulaşsın
  • Ben teşekkür ederim.
  • Forumda başka twingo kullanıcıları varsa onlarında yorumlarını alabilirsek sevinirim
  • usta supersin benim cahilce ve yuzeysel yaptigim yorumlardan sonra resmen teknik olarakta desteklenmis oldum bu basligi en kisa zamanda twingo alinmaz kus alinir diyenlere tek tek gostermeyi dusunuyorum bu arada renault servisi tam bakim yani alim satim oncesi kontrol icin 50 ytl aliyormus servise gittim sordum bu arada parcasini bulamazsin falan diyenler icin; yine renault 3 gun icinde parca degistirme garantisi veriyor bulamadiklari gun basina 30 usd gibi birsey oduyorlarmis sana :) iste benim baktigim aracta tek sorun ust tavan onun disinda kalanlari servis soyleyecek dediklerin cok isime yarayacak diger yorum yapan arakdaslarada tesekkurler ve herby dostum inan twingo biraz zor bulunan bir arac 1 aydir arastiriyorum alan satmiyor ikinci el piyasasi bundan olu sanirim :) diger bir arkadasla pm vasitasiyla gorusuruyoruz oda haftasonu pazara gidip bakacakmis ama ben gecen hafta gittigimde koskoca pazarda bir tane gormustum sen ararken ona denk gelirsen dikkat et sol taraftan darbe yemis hemde boydan boya ama iyi kapatmislar :) bu araqda 9.5 biraz yuksek gibi ama 98 ustu klimali cift hava yastikli falan diyorsun bide 100 bin altindaysa eder gibi duruyor pm at haberleselim




  • yeni twingo

    http://www.youtube.com/watch?v=eA8soXcnx7U

    http://www.youtube.com/watch?v=N2d_Gh7QDX8


    quote:

    Orjinalden alıntı: infinite

    benimde boy 1.88 civarı ehliyeti aldığım sene aşifte sarısı bir twingo alize 2001 model

    Yalova Halamları ziyarete gittiğimde kapı önünde bu araç duruyordu Hala oğlu yaş ufak ama gezelim dedi bunla mı dedim Direk küçümsedim yani bu kadar olur kendime bir

    sonrası araca 5 kişi doluştuk arkada 3 bayan ve önde ben ve hala oğlu ...

    yahu ben bu arabaya nasıl sığdım ve nasıl oluyor da bu küçük aracın içi bu kadar geniş rahat olabiliyor

    üstelik arka koltuklar dolu ve koltuğu geriye çekmeme rağmen arka yolculuk edenler çok rahatlardı...

    araca sanırım 10 litre civarı bir benzin aldık ve o benzinle sanırım 245km yol yaptık yalova bursa gittik geldik gezdik toztuk üstünü açtık inanılmaz eğlendik bir araba bu kadar mı şirin şeker bir araç olabilir...

    ben Twingo yu çok seviyorum İnşallah şu yeni kasası en güzel şekli ile karşımıza çıkar...!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kut -- 19 Ocak 2007; 17:19:19 >




  • bence haarika bi topic olmuş.
    bilinçsizce bir arabayı yeren yada övenlere ibret olsun.
    her arabayı herkes sewemez, sewsede alamaz.
    zevkler ve renkler tartışılmaz.
    bende küçük araba hastasıyım, ama milletimiz o kadar önyargılıki, avrupada çok ii satış yapan araçlar TR de +hiç tutulmuyo, 2. el kaygısı yüzünden biz de alamıyoruz istediğimiz arabayı.
    ben de twingo yu .ok sewenlerdenim. ama eski model kaldı, onunların yerine toyota AYGO, citroen C1 veya pejo 107 almayı düşünüyorum,
    inş herkes gönlüne göre arabaya sahip olabilir.
  • bu arada biz kuslarla kapistiriyoruz millet ferrariyle :) + bonus twingo videolari izleyin derim


    http://www.youtube.com/watch?v=dci_t-1VCmo

    gercekten yatak olabiliyormusu ici :)

    http://www.youtube.com/watch?v=y_uhEej9onY

    twingo kucuk diyenlere ahanda 12 kisi rahat sahat sigiyor :)

    http://www.youtube.com/watch?v=sktos-61rTQ

    bonuslar :)

    http://www.youtube.com/watch?v=612qVe7Ke9Q

    http://www.youtube.com/watch?v=NIW5dlfLGhk




  • Ferrariyide yedi yani ferrari farkında olmasada
  • Twingolardaki açılır tavan mekanizması manuel mi elektriklimi acaba??
  • manuel mekanizma
  • Tavan mekanizması genelde manuel ve yumuşak örtü. Çok az sayıda 2001-2002 cam ve elektrikli olanlardan da gelmişti ülkemize. 15-20 tane belki. Ayrıca bu araç tam emin değilim ama sanırım 2003'de Avrupa'da hala 1100000 adet kadar satıyordu. Tabii ki 4 airbag, abs vs. donanımla. Ah bu Renault Mais yok mu bir türlü ilgilenmedi Twingo ile...
  • bana göre dünyanın gelmiş geçmiş en tipsiz arabası
  • arabanin sadece tipsiz oldugunu dusundugunden, bu basligi bastan sona okumamis yada topic basligini gorup iceride neler yazildigina bile bakmayan o kadar kisi var ki :) olsun farkinda olmak guzel

    quote:

    Orjinalden alıntı: aagir

    bana göre dünyanın gelmiş geçmiş en tipsiz arabası
  • Yaw bırak be kardeşim o araç alınır mı?
    Geçen sanayideydim.unonun amartisörü 120 ytl onun ki 180 liraydı.git murat 121 al daha iyi.Alsan satamazsın.YAzık verdiğin paraya.O parayı bana ver daha hayırlı bi iş yapmış olursun. :P
  • quote:

    Orjinalden alıntı: derkin

    Yaw bırak be kardeşim o araç alınır mı?
    Geçen sanayideydim.unonun amartisörü 120 ytl onun ki 180 liraydı.git murat 121 al daha iyi.Alsan satamazsın.YAzık verdiğin paraya.O parayı bana ver daha hayırlı bi iş yapmış olursun. :P


    Senin de bu seviyesiz ve mantıksız sözlerin okunmaz ama ne yaparsın gelip de bu topice yazınca okunuyor işte...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: derkin

    Yaw bırak be kardeşim o araç alınır mı?
    Geçen sanayideydim.unonun amartisörü 120 ytl onun ki 180 liraydı.git murat 121 al daha iyi.Alsan satamazsın.YAzık verdiğin paraya.O parayı bana ver daha hayırlı bi iş yapmış olursun. :P


    Ya hocam niye böyle bilip bilmeden yorum yapıyosunuz.. twingo diye bahsettiğin araç unodan her konuda kat kat üstündür.. Parça fiyatı farkının bu kadar olmasıda normal. Bu arada ben twingo sahibi falan değilim ama iki aracıda çok iyi biliyorum..
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.